hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BaseBuilder mod hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.19. 14:32 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:31
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Csáó,
Ennek mi a baja? :O
Valaki kijávítaná.. :)
Köszi előre! :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "NewLife_bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "NewLife_bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "NewLife_bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "NewLife_bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  64. const zclass4_health = 6000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68.  
  69. // Mumia Zombie Attributes
  70. new const zclass5_name[] = { "MĂşmia Zombi" }
  71. new const zclass5_info[] = { "LassĂş,Sok Ă©let" }
  72. new const zclass5_model[] = { "NewLife_Mumia_zm" }
  73. new const zclass5_clawmodel[] = { "mumia_knife.mdl" }
  74. const zclass1_health = 3000
  75. const zclass1_speed = 260
  76. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  77. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  78.  
  79. // Ember Zombie Attributes
  80. new const zclass6_name[] = { "Ember Zombi" }
  81. new const zclass6_info[] = { "Ember Kinézet!" }
  82. new const zclass6_model[] = { "NewLife_emberi_ZM" }
  83. new const zclass6_clawmodel[] = { "NewLife_emberi_kez.mdl" }
  84. const zclass1_health = 3700
  85. const zclass1_speed = 265
  86. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  87. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  88.  
  89. // Alien Zombie Attributes
  90. new const zclass8_name[] = { "Élien Zombi" }
  91. new const zclass8_info[] = { "Nagyon Gyors" }
  92. new const zclass8_model[] = { "NewLife_alien" }
  93. new const zclass8_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  94. const zclass1_health = 2500
  95. const zclass1_speed = 300
  96. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  97. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  98.  
  99. // Nemist Zombie Attributes
  100. new const zclass9_name[] = { "Élien Zombi" }
  101. new const zclass9_info[] = { "-=Normal=-" }
  102. new const zclass9_model[] = { "NewLife_nemist" }
  103. new const zclass9_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  104. const zclass1_health = 4000
  105. const zclass1_speed = 250
  106. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  107. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  108.  
  109. // Nemist Zombie Attributes
  110. new const zclass10_name[] = { "Élien Zombi" }
  111. new const zclass10_info[] = { "Nagy Ugrás" }
  112. new const zclass10_model[] = { "NewLife_diablo" }
  113. new const zclass10_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  114. const zclass1_health = 4000
  115. const zclass1_speed = 250
  116. const Float:zclass1_gravity = 0.3
  117. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  118.  
  119. // Hulye Zombie Attributes
  120. new const zclass8_name[] = { "Hulye Zombi" }
  121. new const zclass8_info[] = { "Mindent TudĂł Zombi" }
  122. new const zclass8_model[] = { "NewLife_HulyeZM" }
  123. new const zclass8_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  124. const zclass1_health = 5000
  125. const zclass1_speed = 290
  126. const Float:zclass1_gravity = 0.8
  127. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  128. #define TANK_ARMOR 200
  129.  
  130. /*============================================================================*/
  131.  
  132. new g_zclass_tanker
  133.  
  134. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  135. public plugin_precache()
  136. {
  137. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  138.  
  139. // Register all classes
  140. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  141. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  142. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  143. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  144. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  145. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  146. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
  147. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, 0.0, zclass9_adminflags)
  148. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass8_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, 0.0, zclass10_adminflags)
  149. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  150. }
  151.  
  152. #if defined TANK_ARMOR
  153. public plugin_init()
  154. {
  155. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  156. }
  157.  
  158. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  159. {
  160. if (!is_user_alive(id))
  161. return ;
  162.  
  163. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  164. {
  165. give_item(id, "item_assaultsuit");
  166. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  167. }
  168. }
  169. #endif
  170.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.12.21. 14:15-kor.
Témanév!!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: <<- BB ->>
HozzászólásElküldve: 2013.12.19. 15:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Témanévre, dupla téma nyitásra figyelj! És nem akarok több reklámot meglátni, hogy like xy...
Mi a hiba?
Log vagy valami?

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: <<- BB ->>
HozzászólásElküldve: 2013.12.19. 15:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Oda írtam másik témádhoz is ugyan az..

Itt van kijavítva 7-es zombi hozzáadva + javítva minden hiba , sok hiba volt.

Szívesen.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.   -----------------------------------
  4.   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5.   -----------------------------------
  6.  
  7.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  8.   - Description -
  9.   ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11.   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12.   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14.   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15.   you are not satisfied.
  16.  
  17.   ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.   [Plugin Customization]
  27.   =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "NewLife_bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "NewLife_bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "NewLife_bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "NewLife_bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  64. const zclass4_health = 6000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68.  
  69. // Mumia Zombie Attributes
  70. new const zclass5_name[] = { "MĂşmia Zombi" }
  71. new const zclass5_info[] = { "LassĂş,Sok Ă©let" }
  72. new const zclass5_model[] = { "NewLife_Mumia_zm" }
  73. new const zclass5_clawmodel[] = { "mumia_knife.mdl" }
  74. const zclass5_health = 3000
  75. const zclass5_speed = 260
  76. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  77. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  78.  
  79. // Ember Zombie Attributes
  80. new const zclass6_name[] = { "Ember Zombi" }
  81. new const zclass6_info[] = { "Ember Kinézet!" }
  82. new const zclass6_model[] = { "NewLife_emberi_ZM" }
  83. new const zclass6_clawmodel[] = { "NewLife_emberi_kez.mdl" }
  84. const zclass6_health = 3700
  85. const zclass6_speed = 265
  86. const Float:zclass6_gravity = 1.0
  87. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  88.  
  89. // Alien Zombie Attributes
  90. new const zclass8_name[] = { "Élien Zombi" }
  91. new const zclass8_info[] = { "Nagyon Gyors" }
  92. new const zclass8_model[] = { "NewLife_alien" }
  93. new const zclass8_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  94. const zclass8_health = 2500
  95. const zclass8_speed = 300
  96. const Float:zclass8_gravity = 1.0
  97. const zclass8_adminflags = ADMIN_ALL
  98.  
  99. // Nemist Zombie Attributes
  100. new const zclass9_name[] = { "Élien Zombi" }
  101. new const zclass9_info[] = { "-=Normal=-" }
  102. new const zclass9_model[] = { "NewLife_nemist" }
  103. new const zclass9_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  104. const zclass9_health = 4000
  105. const zclass9_speed = 250
  106. const Float:zclass9_gravity = 1.0
  107. const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL
  108.  
  109. // Nemist Zombie Attributes
  110. new const zclass10_name[] = { "Élien Zombi" }
  111. new const zclass10_info[] = { "Nagy Ugrás" }
  112. new const zclass10_model[] = { "NewLife_diablo" }
  113. new const zclass10_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  114. const zclass10_health = 4000
  115. const zclass10_speed = 250
  116. const Float:zclass10_gravity = 0.3
  117. const zclass10_adminflags = ADMIN_ALL
  118.  
  119. // Hulye Zombie Attributes
  120. new const zclass7_name[] = { "Hulye Zombi" }
  121. new const zclass7_info[] = { "Mindent TudĂł Zombi" }
  122. new const zclass7_model[] = { "NewLife_HulyeZM" }
  123. new const zclass7_clawmodel[] = { "NewLife_v_bloodyhands.mdl" }
  124. const zclass7_health = 5000
  125. const zclass7_speed = 290
  126. const Float:zclass7_gravity = 0.8
  127. const zclass7_adminflags = ADMIN_ALL
  128. #define TANK_ARMOR 200
  129.  
  130. /*============================================================================*/
  131.  
  132. new g_zclass_tanker
  133.  
  134. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  135. public plugin_precache()
  136. {
  137. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  138.  
  139. // Register all classes
  140. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  141. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  142. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  143. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  144. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  145. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  146. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
  147. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, 0.0, zclass9_adminflags)
  148. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass8_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, 0.0, zclass10_adminflags)
  149. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  150. }
  151.  
  152. #if defined TANK_ARMOR
  153. public plugin_init()
  154. {
  155. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  156. }
  157.  
  158. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  159. {
  160. if (!is_user_alive(id))
  161. return ;
  162.  
  163. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  164. {
  165. give_item(id, "item_assaultsuit");
  166. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  167. }
  168. }
  169. #endif


Ha nem tudod hogy kell beírni zombit akkor :
BaseBuilder ZOMBIE készítés / beírás [TuT][Könnyű]

Hidd el nem viccnek van!

_________________
Kép

Ők köszönték meg NiGGeR-BorZ nek ezt a hozzászólást: Konfigos (2013.12.19. 19:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole