[kozep]
[/kozep]
A plugin egy átirányító más szerverekre ugyanazon játékon belül!
Minden olyan játéknál alkalmazható, amely Half-Life enginet használ!
CS 1.5 (WON2), CS 1.6, Condition Zero, Natural Selection, Day of Defeat és Team Fortress Classic.
Együtt kellene működnie a HLTV -vel is.
Leírás:- kezdésnél beolvassa az elérhető szervereket a (alapértelmezett "amxmodx/configs/serverlist.ini") szerverfájlból
- ird be /server az elérhető szerverek mutatásához (ha a redirect_manual értéke 1) - az emberek választhatnak egy számot a listából és azonnal csatlakoztatja a kiválasztott szerverre
- amikor a szerver tele van (egy szabad slot marad) az emberek automatikusan rácsatlakoznak egy tetszőleges szerverre, vagy a következő szerverre a listában - redirect_auto coontrols
- amikor az admin slot engedélyezve van, és egy admin csatlakozik, akkor az utoljára csatlakozott személyt más szerverre küldi vagy ledobja ha más szerverre nem tud csatlakozni
- egy limittel belehet állítani, hogy hány admin tartózkodhat egy időben a szerveren
- amikor egy szerver fullon van vagy nem elérhető a menüben és a játékosok nem tudnak automatikusan felcsatlakozni - elérhetővé válik egy ellenőrző cvar, akár egy szerver leállásánál is: redirect_check_method > 0 és amikor full: redirect_check_method > 1
- a szerverek minden edirect_announce x másodpercben - ha 0, akkor a hirdetések kikapcsolva; a szerverek listáját HUD-ba mutatja bal oldalon, az élő játékosokat fent, a halott játékosokat az élők alatt, ahol nincs fedve a spectator bar által; hogy mennyi információt jelenítsen meg, az függ a redirect check_method beállításától
- redirect_check_method cvar beállítása ellenőrizheti a szerverek telítettségét (tele, üres), jelenlegi pálya, jelenlévő játékosok száma és maximális játékosok száma a menüben és a hirdetésekben - amikor nem érhető el egy szerver, akkor a játékosokat egy megfelelő üzenettel lecsatlakoztatja
- amikor valaki akár manuálisan vagy automatikusan csatlakozik a szerverhez, értesíti a többi játékost, hogy ki csatlakozott és melyik szerverről/szerverhez
- hirdeti az embereknek, hogy a /follow paranccsal lehet követni a játékost a kiválasztott szerverre, és csatlakoznak is - a hirdetések és a /follow parancs engedélyezéséhez vagy letiltásához a redirect_follow cvar beállítása szükséges
- a plugin nyelve választható (addons/amxmodx/data/lang/redirect.txt)
- a szerver megmutathatja akárki csatlakozását, újracsatlakozását és, hogy melyik szerverről csatlakozott
- a saját IP címet automatikusan detektálja és letiltja a szerverlistában - az automatikus detektálás nem működik ha a DNS nevek a SERVERFILE-ban használatban vannak - ez esetben állítsd be a saját szervered DNS címét a redirect_external_address -ben, hogy a kimutatást elvégezze
- a redirect_retry cvarral, ha 1-re állítjuk, a szerver új sorba állítja az embereket és visszacsatlakoztatja az utolsó szerverre (amikor automatikusan csatlakoztak, de csak játszani akartak a szerveren, amire csatlakoztak)
- a szerverlista betölthető egy SQL adatbázisból (csak a béta verzióval működik)
- a csatlakozásokról a statisztikákat beírja egy fájlba és lejegyzi vagy a SQL adatbázisban tárolja (csak a béta verzióval működik)
Kliens parancsok:/server - szerver-csatlakozó menü megjelenítése
/follow - az utoljára lecsatlakozott játékos követése a az általa kiválasztott szerverre
/retry - újracsatlakozás, amint a megjelölt szerveren van egy szabad slot
/stopretry - újracsatlakozás letiltása az eddig megjelölt szerverhez
Konzol parancsok:pickserver - szerver-csatlakozó menü megjelenítése
redirect_announce_now - azonnal bejelenti a szerverlistát (ADMIN_KICK jog szükséges)
redirect_user - <játékosnév|játékos ID> [szerver szám] - egy játékos csatlakoztatása [hozzáadása a szerverhez] (ADMIN_KICK jog szükséges)
redirect_queue - mutatja a jelenlegi csatlakozási lehetőségeket (ADMIN_KICK jog szükséges)
redirect_stats - mutatja a csatlakozási statisztikákat (ADMIN_KICK jog szükséges, valamint csak SQL bázis NÉLKÜL használható)
Serverlist.ini fájl leírás:Az ini-ben található formátum. A szekció neve a szerver neve. A kulcsokkal itt lehet beállítani a szerver tulajdonságait és az általános CVAR beállításokat, például manuálisan engedélyezni lehet az átirányító menüt, még az egyik szervert a nomanuel=1 beállításával le is tudod tiltani a serverlist.ini -ben.
A következő kulcsok használata elfogadott:
(a vastagon kiemelt kulcsok csak a jelenlegi beta verziónál alkalmazhatók)
id = a szerver ID-je (egyéni azonosító használata a statisztikában vagy megmutatja, hogy egy játékos honnan lett átirányítva) - a beállítás lehetővé teszi, hogy különböző szerver hozzárendelések legyenek minden serverlist.ini -ben minden szerveren
address = szerver címe (lehet IP vagy DNS név)
localaddress = szerver címe, amely helyi hálózaton van - csak szükség esetén alkalmazható, amikor a játékosok egy helyi hálózatról tudnak csatlakozni a szerverhez
port = szerver port - egy érték 1025 és 65536 között, alapértelmezett értéke 27015
cmdbackup = meghatározza, milyen gyakran kérjen és küljön újra UDP-t a szervernek (redirect_check_method > 0), ALAP 2
noauto = a redirect_auto 1 beállított értékkel letiltja az automatikus átirányítást a szerverre, ALAP 0
nomanual = a redirect_manual 1 beállított értékkel letiltja a manuális átirányítást a szerverre, ALAP 0
nodisplay = ha ez az érték 1, akkor a szerver a /server parancsot a listában és közleményekben is elfogja rejteni, ALAP 0
adminslots = ha ez az érték 1, a plugin csak az embereket irányítja át, pl. ha 12/13 játékos található a megcélzott szerveren
password = jelszó szükséges, ha csatlakozol a szerverre, ALAP <semmi>
publicpassword = ha ez az érték 1, minden játékos tud csatlakozni a lejelszavazott szerverekre, amikor az onlyadmins beállított értéke 0, ALAP 0
private = ha 0 érték van beállítva, a szerver nem privát, "hide"-ra állítja (idézőjelek nélkül) a szervert s elrejti a nem-adminok menüjéből és közleményeikből (amint a nodisplay=1, ami szintén hatással van az adminokra), "fullhide"-ra állítja (idézőjelek nélkül), olyan mint a "hide", de nem jeleníti meg az "X-et átirányítva Y-ra" üzenetet, amikor egy admin átirányítja magát oda, ALAP 0
category = ez a beállítás kategóriába sorolja a szervert hozzáadva a nevét, például "Aim map servers", a kategóriát
idézőjelek nélkül állítja be, ALAP: nincs kategória hozzárendelés
Ha nincs érték megadva, akkor az alapértelmezett érték lesz használatban. A "cím" kulcsot mindig meg kell adni, mivel nincs alapértelmezett értéke.
A fálj alapértelmezett neve serverlist.ini, ennek megváltoztatásához, a define SERVERLIST megadott értékét kell módosítani a plugin forráskódjában és újracompilerezni a plugint.
Itt egy példa, hogy néz ki a server fájl:
serverlist.ini
Kód:
[my example server]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0
[my 2nd example server]
address=example2.n-ice.org
port=27015
Minden szervernek tartalmaznia kell egy SERVERFILE-t. Ha van egy Server A és Server B, akkor a Server A-nak tartalmaznia kell a Server B-t a listában.
Tehát egy szerver mindig tartalmazza önmagát a listában. Ellenkező esetben a plugin nem fog megfelelően működni. A plugin nem hülye - meggyőződik róla, hogy nem tudja majd átirányítani az embereket más szerverre, efelől ne aggódj. Kifogja írni, hogy a szerver deaktiválva.
A pluginban több rész hivatkozik arra a tényre, hogy minden szerver azonos számon fut (tehát, ugyanabban a sorrendben található a serverlist.ini fájlban).
Emellett a technikai korlátok megkönnyítik a felhasználó számára, hogy egy érzést ad a szerverednek, ha mindig ugyanazon a számon található pár listában, függetlenül attól, melyik szerver. Ha a listát a jelenlegi szerveren kihagyná vagy a sorrend minden szerveren más lenne, akkor az csak megzavarja a felhasználót.
Azonban, ha még mindig szeretné más sorrendbe tenni a szervereket minden serverlist.ini fájlban, akkor be kell állítsa az "id" attribútumot a szerver listában (jelenleg csak a béta verziónál elérhető).
Kérjük, vegye figyelembe, hogy amikor 6-nál több szervert használ a SERVERFILE, akkor a define MAX_SERVERFORWARDS értékét is meg kell változtatni, majd újrafordítani a plugint. Ha több szerver található a fájlban, mint amennyi a MAX_SERVERFORWARDS megadott értéke, akkor a többi szervert figyelmen kívül hagyja.
Nincs szükség rá, hogy a nomanual=1, noauto=1 értékeket beállítsuk, vagy hasonló beállításokat eszközöljünk a szerveren, ahol a plugin futni fog. A plugin érzékeli magát és megakadályozza, hogy visszairányítsa az embereket ugyanarra a szerverre.
Tipp: ha nem akarod, hogy kiszolgáló listája kézzel állítható legyen, akkor használhatod az
xServerlist -et, amit a server list fájlban kell létrehozni (vagy betölteni és szerkeszteni a meglévő listát). Akkor is használható, ha a meglévő fájl ellenőrzésnél hibák lépnek fel.
Cvarok:redirect_active 0Ez a cvar a plugint be vagy kikapcsolja.
-0: deaktiválja a plugint
-1: aktiválja a plugint
redirect_auto 0 -0: automatikus csatlakozás letiltva, amikor a szerver full
-1: a listából egy random szerverre való csatlakozás, ha a szerver full
-2: a listából a következő szerverre való csatlakozás, ha a szerver full
-3: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), kivétel az adminok, csatlakozás random szerverhez a listában
-4: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), kivétel az adminok, csatlakozás a következő szerverhez a listában
-5: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), beleértve az adminok, csatlakozás random szerverhez a listában
-6: mindig csatlakozás (még akkor is ha a szerver üres), beleértve az adminok, csatlakozás a következő szerverhez a listában
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
*Ha a
redirect_check_method beállított értéke 2, akkor az automatikus átirányítást fogja érzékelni, amikor a szerver fullon van és nem irányít rá - egyébként nem ismeri fel és a teli szerverre irányít.
*Ha a
redirect_check_method beállított értéke 1, akkor az automatikus átirányítást fogja érzékelni, amikor a szerver nem érhető el és nem irányít rá - egyébként nem ismeri fel, és átirányítja az offline szerverre.
redirect_manual 0 Ez a beállítás engedélyezi vagy letiltja a
/server parancsot, amit a játékosok a chatbe tudnak írni, a menü megjelenítéséhez. Szabályozza a menüt is, és, hogy milyen funkciókat kínáljon. Opcionálisan be lehet állítani, hogy bizonyos helyzetekben jelenjen meg egy almenü.
Ez az almenü részletes információkat jelenítsen meg a szerverről egy külön oldalon és lehetőségeket adjon a játékosoknak:
1. közvetlenül irányítsa át a szerver
2. adja hozzá az átirányítási listához - amint ő van az első a sorban és a fogadó szerveren van egy szabad slot, átirányítja
3. a részletek frissítése - tehát a jelenlegi játékosokról, maximális játékosszámról és a pályáról az információkat
Továbbá, ha az átirányítás nem lehetséges, akkor megjeleníti az okot, amely a következő üzenetek valamelyike lehet:
- Jelenlegi szerver
- A Szerver tele
- Protocol rossz párosítás/ismeretlen mód
- A Szerver nem elérhető
- Nincs hozzájárulás
-0: a manuális csatlakozás (/server) letiltása
-1: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése
-2: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése és egy menü megjelenítése, mikor a játékos nem tudott csatlakozni az általa kiválasztott szerverre
-3: a manuális csatlakozás (/server) engedélyezése és mindig megjelenít egy menüt, amelyből a játékos választhat egy szervert, hogy melyikre irányítsa át (ha lehetséges)
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
*A szerverleállással kapcsolatos információt csak akkor jeleníti meg, amikor a
redirect_check_method beállított értéke 1 vagy 2 - különben a szerver mindig megjeleníti mint online és engedélyezi az átirányítást.
*A részletes (pálya és játékos) információk csak akkor jelennek meg, amikor a
redirect_check_method beállított értéke 2 - különben nem jeleníti meg.
redirect_follow 0 Ez a beállítás engedélyezi vagy letiltja más játékosok követését. Amikor engedélyezve van, egy játékos beírja a
/server parancsot a chatbe és át fogja irányítani oda, ahova az utolsó személyt küldte (automatikusan vagy manuálisan).
-0: játékosok követése a /follow paranccsal letiltása - viszont használhatják a /server parancsot, amivel csak az általuk kijelölt szerverre tudnak csatlakozni
-1: játékosok követése a /follow paranccsal engedélyezése
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
*A parancs használatához a
redirect_show értékét 1-re kell állítani - egyébként a játékosok valószínűleg nem fogják tudni majd ezt a lehetőséget igénybe venni, amíg ez a cvar aktív.
redirect_external_address DNS név használata saját külső szerver címként - csak akkor szükséges, amikor IP-k helyett DNS neveket használsz a SERVERFILE-ban - a névnek meg kell egyeznie a SERVERFILE-ban - tartalmaznia kell a Portot is!
Például: redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
redirect_check_method 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az xREDIRECT milyen információs lekérdezéseket közöljön más szerverekről a listában. Ez is hatással van arra, hogy mit jelenítsen meg a menü.
-0: ne ellenőrizzen más szervereket
-1: csak Ping ellenőrzés (amikor a szerver nem elérhető)
-2: aktív játékosok, maximum játékosok és a jelenlegi pálya ellenőrzése
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
redirect_announce 120 Közlemények mutatásának engedélyezése vagy letiltása. Ha engedélyezve van, milyen gyakorisággal jelenítse meg az xREDIRECT.
-0: közlemény letiltása
-x > 0: közlemény engedélyezése és megjelenítése minden x másodperc után
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
*Milyen információkat jelenítsen meg az a
redirect_check_method beállításától függ.
*Amikor a
redirect_check_method beállított értéke 1 vagy 2 a közlemények tartalmazni fogják, hogy a szerver nem elérhető, nem válaszol - egyébként mindig megfogja jeleníteni, amint elérhetővé válik.
*Ha a
redirect_check_method beállított értéke 2 a bejelentések tartalmazni fogják, hogy a szerver nem elérhető, ha nem reagál, valamint a jelenlegi/maximális játékos információt és a pályát - egyébként ez az információ nem szerepel a közleményekben.
redirect_announce_mode 3 Ez a beállítás meghatározza, hogy melyik játékoscsoportnak legyen letiltva a közlemény.
-1: közlemények mutatása csak élő játékosoknak
-2: közlemények mutatása csak halott (=spectator) játékosoknak
-3: közlemények mutatása élő és halott játékosoknak egyaránt
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
redirect_announce_alivepos_x -1.0 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő X tengelyén az élő játékosok esetében.
Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az X tengelyen (balról jobbra), -1.0 eszközök középre helyezve.
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, valamint ha a
redirect_announce beállított értéke > 0.
redirect_announce_alivepos_y 0.01 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő Y tengelyén az élő játékosok esetében.
Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az Y tengelyen (fentről lefelé), -1.0 eszközök középre helyezve.
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, valamint ha a
redirect_announce beállított értéke > 0.
redirect_announce_deadpos_x -1.0 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő X tengelyén a halott játékosok esetében.
Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az X tengelyen (balról jobbra), -1.0 eszközök középre helyezve.
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, valamint ha a
redirect_announce beállított értéke > 0.
redirect_announce_deadpos_y 0.35 Ez a beállítás határozza meg a bejelentések pozícióját a képernyő Y tengelyén a halott játékosok esetében.
Lebegőpontos koordináta érték 0.00 és 1.00 között, amely meghatározza a relatív képernyő pozícióját az Y tengelyen (fentről lefelé), -1.0 eszközök középre helyezve.
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, valamint ha a
redirect_announce beállított értéke > 0.
redirect_show 1 Ez a beállítás határozza meg, hogy információt adjon és jelenítsen meg a csatlakozó játékosokról a chatben.
-1: átirányítási információk megjelenítésének engedélyezése a chatben
-0: átirányítási információk megjelenítésének letiltása a chatben
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, a
redirect_follow cvar engedélyezve van, a játékosok tudják használni a
/follow parancsot a chatben, valamint a
redirect_retry cvar is engedélyezve van, és a játékosok tudják használni a
/retry parancsot a chatben bizonyos esetekben.
redirect_adminslots 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az xREDIRECT, milyen különleges módon kezelje az adminokat. Valamint meglehet tekinteni a VIP szolgáltatást is. Amikor engedélyezve van:
A VIP használhatja a /retry parancsot, akkor is, ha a funkció tiltva van.
A VIP átirányíthatja magát más szerverekre nem nyilvános jelszó használatával.
A VIP csatlakozhat más szerverekre a meghatározott adminslotok kihasználásával (az adminslotok a serverlist.ini -be vannak beállítva).
A VIP nem csatlakozik automatikusan más szerverre, amikor a
redirect_auto cvar értéke 3 vagy 4, vagy ha a szerver tele van, és csatlakozik akkor, ha az xREDIRECT megkeresi a nem-VIP-t, amely a legrövidebb idő alatt csatlakozik, és átirányítja őt a szerverek közül egy másikra, vagy pedig kidobja, ha nincs elérhető szabad férőhely számára más szerveren.
-0: adminslotok letiltva
-1: adminslotok engedélyezve, read above description for effects
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active beállított értéke 1, és a
redirect_auto beállított értéke 1 vagy 2.
*Az adminok számát a
redirect_maxadmins cvar segítségével lehet beállítani.
redirect_maxadmins 0 Maximális admin létszám, amely az automatikus átirányítás funkciótól mentes.
-0: korlátlan admin létszám
-1-32: maximális admin létszám
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active 1, és a
redirect_adminslots beállított értéke 1.
redirect_retry 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy a játékosok, amelyeket átirányítottak, majd felkínálták nekik a /retry parancsot, visszaküldi őket arra a szerverre, ahonnan jöttek, amint egy slot szabaddá vált.
-0: /retry parancs letiltása
-1: /retry parancs engedélyezése
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
redirect_hidedown 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy az offline szervereket elrejtse-e a menüből és a közleményekből.
-0: ne rejtse el az offline szervereket
-1: rejtse el az offline szervereket a menüből
-2: rejtse el a közleményekben
-3: rejtse el a menüben és a közleményekben is
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
*Az offline szerverek detektálása csak a
redirect_check_method 1 vagy 2 beállított értéknél működik.
redirect_localslots 0 Ez a beállítás határozza meg, hogy a helyi játékosok elsőbbséget élvezzenek a távoli játékosokkal szemben. Úgy működik, mint az adminslots, hogy a távoli játékost átirányítja egy másik szerverre, hogy helyet adjon egy helyi játékosnak.
Egy helyi játékos, valaki, aki csatlakozik egy helyi cím (RFC 1918) szerint:
-10.0.0.0 – 10.255.255.255 – egyetlen osztály A
-172.16.0.0 – 172.31.255.255 – 16 egybefüggő osztály Bs
-192.168.0.0 – 192.168.255.255 – 256 egybefüggő osztály Cs
-169.254.0.0 – 169.254.255.255 – zeroconf
-0: nincs fenntartott hely a helyi játékosoknak
-1: fenntartott helyük van a helyi játékosoknak
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1.
BetaEzek a cvarok csak a
beta verzióra vonatkoznak.
redirect_countbots 1 Csak a beta 1.0.3 verziónál újabb verziók esetében.
Ez a beállítás határozza meg, hogy a botok játékosként vannak-e a szerveren. Ez csak a megjelenítéshez használt menüben és közleményben számít, nem befolyásolja az automatikus átirányítást.
Jelenleg, a november 2.-án megjelent Valve - HL1 frissítése megszabta a botok számát. Tehát, a beállítás csak akkor fog működni a helyi szerveren, ha a távoli szerverek véletlenszerűen 0 vagy 1 botot érzékelnek. -0: nem számító botok - ez lecsökkenti a botok számát a jelenlegi játékosok számából, bárhol is jelennek meg
-1: számító botok
*Ez a beállítás csak akkor lép érvénybe, ha a
redirect_active értéke 1, és a
redirect_check_method értéke 2.
Eredeti oldal: http://wiki.x-base.org/wakka.php?wakka=xREDIRECT/CVARs#h83-3Előfeltételek: - Metamod v1.18 vagy újabb
- HLDS v3.1.1.1 vagy újabb
- AMXX v1.70 vagy újabb
Képek:Telepítés:amxx -> addons/amxmodx/plugins mappába
serverlist.ini -> addons/amxmodx/configs mappába
redirect-language.zip -> addons/amxmodx/data/lang mappába
xredirect.inc -> addons/amxmodx/scripting/include mappába
xredirect.sql.txt -> (csak béta verzió esetén) ha használsz SQL-t: futtasd ezt a scriptet az adatbázisodban
Majd írd be az addons/amxmodx/configs/plugins.ini -be a plugin nevét.
Jelenlegi stabil verzió: 1.0.3.3
Jelenlegi beta verzió: 2.0RC2Figyelem: ha SQL-el a v2.0 RC1 verziót használod, mielőtt futtatnád a SQL parancsot az adatbázisodon, előtte használd az újabb verziókat: Kód:
ALTER TABLE `xredirect_statistics` ADD `target_server_id` INT( 11 ) NULL ;
További Segítség az angol alfórumon:
xREDIRECTEgyszerű grafikai Cvar konfigurációhoz nyissa meg az alábbi fájlt:
xREDIRECT.xconf(szükség van a
xVarConfig telepítésére)
Mivel a rendszer nem enged két sma fájl feltöltését, ezért az "xredirect-beta.sma" fájlt a becsomagolt rar-ba tettem!!
Nem szégyen megköszönni.