hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 466 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 464 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 20:35 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
 Törölve


Teszteld le nem biztos hogy jó:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 20:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Kössz
örök hálám :D:D
de még csak most tesztelem majd
azért kössz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 20:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Na volt benne hiba, editeltem a fentibe azt próbáld ki

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 20:47 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
szerintem így*:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN   "Admin Fegyver"
#define AUTHOR   "kiki33"
#define VERSION   "1.0"

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_event("CurWeapon","kiki","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
         precache_model("models/p_ak74su.mdl") 
         precache_model("models/v_ak74su.mdl")   
}


public kiki( id )
{
      new clip, ammo
      new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new flags = get_user_flags(id)
     
      if( flags & ADMIN_BAN )
   {
      if(weap == CSW_AK47)
      {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/p_ak74su.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/v_ak74su.mdl")
      }
   }
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 20:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
amit kiki írt azz nem működik :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 21:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Iron-é sem mert nem is látszik a v modell a kezemben


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 21:01 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
javitva

így jó lesz:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN   "Admin Fegyver"
#define AUTHOR   "kiki33"
#define VERSION   "1.0"

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_event("CurWeapon","kiki","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
         precache_model("models/p_ak74su.mdl") 
         precache_model("models/v_ak74su.mdl")   
}


public kiki( id )
{
      new clip, ammo
      new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new flags = get_user_flags(id)
     
      if( flags & ADMIN_BAN )
   {
      if(weap == CSW_AK47)
      {
      entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak74su.mdl")
      entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak74su.mdl")
      }
   }
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 21:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
[s]Ja felcserélted a v és p modellt:D[/s]

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 21:10 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
kiki írta:
[s]Ja felcserélted a v és p modellt:D[/s]

mondom nem megy, elbasztad mi?:D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak uj skin
HozzászólásElküldve:2011.12.14. 22:42 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kicsit átírtam, okításképp a magyarázat:

- 1.8.xx óta a clip és az ammo csak opcionális, nem kötelező megadni, emiatt nem is kell lefoglalni a helyet a stacken.
- Felesleges lefoglalni a helyet a fgv visszatérési értékének, ha csak egyszer kívánjuk felhasználni a változó tartalmát. Ilyenkor célszerűbb már a feltételben, explicit módon megadni a fgvt.
- Akkor csekkokja a fegyót, ha admin, tehát először azt ellenőrizzük le, mert később - ha beletenne valami mást is - akkor csak azoknak fusson le.
- engine => fakemeta (Miért? Nekem jobban tetszik :) )

Miért írtam át? Csakmert kedvem volt. Várhatóan feb végén beindulok, szal lesznek itt okítások.
(Megj: Feltételeztem, hogy aki sok kódból össze tud vágni valamit, az részben optimalizált kódból bányászik. Tévedtem :) )


Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Admin Weapon"
#define AUTHOR "N/A"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_event("CurWeapon","CurWep","be","1>0");
}

public plugin_precache()
{
   precache_model("models/p_ak74su.mdl")
   precache_model("models/v_ak74su.mdl")
}

public CurWep(id)
{
   new flags = get_user_flags(id)
   if( flags & ADMIN_BAN )
   {
      if(get_user_weapon(id)== CSW_AK47)
      {
         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak74su.mdl")
         set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak74su.mdl")
      }
   }
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [20 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole