hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 17:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 255 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 254 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:00 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Bővebb információt kérhetnék magáról az EventScriptről?
Ha igen akkor utána lennének kérdéseim ha valamit nem értek :D

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:24 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
maxi írta:
Bővebb információt kérhetnék magáról az EventScriptről?
Ha igen akkor utána lennének kérdéseim ha valamit nem értek :D


Tessék:

Bővebben Mattie's Eventscripst. Egyik a leggyakrabban elkövettet hibáknak (akkor meg, főleg ha még a régi 1.5 verzióból kerül fel valamelyik), amit egy War szerverrel tehetünk. Erről a pluginról sok jó és sok rosszat is hallani. Amilyen sokszínű és nagy a fejlesztő bázis olyan megbízhatatlan tud lenni sajnos, illetve az egyik legnagyobb erőforrás igénnyel rendelkező plugin is. Igaz a 2-es verzió és attól felfele egyre stabilabb és gyorsabb lett, de még mindig van, mint javítani és foltozni rajta. Nos hogy miért is használják előszeretettel egyesek az egyértelmű, anno a kezdetek során volt írva rá egy beépülő plugin (ACE-RATES), ami a RATEKET figyelte és be is állította a klienseknek, illetve ha nem tudta (dátumot pontosan nem tudok, de a Valve kivette ezt a lehetőséget az egyik frissítés során a szerver oldali parancsokból, sajnos), akkor kidobta a hibaüzenetet. Ez mind szép és jó csak felesleges… hogy miért? Mert a rateket egy jó szerver beállítja (igaz nem írja át a kliens fájljait, de a megadott határérték közé szorítja azt). A legújabb Eventscript már tartalmaz egy admin menüt is így a játékos és a mapp management könnyebb lett, de ezt ezelőtt is sokféle beépülővel meg lehetett oldani. A hasonló képen a war managementet is írtak jó pár War-mod plugint (többségük jó bugos is meg instabil, illetve olyan elemeket tartalmaz, amik egyes ligákban tiltottak pl. pályákról a felesleges tárgyak eltüntetése). Általában ezek a pluginok vagy alap dolgokra képesek vagy mindent, amit el tudsz képzelni, beleraknak így legalábbis én nem nagyon találtam optimálist.

Hivatalos Mattie's Eventscript oldal: http://addons.eventscripts.com

Mellé soroltam, vagyis hozzá kapcsoltam az „es_tools” kis beépülőt szintén, amire azért van szükség, mert jó pár rendszer szintű hívást nem ismer és kezel maga az alap rendszer és ez egy kiegészítőként funkcionál.

Előnyei: Gyors war és játékos management admin menüből, szerver védelem, kliens oldali változó figyelése, néhány anti cheat (persze csak a megfelelő beépülő pluginok társaságában).

Hátrányai: önmagában alkalmatlan a feladatra, nagy erőforrásigény, instabilitás (főleg régebbi verziók esetében, amik még mindig gyakran felelhetőek sok szerveren)

Ha ezt elolvastad, és még lenne kérdésed hogy például hogy kell megírni egy EventScriptet, csak írj!

Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:32 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Értem, s ez csak sourcemod nem?
MaXeliKa

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:36 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
maxi írta:
Értem, s ez csak sourcemod nem?
MaXeliKa


EventScriptet lehet több játék módra is írni. De ez a fórumrész, nagyobb figyelmet fektet a Phyton -- EventScriptre.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:37 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Anonymous1337 írta:
maxi írta:
Értem, s ez csak sourcemod nem?
MaXeliKa


EventScriptet lehet több játék módra is írni. De ez a fórumrész, nagyobb figyelmet fektet a SourceMod -os EventScriptre.

értem.

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:43 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
WRONG!!!

Eventscriptnek semmi koze nincs az eg vilagon a sourcemodhoz, sourcemod pawn, event meg phyton! Eventscript source enginehoz van fejlesztve, a legtobb addonja CS:s hez van, a legtobben csshez is hasznaljak, persze vannak addonok egyeb jatekokhoz is pl day of defeat source!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bővebb infó?
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:50 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
kiki írta:
WRONG!!!

Eventscriptnek semmi koze nincs az eg vilagon a sourcemodhoz, sourcemod pawn, event meg phyton! Eventscript source enginehoz van fejlesztve, a legtobb addonja CS:s hez van, a legtobben csshez is hasznaljak, persze vannak addonok egyeb jatekokhoz is pl day of defeat source!


Igaz, javítva!

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole