hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 23:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 381 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 380 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: camera nézet(ne forduljon a model)
HozzászólásElküldve:2013.08.05. 16:14 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Sziasztok, van ez a camera nézet, na és azt kéne valahogy beállitani benne, hogy ha mozgatom körbe az egeret akkor ne forduljon körbe a model hanem pl szemből is tudjam nézni a játékost. Mint ha pl specből nézném a játékost és van olyan nézet ahol a játékos körül tom nézni menet közben!
Kép
Kod:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_clcmd( "say /cam", "cmdCam" );
  9. register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
  10. }
  11.  
  12. public cmdCam( id )
  13. Create_PlayerCamera( id );
  14.  
  15. Create_PlayerCamera( id )
  16. {
  17. new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
  18. while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
  19. {
  20. if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
  21. {
  22. engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
  23. return;
  24. }
  25. }
  26.  
  27. static const sInfo_target[] = "info_target";
  28. iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )
  29.  
  30. if( !iEnt )
  31. return;
  32.  
  33. static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
  34. set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
  35. engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );
  36.  
  37. set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
  38. set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
  39. set_pev( iEnt, pev_owner, id );
  40.  
  41. set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
  42. set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
  43.  
  44. engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
  45. set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
  46. }
  47.  
  48. public Think_PlayerCamera( iEnt )
  49. {
  50. static sClassname[32];
  51. pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );
  52.  
  53. if( !equal( sClassname, g_sCamclass ) )
  54. return FMRES_IGNORED;
  55.  
  56. static iOwner;
  57. iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
  58.  
  59. if( !is_user_alive( iOwner ) )
  60. return FMRES_IGNORED;
  61.  
  62. static iButtons;
  63. iButtons = pev( iOwner, pev_button );
  64.  
  65. if( iButtons & IN_USE )
  66. {
  67. engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
  68. engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
  69. return FMRES_IGNORED;
  70. }
  71.  
  72. static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];
  73. pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
  74. pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );
  75.  
  76. static Float:fVBack[3];
  77. angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
  78.  
  79. fOrigin[2] += 20.0;
  80.  
  81. fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
  82. fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
  83. fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );
  84.  
  85. engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin );
  86.  
  87. set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle );
  88. set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
  89.  
  90. return FMRES_HANDLED;
  91. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole