hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.11.21. 14:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Sziasztok.
Leírom most azt nektek , hogy hogyan is kell ÚJ zombit beírni a BaseBuilder
szerveretekbe(menübe).
Persze ez az alap bb_class sma
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <basebuilder>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. /*================================================================================
  8.  [Plugin Customization]
  9. =================================================================================*/
  10.  
  11. // Classic Zombie Attributes
  12. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  13. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  14. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  15. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  16. const zclass1_health = 3000
  17. const zclass1_speed = 260
  18. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  19. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  20.  
  21. // Fast Zombie Attributes
  22. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  23. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  24. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  25. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  26. const zclass2_health = 2000
  27. const zclass2_speed = 325
  28. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  29. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  30.  
  31. // Jumper Zombie Attributes
  32. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  33. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  34. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  35. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass3_health = 2500
  37. const zclass3_speed = 285
  38. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  39. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Tanker Zombie Attributes
  42. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  43. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  44. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  45. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass4_health = 4000
  47. const zclass4_speed = 210
  48. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  49. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  50. #define TANK_ARMOR 200
  51.  
  52.  
  53. /*============================================================================*/
  54.  
  55. new g_zclass_tanker
  56.  
  57. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  58. public plugin_precache()
  59. {
  60. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  61.  
  62. // Register all classes
  63. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  64. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  65. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  66. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  67. }
  68.  
  69. #if defined TANK_ARMOR
  70. public plugin_init()
  71. {
  72. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  73. }
  74.  
  75. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  76. {
  77. if (!is_user_alive(id))
  78. return ;
  79.  
  80. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  81. {
  82. give_item(id, "item_assaultsuit");
  83. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  84. }
  85. }
  86. #endif


Na akkor hogyan is hozhatunk létre egy új zm-et?
Most akkor legyen egy 5. zombink amit csak , azok tudnak használni akiknek megvan a b jog.(VIP)(ADMIN_RESERVATION)

Na akkor ez a sor után nyomunk 2 ENTERT az új sor miatt.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #define TANK_ARMOR 200


Aztán létrehozzuk az új zombit.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // EZ AZ ÚJ VIP ZM
  2. new const zclass5_name[] = { "VIP ZOMBIE" } ////Na ide a nevét kell , amit majd a menübe látni fogunk
  3. new const zclass5_info[] = { "Gyors Nagyot ugro stb" } ///Ide meg az INFO-t amit a menübe neve mellet látni fogunk.
  4. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" } /// ide a model nevét ami majd beolvas a szerver
  5. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" } ///ide meg a kéz modelt amit szintén beolvassa szeró.
  6. const zclass5_health = 4000 ////Ide az életét (HP-ját) írjuk be
  7. const zclass5_speed = 210 ///Ide a gyorsaságát hogy milyen gyors legyen.
  8. const Float:zclass5_gravity = 1.0 /// Itt meg a gravitációját tudjuk állítani.
  9. const zclass5_adminflags = ADMIN_RESERVATION // itt meg hogy milyen JOG tudja használni ha ADMIN_ALL írtok akkor mindenki használhatja.


Na ha ezzel megvagyunk akkor utolsó lépés jön ki keressük ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Register all classes
  2. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  3. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  4. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  5. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)


Aztán beírjuk a miénket az 5. zm is már kész is.így kell kinéznie

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Register all classes
  2. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  3. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  4. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  5. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  6. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)


Ha minden sikerült akkor így kell kinézni a pluginak.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <basebuilder>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. /*================================================================================
  8.  [Plugin Customization]
  9. =================================================================================*/
  10.  
  11. // Classic Zombie Attributes
  12. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  13. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  14. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  15. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  16. const zclass1_health = 3000
  17. const zclass1_speed = 260
  18. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  19. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  20.  
  21. // Fast Zombie Attributes
  22. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  23. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  24. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  25. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  26. const zclass2_health = 2000
  27. const zclass2_speed = 325
  28. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  29. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  30.  
  31. // Jumper Zombie Attributes
  32. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  33. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  34. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  35. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  36. const zclass3_health = 2500
  37. const zclass3_speed = 285
  38. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  39. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  40.  
  41. // Tanker Zombie Attributes
  42. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  43. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  44. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  45. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  46. const zclass4_health = 4000
  47. const zclass4_speed = 210
  48. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  49. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  50. #define TANK_ARMOR 200
  51.  
  52. // EZ AZ ÚJ VIP ZM
  53. new const zclass5_name[] = { "VIP ZOMBIE" }
  54. new const zclass5_info[] = { "Gyors Nagyot ugro stb" }
  55. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" }
  56. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  57. const zclass5_health = 4000
  58. const zclass5_speed = 210
  59. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  60. const zclass5_adminflags = ADMIN_RESERVATION
  61.  
  62. /*============================================================================*/
  63.  
  64. new g_zclass_tanker
  65.  
  66. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  67. public plugin_precache()
  68. {
  69. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  70.  
  71. // Register all classes
  72. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  73. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  74. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  75. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  76. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  77. }
  78.  
  79. #if defined TANK_ARMOR
  80. public plugin_init()
  81. {
  82. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  83. }
  84.  
  85. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  86. {
  87. if (!is_user_alive(id))
  88. return ;
  89.  
  90. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  91. {
  92. give_item(id, "item_assaultsuit");
  93. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  94. }
  95. }
  96. #endif
  97.  


Remélem tudtam segíteni.
Ja és ittvan minden jog:
Jogok

_________________
Kép

Ők köszönték meg NiGGeR-BorZ nek ezt a hozzászólást: sajtoskecske55 (2013.12.30. 23:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole