hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 17:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Osztály:Repülő Légy
HozzászólásElküldve: 2011.10.14. 14:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
[ZP] Class Légy Zombi:
Ez egy olyan zombi osztály,ami tud repülni,apró légy kinézete van,és kevés HP-ja.
A cuccokat feltöltöd mappák szerint...(A SMA-t átkell irni,mert nem az alap zombi modell van megadva) !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.10.14. 15:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Fentvan mar egyszer csak mas neven.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.10.14. 16:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ja de az holló :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.10.15. 19:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Légy O.o

_________________
█░░█ █░░ █▀▄▀█ █▀▀█ █▀▀▄ ░ █░░█ █░░█
█▀▀█ █░░ █░▀░█ █░░█ █░░█ ▄ █▀▀█ █░░█
▀░░▀ ▀▀▀ ▀░░░▀ ▀▀▀▀ ▀▀▀░ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

[steam]Silverss[/steam]
https://www.youtube.com/BennySLR


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Osztály:Repülő Légy
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 13:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
BB módba kellene berakni segítesz?:PP

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Osztály:Repülő Légy
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 13:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
bbshop írta:
BB módba kellene berakni segítesz?:PP

Kuld el a bb-nek az include-jet.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Osztály:Repülő Légy
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 14:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Klasszikus Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "Atlagos" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 4500
  35. const zclass1_speed = 300
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "Gyors" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 3500
  45. const zclass2_speed = 380
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "Nagyobb ugras" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 3500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // VIP Zombie Attributes
  60. new const zclass6_name[] = { "VIP Ugro Zombie" }
  61. new const zclass6_info[] = { "VIP-eknek" }
  62. new const zclass6_model[] = { "vipasd" }
  63. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass6_health = 4000
  65. const zclass6_speed = 280
  66. const Float:zclass6_gravity = 0.3
  67. const zclass6_adminflags = ADMIN_KICK
  68.  
  69. // Human Zombie Attributes
  70. new const zclassy_name[] = { "Human Zombie" }
  71. new const zclassy_info[] = { "Megteveszto" }
  72. new const zclassy_model[] = { "sas" }
  73. new const zclassy_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  74. const zclassy_health = 2800
  75. const zclassy_speed = 320
  76. const Float:zclassy_gravity = 1.0
  77. const zclassy_adminflags = ADMIN_ALL
  78.  
  79. // HC Zombie Attributes
  80. new const zclassr_name[] = { "HeadCrab Zombie" }
  81. new const zclassr_info[] = { "kicsi es gyors" }
  82. new const zclassr_model[] = { "head" }
  83. new const zclassr_clawmodel[] = { "v_bloodyknife" }
  84. const zclassr_health = 500
  85. const zclassr_speed = 620
  86. const Float:zclassr_gravity = 0.7
  87. const zclassr_adminflags = ADMIN_ALL
  88.  
  89. /*============================================================================*/
  90.  
  91. new g_zclass_tanker
  92.  
  93. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  94. public plugin_precache()
  95. {
  96. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  97.  
  98. // Register all classes
  99.  
  100. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  101. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  102. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  103. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  104. bb_register_zombie_class(zclassr_name, zclassr_info, zclassr_model, zclassr_clawmodel, zclassr_health, zclassr_speed, zclassr_gravity, 0.0, zclassr_adminflags)
  105. bb_register_zombie_class(zclassy_name, zclassy_info, zclassy_model, zclassy_clawmodel, zclassy_health, zclassy_speed, zclassy_gravity, 0.0, zclassy_adminflags)
  106.  
  107. }
  108.  
  109. #if defined TANK_ARMOR
  110. public plugin_init()
  111. {
  112. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  113. }
  114.  
  115. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  116. {
  117. if (!is_user_alive(id))
  118. return ;
  119.  
  120. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  121. {
  122. give_item(id, "item_assaultsuit");
  123. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  124. }
  125. }
  126. #endif
  127.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole