hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 04:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csak kés
HozzászólásElküldve: 2008.05.03. 15:56 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:12
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Lehet szavazni, hogy legyen csak kés vagy az admin ki be kapcsolhatja.
Parancsok:
amx_knivesonly <1|0> (Default: 0)
say /voteknivesonly

Ők köszönték meg Beast nek ezt a hozzászólást (összesen 2): kiki (2013.12.16. 06:50) • erossnandor32 (2013.12.21. 19:21)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés | Mind | Ismeretlen
HozzászólásElküldve: 2010.05.28. 16:32 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2010.01.05. 21:54
Hozzászólások: 169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
console_print ( id, "Csak ke's mo'd kikapcsolva" );
show_hudmessage ( 0, "Csak ke's mo'd bekapcsolva." );
Fordítási hiba...xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés | Mind | Ismeretlen
HozzászólásElküldve: 2013.12.16. 06:50 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
buster írta:
console_print ( id, "Csak ke's mo'd kikapcsolva" );
show_hudmessage ( 0, "Csak ke's mo'd bekapcsolva." );
Fordítási hiba...xD


Na ja, akinek kell, úgyis átírja.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés
HozzászólásElküldve: 2013.12.16. 18:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.12.10. 22:48
Hozzászólások: 165
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Beast írta:
Lehet szavazni, hogy legyen csak kés vagy az admin ki be kapcsolhatja.
Parancsok:
amx_knivesonly <1|0> (Default: 0)
say /voteknivesonly

Nagyszerű! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés
HozzászólásElküldve: 2013.12.21. 19:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.11.22. 14:10
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Ugyanezt nem tudná valaki megcsinálni, hogy pisztollya? ugyanigy mint ezt, nincs cvar, s semmise csak a plugin s a parancs! Előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés
HozzászólásElküldve: 2013.12.21. 22:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.14. 19:13
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Majd lehet feltöltök egyet cvarokkal amivel lehet állítani csak kés/piszotly/ak/m4 stb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csak kés
HozzászólásElküldve: 2013.12.21. 22:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Ezt próbáld ki kis pisztollyal fogtok menni gyakorlatilag.
Még nem próbáltam.
(glock 18)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. new pstlonly = 0;
  6. new choice[2];
  7. new votepistolonly[] = "\yCsak pisztoly?\w^n^n1. Igen^n2. Nem";
  8.  
  9. public plugin_init () {
  10. register_concmd ( "amx_pistolonly", "cmdknives_only", ADMIN_LEVEL_A, "- Be/Kikapcsolja a csak pisztoly mo'dot." );
  11. register_concmd ( "amx_votepistolonly", "cmdvoteknives_only", ADMIN_VOTE, "- Csak pisztoly szavaza's indita'sa(Admin)." );
  12. register_concmd ( "say /votepisztoly", "cmdvote", ADMIN_VOTE, "- Csak pisztoly szavaza's indita'sa." );
  13. register_menucmd ( register_menuid("\yCsak pisztoly?"), (1<<0)|(1<<1), "count_votes" );
  14. register_event ( "CurWeapon", "glock18", "b" );
  15. }
  16.  
  17. public cmdknives_only ( id ) {
  18. new arg[2];
  19. read_argv ( 1, arg, 1 );
  20. set_hudmessage ( 200, 100, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2 );
  21.  
  22. if ( equal ( arg, "1" ) ) {
  23. pstlonly = 1;
  24. client_cmd ( id, "weapon_glock18" );
  25. console_print ( id, "Csak pisztoly mo'd kikapcsolva" );
  26. show_hudmessage ( 0, "Csak pisztoly mo'd bekapcsolva." );
  27. } else if ( equal ( arg, "0" ) ) {
  28. pstlonly = 0
  29. console_print ( id, "Csak pisztoly mo'd ki van kapcsolva" );
  30. show_hudmessage ( 0, "Csak pisztoly mo'd ki van kapcsolva" );
  31. } else {
  32. if ( pstlonly == 0 ){
  33. console_print ( id, "Haszna'lat: amx_pistolonly 1 = Be 0 = Ki Jelenleg: Ki" );
  34. }
  35. if ( pstlonly == 1 ){
  36. console_print ( id, "Haszna'lat: amx_pistolonly 1 = Be 0 = Ki Jelenleg: Be" );
  37. }
  38. }
  39.  
  40. return PLUGIN_CONTINUE;
  41. }
  42.  
  43. public knife ( id ) {
  44. if ( pstlonly == 0 ) {
  45. // Do Nothing;
  46. }
  47. if ( pstlonly == 1 ) {
  48. new clip, ammo;
  49. new usersweapon = get_user_weapon ( id, clip, ammo );
  50.  
  51. if ( usersweapon == CSW_GLOCK18 ) {
  52. // Do Nothing
  53. } else {
  54. // Bury player and strip of weapons, then return to starting position
  55. new origin[3];
  56. get_user_origin ( id, origin );
  57. origin[2] -= 500;
  58. set_user_origin ( id, origin );
  59. new iwpn, iwpns[32], nwpn[32];
  60. get_user_weapons ( id, iwpns, iwpn );
  61. for ( new a = 0; a < iwpn; ++a ) {
  62. get_weaponname ( iwpns[a], nwpn, 31 );
  63. engclient_cmd ( id, "drop", nwpn );
  64. }
  65. new origin2[3];
  66. get_user_origin ( id, origin2 );
  67. origin2[2] += 500;
  68. set_user_origin ( id, origin2 );
  69. // Select the knife
  70. client_cmd ( id, "weapon_glock18" );
  71. }
  72. }
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75.  
  76. public cmdvote ( id ) {
  77. new Float:voting = get_cvar_float ( "amx_last_voting" );
  78. if ( voting > get_gametime () ) {
  79. client_print ( id, print_chat, "*Jelenleg fut a szavaza's.*" );
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. if ( voting && voting + get_cvar_float ( "amx_vote_delay" ) > get_gametime() ) {
  83. client_print ( id, print_chat, "*Va'rj egy kicsit, miel'o'tt u'jra szavazna'l.*" );
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. new menu_msg[256];
  87. new name[32];
  88. format ( menu_msg, 255, votepistolonly );
  89. new Float:votetime = get_cvar_float("amx_vote_time") + 10.0;
  90. get_user_info ( id, "name", name, 31 );
  91. set_cvar_float ( "amx_last_voting", get_gametime() + votetime );
  92. show_menu ( 0, (1<<0)|(1<<1), menu_msg, floatround ( votetime ) );
  93. set_hudmessage ( 200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 2 );
  94.  
  95. show_hudmessage ( 0, "%s elinditotta a csak pisztoly modot", name );
  96. set_task ( votetime, "check_the_votes" );
  97. choice[0] = choice[1] = 0;
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. public cmdvoteknives_only ( id ) {
  102. new Float:voting = get_cvar_float ( "amx_last_voting" );
  103. if ( voting > get_gametime () ) {
  104. client_print ( id, print_chat, "*A szavaza's ma'r fut.*" );
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107. if ( voting && voting + get_cvar_float( "amx_vote_delay" ) > get_gametime () ) {
  108. client_print ( id, print_chat, "*Va'rj egy kicsit, miel'o'tt u'jra szavazna'l.*" );
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new menu_msg[256];
  112. format ( menu_msg, 255, votepistolonly );
  113. new Float:votetime = get_cvar_float ( "amx_vote_time" ) + 10.0;
  114. set_cvar_float ( "amx_last_voting", get_gametime() + votetime );
  115. show_menu ( 0, (1<<0)|(1<<1), menu_msg, floatround ( votetime ) );
  116. set_task ( votetime, "check_the_votes" );
  117. client_print ( 0, print_chat, "*A szavaza's elindult.*" );
  118. choice[0] = choice[1] = 0;
  119. return PLUGIN_HANDLED;
  120. }
  121.  
  122. public count_votes ( id, key ) {
  123. if ( get_cvar_float ( "amx_vote_answers" ) ) {
  124. new name[32];
  125. get_user_name ( id, name, 31 );
  126. client_print ( 0, print_chat, "* %s a(z) %s opcio'ra szavazott", name, key ? "csak pisztoly" : "a csak pisztoly" );
  127. }
  128. ++choice[key];
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131.  
  132. public check_the_votes ( id ) {
  133. if ( choice[0] > choice[1] ) {
  134. server_cmd ( "amx_pistolonly 1" );
  135. client_print ( 0, print_chat, "* A csak pisztoly mo'd megszavazva. (On ^"%d^") (Off ^"%d^"). *", choice[0], choice[1] );
  136. } else {
  137. server_cmd ( "amx_pistolonly 0" );
  138. client_print ( 0, print_chat, "* A csak pisztoly mo'd elutasitva. (On ^"%d^") (Off ^"%d^"). *", choice[0], choice[1] );
  139. }
  140. return PLUGIN_CONTINUE;
  141. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg NiGGeR-BorZ nek ezt a hozzászólást: sajtoskecske55 (2013.12.25. 17:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole