hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 15:03 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "asdas"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "asdasd"
  10.  
  11. new ctfrag
  12. new tfrag
  13. new g_fps[33][11];
  14. new g_i[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  19. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  20. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  21. }
  22.  
  23.  
  24. public client_putinserver(id) set_task(0.1, "count", id, "", 0, "b");
  25.  
  26. public client_disconnect(id) remove_task(id);
  27.  
  28. public client_PreThink(id) {
  29. g_fps[id][10]++;
  30.  
  31. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.17, 0, 6.0, 1.0)
  32. show_hudmessage(id, "^nJó Játékot!^nSlot %d/%d^nCT FRAG: %d^nT FRAG: %d^nJátékosok: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrag, tfrag, get_user_fps(id))
  33.  
  34. }
  35.  
  36.  
  37. public halal()
  38. {
  39. if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_CT)
  40. {
  41. ctfrag++
  42. }
  43. else if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_T)
  44. {
  45. tfrag++
  46. }
  47. }
  48. public round_first()
  49. {
  50. ctfrag = 0
  51. tfrag = 0
  52. }
  53. public client_putinserver(id) set_task(0.1, "count", id, "", 0, "b");
  54.  
  55. public client_disconnect(id) remove_task(id);
  56.  
  57. public client_PreThink(id) {
  58. g_fps[id][10]++;
  59.  
  60. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.17, 0, 6.0, 1.0)
  61. show_hudmessage(id, "^nJó Játékot!^nSlot %d/%d^nCT FRAG: %d^nT FRAG: %d^nJátékosok: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrag, tfrag,)
  62.  
  63. }
  64.  
  65.  
  66. public halal()
  67. {
  68. if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_CT)
  69. {
  70. ctfrag++
  71. }
  72. else if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_T)
  73. {
  74. tfrag++
  75. }
  76. }
  77. public round_first()
  78. {
  79. ctfrag = 0
  80. tfrag = 0
  81. }


Valaki javitsa hogy lehessen leforditani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 15:05 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
úristen, miez?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "asdas"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "asdasd"
  10.  
  11. new ctfrag
  12. new tfrag
  13. new g_fps[33][11];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  18. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  19. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  20. }
  21.  
  22.  
  23. public client_putinserver(id) set_task(0.1, "count", id, "", 0, "b");
  24.  
  25. public client_disconnect(id) remove_task(id);
  26.  
  27. public client_PreThink(id) {
  28. g_fps[id][10]++;
  29.  
  30. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.17, 0, 6.0, 1.0)
  31. show_hudmessage(id, "^nJó Játékot!^nSlot %d/%d^nCT FRAG: %d^nT FRAG: %d^nJátékosok: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrag, tfrag, g_fps[id])
  32.  
  33. }
  34.  
  35.  
  36. public halal()
  37. {
  38. if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. ctfrag++
  41. }
  42. else if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_T)
  43. {
  44. tfrag++
  45. }
  46. }
  47. public round_first()
  48. {
  49. ctfrag = 0
  50. tfrag = 0
  51. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 15:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Rosszul irja ki pls javitsad ki


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 16:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Így jó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "asdas"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "asdasd"
  10.  
  11. new ctfrag
  12. new tfrag
  13. new g_fps[33][11];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  18. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  19. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  20. }
  21.  
  22.  
  23. public client_putinserver(id) set_task(0.1, "count", id, "", 0, "b");
  24.  
  25. public client_disconnect(id) remove_task(id);
  26.  
  27. public client_PreThink(id) {
  28. g_fps[id][10]++;
  29.  
  30. set_hudmessage(random(255),random(255), random(255), 0.0, 0.17, 0, 6.0, 1.0)
  31. show_hudmessage(id, "^nJó Játékot!^nSlot %d/%d^nCT FRAG: %d^nT FRAG: %d^nJátékosok: %d/%d", get_playersnum(), get_maxplayers(), ctfrag, tfrag, g_fps[id])
  32.  
  33. }
  34.  
  35.  
  36. public halal()
  37. {
  38. if(read_data(1) != read_data(2) && cs_get_user_team(read_data(1)) == CS_TEAM_CT)
  39.  
  40. }
  41.  
  42. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  43. {
  44. new count = 1, players[32]
  45. static msg[191]
  46. vformat(msg, 190, input, 3)
  47.  
  48. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  49. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  50. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  51. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  52. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  53. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  54. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  55. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  56. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  57. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  58. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  59. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  60. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  61. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  62. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  63. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  64. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  65. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  66. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  67. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  68. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  69.  
  70. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  71. {
  72. for (new i = 0; i < count; i++)
  73. {
  74. if (is_user_connected(players[i]))
  75. {
  76. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  77. write_byte(players[i])
  78. write_string(msg)
  79. message_end()
  80. }
  81. }
  82. }
  83. return PLUGIN_HANDLED

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 17:05 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Frags CT of TE"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "pixxa112"
  8.  
  9. new szinek[5][3] = {
  10. {0,255,100},
  11. {255, 170, 0},
  12. {255,0,0},
  13. {0,255,0},
  14. {255,0,255}
  15. }
  16. new szinum
  17. new ctfrag = 0
  18. new tfrag = 0
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  25. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  26. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  27. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  28.  
  29. hud()
  30. pcv_sv_maxround = get_cvar_pointer("sv_maxround")
  31. }
  32.  
  33. public event_new_round()
  34. g_round++
  35.  
  36. public round_first()
  37. ctfrags = 0, tfrags = 0, g_round = 0
  38.  
  39. public halal()
  40. {
  41. static killer
  42. killer = read_data(1)
  43.  
  44. if(get_user_team(killer) == 2)
  45. ctfrags++
  46. if(get_user_team(killer) == 1)
  47. tfrags++
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public hud()
  53. {
  54. new id, count
  55. new datum[64]
  56. new timestring[31]
  57.  
  58. for(id = 1 ; id <= get_maxplayers() ; id++)
  59. if(is_user_connected(id))
  60. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  61. count++
  62.  
  63. get_time("%Y.%m.%d", datum, 63)
  64. get_time("%H:%M:%S", timestring, 8)
  65.  
  66. {
  67. set_hudmessage(szinek[szinum][0], szinek[szinum][1], szinek[szinum][2], 0.01, 0.15, 0, 6.0, 6.0)
  68. show_hudmessage(nPlayer_S, "Jó Játékot!^n%s^n%s^nAdminok: %d^nKör: %d/30^nJátékosok: %d/%d^nFRAGS [T]: %d^nFRAGS [CT]: %d^nConfig by:", datum, iTime, count, gSzamolas, jatekosok, get_maxplayers(), tfrag, ctfrag)
  69.  
  70. set_task(1.0, "hud")
  71. }
  72.  


Ezt javitsa ki valaki hogy mutasson mindig ne csak amikor megvagyok halva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 17:20 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Frags CT of TE"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "pixxa112"
  8.  
  9. new szinek[5][3] = {
  10. {0,255,100},
  11. {255, 170, 0},
  12. {255,0,0},
  13. {0,255,0},
  14. {255,0,255}
  15. }
  16. new szinum
  17. new ctfrag = 0
  18. new tfrag = 0
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  25. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  26. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  27. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  28.  
  29. hud()
  30. pcv_sv_maxround = get_cvar_pointer("sv_maxround")
  31. }
  32.  
  33. public event_new_round()
  34. g_round++
  35.  
  36. public round_first()
  37. ctfrags = 0, tfrags = 0, g_round = 0
  38.  
  39. public halal()
  40. {
  41. static killer
  42. killer = read_data(1)
  43.  
  44. if(get_user_team(killer) == 2)
  45. ctfrags++
  46. if(get_user_team(killer) == 1)
  47. tfrags++
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public hud()
  53. {
  54. new id, count
  55. new datum[64]
  56. new timestring[31]
  57.  
  58. for(id = 1 ; id <= get_maxplayers() ; id++)
  59. if(is_user_connected(id))
  60. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  61. count++
  62.  
  63. get_time("%Y.%m.%d", datum, 63)
  64. get_time("%H:%M:%S", timestring, 8)
  65.  
  66. {
  67. set_hudmessage(szinek[szinum][0], szinek[szinum][1], szinek[szinum][2], 0.01, 0.15, 0, 6.0, 6.0)
  68. show_hudmessage(0, "Jó Játékot!^n%s^n%s^nAdminok: %d^nKör: %d/30^nJátékosok: %d/%d^nFRAGS [T]: %d^nFRAGS [CT]: %d^nConfig by:", datum, iTime, count, gSzamolas, jatekosok, get_maxplayers(), tfrag, ctfrag)
  69.  
  70. set_task(1.0, "hud")
  71. }
  72.  

Ők köszönték meg stupid nek ezt a hozzászólást: Telapo11 (2014.01.20. 17:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 17:26 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

asd_hud (2).sma(1) : error 010: invalid function or declaration
amx/include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
amx/include/fakemeta.inc(15) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
amx/include/fakemeta.inc(247) : error 070: rational number support was not enabled
asd_hud (2).sma(22) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
asd_hud (2).sma(24) : error 017: undefined symbol "register_event"
asd_hud (2).sma(25) : error 017: undefined symbol "register_logevent"
asd_hud (2).sma(26) : error 017: undefined symbol "register_logevent"
asd_hud (2).sma(27) : error 017: undefined symbol "register_event"
asd_hud (2).sma(30) : error 017: undefined symbol "pcv_sv_maxround"
asd_hud (2).sma(30) : error 017: undefined symbol "get_cvar_pointer"
asd_hud (2).sma(34) : error 017: undefined symbol "g_round"
asd_hud (2).sma(34 -- 36) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd_hud (2).sma(37) : error 010: invalid function or declaration
asd_hud (2).sma(42) : error 017: undefined symbol "read_data"
asd_hud (2).sma(44) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
asd_hud (2).sma(45) : error 017: undefined symbol "ctfrags"
asd_hud (2).sma(45 -- 46) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd_hud (2).sma(46) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
asd_hud (2).sma(46) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
20 Errors.
Done.


Ennyi hiba van még :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 18:09 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
a AMXX studióban szedd ki a plugin elején a hülye karaktereket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 08:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
stupid írta:
a AMXX studióban szedd ki a plugin elején a hülye karaktereket.

nem arra dobja a hibákat XD
ittvan javítva lefordulni lefordul de teszteld le
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Frags CT of TE"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "pixxa112"
  8.  
  9. new szinek[5][3] = {
  10. {0,255,100},
  11. {255, 170, 0},
  12. {255,0,0},
  13. {0,255,0},
  14. {255,0,255}
  15. }
  16. new szinum
  17. new ctfrags = 0
  18. new tfrags = 0
  19.  
  20. new g_round
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  26. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  27. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  28. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  29.  
  30. hud()
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public event_new_round()
  35. g_round++
  36.  
  37. public round_first()
  38. {
  39. ctfrags = 0
  40. tfrags = 0
  41. g_round = 0
  42. }
  43. public halal()
  44. {
  45. static killer
  46. killer = read_data(1)
  47.  
  48. if(get_user_team(killer) == 2)
  49. ctfrags++
  50. if(get_user_team(killer) == 1)
  51. tfrags++
  52.  
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54. }
  55.  
  56. public hud()
  57. {
  58. new id, count
  59. new datum[64]
  60. new timestring[9]
  61.  
  62. for(id = 1 ; id <= get_maxplayers() ; id++)
  63. {
  64. if(is_user_connected(id))
  65. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  66. count++
  67.  
  68. get_time("%Y.%m.%d", datum, 63)
  69. get_time("%H:%M:%S", timestring, 8)
  70.  
  71.  
  72. set_hudmessage(szinek[szinum][0], szinek[szinum][1], szinek[szinum][2], 0.01, 0.15, 0, 6.0, 6.0)
  73. show_hudmessage(0, "Jó Játékot!^n%s^n%s^nAdminok: %d^nKör: %d/30^nJátékosok: %d/%d^nFRAGS [T]: %d^nFRAGS [CT]: %d^nConfig by:", datum, timestring, count, g_round, get_playersnum(), get_maxplayers(), tfrags, ctfrags)
  74.  
  75. set_task(1.0, "hud")
  76. }
  77. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud hiba
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 15:31 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.11.19. 12:11
Hozzászólások: 192
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Valami gond van kifagy vele a szerver


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 76 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole