hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 340 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 19:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Olyan sebzés kiirót szeretnék ami ha el találsz valakit akkor azt SÁRGÁN írja ki!... és ha téged el találnak azt NE irja .... de viszont amikor le esel.. akkor az FEHÉR.. legyen előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 19:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  


Sárgával irja de azt nemtudtam megcsinálni a fehéres dolgot :)

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 20:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Nem jó! ha eltalálnak az sárga az tökéletes de amikor téged megölnek azt ki irja pirosan és azt nemkéne nekem mutatnia! :SS


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 09:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: metalpatrik (2014.01.19. 09:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 09:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
crazy` írta:
tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  



Ezzel egy probléma van amikor meglövöd az ellenfelet sárgán is jelzi meg pirosan is! a többi jó!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 10:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","0")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebzés Kiiró
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 10:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Golo írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","0")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  62. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  63. */
  64.  



Még mindig jelzi pirosan....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole