hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 72 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.06.22. 13:42 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
mit kell átalakítani :d

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.06.22. 13:50 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
theglorious írta:
mit kell átalakítani :d

Az egészet átkellene xd, egyszerűbb ha utf8-ban mented el

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok!
Nekem az lenne ezzel a problémám hogy a 302. sorban hibát talál a compiler.
A netes átváltó (http://amxxcomp.com) ez megtudja csinálni de viszont itt más a hibám és emiatt kéne gépen és hogy mitől lehet hiba a 302. sorban?:)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <printcolor>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9.  
  10. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Silent"
  13.  
  14. new gWPCT;
  15. new gWPTE;
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  34. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  35. {
  36. new menu = menu_create("Válassz [O]ne, ~life fegyver csomagot!", "handler");
  37. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(első 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("Válassz [O]ne, ~life fegyver csomagot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139.  
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  
  300.  
  301. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  302. {
  303. new count = 1, players[32]
  304. static msg[191]
  305. vformat(msg, 190, input, 3)
  306.  
  307. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  308. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  309. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  310. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  311. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  312. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  313. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  314. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  315. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  316. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  317. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  318. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  319. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  320. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  321. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  322. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  323. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  324. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  325. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  326. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  327. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  328.  
  329. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  330. {
  331. for (new i = 0; i < count; i++)
  332. {
  333. if (is_user_connected(players[i]))
  334. {
  335. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  336. write_byte(players[i])
  337. write_string(msg)
  338. message_end()
  339. }
  340. }
  341. }
  342. return PLUGIN_HANDLED
  343. }
  344.  

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:16 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Nem tudom, első ránézésre talán az a hiba hogy az include is benvan téve, illetve a stock változat is. Töröld ki a #include <printcolor> sort, s nézd meg úgy.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:20 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Igaz H nemjó Téma De parancsolj...Megcsináltam neked...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\d[\y[O]ne. ~Life\d] \rTeam", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 Csomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP Csomag] \d [\rElső 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG Csomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil Csomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG Csomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun Csomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun Csomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout Csomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\d[\y[O]ne. ~Life\d] \rTeam", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 Csomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP Csomag] \d [\rElső 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG Csomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil Csomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG Csomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun Csomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun Csomag] \d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout Csomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg Papi nek ezt a hozzászólást: TraneTommy (2013.11.28. 13:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
kiki írta:
Nem tudom, első ránézésre talán az a hiba hogy az include is benvan téve, illetve a stock változat is. Töröld ki a #include <printcolor> sort, s nézd meg úgy.


Így jó de viszont hogyha berakom nincs ékezet hanem üres hely mintha nem lenne benne a stock:/

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:49 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Mivel a kódban egy helyen sem használod ezt, ezért persze hogy nincs ékezet...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 13:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Papi írta:
Igaz H nemjó Téma De parancsolj...Megcsináltam neked...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\d[\y[O]ne. ~Life\d] \rTeam", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 Csomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP Csomag] \d [\rElső 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG Csomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil Csomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG Csomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun Csomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun Csomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout Csomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\d[\y[O]ne. ~Life\d] \rTeam", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 Csomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 Csomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP Csomag] \d [\rElső 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun Csomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG Csomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS Csomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil Csomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG Csomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun Csomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun Csomag] \d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout Csomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[[O]ne. ~Life]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  


Óh köszi szépen a fáradtságot :)
De viszont ezzel is ugyan az a bajom ha itt konvertálom: http://amxxcomp.com/ színeket kiszedi,
de ha gépemen konvertálom compillerrel akkor meg ékezet nem lesz benne pedig utána másoltam a stock ot és a printcolor.inc et is bemásoltam az inc mappába :(
De ment a kezecske :)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 14:04 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Könyörgöm, olvasd el mit írtam (kb 10. centiméterrel feljebb).

_________________
http://www.easyrankup.eu

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: TraneTommy (2013.11.28. 14:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines chat + Ékezetek
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 14:16 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
kiki írta:
Könyörgöm, olvasd el mit írtam (kb 10. centiméterrel feljebb).

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. new menu = menu_create("VĂlassz [O]ne, ~life fegyver csomagot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK. \y(elsĹ 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG \rPACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("VĂlassz [O]ne, ~life fegyver csomagot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAWP \rPACK. \y(elsĹ 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yMachineGun \rPACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yAUG \rPACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yFAMAS \rPACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yGalil \rPACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\ySMG \rPACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun \rPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yShotgun \rPACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yScout \rPACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138.  
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[O]ne. ~Life^x04 KaptĂl egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  
  299.  
  300. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  301. {
  302. new count = 1, players[32]
  303. static msg[191]
  304. vformat(msg, 190, input, 3)
  305.  
  306. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  307. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  308. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  309. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  310. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  311. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  312. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  313. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  314. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  315. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  316. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  317. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  318. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  319. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  320. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  321. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  322. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  323. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  324. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  325. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  326. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  327.  
  328. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  329. {
  330. for (new i = 0; i < count; i++)
  331. {
  332. if (is_user_connected(players[i]))
  333. {
  334. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  335. write_byte(players[i])
  336. write_string(msg)
  337. message_end()
  338. }
  339. }
  340. }
  341. return PLUGIN_HANDLED
  342. }
  343.  


így se jó :O

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 72 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole