hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 16:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 320 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 318 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 17:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ezeken a mapokon le kéne tiltani a fegyvermenüt.

35_hp2
awp_india
awp_india2
awp4one


Ebbe, kellene valahogy akkor bele írni(vagy egy külön plugin) hogy azokon a mapokon ne jelenjen meg !


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. new menu = menu_create("Valassz fegyver Packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("Valasszfegyver Packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118.  
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_awp");
  122. give_item(id, "weapon_deagle");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_338magnum");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  130. gWPCT++
  131. }
  132. else
  133. {
  134. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  135. fegyvermenu(id);
  136. }
  137.  
  138. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  139. {
  140. if(gWPTE < 2)
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_awp");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  154. gWPTE++
  155. }
  156. else
  157. {
  158. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  159. fegyvermenu(id);
  160. }
  161. }
  162.  
  163. }
  164. case 4:
  165. {
  166.  
  167. give_player_grenades(id);
  168. give_item(id, "weapon_knife");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "weapon_m249");
  174. give_item(id, "ammo_556natobox");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  178. }
  179. case 5:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae")
  188. give_item(id, "weapon_aug");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  193. }
  194. case 6:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_famas");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  208. }
  209. case 7:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_galil");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  223. }
  224. case 8:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  234. give_item(id, "ammo_9mm");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  238. }
  239. case 9:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_xm1014");
  249. give_item(id, "ammo_buckshot");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  253. }
  254. case 10:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_m3");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  268. }
  269. case 11:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_scout");
  279. give_item(id, "ammo_762nato");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  283. }
  284. }
  285. return PLUGIN_HANDLED;
  286. }
  287.  
  288. stock give_player_grenades(index)
  289. {
  290. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "item_thighpack");
  295. give_item(index, "item_assaultsuit");
  296. }
  297.  
  298.  
  299. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  300. {
  301. new count = 1, players[32]
  302. static msg[191]
  303. vformat(msg, 190, input, 3)
  304.  
  305. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  306. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  307. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  308. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  309. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  310. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  311. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  312. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  313. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  314. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  315. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  316. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  317. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  318. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  319. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  320. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  321. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  322. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  323. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  324. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  325. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  326.  
  327. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  328. {
  329. for (new i = 0; i < count; i++)
  330. {
  331. if (is_user_connected(players[i]))
  332. {
  333. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  334. write_byte(players[i])
  335. write_string(msg)
  336. message_end()
  337. }
  338. }
  339. }
  340. return PLUGIN_HANDLED
  341. }
  342.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 17:14 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.11.24. 20:18
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
nexus írta:
Ezeken a mapokon le kéne tiltani a fegyvermenüt.

35_hp2
awp_india
awp_india2
awp4one


Ebbe, kellene valahogy akkor bele írni(vagy egy külön plugin) hogy azokon a mapokon ne jelenjen meg !


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. new menu = menu_create("Valassz fegyver Packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("Valasszfegyver Packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118.  
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_awp");
  122. give_item(id, "weapon_deagle");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_338magnum");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  130. gWPCT++
  131. }
  132. else
  133. {
  134. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  135. fegyvermenu(id);
  136. }
  137.  
  138. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  139. {
  140. if(gWPTE < 2)
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_awp");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  154. gWPTE++
  155. }
  156. else
  157. {
  158. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  159. fegyvermenu(id);
  160. }
  161. }
  162.  
  163. }
  164. case 4:
  165. {
  166.  
  167. give_player_grenades(id);
  168. give_item(id, "weapon_knife");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "weapon_m249");
  174. give_item(id, "ammo_556natobox");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  178. }
  179. case 5:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae")
  188. give_item(id, "weapon_aug");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  193. }
  194. case 6:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_famas");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  208. }
  209. case 7:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_galil");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  223. }
  224. case 8:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  234. give_item(id, "ammo_9mm");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  238. }
  239. case 9:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_xm1014");
  249. give_item(id, "ammo_buckshot");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  253. }
  254. case 10:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_m3");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  268. }
  269. case 11:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_scout");
  279. give_item(id, "ammo_762nato");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  283. }
  284. }
  285. return PLUGIN_HANDLED;
  286. }
  287.  
  288. stock give_player_grenades(index)
  289. {
  290. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "item_thighpack");
  295. give_item(index, "item_assaultsuit");
  296. }
  297.  
  298.  
  299. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  300. {
  301. new count = 1, players[32]
  302. static msg[191]
  303. vformat(msg, 190, input, 3)
  304.  
  305. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  306. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  307. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  308. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  309. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  310. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  311. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  312. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  313. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  314. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  315. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  316. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  317. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  318. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  319. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  320. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  321. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  322. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  323. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  324. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  325. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  326.  
  327. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  328. {
  329. for (new i = 0; i < count; i++)
  330. {
  331. if (is_user_connected(players[i]))
  332. {
  333. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  334. write_byte(players[i])
  335. write_string(msg)
  336. message_end()
  337. }
  338. }
  339. }
  340. return PLUGIN_HANDLED
  341. }
  342.  

Ha jól emlékszem, akkor csinálsz:
plugins-35_hp2.ini
plugins-awp_india.ini
plugins-awp_india2.ini
stb stb ezeket megcsinálod, és beleírod a nem kívánt pluginok neveit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 17:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nem megy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 17:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Weapon Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"

new gWPCT;
new gWPTE;

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "check", 1)
   register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}

public logevent_end()
{
   gWPCT = 0;
   gWPTE = 0;
}
public check(id)
{
   new map[64]
   get_mapname(map, 63)
   if(!equal(map, "35_hp2") &&
   !equal(map, "awp_india2") &&
   !equal(map, "awp_india") &&
   !equal(map, "awp4one")) {
      fegyvermenu(id)
   }
}

public fegyvermenu(id)
{
   cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
   strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
   if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
   {
      new menu = menu_create("Valassz fegyver Packot!", "handler");
      menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
      menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
      menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(elso 4 embernek)", "3", 0);
      menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
      menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
      menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
      menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
      menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
      menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
      menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
      menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu);
   }
   else
   {
      new menu = menu_create("Valasszfegyver Packot!", "handler");
      menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
      menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
      menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
      menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
      menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
      menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
      menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
      menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
      menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
      menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
      menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu);
   }
}

public handler(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   switch(key)
   {
      
      case 1:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "weapon_m4a1");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
      }
      case 2:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "weapon_ak47");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
      }
      case 3:
      {
         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
         if(userTeam == CS_TEAM_CT)
         {
            if(gWPCT < 2)
               
            give_player_grenades(id);
            give_item(id, "weapon_knife");
            give_item(id, "weapon_awp");
            give_item(id, "weapon_deagle");
            give_item(id, "ammo_50ae");
            give_item(id, "ammo_50ae");
            give_item(id, "ammo_50ae");
            give_item(id, "ammo_338magnum");
            give_item(id, "ammo_338magnum");
            give_item(id, "ammo_338magnum");
            ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
            gWPCT++
         }
         else
         {
            client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
            fegyvermenu(id);
         }
         
         if(userTeam == CS_TEAM_T)
         {
            if(gWPTE < 2)
            {
               
               give_player_grenades(id);
               give_item(id, "weapon_knife");
               give_item(id, "weapon_awp");
               give_item(id, "weapon_deagle");
               give_item(id, "ammo_50ae");
               give_item(id, "ammo_50ae");
               give_item(id, "ammo_50ae");
               give_item(id, "ammo_338magnum");
               give_item(id, "ammo_338magnum");
               give_item(id, "ammo_338magnum");
               ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
               gWPTE++
            }
            else
            {
               client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
               fegyvermenu(id);
            }
         }
         
      }
      case 4:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "weapon_m249");
         give_item(id, "ammo_556natobox");
         give_item(id, "ammo_556natobox");
         give_item(id, "ammo_556natobox");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
      }
      case 5:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_aug");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
      }
      case 6:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_famas");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
      }
      case 7:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_galil");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         give_item(id, "ammo_556nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
      }
      case 8:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_mp5navy");
         give_item(id, "ammo_9mm");
         give_item(id, "ammo_9mm");
         give_item(id, "ammo_9mm");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
      }
      case 9:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_xm1014");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
      }
      case 10:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_m3");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         give_item(id, "ammo_buckshot");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
      }
      case 11:
      {
         
         give_player_grenades(id);
         give_item(id, "weapon_knife");
         give_item(id, "weapon_deagle");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae");
         give_item(id, "ammo_50ae")
         give_item(id, "weapon_scout");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         give_item(id, "ammo_762nato");
         ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

stock give_player_grenades(index)
{
   give_item(index, "weapon_hegrenade");
   give_item(index, "weapon_hegrenade");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "weapon_flashbang");
   give_item(index, "item_thighpack");
   give_item(index, "item_assaultsuit");
}


stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
   new count = 1, players[32]
   static msg[191]
   vformat(msg, 190, input, 3)
   
   replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
   replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
   replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
   replace_all(msg, 190, "á", "á")
   replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
   replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
   replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
   replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
   replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
   replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
   replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
   replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
   replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
   replace_all(msg, 190, "É", "É")
   replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
   replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
   replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
   replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
   replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
   replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
   replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
   
   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
   for (new i = 0; i < count; i++)
   {
      if (is_user_connected(players[i]))
      {
         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
         write_byte(players[i])
         write_string(msg)
         message_end()
      }
   }
}
return PLUGIN_HANDLED
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 18:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.12. 16:51
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nem jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 18:11 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "check", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19.  
  20. new map[64], Msg[64]
  21. get_mapname(map, 63)
  22.  
  23. if(equal(map, "35_hp2") || equal(map, "awp_india2") || equal(map, "awp_india") || equal(map, "awp4one"))
  24. {
  25. format(Msg, 63, "Ez a map nem tamogatott: %s", map)
  26.  
  27. set_fail_state(Msg)
  28. }
  29. }
  30.  
  31. public logevent_end()
  32. {
  33. gWPCT = 0;
  34. gWPTE = 0;
  35. }
  36. public check(id)
  37. fegyvermenu(id)
  38.  
  39. public fegyvermenu(id)
  40. {
  41. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  42. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. {
  45. new menu = menu_create("Valassz fegyver Packot!", "handler");
  46. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(elso 4 embernek)", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  50. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  51. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  52. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  53. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  54. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  55. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  56. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. new menu = menu_create("Valasszfegyver Packot!", "handler");
  63. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  65. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  66. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  67. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  68. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  69. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  70. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  71. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  72. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  73. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu);
  76. }
  77. }
  78.  
  79. public handler(id, menu, item)
  80. {
  81. if( item == MENU_EXIT )
  82. {
  83. menu_destroy(menu);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. new data[6], szName[64];
  87. new access, callback;
  88. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  89. new key = str_to_num(data);
  90. switch(key)
  91. {
  92.  
  93. case 1:
  94. {
  95.  
  96. give_player_grenades(id);
  97. give_item(id, "weapon_knife");
  98. give_item(id, "weapon_deagle");
  99. give_item(id, "ammo_50ae");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "weapon_m4a1");
  103. give_item(id, "ammo_556nato");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  107. }
  108. case 2:
  109. {
  110.  
  111. give_player_grenades(id);
  112. give_item(id, "weapon_knife");
  113. give_item(id, "weapon_deagle");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "weapon_ak47");
  118. give_item(id, "ammo_762nato");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  122. }
  123. case 3:
  124. {
  125. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  126. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  127. {
  128. if(gWPCT < 2)
  129.  
  130. give_player_grenades(id);
  131. give_item(id, "weapon_knife");
  132. give_item(id, "weapon_awp");
  133. give_item(id, "weapon_deagle");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  141. gWPCT++
  142. }
  143. else
  144. {
  145. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  146. fegyvermenu(id);
  147. }
  148.  
  149. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  150. {
  151. if(gWPTE < 2)
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_awp");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  165. gWPTE++
  166. }
  167. else
  168. {
  169. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
  170. fegyvermenu(id);
  171. }
  172. }
  173.  
  174. }
  175. case 4:
  176. {
  177.  
  178. give_player_grenades(id);
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "weapon_deagle");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "weapon_m249");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. give_item(id, "ammo_556natobox");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  189. }
  190. case 5:
  191. {
  192.  
  193. give_player_grenades(id);
  194. give_item(id, "weapon_knife");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae")
  199. give_item(id, "weapon_aug");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  204. }
  205. case 6:
  206. {
  207.  
  208. give_player_grenades(id);
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "weapon_deagle");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae")
  229. give_item(id, "weapon_galil");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  234. }
  235. case 8:
  236. {
  237.  
  238. give_player_grenades(id);
  239. give_item(id, "weapon_knife");
  240. give_item(id, "weapon_deagle");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae")
  244. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  245. give_item(id, "ammo_9mm");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  249. }
  250. case 9:
  251. {
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254. give_item(id, "weapon_knife");
  255. give_item(id, "weapon_deagle");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae")
  259. give_item(id, "weapon_xm1014");
  260. give_item(id, "ammo_buckshot");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  264. }
  265. case 10:
  266. {
  267.  
  268. give_player_grenades(id);
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270. give_item(id, "weapon_deagle");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "weapon_m3");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  279. }
  280. case 11:
  281. {
  282.  
  283. give_player_grenades(id);
  284. give_item(id, "weapon_knife");
  285. give_item(id, "weapon_deagle");
  286. give_item(id, "ammo_50ae");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae")
  289. give_item(id, "weapon_scout");
  290. give_item(id, "ammo_762nato");
  291. give_item(id, "ammo_762nato");
  292. give_item(id, "ammo_762nato");
  293. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  294. }
  295. }
  296. return PLUGIN_HANDLED;
  297. }
  298.  
  299. stock give_player_grenades(index)
  300. {
  301. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  302. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  303. give_item(index, "weapon_flashbang");
  304. give_item(index, "weapon_flashbang");
  305. give_item(index, "item_thighpack");
  306. give_item(index, "item_assaultsuit");
  307. }
  308.  
  309.  
  310. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  311. {
  312. new count = 1, players[32]
  313. static msg[191]
  314. vformat(msg, 190, input, 3)
  315.  
  316. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  317. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  318. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  319. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  320. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  321. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  322. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  323. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  324. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  325. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  326. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  327. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  328. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  329. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  330. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  331. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  332. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  333. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  334. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  335. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  336. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  337.  
  338. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  339. {
  340. for (new i = 0; i < count; i++)
  341. {
  342. if (is_user_connected(players[i]))
  343. {
  344. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  345. write_byte(players[i])
  346. write_string(msg)
  347. message_end()
  348. }
  349. }
  350. }
  351. return PLUGIN_HANDLED
  352. }


Szerintem init-ben egyszerűbb :D
Javítva :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: nexus (2013.12.01. 21:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü Letiltása mapokon.
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 19:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szerintem meg cvarral egyszerűbb. :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole