\* Leírás */ (ZP 5.0.8 megjelenése: 2012. január 6.)
-A már jól ismert zombie plague mód következő szériájában, a zombie plague 5.0-ban sokat változtattak a "hagyományos" 4.3-hoz képest. Többek között a parancsokat, CVAR-okat. Felmerülhet a kérdés: Zombie plague 4.3 pluginokkal nem is kompatibilis? A fejlesztő(k) szerencsére erre is gondoltak. Írtak egy külön plugint csak arra, hogy sok régi parancs jó legyen az 5.0-ban is.
-Egy új mód is elhelyezésre került: armageddon mód. Lényege: a játékosok átváltoznak nemesissé/túlélővé. A többi opcióról CVAR van, módosítható.
-Megjegyzés: akad olyan 4.3-ra tervezett plugin, ami sehogy sem kompatibilis az 5.0-val!!!
\* Telepítés */
* zp50_core.amxx --> addons/amxmodx/plugins mappa * zp50_core.sma --> addons/amxmodx/scripting mappa * zombieplague508.zip --> 1. bontsd ki 2. a kapott mappát másold be a cstrike mappába * A plugins.ini-be nem kell beírnod semmit! * Alapbeállításként a lőszercsomag rendszer van bekapcsolva. Ha a normális CS pénz rendszert szeretnéd használni a zombie plague-ben is, akkor az addons/amxmodx/configs mappában található "plugins-zp50_loszercsomag.ini" fájl nevét "kikapcsolt-zp50_loszercsomag.ini"-re a "kikapcsolt-zp50_penz.ini" fájl nevét, pedig "plugins-zp50_penz.ini"-re írd át.
/*------------
Cvarok: [ablak]// Nemesis jellemzők // ----------------------
zp_nemesis_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával] zp_nemesis_base_health 2000 // Alap élet zp_nemesis_speed 1.05 // Sebesség zp_nemesis_gravity 0.5 // Gravitáció zp_nemesis_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255] zp_nemesis_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255] zp_nemesis_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255] zp_nemesis_damage 2.0 // Sebzés szorzó zp_nemesis_kill_explode 1 // Gib robbanás effekt, amikor a nemesis meghal (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_grenade_frost 0 // A nemesist befolyásolja a fagyasztó gránát (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_grenade_fire 1 // A nemesist befolyásolja az égető gránát (0 = ki / 1 = be)
// Túlélő jellemzők // --------------------
zp_survivor_health 0 // Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával] zp_survivor_base_health 100 // Alap élet zp_survivor_speed 0.95 // Sebesség zp_survivor_gravity 1.25 // Gravitáció zp_survivor_glow 1 // "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_aura 1 // Aura effekt (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_aura_color_R 0 // Aura szín (piros) [0-255] zp_survivor_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255] zp_survivor_aura_color_B 150 // Aura szín (kék) [0-255] zp_survivor_weapon "weapon_m249" // A túlélő alap fegyvere zp_survivor_weapon_block 1 // Minden fegyver blokkolása (kivéve az alap fegyver) (0 = ki / 1 = be)
// Játékmód kezelő // --------------------
zp_gamemode_delay 10 // Másodpercek száma, mielőtt elkezdődik egy játékmód zp_round_start_show_hud 1 // "A vírus elkezdett terjedni..." HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_prevent_consecutive_modes 1 // A játékmód ismétlődés, két körben egymás után blokkolása (0 = ki / 1 = be)
// Normál fertőzés mód // --------------------------
zp_infection_chance 1 // Valószínűség (1 az X-hez, X = cvar értéke) zp_infection_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_infection_show_hud 1 // Első fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infection_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmodban (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_after_last_human 1 // Játékosok újraélesztése, ha már csak egy ember maradt életben (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_first_hp_multiplier 2.0 // Első zombi HP szórzó
// Nemesis mód // -----------------
zp_nemesis_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_nemesis_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_nemesis_show_hud 1 // Nemesis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_sounds 1 // Nemesis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Túlélő mód // --------------
zp_survivor_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_survivor_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_survivor_show_hud 1 // Túlélő HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_sounds 1 // Túlélő mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Többszörös fertőzés mód // --------------------------------
zp_multi_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_multi_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_multi_min_zombies 2 // Minimum zombik száma zp_multi_ratio 0.15 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_multi_show_hud 1 // Többszörös fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_multi_sounds 1 // Többszörös fertőzés mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_multi_allow_respawn 1 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Raj mód // ----------
zp_swarm_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_swarm_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_swarm_show_hud 1 // Raj HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_swarm_sounds 1 // Raj mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_swarm_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Pestis mód // --------------
zp_plague_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_plague_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_plague_ratio 0.5 // Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_plague_nemesis_count 1 // Nemesisek száma zp_plague_nem_hp_multi 0.5 // Nemesis HP szorzó zp_plague_survivor_count 1 // Túlélők száma zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // Túlélő HP szorzó zp_plague_show_hud 1 // Pestis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_plague_sounds 1 // Pestis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_plague_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Armageddon mód // ----------------------
zp_armageddon_chance 20 // Valószínűség (1 az X-hez) zp_armageddon_min_players 0 // Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_armageddon_ratio 0.5 // Nemesisek száma a túlélők számához arány (nemesisek száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_armageddon_nem_hp_multi 0.25 // Nemesis HP szorzó zp_armageddon_surv_hp_multi 0.25 // Túlélő HP szorzó zp_armageddon_show_hud 1 // Armageddon HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_armageddon_sounds 1 // Armageddon mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_armageddon_allow_respawn 0 // Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
// Extra cucc: ellenszer // -------------------------
zp_antidote_round_limit 5 // Maximálisan vásárolható ellenszerek száma
// Extra cucc: fertőző gránát // --------------------------------
zp_infection_bomb_round_limit 3 // Maximálisan vásárolható fertőző gránátok száma
// Extra cucc: zombi "drog" // -------------------------------
zp_zombie_madness_time 5.0 // Bedrogozott állapot hossza másodpercben mérve zp_madness_aura_color_R 150 // Aura szín (piros) [0-255] zp_madness_aura_color_G 0 // Aura szín (zöld) [0-255] zp_madness_aura_color_B 0 // Aura szín (kék) [0-255]
// Admin parancsok // ---------------------
zp_log_admin_commands 1 // Használt admin parancsok elkönyvelése "ZombiePlague_[dátum].log" fáljba (0 = ki / 1 = be)
// Admin modellek // --------------------
zp_admin_models_human_player 1 // Ember típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_human_knife 1 // Ember típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_zombie_player 1 // Zombi típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_zombie_knife 1 // Zombi típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
// Vásárló menü // -----------------
zp_random_primary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_random_secondary 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_random_grenades 0 // A játékosok véletlenszerűen kapjanak gránátot (0 = ki / 1 = be)
zp_buy_custom_time 15 // A ZP vásárló menü kör eleji használatának hossza, másodpercben mérve zp_buy_custom_primary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_buy_custom_secondary 1 // A játékosok vásárló menüben választhatnak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_buy_custom_grenades 0 // A játékosok vásárló menüben választhatnak gránátot (0 = ki / 1 = be) zp_give_all_grenades 1 // A játékosok automatikusan kapnak gránátot, mint a ZP 4.3-ban (0 = ki / 1 = be)
// Vásárló zónák // -----------------
zp_buyzone_time 15 // CS vásárló zóna használatának engedélyezése, annak hossza másodpercben mérve zp_buyzone_humans 1 // CS vásárló zóna engedélyezése az emberek számára (0 = ki / 1 = be) zp_buyzone_zombies 0 // CS vásárló zóna engedélyezése a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
zp_buy_ammo_human 1 // Lőszercsomag vásárlás engedélyezése az emberek számára, miután a vásárló zóna kikapcsolt (0 = ki / 1 = be) zp_buy_ammo_cost 100 // 1db lőszercsomag ára (dollárban)
// Frag, élet jutalmak // ----------------------
zp_frags_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó frag szám az embernek zp_frags_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó frag szám a zombinak zp_frags_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó frag szám a zombinak zp_frags_nemesis_ignore 0 // Nemesis fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_frags_survivor_ignore 0 // Túlélő fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)
zp_infection_health_bonus 100 // 1 fertőzés után járó +élet a zombinak zp_human_last_health_bonus 50 // Utolsó embernek járó +élet
// Pénz jutalmak // -----------------
zp_money_winner 1000 // A győztes csapatnak járó pénz zp_money_loser 500 // A vesztes csapatnak járó pénz
zp_money_damage 100 // Sebzés után járó pénz zp_money_zombie_damaged_hp 500 // Pénz adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték) zp_money_human_damaged_hp 250 // Pénz adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték) zp_money_zombie_killed 200 // 1 zombi megöléséért járó pénz az embernek zp_money_human_killed 200 // 1 ember megöléséért járó pénz a zombinak zp_money_human_infected 200 // 1 ember megfertőzéséért járó pénz a zombinak zp_money_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_money_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
// Lőszercsomag jutalmak // -----------------------------
zp_ammop_winner 3 // A győztes csapatnak járó lőszercsomag zp_ammop_loser 1 // A vesztes csapatnak járó lőszercsomag
zp_ammop_damage 1 // Sebzés után járó lőszercsomag zp_ammop_zombie_damaged_hp 500 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték) zp_ammop_human_damaged_hp 250 // Lőszercsomag adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték) zp_ammop_zombie_killed 1 // 1 zombi megöléséért járó lőszercsomag az embernek zp_ammop_human_killed 1 // 1 ember megöléséért járó lőszercsomag a zombinak zp_ammop_human_infected 1 // 1 ember megfertőzéséért járó lőszercsomag a zombinak zp_ammop_nemesis_ignore 0 // Nemesisnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_ammop_survivor_ignore 0 // Túlélőnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
// Deathmatch // --------------
zp_deathmatch 0 // Deathmatch mód, újraéledési típus: (0-ki // 1-ember // 2-zombi // 3-véletlenszerű // 4-kiegyenlített) zp_respawn_delay 5 // Újraéledés előtti idő másodpercben mérve zp_respawn_zombies 1 // Halott zombik újraélesztése (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_humans 1 // Halott emberek újraélesztése (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_on_suicide 0 // Játékos újraélesztése, ha önmagától halt meg
// Véletlenszerű újraéledési hely // -----------------------------------
zp_random_spawning_csdm 1 // CSDM lerakópontok használata (0 = ki, eredeti lerakópontok használata / 1 = be)
// Újraéledési védelem // ------------------------
zp_spawn_protection_time 3 // Védelem ideje másodpercben mérve (0 = ki) zp_spawn_protection_humans 1 // Engedélyezés az emberek számára (0 = ki / 1 = be) zp_spawn_protection_zombies 1 // Engedélyezés a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
// Zombi jellemzők // --------------------
zp_zombie_fov 110 // Egyéni látásmező (0 = alapbeállítás, nincs változás) zp_zombie_silent 1 // Csendes mozgás (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_bleeding 1 // Véres lábnyomok/vérfoltok hagyása a zombik után (0 = ki / 1 = be)
// Zombi hangok // ------------------
zp_zombie_sounds_pain 1 // Egyéni fájdalom hangok zp_zombie_sounds_attack 1 // Egyéni támadás hangok zp_zombie_sounds_idle 1 // Mozdulatlan/AFK zombi hangok
// Zombi sebzés // -----------------
zp_zombie_defense 0.75 // Zombi védelem szorzó (0.75 = a zombik 75%-osan sebződnek az alapértékhez képest) zp_zombie_hitzones 0 // Zombi hitbox beállítása (pl: fej + mellkas = 2 + 4 = 6) [0 = kikapcsolva]
// Zombi hitboxok: // 1 - generic, 2 - fej, 4 - mellkas, 8 - gyomor, 16 - bal kar, 32 - jobb kar, 64 - bal láb, 128 - jobb láb
// Végtelen lőszer // -------------------
zp_human_unlimited_ammo 0 // Végtelen lőszer emberek számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár] zp_survivor_unlimited_ammo 1 // Végtelen lőszer túlélők számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]
// Páncél // --------
zp_human_armor_protect 1 // A páncél ellenáll a fertőzésnek, addig míg szét nem kaparják a zombik (0 = ki / 1 = be) zp_human_armor_default 0 // Alapból minden játékosnak kiosztott páncél mennyiség zp_armor_protect_nemesis 1 // A páncél ellenáll a nemesisnek, amíg bír (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_armor_protect 1 // A páncél megvédi a túlélőt (0 = ki / 1 = be)
// Zseblámpa // -------------
zp_flashlight_starting_charge 100 // Elem/akkumulátor feltöltöttségének alapállapota [0-100] zp_flashlight_custom 0 // Egyéni zseblámpa engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_flashlight_radius 10 // Egyéni zseblámpa fényének szétterülő nagysága [sugár] zp_flashlight_distance 1000 // Egyéni zseblámpával elérhető maximális megvilágítható távolság zp_flashlight_show_all 1 // Az egyéni zseblámpa fényét minden játékos látja (0 = ki / 1 = be) zp_flashlight_drain_rate 1 // Elem/akkumulátor lemerülési foka [0 = végtelen töltés] zp_flashlight_charge_rate 5 // Elem/akkumulátor feltöltődési foka [0 = elem (nem töltődik)] zp_flashlight_color_R 100 // Fény színe (piros) [0-255] zp_flashlight_color_G 100 // Fény színe (zöld) [0-255] zp_flashlight_color_B 100 // Fény színe (kék) [0-255]
// Éjjellátó // ---------
zp_nvision_custom 0 // Egyéni éjjellátó engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_nvision_radius 80 // Egyéni éjjellátó látósugara
zp_nvision_zombie 2 // Éjjellátó adása a zombiknak [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_zombie_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (piros) [0-255] zp_nvision_zombie_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (zöld) [0-255] zp_nvision_zombie_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (kék) [0-255]
zp_nvision_human 0 // Éjjellátó adása az embereknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_human_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (piros) [0-255] zp_nvision_human_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (zöld) [0-255] zp_nvision_human_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - embereknek (kék) [0-255]
zp_nvision_spec 2 // Éjjellátó adása a nézőknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_spec_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (piros) [0-255] zp_nvision_spec_color_G 150 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (zöld) [0-255] zp_nvision_spec_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (kék) [0-255]
zp_nvision_nemesis 2 // Éjjellátó adása a nemesisnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_nemesis_color_R 150 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (piros) [0-255] zp_nvision_nemesis_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (zöld) [0-255] zp_nvision_nemesis_color_B 0 // Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (kék) [0-255]
zp_nvision_survivor 0 // Éjjellátó adása a túlélőnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_survivor_color_R 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (piros) [0-255] zp_nvision_survivor_color_G 0 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (zöld) [0-255] zp_nvision_survivor_color_B 150 // Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (kék) [0-255]
// "Távolugrás" // ----------------
zp_leap_zombie 3 // Távolra ugrás engedélyezése zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi] zp_leap_zombie_force 500 // Előrelökés zp_leap_zombie_height 300 // Felfelelökés zp_leap_zombie_cooldown 10.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - zombiknak zp_leap_nemesis 1 // Távolra ugrás engedélyezése nemesisnek zp_leap_nemesis_force 500 // Előrelökés zp_leap_nemesis_height 300 // Felfelelökés zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - nemesisnek zp_leap_survivor 0 // Távolra ugrás engedélyezése túlélőnek zp_leap_survivor_force 500 // Előrelökés zp_leap_survivor_height 300 // Felfelelökés zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - túlélőnek
// Pain Shock Free // --------------------
zp_painshockfree_zombie 1 // "fájdalom mentes sokk" a zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi] zp_painshockfree_human 0 // "fájdalom mentes sokk" az embereknek [0-ki // 1-be // 2-csak az utolsó ember] zp_painshockfree_nemesis 0 // "fájdalom mentes sokk" a nemesisnek (0 = ki / 1 = be) zp_painshockfree_survivor 1 // "fájdalom mentes sokk" a túlélőnek (0 = ki / 1 = be)
// Visszalökés // --------------
zp_knockback_damage 1 // Sebzés mértékének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_power 1 // Fegyver erejének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_obey_class 1 // Zombi típus egyéni visszalökés szorzójának alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_zvel 0 // A visszalökés befolyásolja a függőleges mozgást, ugrásokat (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_ducking 0.25 // Visszalökés szorzó a guggoló zombik esetében [0 = visszalökés kikapcsolása] zp_knockback_distance 500 // Maximum távolság, amíg még befolyásolja a zombit a visszalökés zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis visszalökődés szorzó [0 = visszalökés kikapcsolása a nemesis számára]
// Fegyver eldobás/elrejtés // -----------------------------
zp_zombie_drop_weapons 3 // Fegyverek eldobása fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt] zp_zombie_strip_weapons 0 // Fegyverek eltűntetése fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt] zp_zombie_strip_grenades 1 // Gránátok eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_strip_armor 1 // Páncél eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_block_pickup 1 // Fegyver felvétel blokkolása a zombiknak (0 = ki / 1 = be) zp_remove_dropped_weapons 0 // Eldobott fegyverek törlése előtti idő másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]
// Fertőzés effektek // ---------------------
zp_infect_show_hud 1 // Fertőzés - HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infect_show_notice 1 // Fertőzés - chat üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sounds 1 // Fertőzés - hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
zp_infect_screen_fade 1 // Színes képernyő átfedés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_screen_fade_R 0 // Képernyő átfedés szín (piros) [0-255] zp_infect_screen_fade_G 150 // Képernyő átfedés szín (zöld) [0-255] zp_infect_screen_fade_B 0 // Képernyő átfedés szín (kék) [0-255] zp_infect_screen_shake 1 // Képernyő remegés a megfertőzött játékosnak (0 = ki / 1 = be) zp_infect_hud_icon 1 // Kis HUD ikon mutatása fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_tracers 1 // Jelölés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_particles 1 // "Részecskék" fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sparkle 1 // Szikrázás fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sparkle_R 0 // Szikra szín (piros) zp_infect_sparkle_G 150 // Szikra szín (zöld) zp_infect_sparkle_B 0 // Szikra szín (kék)
// Cure effektek // ----------------
zp_cure_show_hud 1 // Cure HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_cure_sounds 1 // Cure hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
// Fény effektek // -----------------
zp_lighting "d" // Pálya fényerősség ["a"-sötétedő// "z"-világosodó // ""-alapbeállítás // "0"-ki] zp_thunder_time 0 // Villámlás időköze másodpercben mérve [0 = kikapcsolva] zp_triggered_lights 1 // A pályán előforduló változó fények engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
// Játékmenet: javítások // --------------------------
zp_remove_doors 0 // Ajtók törlése a pályán [0-ki // 1-csak a forgóajtókat // 2-minden ajtót] zp_block_pushables 1 // +USE (alapbeállítás: E) gomb használatának blokkolása (0 = ki / 1 = be) zp_block_suicide 1 // Játékosok öngyilkosságának blokkolása (0 = ki / 1 = be) zp_worldspawn_kill_respawn 1 // Játékos újraélesztése, ha az meghalt a kör elején (0 = ki / 1 = be) zp_disable_minmodels 1 // cl_minmodels opció kikapcsolása a játékosokon, amikor felcsatlakoztak (0 = ki / 1 = be) zp_keep_hp_on_disconnect 1 // Amikor egy nemesis/túlélő kilép, akkor a választott játékosnak ugyanannyi élete lesz mint elődjének (0 = ki / 1 = be)
// Csapat pontozás // --------------------
zp_winner_show_hud 1 // "Nyertes" HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_winner_sounds 1 // "Nyertes" körvégi zene bejátszása (0 = ki / 1 = be)
// Lőszercsomagok // ---------------------
zp_starting_ammo_packs 5 // Kezdő lőszercsomag mennyiség zp_disable_money 1 // CS pénz kikapcsolása amikor a lőszercsomag rendszer be van kapcsolva (0 = ki / 1 = be)
// Flashbang gránát // ---------------------
zp_grenade_flashbang_color_R 0 // Képernyő átfedés színe (piros) zp_grenade_flashbang_color_G 150 // Képernyő átfedés színe (zöld) zp_grenade_flashbang_color_B 0 // Képernyő átfedés színe (kék) zp_grenade_flashbang_nemesis 0 // Flashbang befolyásolja a nemesist (0 = ki / 1 = be)
// Égető/Tűz gránát // ---------------------
zp_grenade_fire_duration 10 // Égés időtartama másodpercben mérve zp_grenade_fire_damage 5 // Égés által szerzett sebzés (minden 0.2 másodpercben) zp_grenade_fire_slowdown 0.5 // Égés okozta lassulás - szorzó [0 = kikapcsolva] zp_grenade_fire_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor ég (0 = ki / 1 = be) zp_grenade_fire_explosion 0 // Az eredeti HE gránát robbanásának használata (0 = ki / 1 = be)
// Fagyasztó gránát // ---------------------
zp_grenade_frost_duration 3 // Fagyott állapot időtartama másodpercben mérve zp_grenade_frost_hudicon 1 // Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor meg van fagyva (0 = ki / 1 = be)
// Világitó gránát // -----------------
zp_grenade_flare_duration 60 // A gránát világitásának időtartama másodpercben mérve zp_grenade_flare_radius 25 // A gránát fényének sugara (nagysága) zp_grenade_flare_color 0 // A gránát színe [0-fehér // 1-piros // 2-zöld // 3-kék // 4-teljesen véletlenszerű // 5-véletlenszerű p, z, k között]
// ZP 4.3 Sub-plugin Kompatibilitás // ------------------------------
zp_ammopack_to_money_enable 1 // Lőszercsomagok kezelése, mint pénz, ha a lőszercsomag rendszer ki van kapcsolva zp_ammopack_to_money_ratio 160 // Lőszercsomag a pénzhez arány (eredeti: 1 lőszercsomag = 160$)[/ablak] Teszt megvolt, működik, magyarosítva.
|