hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 12:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 285 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 283 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin átalakítás
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 17:35 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Helló nekem az ulimate sound pluginbol kelene a kövezkező hud szövegeket kivenni.Semilyen hangot nem kel meg semmi mast a a következő hu szovegeket kelene ki venni:

[en]
KNIFE_MSG_1 = %s Sliced And Diced %s!
KNIFE_MSG_2 = %s Slashed %s!
KNIFE_MSG_3 = %s Shanked %s!
KNIFE_MSG_4 = %s Pulled A Knife On %s!
KNIFE_MSG_5 = %s Knifed %s!

NOHP_MSG_1 = %i terrorist vs %i CT^n%s: Szamit rad a csapat!
NOHP_MSG_2 = %i terrorista vs %i CT^n%s: Remelem van nalad eletmento csomag.
NOHP_MSG_3 = %i terrorist vs %i CT^n%s: Az osszes csapattarsad kinyirtak!Sok Sikert!
NOHP_MSG_4 = %i terrorist vs %i CT^n%s: Az ero veled van!
NOHP_MSG_5 = %i terrorist vs %i CT^n%s: Egyedul maradtal!Hajra!

HP_MSG_1 = %i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remelem van nalad eletmento csomag.
HP_MSG_2 = %i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Szamit rada csapat!
HP_MSG_3 = %i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Az osszes csapattarsad kinyirtak.Sok Sikert!
HP_MSG_4 = %i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Az ero veled van!
HP_MSG_5 = %i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Egyedul maradtal.Hajra!

Ezeket ebböl kelene kivenni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. // Plugin Info
  3. new const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"
  4. new const VERSION[] = "1.7"
  5. new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420"
  6.  
  7. // Includes
  8. #include <amxmodx>
  9.  
  10. //Defines
  11. #define KNIFEMESSAGES 5
  12. #define MESSAGESNOHP 5
  13. #define MESSAGESHP 5
  14. #define LEVELS 10
  15.  
  16. //Pcvars
  17. new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode
  18.  
  19. new gmsgHudSync
  20.  
  21. new kills[33] = {0,...};
  22. new deaths[33] = {0,...};
  23. new alone_ann = 0
  24. new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};
  25.  
  26. //Streak Sounds
  27. new stksounds[10][] =
  28. {
  29. "misc/multikill",
  30. "misc/megakill",
  31. "misc/ultrakill",
  32. "misc/monsterkill",
  33. "misc/killingspree",
  34. "misc/wickedsick",
  35. "misc/rampage",
  36. "misc/ludacrisskill",
  37. "misc/godlike",
  38. "misc/holyshit"
  39. }
  40.  
  41. new stkmessages[10][] =
  42. {
  43. "%s: Multi-Kill!",
  44. "%s: Mega-Kill!",
  45. "%s: Ultra-Kill!",
  46. "%s: Monster-Kill!",
  47. "%s: Killing Spree!",
  48. "%s: Wicked Sick!",
  49. "%s: Rampage!",
  50. "%s: Ludacriss-Kill",
  51. "%s: Godlike!",
  52. "%s: Holy Shit!"
  53. }
  54.  
  55. new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] =
  56. {
  57. "KNIFE_MSG_1",
  58. "KNIFE_MSG_2",
  59. "KNIFE_MSG_3",
  60. "KNIFE_MSG_4",
  61. "KNIFE_MSG_5"
  62. }
  63.  
  64. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] =
  65. {
  66. "NOHP_MSG_1",
  67. "NOHP_MSG_2",
  68. "NOHP_MSG_3",
  69. "NOHP_MSG_4",
  70. "NOHP_MSG_5"
  71. }
  72.  
  73. new messageshp[MESSAGESHP][] =
  74. {
  75. "HP_MSG_1",
  76. "HP_MSG_2",
  77. "HP_MSG_3",
  78. "HP_MSG_4",
  79. "HP_MSG_5"
  80. }
  81.  
  82. public plugin_init()
  83. {
  84. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  85. register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  86. register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
  87. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  88. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  89. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  90. register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
  91. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  92. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  93. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  94.  
  95. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  96. streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab")
  97. knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab")
  98. hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")
  99.  
  100. gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
  101.  
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. }
  104.  
  105. get_streak()
  106. {
  107. new streak[3]
  108. get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
  109. return read_flags(streak)
  110. }
  111.  
  112. public death_event(id)
  113. {
  114. new streak = get_streak()
  115.  
  116. if ((streak&1) || (streak&2))
  117. {
  118. new killer = read_data(1);
  119. new victim = read_data(2);
  120.  
  121. kills[killer] += 1;
  122. kills[victim] = 0;
  123. deaths[killer] = 0;
  124. deaths[victim] += 1;
  125.  
  126. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  127. {
  128. if (kills[killer] == levels[i])
  129. {
  130. announce(killer, i);
  131. return PLUGIN_CONTINUE;
  132. }
  133. }
  134. }
  135. return PLUGIN_CONTINUE;
  136. }
  137.  
  138. announce(killer, level)
  139. {
  140. new streak = get_streak()
  141.  
  142. if (streak&1)
  143. {
  144. new name[32];
  145.  
  146. get_user_name(killer, name, 32);
  147. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  148. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
  149. }
  150.  
  151. if (streak&2){
  152. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  153. if(is_user_connected(i)==1 )
  154. client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]);
  155. }
  156. }
  157.  
  158. public reset_hud(id)
  159. {
  160. new streak = get_streak()
  161.  
  162. if (streak&1)
  163. {
  164.  
  165. if (kills[id] > levels[0])
  166.  
  167. {
  168. client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
  169. }
  170.  
  171. else if (deaths[id] > 1)
  172.  
  173. {
  174. client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
  175. }
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public client_connect(id)
  180. {
  181. new streak = get_streak()
  182.  
  183. if ((streak&1) || (streak&2))
  184. {
  185. kills[id] = 0;
  186. deaths[id] = 0;
  187. }
  188. }
  189.  
  190. public knife_kill()
  191. {
  192. new knifemode[4]
  193. get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4)
  194. new knifemode_bit = read_flags(knifemode)
  195.  
  196. if (knifemode_bit & 1)
  197. {
  198. new killer_id = read_data(1)
  199. new victim_id = read_data(2)
  200. new killer_name[33], victim_name[33]
  201.  
  202. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  203. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  204.  
  205.  
  206. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  207. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  208. }
  209.  
  210. if (knifemode_bit & 2)
  211. {
  212. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  213. if( is_user_connected(i) == 1 )
  214. client_cmd(i,"spk misc/humiliation")
  215. }
  216. }
  217.  
  218.  
  219. public roundend_msg(id)
  220.  
  221. alone_ann = 0
  222.  
  223. public death_msg(id)
  224. {
  225.  
  226. new lmmode[8]
  227. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  228. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  229.  
  230. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  231. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  232. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  233.  
  234. if (ict==1&&ite==1)
  235. {
  236. new name1[32], name2[32]
  237. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  238. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  239. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  240.  
  241. if (lmmode_bit & 1)
  242. {
  243. if (lmmode_bit & 2)
  244. {
  245. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  246. }
  247.  
  248. else
  249. {
  250. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
  251. }
  252.  
  253. if (lmmode_bit & 4)
  254. {
  255. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  256. if( is_user_connected(i) == 1 )
  257. client_cmd(i,"spk misc/maytheforce")
  258. }
  259. }
  260. }
  261. else
  262. {
  263. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  264. {
  265. last=players_ct[0]
  266. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  267.  
  268. }
  269.  
  270. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  271. {
  272. last=players_t[0]
  273. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  274. }
  275.  
  276. else
  277. {
  278. return PLUGIN_CONTINUE
  279. }
  280. alone_ann = last
  281. new name[32]
  282. get_user_name(last,name,32)
  283.  
  284. if (lmmode_bit & 1)
  285. {
  286. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  287.  
  288. if (lmmode_bit & 2)
  289. {
  290. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  291. }
  292.  
  293. else
  294. {
  295. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  296. }
  297. }
  298.  
  299. }
  300. return PLUGIN_CONTINUE
  301. }
  302.  
  303.  
  304. public hs()
  305. {
  306. new hsmode[4]
  307. get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4)
  308. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  309.  
  310. if (hsmode_bit & 1)
  311. {
  312. new killer_id = read_data(1)
  313. new victim_id = read_data(2)
  314. new victim_name[33]
  315.  
  316. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  317.  
  318. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  319. ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::BOOOOM-HEADSHOT::",victim_name)
  320. }
  321.  
  322. if (hsmode_bit & 2)
  323. {
  324. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  325. if( is_user_connected(i)==1 )
  326. client_cmd(i,"spk misc/headshot")
  327. }
  328. }
  329.  
  330. public plugin_precache()
  331. {
  332. precache_sound("misc/monsterkill.wav")
  333. precache_sound("misc/godlike.wav")
  334. precache_sound("misc/headshot.wav")
  335. precache_sound("misc/humiliation.wav")
  336. precache_sound("misc/killingspree.wav")
  337. precache_sound("misc/multikill.wav")
  338. precache_sound("misc/ultrakill.wav")
  339. precache_sound("misc/maytheforce.wav")
  340. precache_sound("misc/oneandonly.wav")
  341. precache_sound("misc/rampage.wav")
  342. precache_sound("misc/holyshit.wav")
  343. precache_sound("misc/megakill.wav")
  344. precache_sound("misc/wickedsick.wav")
  345. precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
  346.  
  347. return PLUGIN_CONTINUE
  348. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin átalakítás
HozzászólásElküldve: 2013.12.18. 18:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Tessék

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Plugin Info
  2. new const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"
  3. new const VERSION[] = "1.7"
  4. new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420"
  5.  
  6. // Includes
  7. #include <amxmodx>
  8.  
  9. //Defines
  10. #define KNIFEMESSAGES 5
  11. #define MESSAGESNOHP 5
  12. #define MESSAGESHP 5
  13. #define LEVELS 10
  14.  
  15. //Pcvars
  16. new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode
  17.  
  18. new gmsgHudSync
  19.  
  20. new kills[33] = {0,...};
  21. new deaths[33] = {0,...};
  22. new alone_ann = 0
  23. new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};
  24.  
  25. //Streak Sounds
  26. new stksounds[10][] =
  27. {
  28. "misc/multikill",
  29. "misc/megakill",
  30. "misc/ultrakill",
  31. "misc/monsterkill",
  32. "misc/killingspree",
  33. "misc/wickedsick",
  34. "misc/rampage",
  35. "misc/ludacrisskill",
  36. "misc/godlike",
  37. "misc/holyshit"
  38. }
  39.  
  40. new stkmessages[10][] =
  41. {
  42. "%s: Multi-Kill!",
  43. "%s: Mega-Kill!",
  44. "%s: Ultra-Kill!",
  45. "%s: Monster-Kill!",
  46. "%s: Killing Spree!",
  47. "%s: Wicked Sick!",
  48. "%s: Rampage!",
  49. "%s: Ludacriss-Kill",
  50. "%s: Godlike!",
  51. "%s: Holy Shit!"
  52. }
  53.  
  54.  
  55. public plugin_init()
  56. {
  57. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  58. register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  59. register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
  60. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  61. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  62. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  63. register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
  64. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  65. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  66. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  67.  
  68. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  69. streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab")
  70. knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab")
  71. hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")
  72.  
  73. gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
  74.  
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77.  
  78. get_streak()
  79. {
  80. new streak[3]
  81. get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
  82. return read_flags(streak)
  83. }
  84.  
  85. public death_event(id)
  86. {
  87. new streak = get_streak()
  88.  
  89. if ((streak&1) || (streak&2))
  90. {
  91. new killer = read_data(1);
  92. new victim = read_data(2);
  93.  
  94. kills[killer] += 1;
  95. kills[victim] = 0;
  96. deaths[killer] = 0;
  97. deaths[victim] += 1;
  98.  
  99. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  100. {
  101. if (kills[killer] == levels[i])
  102. {
  103. announce(killer, i);
  104. return PLUGIN_CONTINUE;
  105. }
  106. }
  107. }
  108. return PLUGIN_CONTINUE;
  109. }
  110.  
  111. announce(killer, level)
  112. {
  113. new streak = get_streak()
  114.  
  115. if (streak&1)
  116. {
  117. new name[32];
  118.  
  119. get_user_name(killer, name, 32);
  120. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  121. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
  122. }
  123.  
  124. if (streak&2){
  125. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  126. if(is_user_connected(i)==1 )
  127. client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]);
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public reset_hud(id)
  132. {
  133. new streak = get_streak()
  134.  
  135. if (streak&1)
  136. {
  137.  
  138. if (kills[id] > levels[0])
  139.  
  140. {
  141. client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
  142. }
  143.  
  144. else if (deaths[id] > 1)
  145.  
  146. {
  147. client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
  148. }
  149. }
  150. }
  151.  
  152. public client_connect(id)
  153. {
  154. new streak = get_streak()
  155.  
  156. if ((streak&1) || (streak&2))
  157. {
  158. kills[id] = 0;
  159. deaths[id] = 0;
  160. }
  161. }
  162.  
  163. public knife_kill()
  164. {
  165. new knifemode[4]
  166. get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4)
  167. new knifemode_bit = read_flags(knifemode)
  168.  
  169. if (knifemode_bit & 1)
  170. {
  171. new killer_id = read_data(1)
  172. new victim_id = read_data(2)
  173. new killer_name[33], victim_name[33]
  174.  
  175. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  176. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  177.  
  178.  
  179. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  180. }
  181.  
  182. if (knifemode_bit & 2)
  183. {
  184. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  185. if( is_user_connected(i) == 1 )
  186. client_cmd(i,"spk misc/humiliation")
  187. }
  188. }
  189.  
  190.  
  191. public roundend_msg(id)
  192.  
  193. alone_ann = 0
  194.  
  195. public death_msg(id)
  196. {
  197.  
  198. new lmmode[8]
  199. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  200. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  201.  
  202. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  203. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  204. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  205.  
  206. if (ict==1&&ite==1)
  207. {
  208. new name1[32], name2[32]
  209. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  210. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  211. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  212.  
  213. if (lmmode_bit & 1)
  214. {
  215. if (lmmode_bit & 2)
  216. {
  217. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  218. }
  219.  
  220. else
  221. {
  222. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
  223. }
  224.  
  225. if (lmmode_bit & 4)
  226. {
  227. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  228. if( is_user_connected(i) == 1 )
  229. client_cmd(i,"spk misc/maytheforce")
  230. }
  231. }
  232. }
  233. else
  234. {
  235. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  236. {
  237. last=players_ct[0]
  238. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  239.  
  240. }
  241.  
  242. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  243. {
  244. last=players_t[0]
  245. client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
  246. }
  247.  
  248. else
  249. {
  250. return PLUGIN_CONTINUE
  251. }
  252. alone_ann = last
  253. new name[32]
  254. get_user_name(last,name,32)
  255.  
  256. if (lmmode_bit & 1)
  257. {
  258. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  259.  
  260. if (lmmode_bit & 2)
  261. {
  262. }
  263.  
  264. else
  265. {
  266. }
  267. }
  268.  
  269. }
  270. return PLUGIN_CONTINUE
  271. }
  272.  
  273.  
  274. public hs()
  275. {
  276. new hsmode[4]
  277. get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4)
  278. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  279.  
  280. if (hsmode_bit & 1)
  281. {
  282. new killer_id = read_data(1)
  283. new victim_id = read_data(2)
  284. new victim_name[33]
  285.  
  286. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  287.  
  288. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  289. ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::BOOOOM-HEADSHOT::",victim_name)
  290. }
  291.  
  292. if (hsmode_bit & 2)
  293. {
  294. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  295. if( is_user_connected(i)==1 )
  296. client_cmd(i,"spk misc/headshot")
  297. }
  298. }
  299.  
  300. public plugin_precache()
  301. {
  302. precache_sound("misc/monsterkill.wav")
  303. precache_sound("misc/godlike.wav")
  304. precache_sound("misc/headshot.wav")
  305. precache_sound("misc/humiliation.wav")
  306. precache_sound("misc/killingspree.wav")
  307. precache_sound("misc/multikill.wav")
  308. precache_sound("misc/ultrakill.wav")
  309. precache_sound("misc/maytheforce.wav")
  310. precache_sound("misc/oneandonly.wav")
  311. precache_sound("misc/rampage.wav")
  312. precache_sound("misc/holyshit.wav")
  313. precache_sound("misc/megakill.wav")
  314. precache_sound("misc/wickedsick.wav")
  315. precache_sound("misc/ludacrisskill.wav")
  316.  
  317. return PLUGIN_CONTINUE
  318. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg NiGGeR-BorZ nek ezt a hozzászólást: AsD# (2013.12.18. 18:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole