hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 22:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Hy.
Van ez a szerver info plugin valaki bele tudná írni,hogy:
Elöször is mindent írjon eggyel lentebb mert akkor amit kérek az már a radarban fog logni
Az idő fölött írja ki pl: Jancsika Szerverre
A játékosok alá írja ki a Szerver IPT
a Szerver IP(ha már meg van) akkor az alá írja ki,hogy Jó Játékot Kívánunk

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HUD Info"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "N/A"
  9.  
  10. #define MAXROUNDS 40
  11.  
  12. new Rounds
  13.  
  14. new iCTKills
  15. new iTTKills
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  23. }
  24.  
  25. public ResetAll() {
  26. Rounds = 0
  27. iCTKills = 0
  28. iTTKills = 0
  29. }
  30.  
  31. public DeathEvent(){
  32. new Killer = read_data( 1 );
  33. new CsTeams:Team
  34. Team = cs_get_user_team( Killer );
  35. if (Team == CS_TEAM_T)
  36. {
  37. iTTKills++
  38. }
  39. if (Team == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. iCTKills++
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public NewRounds(){
  46. Rounds++
  47. }
  48.  
  49. public HUDInfo(){
  50. new Time[9]
  51. get_time("%H:%M",Time,8)
  52.  
  53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  55.  
  56. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 1.0)
  57. show_hudmessage(0, "Idő: %s^nFrags of T: %d^nFrags of CT: %d^nKör: %d/%d^nJátékosok: %d/%d", Time, iTTKills, iCTKills, Rounds, MAXROUNDS, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  58.  
  59. }
  60.  
  61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  62. {
  63. new count = 1, players[32]
  64. static msg[191]
  65. vformat(msg, 190, input, 3)
  66.  
  67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  70. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  71. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  72. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  73. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  74. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  75. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  76. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  77. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  78. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  79. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  80. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  81. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  82. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  83. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  84. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  85. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  86. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  87. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  88.  
  89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  90. {
  91. for (new i = 0; i < count; i++)
  92. {
  93. if (is_user_connected(players[i]))
  94. {
  95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  96. write_byte(players[i])
  97. write_string(msg)
  98. message_end()
  99. }
  100. }
  101. }
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 07:45 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Kicsit érthetöben és meg irom neked

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 08:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Alapból van benne 5 info nah ezt az egeszet lentebb kellene rakni ha ez kész akkor az idő főlött írja ki a szerver nevét.ezután ahogy van a játékos info az alá irja ki a szerver IP címét ha ez is megvan akkor az IP alá irja ki ,hogy Jó szórakozást kívánunk.
Így kellene ki néznie:
xxxx szervere
Idő:xx
Frags of T:xx
Frag of CT:xx
Kör:xx\xx
Játékosok:xx\xx
Szerver IP:xx
Jó szórakozást kívánunk!
Ennyi lenne és ennek az egésznek mindig változzon a színe effektussal

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 09:04 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HUD Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. #define MAXROUNDS 40
  10.  
  11. new Rounds
  12.  
  13. new iCTKills
  14. new iTTKills
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  19. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  20. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  21. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  22. }
  23.  
  24. public ResetAll() {
  25. Rounds = 0
  26. iCTKills = 0
  27. iTTKills = 0
  28. }
  29.  
  30. public DeathEvent(){
  31. new Killer = read_data( 1 );
  32. new CsTeams:Team
  33. Team = cs_get_user_team( Killer );
  34. if (Team == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. iTTKills++
  37. }
  38. if (Team == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. iCTKills++
  41. }
  42. }
  43.  
  44. public NewRounds(){
  45. Rounds++
  46. }
  47.  
  48. public HUDInfo(){
  49. new Time[9]
  50. get_time("%H:%M",Time,8)
  51.  
  52. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  53. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  54.  
  55. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  56. show_hudmessage(0, "xxxx szervere^nIdĹ‘: %s^nFrags of T: %d^nFrags of CT: %d^nKör: %d/%d^nJátĂ©kosok: %d/%d^nSzerver ip:Ide^nJó szorakozást", Time, iTTKills, iCTKills, Rounds, MAXROUNDS, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  57.  
  58. }
  59.  
  60. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  61. {
  62. new count = 1, players[32]
  63. static msg[191]
  64. vformat(msg, 190, input, 3)
  65.  
  66. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  67. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  68. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  69. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  70. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  71. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  72. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  73. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  74. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  75. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  76. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  77. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  78. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  79. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  80. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  81. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  82. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  83. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  84. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  85. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  86. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  87.  
  88. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  89. {
  90. for (new i = 0; i < count; i++)
  91. {
  92. if (is_user_connected(players[i]))
  93. {
  94. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  95. write_byte(players[i])
  96. write_string(msg)
  97. message_end()
  98. }
  99. }
  100. }
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }

tessék teszt nem volt

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]

Ők köszönték meg slre141 nek ezt a hozzászólást: alfanero (2014.01.19. 18:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 09:56 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "HUD Info"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "N/A"
  7.  
  8. new Rounds, iCTKills, iTTKills
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("DeathMsg", "DeathEvent", "a")
  14. register_event("TextMsg", "ResetAll", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  15. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  16. set_task(1.0, "HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  17. }
  18.  
  19. public ResetAll()
  20. {
  21. Rounds = 0
  22. iCTKills = 0
  23. iTTKills = 0
  24. }
  25.  
  26. public DeathEvent()
  27. {
  28. new Killer = read_data(1)
  29.  
  30. if(get_user_team(Killer) == 1)
  31. iTTKills++
  32.  
  33. else if(get_user_team(Killer) == 2)
  34. iCTKills++
  35. }
  36.  
  37. public NewRounds()
  38. Rounds++
  39.  
  40. public HUDInfo()
  41. {
  42. new Time[9]
  43. get_time("%H:%M",Time,8)
  44.  
  45. new szHostname[64]
  46. get_cvar_string("hostname", szHostname, 63)
  47.  
  48. new szIP[64]
  49. get_cvar_string("ip", szIP, 63)
  50.  
  51. new szPort[16]
  52. get_cvar_string("port", szPort, 15)
  53.  
  54. new szMaxRound[14]
  55. get_cvar_string("mp_maxrounds", szMaxRound, 13)
  56.  
  57. new CurrentPlayers = get_playersnum()
  58. new MaxPlayers = get_maxplayers()
  59.  
  60. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.0, 0.12, 0, 6.0, 1.0)
  61. show_hudmessage(0, "%s^nIdő: %s^nFrags of T: %d^nFrags of CT: %d^nKör: %d/%s^nJátékosok: %d/%d^nSzerver IP: %s:%s^nJó szórakozást kívánunk!", szHostname, Time, iTTKills, iCTKills, Rounds, szMaxRound, CurrentPlayers, MaxPlayers, szIP, szPort)
  62. }


Tessék, teszt nem volt

És ez majd nemárt server.cfgbe : mp_maxrounds "40"

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RaZzoR 2014.01.19. 14:59-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 10:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Mindenjó Razzor
csak így irja a kört:
Kör: 1/0 és így kellene: Kör:1/40(ennyi a maxrounds)

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 14:55 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Javítva !!!

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 15:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nem engedi át alakítani

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

info.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compile failed!

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 17:31 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
tedd át ANSI kódolásba

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Info
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 17:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Most már kész felraktam az amxmodx studiot azzal leforditottam de a kört még mindig szarul irta ki viszont slre-é jó

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole