hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 197 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dib3 féleség
HozzászólásElküldve: 2014.02.07. 16:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nekem egy olyan plugin kellene ami olyan,mint a dib3(ez nem tudom h olyan -e ,mint amit kérek),de nekem olyan "lövéscsík" kellene amit csak az lát akit megöltek ,szóval a többi player ne lássa


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dib3 féleség
HozzászólásElküldve: 2014.02.07. 16:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Elvileg ebben alapból így van: ( Tehát csak te látod ,ha lelőttek. )
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X
  2. * Death-info beams III
  3. *
  4. * cvars:
  5. * amx_dib_holdtime <time in 0.1 seconds> - Life of beams
  6. * amx_dib_width <width in 0.1 units> - Width of beams
  7. * amx_dib_cross <size in 0.1 units> - Size of markers
  8. * amx_dib_color <RRRGGGBBB> - RGB color of beam
  9. *
  10. * This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
  11. * under the terms of the GNU General Public License as published by the
  12. * Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
  13. * your option) any later version.
  14. *
  15. * This program is distributed in the hope that it will be useful, but
  16. * WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  17. * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
  18. * General Public License for more details.
  19. *
  20. * You should have received a copy of the GNU General Public License
  21. * along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
  22. * Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
  23. *
  24. * In addition, as a special exception, the author gives permission to
  25. * link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
  26. * Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
  27. * L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
  28. * respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
  29. * from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
  30. * to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
  31. * you do not wish to do so, delete this exception statement from your
  32. * version.
  33. */
  34.  
  35.  
  36. #include <amxmodx>
  37. #include <csstats>
  38.  
  39. new g_sprite;
  40.  
  41. public plugin_init()
  42. {
  43. register_plugin("Death-info beams", "3.0", "BMJ");
  44. register_event("CS_DeathMsg", "death_msg", "a");
  45.  
  46. register_cvar("amx_dib_holdtime", "200");
  47. register_cvar("amx_dib_width", "10");
  48. register_cvar("amx_dib_cross", "30");
  49. register_cvar("amx_dib_color", "000255000");
  50. }
  51.  
  52.  
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55. g_sprite = precache_model("sprites/dot.spr");
  56. }
  57.  
  58.  
  59. public death_msg()
  60. {
  61. new killer = read_data(1);
  62. new victim = read_data(2);
  63. if (killer == victim)
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65.  
  66. new vec_killer[3];
  67. new vec_victim[3];
  68. get_user_origin(killer, vec_killer, 1);
  69. get_user_origin(victim, vec_victim);
  70.  
  71. new color[12];
  72. get_cvar_string("amx_dib_color", color, 11);
  73. new b = str_to_num(color[6]);
  74. color[6] = 0;
  75. new g = str_to_num(color[3]);
  76. color[3] = 0;
  77. new r = str_to_num(color[0]);
  78.  
  79. new size = get_cvar_num("amx_dib_cross");
  80.  
  81. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  82. write_byte(0);
  83. write_coord(vec_killer[0] + size);
  84. write_coord(vec_killer[1]);
  85. write_coord(vec_killer[2]);
  86. write_coord(vec_killer[0] - size);
  87. write_coord(vec_killer[1]);
  88. write_coord(vec_killer[2]);
  89. write_short(g_sprite);
  90. write_byte(1);
  91. write_byte(1);
  92. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  93. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  94. write_byte(0);
  95. if (get_user_team(killer) == 1)
  96. {
  97. write_byte(255);
  98. write_byte(50);
  99. write_byte(50);
  100. }
  101. else
  102. {
  103. write_byte(100);
  104. write_byte(100);
  105. write_byte(255);
  106. }
  107. write_byte(100);
  108. write_byte(0);
  109. message_end();
  110.  
  111. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  112. write_byte(0);
  113. write_coord(vec_killer[0]);
  114. write_coord(vec_killer[1] + size);
  115. write_coord(vec_killer[2]);
  116. write_coord(vec_killer[0]);
  117. write_coord(vec_killer[1] - size);
  118. write_coord(vec_killer[2]);
  119. write_short(g_sprite);
  120. write_byte(1);
  121. write_byte(1);
  122. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  123. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  124. write_byte(0);
  125. if (get_user_team(killer) == 1)
  126. {
  127. write_byte(255);
  128. write_byte(50);
  129. write_byte(50);
  130. }
  131. else
  132. {
  133. write_byte(100);
  134. write_byte(100);
  135. write_byte(255);
  136. }
  137. write_byte(100);
  138. write_byte(0);
  139. message_end();
  140.  
  141. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  142. write_byte(0);
  143. write_coord(vec_killer[0]);
  144. write_coord(vec_killer[1]);
  145. write_coord(vec_killer[2] + size);
  146. write_coord(vec_killer[0]);
  147. write_coord(vec_killer[1]);
  148. write_coord(vec_killer[2] - size);
  149. write_short(g_sprite);
  150. write_byte(1);
  151. write_byte(1);
  152. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  153. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  154. write_byte(0);
  155. if (get_user_team(killer) == 1)
  156. {
  157. write_byte(255);
  158. write_byte(50);
  159. write_byte(50);
  160. }
  161. else
  162. {
  163. write_byte(100);
  164. write_byte(100);
  165. write_byte(255);
  166. }
  167. write_byte(100);
  168. write_byte(0);
  169. message_end();
  170.  
  171. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  172. write_byte(0);
  173. write_coord(vec_victim[0] + size);
  174. write_coord(vec_victim[1]);
  175. write_coord(vec_victim[2]);
  176. write_coord(vec_victim[0] - size);
  177. write_coord(vec_victim[1]);
  178. write_coord(vec_victim[2]);
  179. write_short(g_sprite);
  180. write_byte(1);
  181. write_byte(1);
  182. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  183. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  184. write_byte(0);
  185. if (get_user_team(victim) == 1)
  186. {
  187. write_byte(255);
  188. write_byte(50);
  189. write_byte(50);
  190. }
  191. else
  192. {
  193. write_byte(100);
  194. write_byte(100);
  195. write_byte(255);
  196. }
  197. write_byte(100);
  198. write_byte(0);
  199. message_end();
  200.  
  201. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  202. write_byte(0);
  203. write_coord(vec_victim[0]);
  204. write_coord(vec_victim[1] + size);
  205. write_coord(vec_victim[2]);
  206. write_coord(vec_victim[0]);
  207. write_coord(vec_victim[1] - size);
  208. write_coord(vec_victim[2]);
  209. write_short(g_sprite);
  210. write_byte(1);
  211. write_byte(1);
  212. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  213. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  214. write_byte(0);
  215. if (get_user_team(victim) == 1)
  216. {
  217. write_byte(255);
  218. write_byte(50);
  219. write_byte(50);
  220. }
  221. else
  222. {
  223. write_byte(50);
  224. write_byte(50);
  225. write_byte(255);
  226. }
  227. write_byte(100);
  228. write_byte(0);
  229. message_end();
  230.  
  231. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  232. write_byte(0);
  233. write_coord(vec_victim[0]);
  234. write_coord(vec_victim[1]);
  235. write_coord(vec_victim[2] + size);
  236. write_coord(vec_victim[0]);
  237. write_coord(vec_victim[1]);
  238. write_coord(vec_victim[2] - size);
  239. write_short(g_sprite);
  240. write_byte(1);
  241. write_byte(1);
  242. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  243. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  244. write_byte(0);
  245. if (get_user_team(victim) == 1)
  246. {
  247. write_byte(255);
  248. write_byte(50);
  249. write_byte(50);
  250. }
  251. else
  252. {
  253. write_byte(100);
  254. write_byte(100);
  255. write_byte(255);
  256. }
  257. write_byte(100);
  258. write_byte(0);
  259. message_end();
  260.  
  261. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, {0, 0, 0}, victim);
  262. write_byte(0);
  263. write_coord(vec_killer[0]);
  264. write_coord(vec_killer[1]);
  265. write_coord(vec_killer[2]);
  266. write_coord(vec_victim[0]);
  267. write_coord(vec_victim[1]);
  268. write_coord(vec_victim[2]);
  269. write_short(g_sprite);
  270. write_byte(1);
  271. write_byte(1);
  272. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_holdtime")); // x 0.1
  273. write_byte(get_cvar_num("amx_dib_width")); // x 0.1
  274. write_byte(0);
  275. write_byte(r);
  276. write_byte(g);
  277. write_byte(b);
  278. write_byte(100);
  279. write_byte(0);
  280. message_end();
  281.  
  282. return PLUGIN_HANDLED;
  283. }
  284.  

Ők köszönték meg Vinnice nek ezt a hozzászólást: gyurc1111 (2014.02.07. 20:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole