hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hanglejátszás
HozzászólásElküldve:2014.02.02. 01:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Ebbe a kódrészletbe hogyan tudom megoldani azt, hogy a HANG konstansban lévő hangot játsza le, ne pedig a kódban eredetileg beleírott KSE_SOUNDS[ksid][KSST_ENEMY] hangot?
Próbálkoztam így, de nem játszik le semmi hangot:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. use_killstreak(id)
  2. {
  3. if (!is_user_alive(id))
  4. return
  5.  
  6. // is EMPd ?
  7. if (is_user_EMPd(id))
  8. {
  9. client_print(id, print_center, "%L", LANG_PLAYER, "EMP_BLOCKS")
  10. return
  11. }
  12.  
  13. // get next ks from queue
  14. new i = player_killstreak_index[id]
  15. if (i <= -1) return
  16.  
  17. new iTeam = get_user_team(id)
  18. new ks = player_killstreak_queue[id][i]
  19. new bool:stealth_used = false
  20.  
  21. switch(ks)
  22. {
  23. case KSR_UAV:
  24. {
  25. set_UAV(iTeam)
  26. PlaySound(0, SWITCH_SOUND)
  27. if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  28. {
  29. PlaySound(iTeam, US_UAV_FRIENDLY)
  30. }
  31. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  32. {
  33. PlaySound(iTeam, RU_UAV_FRIENDLY)
  34. }
  35. }
  36. case KSR_CARE_PACKAGE:
  37. {
  38. CreateCarePackage(id)
  39. }
  40. case KSR_SENTRY_GUN:
  41. {
  42. new ent = sentry_build(id)
  43. if (!ent) return
  44. if (killstreak_counts_ks[id][i]) SET_COUNTS_KS(ent, 1)
  45. }
  46. case KSR_PREDATOR_MISSILE:
  47. {
  48. new ent = CreatePredator(id)
  49. if (!ent) return
  50. if (killstreak_counts_ks[id][i]) SET_COUNTS_KS(ent, 1)
  51. }
  52. case KSR_PRECISION_AIRSTRIKE:
  53. {
  54. new ent = CreatePrecision(id)
  55. if (!ent) return
  56. if (killstreak_counts_ks[id][i]) SET_COUNTS_KS(ent, 1)
  57. }
  58. case KSR_STEALTH_BOMBER:
  59. {
  60. new ent = CreateStealthBomber(id)
  61. if (!ent) return
  62. if (killstreak_counts_ks[id][i]) SET_COUNTS_KS(ent, 1)
  63. stealth_used = true
  64. }
  65. case KSR_EMP:
  66. {
  67. launch_EMP(id)
  68. }
  69. case KSR_TACTICAL_NUKE:
  70. {
  71. launch_nuke(id)
  72. }
  73. }
  74.  
  75. //team_inform(iTeam, ks, stealth_used)
  76. ShowPointAdd(id, KS_USE_POINT[ks])
  77.  
  78. // done, go stay on next one
  79. player_killstreak_index[id]--
  80. }
  81.  
  82. team_inform(team, ksid, bool:teammatesOnly = false)
  83. {
  84. new num, players[32], id, iteam
  85. get_players(players, num, "a")
  86. for(new a = 0; a < num; a++)
  87. {
  88. id = players[a]
  89. iteam = get_user_team(id)
  90. if (iteam != TEAM_T && iteam != TEAM_CT)
  91. continue
  92.  
  93. if (iteam == team)
  94. PlaySound(id, KSE_SOUNDS[ksid][KSST_FRIENDLY])
  95. else
  96. if (!teammatesOnly)
  97. PlaySound(id, KSE_SOUNDS[ksid][KSST_ENEMY])
  98. }
  99. }


Próbáltam hogy kikommentelem a team_inform részt, de így ahogy most van, nem megy.
Ötletek :?: :| :help:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hanglejátszás
HozzászólásElküldve:2014.02.02. 09:05 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. PlaySound(id, HANG[ksid])


Egy forráskódot azért mutathatnál..

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hanglejátszás
HozzászólásElküldve:2014.02.02. 10:10 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem értem mit akarsz.

PlaySound(id, KSE_SOUNDS[ksid][KSST_ENEMY])

Ha más hangot akarsz:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. PlaySound(id, "misc/hello.wav")

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hanglejátszás
HozzászólásElküldve:2014.02.02. 11:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hajnali 1-kor nehéz fogalmazni :S Na akkor:
Van két, különböző hang. az US_UAV_FRIENDLY, és a RU_UAV_FRIENDLY.
Az US_UAV_FRIENDLY hangot a ct-knek, a RU_UAV_FRIENDLY-t pedig a t-knek akarom lejátszani.
Ebben a részben próbálkoztam csapat lekéréssel, de így egy hangot sem játszik le.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case KSR_UAV:
  2. {
  3. set_UAV(iTeam)
  4. PlaySound(0, SWITCH_SOUND)
  5. if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  6. {
  7. PlaySound(iTeam, US_UAV_FRIENDLY)
  8. }
  9. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  10. {
  11. PlaySound(iTeam, RU_UAV_FRIENDLY)
  12. }
  13. }


Mert most a hangokat ezzel a függvénnyel játsza le:
team_inform(iTeam, ks, stealth_used)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole