hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bhop
HozzászólásElküldve: 2014.02.06. 20:57 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Olyan plugint keresek ami kör elején megkérdezi legyen e bunny az 1 körbe szavazásba!
és ha vége az idönek mapot vált akkor ujra kérdezi aki ezt meg ijra megy a gomb

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bhop
HozzászólásElküldve: 2014.02.06. 21:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
tessék:

amx_bhopszavazas 1/0-val tudod ki/be kapcsolni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  6.  
  7. new bekapcsolas
  8. new choice[2]
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  12. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  13.  
  14. register_cvar("bh_enabled", "1")
  15. register_cvar("bh_autojump", "1")
  16. register_cvar("bh_showusage", "1")
  17.  
  18. register_menucmd(register_menuid("menu1"),(1<<0)|(1<<1),"szavazatok")
  19. bekapcsolas = register_cvar("amx_bhopszavazas", "1")
  20. }
  21.  
  22. public szavazas() {
  23. if (get_pcvar_num(bekapcsolas) == 1)
  24. {
  25. show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Szeretnel bunnyhopot?^n^n1: Igen^n2: Nem", 15, "menu1")
  26. set_task(15.0,"eredmeny")
  27. choice[0] = 0
  28. choice[1] = 0
  29. return PLUGIN_HANDLED
  30. }
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32. }
  33.  
  34. public szavazatok(id,key){
  35. new name[32]
  36. get_user_name(id,name,31)
  37. new what[6] = "Igen"
  38. if (key == 1) what = "Nem"
  39. client_print(0,print_chat,"* %s szavazata: %s", name, what)
  40. ++choice[key]
  41. return PLUGIN_HANDLED
  42. }
  43.  
  44. public eredmeny(id){
  45. if (choice[0] >= choice[1]){
  46. server_cmd("bh_enabled 1")
  47. server_cmd("bh_autojump 1")
  48. client_print(0,print_chat,"* Bunnyhop bekapcsolva. (Legyen: ^"%d^") (Ne legyen: ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
  49. } else {
  50. server_cmd("bh_enabled 0")
  51. server_cmd("bh_autojump 0")
  52. client_print(0,print_chat,"* Nincs Bunnyhop. (Legyen: ^"%d^") (Ne legyen: ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
  53. }
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55. }
  56.  
  57. public client_PreThink(id) {
  58. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60.  
  61. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  62.  
  63. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  64. return PLUGIN_CONTINUE
  65.  
  66. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  67. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  68. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  69.  
  70. if (flags & FL_WATERJUMP)
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76.  
  77. new Float:velocity[3]
  78. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  79. velocity[2] += 250.0
  80. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  81.  
  82. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  83. }
  84. return PLUGIN_CONTINUE
  85. }
  86.  
  87. public client_authorized(id)
  88. set_task(30.0, "showUsage", id)
  89.  
  90. public showUsage(id) {
  91. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93.  
  94. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  95. client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
  96. } else {
  97. client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
  98. }
  99. return PLUGIN_HANDLED
  100. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet

Ők köszönték meg crazy` nek ezt a hozzászólást: slre141 (2014.02.06. 21:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole