hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 17:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 153 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 153 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Medkit.
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 20:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. hogy lehetne megcsinálni, ebe a rövid kis scriptbe, hogy a medkitet az is fel tudja venni, aki lerakta, és aki belemegy egy olyan medkitbe, amit nem csapattársa rakott le, akkor ki irja neki chatbe: nem a te csapatodé.
Ez egy részlet!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Medkit(id)
  2. {
  3. medkit[id]--
  4.  
  5. new Float:origin[3];
  6. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
  7.  
  8. new ent = create_entity("info_target")
  9. entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Medkit")
  10. entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id)
  11. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  12. entity_set_origin(ent, origin)
  13. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  14.  
  15. entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl")
  16. entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
  17.  
  18. drop_to_floor(ent);
  19.  
  20. entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
  21.  
  22. set_rendering (ent,kRenderFxGlowShell,200,0,0,kRenderNormal,100)
  23.  
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. }
  26.  
  27. public Medkit_felvetel(ent, id)
  28. {
  29. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner)
  30. if (get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
  31. {
  32. new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]
  33. entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
  34. iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0])
  35. iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1])
  36. iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2])
  37. new entlist[33]
  38. new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32)
  39.  
  40. for (new i=0; i < numfound; i++)
  41. {
  42. new pid = entlist[i]
  43.  
  44. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
  45. continue
  46.  
  47. set_user_health(pid, get_user_health(pid)+50)
  48. }
  49. remove_entity(ent)
  50. }
  51. }

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Medkit.
HozzászólásElküldve: 2013.11.28. 20:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Medkit(id)
  2. {
  3. medkit[id]--
  4.  
  5. new Float:origin[3];
  6. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
  7.  
  8. new ent = create_entity("info_target")
  9. entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Medkit")
  10. entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id)
  11. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  12. entity_set_origin(ent, origin)
  13. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  14.  
  15. entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl")
  16. entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
  17.  
  18. drop_to_floor(ent);
  19.  
  20. entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
  21.  
  22. set_rendering (ent,kRenderFxGlowShell,200,0,0,kRenderNormal,100)
  23.  
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. }
  26.  
  27. public Medkit_felvetel(ent, id)
  28. {
  29. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner)
  30.  
  31. if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
  32. client_print(id, print_chat, "Nem a te csapatode !!!")
  33.  
  34. else
  35. {
  36. new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]
  37. entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
  38. iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0])
  39. iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1])
  40. iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2])
  41. new entlist[33]
  42. new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32)
  43.  
  44. for (new i=0; i < numfound; i++)
  45. {
  46. new pid = entlist[i]
  47.  
  48. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) != get_user_team(pid))
  49. continue
  50.  
  51. set_user_health(pid, get_user_health(pid)+50)
  52. }
  53.  
  54. remove_entity(ent)
  55. }
  56. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: laki5000 (2013.11.28. 22:22)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole