hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 343 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 11:25 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hali valaki adna egy olyan plugint ami hs hangokat játszik le jelen esetbe 5db hang van és azt kéne be irni a hs pluginba amikor meg öl valaki akkor le játsza!

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2013.12.01. 11:27-kor.
Olvasd el szabályzatot a témanévvel kapcsolatban. Nem szeretnék emiatt pihit adni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 11:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék:
(témanévre figyelj máskor, mert már én is szóltam érte sokszor!)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5. register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
  6. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  7. }
  8. public plugin_precache()
  9. {
  10. precache_sound("mappa/fej1.mp3")
  11. precache_sound("mappa/fej2.mp3")
  12. precache_sound("mappa/fej3.mp3")
  13. precache_sound("mappa/fej4.mp3")
  14. precache_sound("mappa/fej5.mp3")
  15. }
  16. public eDeath()
  17. {
  18. new fejloves = read_data(3);
  19.  
  20. if(fejloves)
  21. {
  22. switch (random_num(1, 5))
  23. {
  24. case 1:
  25. {
  26. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej1.mp3")
  27. }
  28. case 2:
  29. {
  30. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej2.mp3")
  31. }
  32. case 3:
  33. {
  34. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej3.mp3")
  35. }
  36. case 4:
  37. {
  38. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej4.mp3")
  39. }
  40. case 5:
  41. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej5.mp3")
  42. }
  43.  
  44. }
  45. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást (összesen 2): slre141 (2013.12.01. 11:46) • Papalo'. (2013.12.01. 13:12)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 13:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.17. 10:55
Hozzászólások: 160
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ez nekem is jól jött!

Ui.: Valaki megírná úgy, hogy 19 hs hangot tudjak beteni, mert most ez csak 5. plz!

_________________
Soldiers.~
37.221.209.96:27228


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 14:06 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék: +19
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5. register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
  6. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  7. }
  8. public plugin_precache()
  9. {
  10. precache_sound("mappa/fej1.mp3")
  11. precache_sound("mappa/fej2.mp3")
  12. precache_sound("mappa/fej3.mp3")
  13. precache_sound("mappa/fej4.mp3")
  14. precache_sound("mappa/fej5.mp3")
  15. precache_sound("mappa/fej6.mp3")
  16. precache_sound("mappa/fej7.mp3")
  17. precache_sound("mappa/fej8.mp3")
  18. precache_sound("mappa/fej9.mp3")
  19. precache_sound("mappa/fej10.mp3")
  20. precache_sound("mappa/fej11.mp3")
  21. precache_sound("mappa/fej12.mp3")
  22. precache_sound("mappa/fej13.mp3")
  23. precache_sound("mappa/fej14.mp3")
  24. precache_sound("mappa/fej15.mp3")
  25. precache_sound("mappa/fej16.mp3")
  26. precache_sound("mappa/fej17.mp3")
  27. precache_sound("mappa/fej18.mp3")
  28. precache_sound("mappa/fej19.mp3")
  29. }
  30. public eDeath()
  31. {
  32. new fejloves = read_data(3);
  33.  
  34. if(fejloves)
  35. {
  36. switch (random_num(1, 19))
  37. {
  38. case 1:
  39. {
  40. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej1.mp3")
  41. }
  42. case 2:
  43. {
  44. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej2.mp3")
  45. }
  46. case 3:
  47. {
  48. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej3.mp3")
  49. }
  50. case 4:
  51. {
  52. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej4.mp3")
  53. }
  54. case 5:
  55. {
  56. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej5.mp3")
  57. }
  58. case 6:
  59. {
  60. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej6.mp3")
  61. }
  62. case 7:
  63. {
  64. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej7.mp3")
  65. }
  66. case 8:
  67. {
  68. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej8.mp3")
  69. }
  70. case 9:
  71. {
  72. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej9.mp3")
  73. }
  74. case 10:
  75. {
  76. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej10.mp3")
  77. }
  78. case 11:
  79. {
  80. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej11.mp3")
  81. }
  82. case 12:
  83. {
  84. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej12.mp3")
  85. }
  86. case 13:
  87. {
  88. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej13.mp3")
  89. }
  90. case 14:
  91. {
  92. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej14.mp3")
  93. }
  94. case 15:
  95. {
  96. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej15.mp3")
  97. }
  98. case 16:
  99. {
  100. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej16.mp3")
  101. }
  102. case 17:
  103. {
  104. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej17.mp3")
  105. }
  106. case 18:
  107. {
  108. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej18.mp3")
  109. }
  110. case 19:
  111. {
  112. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej19.mp3")
  113. }
  114. }
  115. }
  116. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: Papalo'. (2013.12.01. 16:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 15:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
És ha wav? :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 15:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
ultraibolya írta:
És ha wav? :)

akkor írni fogja, hogy wav kell neki, és megcsinálom:)

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 16:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Hali nekem wav ba kellene :)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 16:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.17. 10:55
Hozzászólások: 160
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Letöltötte, minden fasza, de 8 hst néztem, és a régit játsza le minden esetben, a HEADSHAAAT
És olyan nem is volt benne, csak magyar.
Mi a gond?

_________________
Soldiers.~
37.221.209.96:27228


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 18:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
slre141 írta:
Hali nekem wav ba kellene :)

[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5. register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
  6. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  7. }
  8. public plugin_precache()
  9. {
  10. precache_sound("mappa/fej1.wav")
  11. precache_sound("mappa/fej2.wav")
  12. precache_sound("mappa/fej3.wav")
  13. precache_sound("mappa/fej4.wav")
  14. precache_sound("mappa/fej5.wav")
  15. precache_sound("mappa/fej6.wav")
  16. precache_sound("mappa/fej7.wav")
  17. precache_sound("mappa/fej8.wav")
  18. precache_sound("mappa/fej9.wav")
  19. precache_sound("mappa/fej10.wav")
  20. precache_sound("mappa/fej11.wav")
  21. precache_sound("mappa/fej12.wav")
  22. precache_sound("mappa/fej13.wav")
  23. precache_sound("mappa/fej14.awv")
  24. precache_sound("mappa/fej15.wav")
  25. precache_sound("mappa/fej16.wav")
  26. precache_sound("mappa/fej17.wav")
  27. precache_sound("mappa/fej18.wav")
  28. precache_sound("mappa/fej19.wav")
  29. }
  30. public eDeath()
  31. {
  32. new fejloves = read_data(3);
  33.  
  34. if(fejloves)
  35. {
  36. switch (random_num(1, 19))
  37. {
  38. case 1:
  39. {
  40. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej1")
  41. }
  42. case 2:
  43. {
  44. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej2")
  45. }
  46. case 3:
  47. {
  48. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej3")
  49. }
  50. case 4:
  51. {
  52. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej4")
  53. }
  54. case 5:
  55. {
  56. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej5")
  57. }
  58. case 6:
  59. {
  60. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej6")
  61. }
  62. case 7:
  63. {
  64. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej7")
  65. }
  66. case 8:
  67. {
  68. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej8")
  69. }
  70. case 9:
  71. {
  72. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej9")
  73. }
  74. case 10:
  75. {
  76. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej10")
  77. }
  78. case 11:
  79. {
  80. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej11")
  81. }
  82. case 12:
  83. {
  84. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej12")
  85. }
  86. case 13:
  87. {
  88. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej13")
  89. }
  90. case 14:
  91. {
  92. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej14")
  93. }
  94. case 15:
  95. {
  96. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej15")
  97. }
  98. case 16:
  99. {
  100. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej16")
  101. }
  102. case 17:
  103. {
  104. client_cmd(0,"spk play sound/mappa/fej17")
  105. }
  106. case 18:
  107. {
  108. client_cmd(0,"spk sound/mappa/fej18")
  109. }
  110. case 19:
  111. {
  112. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/fej19")
  113. }
  114. }
  115. }
  116. }
[/ablak]

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HS hang
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 20:45 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.17. 10:55
Hozzászólások: 160
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
És az miért van, hogy letölti, de a játékban nem játsza le csak a régit ami volt?

_________________
Soldiers.~
37.221.209.96:27228


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole