hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 17:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 19:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
hali

valaki linkelné nekem azt a plugint, hogy ha lerakom a bombát akkor körülötte fehér kör szerű valamik veszik körül xD

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: sajtoskecske55 (2014.01.20. 06:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 19:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Ez nem jó :)?

http://www.youtube.com/watch?v=YKLvB4qV8NE

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 19:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
nem

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 20:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Bomb Blast"
  9. #define VERSION "0.4"
  10. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  11.  
  12. new HamHook:g_BombThink
  13.  
  14. new g_Bomb
  15.  
  16. new g_SpriteCircle
  17.  
  18. new Float:g_fExplodeTime
  19. new Float:g_fNextBlastGameTime
  20.  
  21. new g_pCvarColor
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. g_SpriteCircle = precache_model( "sprites/shockwave.spr" )
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  31.  
  32. g_pCvarColor = register_cvar( "bb_color", "250250250" ) //RRRGGGBBB
  33.  
  34. if( find_ent_by_class( FM_NULLENT, "func_bomb_target" ) || find_ent_by_class( FM_NULLENT, "info_bomb_target" ) )
  35. {
  36. g_BombThink = RegisterHam( Ham_Think, "grenade", "Bomb_Think", 1 )
  37.  
  38. register_event( "HLTV", "Stop", "a", "1=0", "2=0" )
  39. register_logevent( "Stop", 2, "1=Round_End" )
  40.  
  41. register_logevent( "PlantedBomb", 3, "2=Planted_The_Bomb" )
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public Stop()
  46. {
  47. g_Bomb = 0
  48. DisableHamForward( g_BombThink)
  49. }
  50.  
  51. public PlantedBomb()
  52. {
  53. new C4 = FM_NULLENT
  54. while( ( C4 = find_ent_by_class( C4, "grenade" ) ) )
  55. {
  56. if ( get_pdata_int( C4, 96 ) & ( 1<<8 ) )
  57. {
  58. g_Bomb = C4
  59. g_fExplodeTime = get_pdata_float( g_Bomb, 100 )
  60. EnableHamForward( g_BombThink )
  61.  
  62. g_fNextBlastGameTime = 0.0
  63. break
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public Bomb_Think( iEnt )
  69. {
  70. if ( g_Bomb != iEnt )
  71. return
  72.  
  73. new Float:fGameTime = get_gametime()
  74. if( g_fNextBlastGameTime > fGameTime )
  75. return
  76.  
  77. new Float:fTime, iTime, Float:fThinkTime
  78.  
  79. fTime = g_fExplodeTime - fGameTime
  80. iTime = floatround( fTime )
  81.  
  82. if ( iTime > 13 ) fThinkTime = 1.0
  83. else if ( iTime > 7 ) fThinkTime = 0.5
  84. else fThinkTime = 0.3
  85.  
  86. g_fNextBlastGameTime = fGameTime + fThinkTime
  87.  
  88. create_blast_circle( iEnt )
  89. }
  90.  
  91. public create_blast_circle( iEnt ) {
  92. new Float:fOrigin[ 3 ]
  93.  
  94. pev( iEnt, pev_origin, fOrigin )
  95.  
  96. new szColor[ 12 ], iColor[ 3 ]
  97. get_pcvar_string( g_pCvarColor, szColor, charsmax( szColor ) )
  98.  
  99. iColor[ 2 ] = str_to_num( szColor[ 6 ] )
  100.  
  101. szColor[ 6 ] = 0
  102. iColor[ 1 ] = str_to_num( szColor[ 3 ] )
  103.  
  104. szColor[ 3 ] = 0
  105. iColor[ 0 ] = str_to_num( szColor[ 0 ] )
  106.  
  107. engfunc( EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin )
  108. write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
  109. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  110. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  111. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] )
  112. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  113. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  114. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] + 125 )
  115. write_short( g_SpriteCircle )
  116. write_byte( 0 )
  117. write_byte( 1 )
  118. write_byte( 6 )
  119. write_byte( 8 )
  120. write_byte( 1 )
  121. write_byte( iColor[ 0 ] )
  122. write_byte( iColor[ 1 ] )
  123. write_byte( iColor[ 2 ] )
  124. write_byte( 128 )
  125. write_byte( 5 )
  126. message_end()
  127. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 20:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.11.24. 20:18
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
crazy` írta:
tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Bomb Blast"
  9. #define VERSION "0.4"
  10. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  11.  
  12. new HamHook:g_BombThink
  13.  
  14. new g_Bomb
  15.  
  16. new g_SpriteCircle
  17.  
  18. new Float:g_fExplodeTime
  19. new Float:g_fNextBlastGameTime
  20.  
  21. new g_pCvarColor
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. g_SpriteCircle = precache_model( "sprites/shockwave.spr" )
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  31.  
  32. g_pCvarColor = register_cvar( "bb_color", "250250250" ) //RRRGGGBBB
  33.  
  34. if( find_ent_by_class( FM_NULLENT, "func_bomb_target" ) || find_ent_by_class( FM_NULLENT, "info_bomb_target" ) )
  35. {
  36. g_BombThink = RegisterHam( Ham_Think, "grenade", "Bomb_Think", 1 )
  37.  
  38. register_event( "HLTV", "Stop", "a", "1=0", "2=0" )
  39. register_logevent( "Stop", 2, "1=Round_End" )
  40.  
  41. register_logevent( "PlantedBomb", 3, "2=Planted_The_Bomb" )
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public Stop()
  46. {
  47. g_Bomb = 0
  48. DisableHamForward( g_BombThink)
  49. }
  50.  
  51. public PlantedBomb()
  52. {
  53. new C4 = FM_NULLENT
  54. while( ( C4 = find_ent_by_class( C4, "grenade" ) ) )
  55. {
  56. if ( get_pdata_int( C4, 96 ) & ( 1<<8 ) )
  57. {
  58. g_Bomb = C4
  59. g_fExplodeTime = get_pdata_float( g_Bomb, 100 )
  60. EnableHamForward( g_BombThink )
  61.  
  62. g_fNextBlastGameTime = 0.0
  63. break
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public Bomb_Think( iEnt )
  69. {
  70. if ( g_Bomb != iEnt )
  71. return
  72.  
  73. new Float:fGameTime = get_gametime()
  74. if( g_fNextBlastGameTime > fGameTime )
  75. return
  76.  
  77. new Float:fTime, iTime, Float:fThinkTime
  78.  
  79. fTime = g_fExplodeTime - fGameTime
  80. iTime = floatround( fTime )
  81.  
  82. if ( iTime > 13 ) fThinkTime = 1.0
  83. else if ( iTime > 7 ) fThinkTime = 0.5
  84. else fThinkTime = 0.3
  85.  
  86. g_fNextBlastGameTime = fGameTime + fThinkTime
  87.  
  88. create_blast_circle( iEnt )
  89. }
  90.  
  91. public create_blast_circle( iEnt ) {
  92. new Float:fOrigin[ 3 ]
  93.  
  94. pev( iEnt, pev_origin, fOrigin )
  95.  
  96. new szColor[ 12 ], iColor[ 3 ]
  97. get_pcvar_string( g_pCvarColor, szColor, charsmax( szColor ) )
  98.  
  99. iColor[ 2 ] = str_to_num( szColor[ 6 ] )
  100.  
  101. szColor[ 6 ] = 0
  102. iColor[ 1 ] = str_to_num( szColor[ 3 ] )
  103.  
  104. szColor[ 3 ] = 0
  105. iColor[ 0 ] = str_to_num( szColor[ 0 ] )
  106.  
  107. engfunc( EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin )
  108. write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
  109. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  110. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  111. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] )
  112. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 0 ] )
  113. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 1 ] )
  114. engfunc( EngFunc_WriteCoord, fOrigin[ 2 ] + 125 )
  115. write_short( g_SpriteCircle )
  116. write_byte( 0 )
  117. write_byte( 1 )
  118. write_byte( 6 )
  119. write_byte( 8 )
  120. write_byte( 1 )
  121. write_byte( iColor[ 0 ] )
  122. write_byte( iColor[ 1 ] )
  123. write_byte( iColor[ 2 ] )
  124. write_byte( 128 )
  125. write_byte( 5 )
  126. message_end()
  127. }

Más oldalról linkeket nem lehet megadni?
Vagy miért törölték az enyémet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4 effect
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 20:48 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Magyar oldalakról nem, alieddsről lehet.

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole