hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 17:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü javitása
HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 19:29 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyoMenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Genius"
  11.  
  12. #define TASKID 2000
  13.  
  14. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  15.  
  16. new g_onoff
  17.  
  18. new const g_MaxAmmo[] =
  19. {
  20. 0,
  21. 52, //CSW_P228
  22. 0,
  23. 90, //CSW_SCOUT
  24. 0, //CSW_HEGRENADE
  25. 32, //CSW_XM1014
  26. 0, //CSW_C4
  27. 100,//CSW_MAC10
  28. 90, //CSW_AUG
  29. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  30. 120,//CSW_ELITE
  31. 100,//CSW_FIVESEVEN
  32. 100,//CSW_UMP45
  33. 90, //CSW_SG550
  34. 90, //CSW_GALIL
  35. 90, //CSW_FAMAS
  36. 100,//CSW_USP
  37. 120,//CSW_GLOCK18
  38. 30, //CSW_AWP
  39. 120,//CSW_MP5NAVY
  40. 200,//CSW_M249
  41. 32, //CSW_M3
  42. 90, //CSW_M4A1
  43. 120,//CSW_TMP
  44. 90, //CSW_G3SG1
  45. 0, //CSW_FLASHBANG
  46. 35, //CSW_DEAGLE
  47. 90, //CSW_SG552
  48. 90, //CSW_AK47
  49. 0, //CSW_KNIFE
  50. 100//CSW_P90
  51. }
  52.  
  53.  
  54. new g_Timer[33];
  55.  
  56. new gWPCT;
  57. new gWPTE;
  58. new bool:buyblock[33]
  59. new bool:pushed[33];
  60.  
  61. new const a[] = "csomagot kértél."
  62.  
  63. public plugin_init() {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyoMenu",1)
  66. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  67. register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
  68. g_onoff = register_cvar("amx_orokloszer","0")
  69. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  70. set_cvar_num("mp_freezetime",0)
  71. register_clcmd("buy", "block")
  72. }
  73. public block(id)
  74. {
  75. if(buyblock[id] == true)
  76. {
  77. client_print(id, print_chat, "Vasarlas blokkolva!")
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. }
  81. public logevent_end()
  82. {
  83. gWPCT = 0;
  84. gWPTE = 0;
  85. new players[32], count;
  86. get_players(players, count);
  87. for(new i=0; i<count; i++)
  88. {
  89. new id = players[i];
  90. pushed[id] = false;
  91. buyblock[id] = true
  92. }
  93. }
  94. public start()
  95. {
  96.  
  97. new players[32], count;
  98. get_players(players, count);
  99. for(new i=0; i<count; i++)
  100. {
  101. new id = players[i];
  102. pushed[id] = false;
  103. g_Timer[id] = 16;
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public FegyoMenu(id)
  108. {
  109. if( !task_exists(TASKID) )
  110. {
  111. g_Timer[id] = 16;
  112. set_task( 1.0, "szamol", TASKID, _, _, "b")
  113. }
  114. new szMenu[128];
  115. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r` Only Dust2 \d~ \rVálasz Fegyvert\d!^n\d[%i Másodperc]", g_Timer )
  116. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  119. strip_user_weapons(id);
  120. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  121. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  122. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  125. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  126. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  127. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  128. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  129. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  130. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  131. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133. menu_display(id, menu);
  134. }
  135. else
  136. {
  137. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  138. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  139. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  143. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  144. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  146. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  148. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  149. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_display(id, menu);
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public handler(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu);
  160. return PLUGIN_HANDLED;
  161. }
  162. if(g_Timer[id] == 0)
  163. {
  164. menu_destroy(menu);
  165. return PLUGIN_HANDLED;
  166. }
  167. new data[6], szName[64];
  168. new access, callback;
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  170. new key = str_to_num(data);
  171. switch(key)
  172. {
  173. case 0:
  174. {
  175. pushed[id] = true;
  176. buyblock[id] = false
  177. print_color(id, "!g[`RemiX.# OnlyDust2]!t Nem kértél semmit.");
  178. }
  179. case 1:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m4a1");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. pushed[id] = true;
  193. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy M4A1 csomagot.",a);
  194. }
  195. case 2:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "weapon_ak47");
  205. give_item(id, "ammo_762nato");
  206. give_item(id, "ammo_762nato");
  207. give_item(id, "ammo_762nato");
  208. pushed[id] = true;
  209. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AK47 csomagot.",a);
  210. }
  211. case 3:
  212. {
  213. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  214. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  215. {
  216. if(gWPCT < 2)
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_awp");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_338magnum");
  227. give_item(id, "ammo_338magnum");
  228. give_item(id, "ammo_338magnum");
  229. pushed[id] = true;
  230. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AWP csomagot.",a);
  231. gWPCT++
  232. }
  233. else
  234. {
  235. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  236. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  237. FegyoMenu(id);
  238. }
  239. }
  240. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  241. {
  242. if(gWPTE < 2)
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_awp");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_338magnum");
  253. give_item(id, "ammo_338magnum");
  254. give_item(id, "ammo_338magnum");
  255. pushed[id] = true;
  256. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!y AWP!t %s",a);
  257. gWPTE++
  258. }
  259. else
  260. {
  261. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  262. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  263. FegyoMenu(id);
  264. }
  265. }
  266.  
  267. }
  268. case 4:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "weapon_m249");
  278. give_item(id, "ammo_556natobox");
  279. give_item(id, "ammo_556natobox");
  280. give_item(id, "ammo_556natobox");
  281. pushed[id] = true;
  282. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy MACHINEGUN csomagot.",a);
  283. }
  284. case 5:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_aug");
  294. give_item(id, "ammo_556nato");
  295. give_item(id, "ammo_556nato");
  296. give_item(id, "ammo_556nato");
  297. pushed[id] = true;
  298. print_color(id, "!g[`# OnlyDust2]!t Kaptál egy AUG csomagot.",a);
  299. }
  300. case 6:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_famas");
  310. give_item(id, "ammo_556nato");
  311. give_item(id, "ammo_556nato");
  312. give_item(id, "ammo_556nato");
  313. pushed[id] = true;
  314. print_color(id, "!g[`# OnlyDust2]!t Kaptál egy FAMAS csomagot.",a);
  315. }
  316. case 7:
  317. {
  318.  
  319. give_player_grenades(id);
  320. give_item(id, "weapon_knife");
  321. give_item(id, "weapon_deagle");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae");
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "weapon_galil");
  326. give_item(id, "ammo_556nato");
  327. give_item(id, "ammo_556nato");
  328. give_item(id, "ammo_556nato");
  329. pushed[id] = true;
  330. print_color(id, "!g[.# OnlyDust2]!t Kaptál egy GALIL csomagot.",a);
  331. }
  332. case 8:
  333. {
  334.  
  335. give_player_grenades(id);
  336. give_item(id, "weapon_knife");
  337. give_item(id, "weapon_deagle");
  338. give_item(id, "ammo_50ae");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae")
  341. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  342. give_item(id, "ammo_9mm");
  343. give_item(id, "ammo_9mm");
  344. give_item(id, "ammo_9mm");
  345. pushed[id] = true;
  346. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy MP5 csomagot.",a);
  347. }
  348. case 9:
  349. {
  350.  
  351. give_player_grenades(id);
  352. give_item(id, "weapon_knife");
  353. give_item(id, "weapon_deagle");
  354. give_item(id, "ammo_50ae");
  355. give_item(id, "ammo_50ae");
  356. give_item(id, "ammo_50ae")
  357. give_item(id, "weapon_xm1014");
  358. give_item(id, "ammo_buckshot");
  359. give_item(id, "ammo_buckshot");
  360. give_item(id, "ammo_buckshot");
  361. pushed[id] = true;
  362. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy AUTOSHOTGUN csomagot.",a);
  363. }
  364. case 10:
  365. {
  366.  
  367. give_player_grenades(id);
  368. give_item(id, "weapon_knife");
  369. give_item(id, "weapon_deagle");
  370. give_item(id, "ammo_50ae");
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372. give_item(id, "ammo_50ae")
  373. give_item(id, "weapon_m3");
  374. give_item(id, "ammo_buckshot");
  375. give_item(id, "ammo_buckshot");
  376. give_item(id, "ammo_buckshot");
  377. pushed[id] = true;
  378. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy SHOTGUN csomagot.",a);
  379. }
  380. case 11:
  381. {
  382.  
  383. give_player_grenades(id);
  384. give_item(id, "weapon_knife");
  385. give_item(id, "weapon_deagle");
  386. give_item(id, "ammo_50ae");
  387. give_item(id, "ammo_50ae");
  388. give_item(id, "ammo_50ae")
  389. give_item(id, "weapon_scout");
  390. give_item(id, "ammo_762nato");
  391. give_item(id, "ammo_762nato");
  392. give_item(id, "ammo_762nato");
  393. pushed[id] = true;
  394. print_color(id, "!g[`.# OnlyDust2]!t Kaptál egy SCOUT csomagot.",a);
  395. }
  396. }
  397. return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. stock give_player_grenades(index)
  401. {
  402. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  403. give_item(index, "weapon_flashbang");
  404. give_item(index, "weapon_flashbang");
  405. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  406. give_item(index, "item_thighpack");
  407. give_item(index, "item_assaultsuit");
  408. }
  409. public szamol(id)
  410. {
  411. g_Timer[id]--
  412. new iPlayers[32], iNum, d;
  413. get_players( iPlayers, iNum )
  414. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  415. {
  416. d = iPlayers[i]
  417. if(!pushed[d])
  418. FegyoMenu(d);
  419. }
  420. if( g_Timer[id] <= 0 )
  421. {
  422. remove_task(TASKID);
  423. }
  424.  
  425. }
  426. public Event_CurWeapon( id )
  427. {
  428. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  429. {
  430. if(is_user_alive(id))
  431. {
  432. new fegyver = read_data(2)
  433. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  434. {
  435. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  436. }
  437. }
  438. }
  439. }
  440.  
  441. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  442. {
  443. new count = 1, players[32]
  444. static msg[191]
  445. vformat(msg, 190, input, 3)
  446.  
  447. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  448. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  449. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  450. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  451. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  452. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  453. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  454. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  455. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  456. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  457. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  458. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  459. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  460. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  461. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  462. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  463. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  464. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  465. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  466. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  467. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  468.  
  469. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  470. {
  471. for (new i = 0; i < count; i++)
  472. {
  473. if (is_user_connected(players[i]))
  474. {
  475. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  476. write_byte(players[i])
  477. write_string(msg)
  478. message_end()
  479. }
  480. }
  481. }
  482. return PLUGIN_HANDLED
  483. }
  484.  

Helló! aki ezt javitaná hogy 16mp számoljon visza és ha letelt a 16 mp akkor tünjön el a fegyomenü AKi meg csinálja megy a gomb!!

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü javitása
HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 20:15 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT,gWPTE;
  14. new g_showsec[33];
  15. new bool:already[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  23. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  24. }
  25.  
  26. public logevent_end()
  27. {
  28. gWPCT = 0;
  29. gWPTE = 0;
  30.  
  31. new players[32], pnum
  32. get_players(players, pnum)
  33. for(new i=0; i<pnum; i++)
  34. {
  35. already[i] = false;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public playerspawn(id)
  40. {
  41. g_showsec[id] = 16;
  42. already[id] = false;
  43. fegyvermenu(id);
  44. }
  45.  
  46. public fegyvermenu(id)
  47. {
  48. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 16)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72. format(string, charsmax(string), "\yFegyvermenu ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  73. new menu = menu_create(string, "handler")
  74. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag", "7", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  82. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  83. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag^" \d (m3)^"", "10", 0);
  84. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  85. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  86.  
  87. menu_display(id, menu);
  88. }
  89. else
  90. {
  91. formatex(string, charsmax(string), "\yFegyvermenu ^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  92. new menu = menu_create(string, "handler")
  93. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  97. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  98. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  99. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag", "7", 0);
  100. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag", "8", 0);
  101. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  102. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag^" \d (m3)^"", "10", 0);
  103. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "11", 0);
  104. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  105. menu_display(id, menu);
  106. }
  107.  
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110.  
  111. public handler(id, menu, item)
  112. {
  113. if( item == MENU_EXIT )
  114. {
  115. menu_destroy(menu);
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118. already[id] = true;
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data);
  123. switch(key)
  124. {
  125.  
  126. case 1:
  127. {
  128.  
  129. give_player_grenades(id);
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138. give_item(id, "ammo_556nato");
  139. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  140. }
  141. case 2:
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "weapon_ak47");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. give_item(id, "ammo_762nato");
  153. give_item(id, "ammo_762nato");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  155. }
  156. case 3:
  157. {
  158. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  159. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  160. {
  161. if(gWPCT < 2)
  162. {
  163.  
  164. give_player_grenades(id);
  165. give_item(id, "weapon_knife");
  166. give_item(id, "weapon_awp");
  167. give_item(id, "weapon_deagle");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_50ae");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. give_item(id, "ammo_338magnum");
  173. give_item(id, "ammo_338magnum");
  174. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  175. gWPCT++
  176. }
  177. else
  178. {
  179. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  180. fegyvermenu(id);
  181. }
  182. }
  183. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  184. {
  185. if(gWPTE < 2)
  186. {
  187.  
  188. give_player_grenades(id);
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "weapon_awp");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. give_item(id, "ammo_338magnum");
  197. give_item(id, "ammo_338magnum");
  198. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  199. gWPTE++
  200. }
  201. else
  202. {
  203. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  204. fegyvermenu(id);
  205. }
  206. }
  207.  
  208. }
  209. case 4:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "weapon_m249");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. give_item(id, "ammo_556natobox");
  221. give_item(id, "ammo_556natobox");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  223. }
  224. case 5:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_aug");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  238. }
  239. case 6:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_famas");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  253. }
  254. case 7:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_galil");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. give_item(id, "ammo_556nato");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  268. }
  269. case 8:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. give_item(id, "ammo_9mm");
  281. give_item(id, "ammo_9mm");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  283. }
  284. case 9:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_xm1014");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. give_item(id, "ammo_buckshot");
  297. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  298. }
  299. case 10:
  300. {
  301.  
  302. give_player_grenades(id);
  303. give_item(id, "weapon_knife");
  304. give_item(id, "weapon_deagle");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae")
  308. give_item(id, "weapon_m3");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. give_item(id, "ammo_buckshot");
  312. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  313. }
  314. case 11:
  315. {
  316.  
  317. give_player_grenades(id);
  318. give_item(id, "weapon_knife");
  319. give_item(id, "weapon_deagle");
  320. give_item(id, "ammo_50ae");
  321. give_item(id, "ammo_50ae");
  322. give_item(id, "ammo_50ae")
  323. give_item(id, "weapon_scout");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. give_item(id, "ammo_762nato");
  326. give_item(id, "ammo_762nato");
  327. ColorChat(id, BLUE, "[INFO*]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  328. }
  329. }
  330. return PLUGIN_HANDLED;
  331. }
  332.  
  333. stock give_player_grenades(index)
  334. {
  335. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  336. give_item(index, "weapon_flashbang");
  337. give_item(index, "weapon_flashbang");
  338. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  339. give_item(index, "item_thighpack");
  340. give_item(index, "item_assaultsuit");
  341. }
  342.  


Tessék itt van egy másik de ez biztosan jó!

Ők köszönték meg Telapo11 nek ezt a hozzászólást: slre141 (2014.01.11. 16:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole