(A szöveg az eredeti plugin leírásának a fordítása, fordította: crazy` a félreértések elkerülése végett, csak is azért hagytam jóvá, hogy tudjam szerkeszteni és szebbé tenni a leírást, a fordításbeli hibákat, leírásbeli hibákat kommentbe várom, remélem, nem hiába fordítottam ennyit. )Bevezető:Ez egy Counter-Strike 1.6 mód, ahol a bújóknak (Terroristáknak) el kell bújniuk a keresők (Counter-Terroristák) elől, amíg a kör véget nem ér.
A csapatok felcserélődnek ha a CT-k nyernek, vagy amikor X kör letelt (cvarral állítható).
A bújók felszerelése egy törött, láthatatlan kés (cvarral állítható), és egy Robbanó gránát (cvarral állítható), két vakító gránát (cvarral állítható), és egy füst gránát (cvarral állítható).
A keresők felszerelése egy kés (cvarral állíthatod, kapjanak-e gránátokat).
Mindkét csapat kap 100 pajzsot (cvaronként állítható).
Jellemzők:Bombalerakó, túszok, ajtók törölve.
Létrehoz egy hamis túszt a térképen kívül, hogy vége legyen a köröknek.
Eltávolítva az összes fegyver hely (ahol lerakja a pálya a fegyvert) pl: awp_mapok
Két különböző scrim mód
A többi jellemző le van írva a cvaroknál és a parancsoknál (lejjebb).
Scrim módok:Körök megnyerése mód:
Ennek a scrim módnak az alapja a körök megnyerése és-vagy elvesztése.
Amikor a te csapatod elbújik, nekik meg kell nyerniük X kört egymás után.
Ha elvesztitek a kört, akkor a csapatok meg lesznek cserélve és a másik csapat kap lehetőséget.
Ha valamelyik csapat folyamatosan nyer és tartja a kört, akkor a scrim-nek vége.
Pont rendszer mód:Ennek a scrim módnak az alapja a játékmeneten múlik, ahol nyerni es veszíteni tudsz pontokat annak megfelelően, hogy mennyire játszol jól.
Szerezni tudsz pontokat öléssel és a kör megnyerésével is.
El tudsz veszíteni pontokat az öngyilkosságért, a csapattárs öléséért, és a kör elvesztéséért.
Amikor a körök lejártak, akkor a csapatok felcserélődnek.
Miután minden kör véget ért, amelyik csapat a legtöbb pontot szerezte, az nyer.
Admin Parancsok:● hns_status <0|1>
- HideNSeek mód be/ki kapcsolása
0=KI
1=BE
● hns_scrim <0|1>
- Scrim mód be/ki kapcsolása
0=KI
1=BE
● hns_scrimtype <0|1|2>
- scrim fajta beállitása
- ezt használd mielőtt a hns_scrim 1-et hasznaltad a szavazás törlésére
0=SEMMI (a szavazás akkor kezdődik amikor elindul a scrim)
1=MEGNYERT KÖRÖK
2=PONT RENDSZER
● hns_captains
- kiválaszt két embert a csapatok kapitányává
● hns_warmup <0|1>
- a bemelegítás be/ki kapcsolása
0=KI
1=BE
Játékos Parancsok:írd be /hnshelp
- mutat egy MOTD ablakot a HidenSeek mód rövid leírásával
- ha a szükséges fájl nincs fent a szerveren, nem fog mutatni semmit
írd be /scrimhelp
- mutat egy MOTD ablakot a HidenSeek scrim módjainak rövid leírásával
- ha a szükséges fájl nincs fent a szerveren, nem fog mutatni semmit
írd be /points
írd be /scores
írd be /wins
- megmutatja mindenkinek a megnyert pontjait (Pont Rendszer, megnyert körök)
írd be /rounds
- megmutatja a megnyert köröket a scrim módban
Főbb cvarok:[ablak]● hns_footsteps <0|1|2|3>
- kikapcsolja a lépéshangokat egyes játékosoknak
0=KI
1=BÚJÓKNAK
2=KERESŐKNEK
3=MINDENKINEK
● hns_money <összeg>
- a játékosok pénzösszegének a beállítása
0=PÉNZ ELREJTÉSE
-1=NE ADJON PÉNZT
● hns_nubslash <körök>
- mennyi kört veszítsen a kereső, hogy használhassa a nubslash-t
0=NUBSLASH KIKAPCSOLÁSA
● hns_disablebuy <0|1>
- kikapcsolja a fegyverek vásárlását
0=VÁSÁRLÁS ENGEDÉLYEZÉSE
1=VÁSÁRLÁS TILTÁSA
● hns_hiders_knife <0|1|2>
- azt határozza meg, hogy a bújó csapat kapjon-e kést
0=NINCS KÉS
1=KÉS,LÁTHATATLAN
2=KÉS,LÁTHATÓ
● hns_hiders_grenades <mennyiség>
- mennyi robbanó gránátot kapjon a bújó
● hns_hiders_grenades_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a bújó kapjon robbanó gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
● hns_hiders_flashbangs <mennyiség>
- mennyi villanó gránátot kapjon a bújó
● hns_hiders_flashbangs_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a bújó kapjon vakító gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
● hns_hiders_smokegren <mennyiség>
- mennyi füst gránátot kapjon a bújó
● hns_hiders_smokegren_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a bújó kapjon vakító gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
● hns_hiders_armor <0-100>
- mennyi pajzsot kapjanak a bújók
● hns_seekers_grenades <mennyiség>
- mennyi robbanó gránátot kapjon a kereső
● hns_seekers_grenades_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a kereső kapjon robbanó gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
● hns_seekers_flashbangs <mennyiség>
- mennyi vakító gránátot kapjon a kereső
● hns_seekers_flashbangs_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a kereső kapjon robbanó gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
● hns_seekers_smokegren <mennyiség>
- mennyi füst gránátot kapjon a kereső
● hns_seekers_smokegren_percent <százalék>
- annak az esélye, hogy a kereső kapjon robbanó gránátot
- véletlenszerű gránát adás
- 0-100 közötti százalékot kell megadni
hns_seekers_armor <0-100>
- mennyi pajzsot kapjanak a keresők
● hns_hidetime <másodperc>
- mennyi idejük legyen a bújóknak az elbújásra (másodpercben)
● hns_timersounds <0|1>
- engedélyezze-e a számok kimondását visszaszámlálás közben
0=KI
1=BE
● hns_noslowdown <0|1>
- a lassítás engedélyezése bújás közben
0=KI
1=BE
● hns_teamchange <körök>
- ha <körök> értéket eléri, a csapatok felcserélődnek
0=CSAPATOK CSERÉJE HA A KERESŐK NYERTEK
● hns_disablekill <0|1>
- tiltja a "kill" parancsot a konzolban
0=PARANCS ENGEDÉLYEZÉSE
1=PARANCS TILTÁSA
● hns_blindcolors <RRR GGG BBB AAA>
- a vakítás színe a keresőknek a bújók elrejtőzése közben
- véletlenszerű színeket tudsz csinálni, ha beírod, valamelyik helyére hogy "rand"
- Példa: "255 0 0 rand" egy piros képernyőt fog csinálni, véletlenszerű áttekinthetőséggel.
RRR=RED RGB CODE
GGG=GREEN RGB CODE
BBB=BLUE RGB CODE
● hns_hudcolors <RRR GGG BBB>
- a bújók számlálójának a színe
- véletlenszerű színeket tudsz csinálni, ha beírod, valamelyik helyére hogy "rand"
- Példa: "255 0 rand"
RRR=RED RGB CODE
GGG=GREEN RGB CODE
BBB=BLUE RGB CODE
● hns_hiders_alivefrags <fragek>
- mennyi fraget kapjanak a bújók, ha megnyerik a kört
● hns_lights <lights>
- a villámlások stílusa a pályákon
- a - z-ig vannak a betűk
- a a legsötétebb, z a legvilágosabb
- a a normált akarod, akkor írj m -et
- 5 másodperces késés van a villámlások között
● hns_visiblecommands <0|1>
- mutassa-e a / előjelű parancsokat a chatbe
0=ELREJTSE
1=MUTASSA
● hns_chooseteam <0|1|2>
- legyen-e engedélyezve a csapatok közötti váltás
0=NEM
1=IGEN
2=CSAK ADMINOKNAK
● hns_semiclip <0|1|2>
- az áthaladó játékosok át tudjanak menni egymás blokkolása nélkül
0=KI
1=CSAPATOK KÖZÖTT
2=MINDENKINEK
● hns_semiclip_alpha <0-255>
- az áthaladó játékos láthatóságának a színe
0=TELJESEN LÁTHATATLAN
255=TELJESEN LÁTHATÓ
● hns_prefix <prefix>
- prefixek a plugin üzenetei előtt
- Példa: [HNS] Írd be a /hnshelp-t, hogy megtudj a HideNSeek módról több információt.
● hns_gametype <gametype>
- A játék módjának mutatása a szerver listában
- Az alap CS 1.6 szervereknél a "Counter-Strike"
- Ez a cvar lecseréli"HideNSeek <verzió>"-ra
● hns_removebreakables <0|1>
- A törhetőségek engedélyezése/bombalerakók stb.
0=MARADJANAK
1=LEGYENEK TÖRÖLVE
● hns_removedoors <0|1>
- az ajtól törölve legyenek-e
0=MARADJANAK
1=LEGYENEK TÖRÖLVE
● hns_noflash <0|1|2>
- kikapcsolja a vakító gránát okozta vakulást
0=MINDENKI VAKULJON
1=NE VAKULJANAK A BÚJÓK
2=NE VAKULJANAK A KERESŐK
● hns_noboosting <0|1|2>
- sebesség növelése a játékosoknak
0=MINDENKI GYORSÍTÁSA
1=A GYORSÍTÁS KIKAPCSOLÁSA A CSAPATTÁRSAKNAK
2=A GYORSÍTÁS KIKAPCSOLÁSA MINDENKINEK
● hns_noboosting_punish <1|2|3>
- ki legyen büntetve a gyorsítás miatt
1=A LEGELSŐ JÁTÉKOS
2=A LEGUTOLSÓ JÁTÉKOS
3=MINDKÉT JÁTÉKOS
● hns_noboosting_damage <sebzés>
- a büntetés sebzés értéke
● hns_noboosting_interval <intervallum>
- az idő (másodpercekben) a büntetések között a gyorsítás miatt
● hns_warmup_godmode <0|1>
- legyen-e engedélyezve az isten mód a bemelegítő kör alatt
0=KI
1=BE[/ablak]
● hns_warmup_respawn <0|1>
- legyen-e újraéledés a bemelegítő kör alatt
0=KI
1=BE
Scrim cvarok:● hnss_prefix <prefix>
- a scrim üzenetek előtti prefix
- Példa: [HNS-SCRIM] Exolent : elindította a HideNSeek scrim módot!
● hnss_vote_timer <másodperc>
- mennyi ideig tartson a scrim módok közötti szavazás
Megnyert körök mód:● hnss_rounds_wins <kör>
- mennyi kört kell megnyerni bújással, hogy megnyerjétek a kört
● hnss_rounds_losses <kör>
- a csapatváltások mennyisége a scrim mód vége előtt
● hnss_rounds_savewins <kör>
- mentse-e a köröket csapatváltás után
0=KÖRÖK ÚJRAINDÍTÁSA
1=KÖRÖK MENTÉSE
Pont rendszer mód:[ablak]● hnss_points_knife <pont>
- mennyi pontot kapjon a késsel való ölésért
● hnss_points_headshot <pont>
- mennyi pontot kapjon a fejlövésért
● hnss_points_grenade <pont>
- mennyi pontot kapjon a gránáttval való ölésért
● hnss_points_kill <pont>
- mennyi pontot kapjon az ölésért ami nem késsel és nem gránáttal történt
● hnss_points_suicide <pont>
- mennyi pontot veszítsen az öngyilkosságért
● hnss_points_teamkill <pont>
- mennyi pontot veszítsen a csapattársa megöléséért
● hnss_points_roundwin <pont>
- mennyi pontot kapjon a kör megnyeréséért
● hnss_points_roundlose <pont>
- mennyi pontot veszítsen a kör elvesztéséért
● hnss_points_rounds <kör>
- hány körig tartson a scrim mód[/ablak]
Admin Parancsok:Töltsd le a hidenseek_hun.zip-et.
Rakd a hidenseek.amxx-et a szervered addons/amxmodx/plugins mappájába
Nyisd meg a plugins.ini-t amit a addons/amxmodx/configs mappában találsz és add hozzá a hidenseek_hun.amxx -et a 3rd Party Plugin-ok alá.
Rakd a hidenseek_help.txt-t a szervered addons/amxmodx/configs mappájába.
Rakd hidenseek_scrim_help.txt-t a szervered addons/amxmodx/configs mappájába.
Rakd hidenseek.cfg-t a szervered addons/amxmodx/configs mappájába.
Indítsd újra a szervered!
Béta verzió: (angol)http://forums.alliedmods.net/showpos...&postcount=811