hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 526 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.30. 17:20 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. new prepare_sounds[][] =
  18. {
  19. "ICor3_kezdohangok/prepareone",
  20. "ICor3_kezdohangok/preparetwo",
  21. "ICor3_kezdohangok/preparethree",
  22. "ICor3_kezdohangok/preparefour",
  23. "ICor3_kezdohangok/preparefive",
  24. };
  25.  
  26. public roundcount()
  27. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  28.  
  29. ++g_roundCount
  30.  
  31. new r = random(256)
  32. new g = random(256)
  33. new b = random(256)
  34.  
  35. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  36. show_hudmessage(0,"^nKĂ©szĂĽlj Fel a Harcra!^n%d FordulĂł", g_roundCount)
  37.  
  38. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  39. }
  40.  
  41. public reset_counter(){
  42. g_roundCount = 0
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache(){
  46. precache_sound(ICor3_kezdohangok/prepareone.wav")
  47. precache_sound(ICor3_kezdohangok/preparetwo.wav")
  48. precache_sound(ICor3_kezdohangok/preparethree.wav")
  49. precache_sound(ICor3_kezdohangok/preparefour.wav")
  50. precache_sound(ICor3_kezdohangok/preparefive.wav")
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }

Valaki javitsa kérem hogy átt lehessen alakitani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hiba
HozzászólásElküldve: 2013.12.30. 17:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Nesze:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14. return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16.  
  17. new prepare_sounds[][] =
  18. {
  19. "ICor3_kezdohangok/prepareone",
  20. "ICor3_kezdohangok/preparetwo",
  21. "ICor3_kezdohangok/preparethree",
  22. "ICor3_kezdohangok/preparefour",
  23. "ICor3_kezdohangok/preparefive"
  24. };
  25.  
  26. public roundcount()
  27. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  28.  
  29. ++g_roundCount
  30.  
  31. new r = random(256)
  32. new g = random(256)
  33. new b = random(256)
  34.  
  35. set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  36. show_hudmessage(0,"^nKĂ©szĂĽlj Fel a Harcra!^n%d FordulĂł", g_roundCount)
  37.  
  38. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  39. }
  40.  
  41. public reset_counter(){
  42. g_roundCount = 0
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache(){
  46. precache_sound("ICor3_kezdohangok/prepareone.wav")
  47. precache_sound("ICor3_kezdohangok/preparetwo.wav")
  48. precache_sound("ICor3_kezdohangok/preparethree.wav")
  49. precache_sound("ICor3_kezdohangok/preparefour.wav")
  50. precache_sound("ICor3_kezdohangok/preparefive.wav")
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg NiGGeR-BorZ nek ezt a hozzászólást: Telapo11 (2013.12.30. 17:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole