hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 00:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 552 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 552 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nincs hátba késelés
HozzászólásElküldve: 2013.12.02. 22:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Az a pugin kéne nekem ami ()régen() fenn volt amxmodx.crys.hu-n , Az hogy nem lehet hátba késelni
pl: ha hátba késeli ak automatikusan szeró hátra grabolja.
Köszi előre.
Én nem találtam sajna.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs hátba késelés
HozzászólásElküldve: 2013.12.03. 08:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=179316

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: NiGGeR-BorZ (2013.12.03. 15:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs hátba késelés
HozzászólásElküldve: 2013.12.03. 15:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
NiGGeR-BorZ írta:
Az a pugin kéne nekem ami ()régen() fenn volt amxmodx.crys.hu-n , Az hogy nem lehet hátba késelni
pl: ha hátba késeli ak automatikusan szeró hátra grabolja.
Köszi előre.
Én nem találtam sajna.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Anti Behind"
  6. #define VERSION "1.1"
  7. #define AUTHOR "Bobs"
  8.  
  9. #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, FM_OFFSET_TEAM)
  10. #define FM_OFFSET_TEAM 114
  11.  
  12. #define BACKSTAB_ANGLE 93.0 //Changeable
  13. #define BACKSTAB_MAX_DAMAGE 0.0 //Changeable
  14.  
  15. #define FFADE_IN 0x0000
  16. #define FFADE_OUT 0x0001
  17.  
  18. new gmsgScreenFade;
  19. new gMaxPlayers;
  20. new bool:gBackStabing[33];
  21. new cvar_slap;
  22.  
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  27.  
  28. register_forward(FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart");
  29.  
  30. cvar_slap = register_cvar("ab_slap", "1");
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Event_TakeDamage");
  33.  
  34. gMaxPlayers = global_get(glb_maxClients);
  35.  
  36. gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
  37. }
  38.  
  39. public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, uc_seed)
  40. {
  41. if(!is_user_alive(id))
  42. return FMRES_IGNORED;
  43.  
  44. static Float:fViewAngles[3], iButton, iTemp;
  45. get_uc(uc_handle, UC_ViewAngles, fViewAngles);
  46. iButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  47.  
  48. if(((iButton & IN_ATTACK) || (iButton & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id, iTemp, iTemp) == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. static iEnt, Float:fOrigin[3];
  51. pev(id, pev_origin, fOrigin);
  52.  
  53. iEnt = fm_trace_target(id, fOrigin, 100);
  54.  
  55. if(!(1 <= iEnt <= gMaxPlayers))
  56. return FMRES_IGNORED;
  57.  
  58. static Float:fTViewAngles[3];
  59. pev(iEnt, pev_v_angle, fTViewAngles);
  60.  
  61. static Float:fMinAngle, Float:fMaxAngle;
  62. fMinAngle = fViewAngles[1] - BACKSTAB_ANGLE;
  63. fMaxAngle = fViewAngles[1] + BACKSTAB_ANGLE;
  64.  
  65. if(fMinAngle <= fTViewAngles[1] <= fMaxAngle)
  66. {
  67. gBackStabing[id] = true;
  68. }
  69. else
  70. {
  71. gBackStabing[id] = false;
  72. }
  73. }
  74. return FMRES_IGNORED;
  75. }
  76.  
  77. public Event_TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage, dmgbits)
  78. {
  79. if(inflictor == 0)
  80. return HAM_IGNORED;
  81.  
  82. if(!is_user_alive(attacker) || !gBackStabing[attacker] || (fm_get_user_team(this) == fm_get_user_team(attacker)))
  83. return HAM_IGNORED;
  84.  
  85. if(damage > BACKSTAB_MAX_DAMAGE)
  86. {
  87. SetHamParamFloat(4, BACKSTAB_MAX_DAMAGE);
  88. set_task(0.1, "FadeScreenAttacker", attacker);
  89. set_task(0.1, "FadeScreenVictim", this);
  90. }
  91. return HAM_HANDLED;
  92. }
  93.  
  94. stock fm_trace_target(ignoreent, const Float:start[3], distance)
  95. {
  96. new Float:fAim[3], Float:end[3];
  97. velocity_by_aim(ignoreent, distance, fAim);
  98.  
  99. end[0] = start[0] + fAim[0];
  100. end[1] = start[1] + fAim[1];
  101. end[2] = start[2] + fAim[2];
  102.  
  103. engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, ignoreent == -1 ? 1 : 0, ignoreent, 0);
  104.  
  105. new ent = get_tr2(0, TR_pHit);
  106.  
  107. return pev_valid(ent) ? ent : 0;
  108. }
  109.  
  110. public FadeScreenAttacker(idattacker)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(idattacker))
  113. {
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. if(get_pcvar_num(cvar_slap))
  118. {
  119. user_slap(idattacker, 0);
  120. user_slap(idattacker, 0);
  121. user_slap(idattacker, 0);
  122. }
  123.  
  124. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, idattacker);
  125. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  126. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  127. write_short(FFADE_IN);
  128. write_byte(139); // Red
  129. write_byte(26); // Green
  130. write_byte(26); // Blue
  131. write_byte(255); // Transperency
  132. message_end();
  133.  
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. public FadeScreenVictim(id)
  138. {
  139. if(!is_user_connected(id))
  140. {
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143.  
  144. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, id);
  145. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  146. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  147. write_short(FFADE_IN);
  148. write_byte(20); // Red
  149. write_byte(20); // Green
  150. write_byte(255); // Blue
  151. write_byte(175); // Transperency
  152. message_end();
  153.  
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1030\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  158. */
  159.  

Ők köszönték meg metalpatrik nek ezt a hozzászólást: NiGGeR-BorZ (2013.12.03. 15:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs hátba késelés
HozzászólásElküldve: 2013.12.03. 15:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Köszi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole