hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 555 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 555 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegy. menu át alakítása
HozzászólásElküldve: 2014.01.06. 20:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Hello! Nekem a fegyvermenü pluginból ki kellene venni:
-/guns parancsot ,
-Pénz nullázását ,
-és ha belehet állitani akkor még azt,hogy 4v4-től lehessen wpt használni és csapatonként 2 awp.

Amit meg kellene vele csinálni:
Kör kezdetén amikor megjelenik a fegyvermenü akkor 30mpről vissza számoljon és ha lejár az idő akkor eltűnik.

Köszi előre is!

Aki megcsinálja megy a gomb!! (y)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomag-ot! ", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomagot-ot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 3)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 3)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegy. menu át alakítása
HozzászólásElküldve: 2014.01.06. 20:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomag-ot! ", "handler");
  39. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\rValassz Fegyver Csomagot-ot!", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonkent 3 ember-nek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  120. {
  121.  
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170. }
  171. else
  172. {
  173. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  174. fegyvermenu(id)
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[FegyverCsomag]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  308. give_item(index, "item_thighpack");
  309. give_item(index, "item_assaultsuit");
  310. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: alfanero (2014.01.16. 17:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegy. menu át alakítása
HozzászólásElküldve: 2014.01.06. 21:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Minden jó benne ,kivéve az ,hogy 30mpről számol vissza azt nem is mutatja és nem is tűnik el a tőbbi jó

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegy. menu át alakítása
HozzászólásElküldve: 2014.01.07. 08:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
alfanero írta:
Minden jó benne ,kivéve az ,hogy 30mpről számol vissza azt nem is mutatja és nem is tűnik el a tőbbi jó


jah bocsi azt nem is láttam a leírásba :D 4 után megcsinálom :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegy. menu át alakítása
HozzászólásElküldve: 2014.01.07. 16:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Oké ,Köszi!!
Én meg pont most megyek el :D Majd csak este tudom megnézni ,hogy működik-e ,ha csak addig lenem teszteli valaki!

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole