hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 22:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: JAvitás
HozzászólásElküldve: 2014.02.23. 12:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define KNIFFMESSAGES 1
  5. #define LEVELS 8
  6. #define MESSAGESNOHP 4
  7. #define MESSAGESHP 4
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new alone_ann = 0
  12. new levels[8] = {2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16};
  13.  
  14. new stksounds[19][] = {
  15. "Ultimate_Reload/doublekill1",
  16. "Ultimate_Reload/doublekill2",
  17. "Ultimate_Reload/firstblood1",
  18. "Ultimate_Reload/firstblood2",
  19. "Ultimate_Reload/holyshit",
  20. "Ultimate_Reload/killingspree",
  21. "Ultimate_Reload/ludicrouskill",
  22. "Ultimate_Reload/megakill",
  23. "Ultimate_Reload/monsterkill",
  24. "Ultimate_Reload/multikill",
  25. "Ultimate_Reload/nade",
  26. "Ultimate_Reload/rampage",
  27. "Ultimate_Reload/suicide1",
  28. "Ultimate_Reload/suicide2",
  29. "Ultimate_Reload/suicide3",
  30. "Ultimate_Reload/suicide4",
  31. "Ultimate_Reload/triplekill",
  32. "Ultimate_Reload/ultrakill",
  33. "Ultimate_Reload/unstoppable"
  34. };
  35.  
  36.  
  37. new stkmessages[19][] = {
  38. "%s: Double-Kill!",
  39. "%s: Double-Kill!",
  40. "%s: First-Blood!",
  41. "%s: First-Blood!",
  42. "%s: Holy-Shit!",
  43. "%s: Killing-Spree!",
  44. "%s: Ludiocrous-Kill!",
  45. "%s: Mega-Kill!",
  46. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !",
  47. "%s: Multi-Kill!",
  48. "%s: Nade",
  49. "%s: Rampage",
  50. "%s: Suicide",
  51. "%s: Suicide",
  52. "%s: Suicide",
  53. "%s: Suicide",
  54. "%s: Triple-Kill!",
  55. "%s: Ultra-Kill!",
  56. "%s: Unstoppable!"
  57. };
  58.  
  59.  
  60. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  61. "%s leszĂşrta %s -t"}
  62.  
  63. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  64. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  65. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag",
  66. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyirták, sok szerencsét",
  67. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az ĂştolsĂł"}
  68.  
  69. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  70. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  71. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag",
  72. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyirták, sok szerencsét",
  73. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az ĂştolsĂł"}
  74.  
  75. get_streak()
  76. {
  77. new streak[3]
  78. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  79. return read_flags(streak)
  80. }
  81.  
  82. public death_event(id)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if ((streak&1) || (streak&2))
  87. {
  88. new killer = read_data(1);
  89. new victim = read_data(2);
  90.  
  91. kills[killer] += 1;
  92. kills[victim] = 0;
  93. deaths[killer] = 0;
  94. deaths[victim] += 1;
  95.  
  96. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  97. {
  98. if (kills[killer] == levels[i])
  99. {
  100. announce(killer, i);
  101. return PLUGIN_CONTINUE;
  102. }
  103. }
  104. }
  105. return PLUGIN_CONTINUE;
  106. }
  107.  
  108. announce(killer, level)
  109. {
  110. new r = random(256)
  111. new g = random(256)
  112. new b = random(256)
  113. new streak = get_streak()
  114.  
  115. if (streak&1)
  116. {
  117. new name[33];
  118.  
  119. get_user_name(killer, name, 32);
  120. set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  121. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  122. }
  123.  
  124. if (streak&2){
  125. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  126. }
  127. }
  128.  
  129. public reset_hud(id)
  130. {
  131. new streak = get_streak()
  132.  
  133. if (streak&1)
  134. {
  135.  
  136. if (kills[id] > levels[0])
  137. {
  138. client_print(id, print_chat,
  139. "* Te %d öltél. Így tovább,ha így haladsz profi leszel!", kills[id]);
  140.  
  141. }
  142.  
  143. else if (deaths[id] > 1)
  144. {
  145. client_print(id, print_chat,
  146. "* Te meghaltál %dx. Figyelj oda különben csúnya vége lehet", deaths[id]);
  147. }
  148. }
  149. }
  150.  
  151. public client_connect(id)
  152. {
  153. new streak = get_streak()
  154.  
  155. if ((streak&1) || (streak&2))
  156. {
  157. kills[id] = 0;
  158. deaths[id] = 0;
  159. }
  160. }
  161.  
  162. public knife_kill()
  163. {
  164. new kniffmode[4]
  165. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  166. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  167.  
  168. if (kniffmode_bit & 1)
  169. {
  170. new killer_id = read_data(1)
  171. new victim_id = read_data(2)
  172. new killer_name[33], victim_name[33]
  173.  
  174. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  175. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  176.  
  177.  
  178. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  180. }
  181.  
  182. if (kniffmode_bit & 2)
  183. {
  184. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/knife1")
  185. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/knife2")
  186. }
  187. }
  188.  
  189.  
  190. public roundend_msg(id)
  191.  
  192. alone_ann = 0
  193.  
  194. public death_msg(id)
  195. {
  196.  
  197. new lmmode[8]
  198. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  199. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  200.  
  201. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  202. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  203. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  204.  
  205. if (ict==1&&ite==1)
  206. {
  207. new name1[32], name2[32]
  208. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  209. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  210. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  211.  
  212. if (lmmode_bit & 1)
  213. {
  214. if (lmmode_bit & 2)
  215. {
  216. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  217. }
  218.  
  219. else
  220. {
  221. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  222. }
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 4)
  225. {
  226. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  227. }
  228. }
  229. }
  230. else
  231. {
  232. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  233. {
  234. last=players_ct[0]
  235. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  236. }
  237.  
  238. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  239. {
  240. last=players_t[0]
  241. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  242. }
  243.  
  244. else
  245. {
  246. return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248. alone_ann = last
  249. new name[32]
  250. get_user_name(last,name,32)
  251.  
  252. if (lmmode_bit & 1)
  253. {
  254. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  255.  
  256. if (lmmode_bit & 2)
  257. {
  258. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  259. }
  260.  
  261. else
  262. {
  263. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  264. }
  265. }
  266.  
  267. if (lmmode_bit & 4)
  268. {
  269. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  270. }
  271. }
  272. return PLUGIN_CONTINUE
  273. }
  274.  
  275.  
  276. public hs()
  277. {
  278. new hsmode[4]
  279. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  280. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  281.  
  282. if (hsmode_bit & 1)
  283. {
  284. new killer_id = read_data(1)
  285. new victim_id = read_data(2)
  286. new victim_name[33]
  287.  
  288. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  289.  
  290. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  291. show_hudmessage(killer_id,"::FEJLÖVÉS::^nYou Owned %s!",victim_name)
  292. }
  293.  
  294. if (hsmode_bit & 2)
  295. {
  296. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot1")
  297. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot2")
  298. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot3")
  299. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot4")
  300. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot5")
  301. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot6")
  302. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot7")
  303. client_cmd(0,"spk Ultimate_Reload/headshot8")
  304. }
  305. }
  306.  
  307. public plugin_precache()
  308. {
  309. precache_sound("Ultimate_Reload/doublekill1.wav")
  310. precache_sound("Ultimate_Reload/doublekill2.wav")
  311. precache_sound("Ultimate_Reload/firstblood1.wav")
  312. precache_sound("Ultimate_Reload/firstblood2.wav")
  313. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot1.wav")
  314. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot2.wav")
  315. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot3.wav")
  316. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot4.wav")
  317. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot5.wav")
  318. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot6.wav")
  319. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot7.wav")
  320. precache_sound("Ultimate_Reload/headshot8.wav")
  321. precache_sound("Ultimate_Reload/holyshit.wav")
  322. precache_sound("Ultimate_Reload/killingspree.wav")
  323. precache_sound("Ultimate_Reload/knife1.wav")
  324. precache_sound("Ultimate_Reload/knife2.wav")
  325. precache_sound("Ultimate_Reload/ludicrouskill.wav")
  326. precache_sound("Ultimate_Reload/megakill.wav")
  327. precache_sound("Ultimate_Reload/monsterkill.wav")
  328. precache_sound("Ultimate_Reload/multikill.wav")
  329. precache_sound("Ultimate_Reload/nade.wav")
  330. precache_sound("Ultimate_Reload/planted1.wav")
  331. precache_sound("Ultimate_Reload/planted2.wav")
  332. precache_sound("Ultimate_Reload/planted3.wav")
  333. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare1.wav")
  334. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare2.wav")
  335. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare3.wav")
  336. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare4.wav")
  337. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare5.wav")
  338. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare6.wav")
  339. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare7.wav")
  340. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare8.wav")
  341. precache_sound("Ultimate_Reload/prepare9.wav")
  342. precache_sound("Ultimate_Reload/rampage.wav")
  343. precache_sound("Ultimate_Reload/suicide1.wav")
  344. precache_sound("Ultimate_Reload/suicide2.wav")
  345. precache_sound("Ultimate_Reload/suicide3.wav")
  346. precache_sound("Ultimate_Reload/suicide4.wav")
  347. precache_sound("Ultimate_Reload/triplekill.wav")
  348. precache_sound("Ultimate_Reload/ultrakill.wav")
  349. precache_sound("Ultimate_Reload/unstoppable.wav")
  350.  
  351.  
  352. return PLUGIN_CONTINUE
  353. }
  354.  
  355.  
  356.  
  357. public plugin_init()
  358. {
  359. register_plugin("Ultimate_Hang","2.0","bron")
  360. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  361. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  362. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  363. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  364. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  365. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  366. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  367. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  368. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  369. register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
  370. register_cvar("lastman_mode","abc")
  371. register_cvar("streak_mode","ab")
  372. register_cvar("kniff_mode","ab")
  373. register_cvar("hs_mode","a")
  374.  
  375. return PLUGIN_CONTINUE
  376. }
  377.  
  378. forward bomb_planted(planter);
  379.  
  380. new bomb_sounds[][] =
  381. {
  382. "Ultimate_Reload/planted1",
  383. "Ultimate_Reload/planted2",
  384. "Ultimate_Reload/planted3"
  385. }
  386.  
  387. public bomb_planted(id) {
  388. new plantername[32]
  389. get_user_name(id,plantername,31)
  390. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 1, 6.0, 6.0)
  391. show_hudmessage(0, "%s élesitette a bombát!", plantername)
  392. client_cmd(0,"spk %s",bomb_sounds[random(sizeof bomb_sounds)]);
  393.  
  394. return PLUGIN_CONTINUE
  395. }
  396.  
  397. new g_roundCount
  398.  
  399. new prepare_sounds[][] =
  400. {
  401. "Ultimate_Reload/prepare1",
  402. "Ultimate_Reload/prepare2",
  403. "Ultimate_Reload/prepare3",
  404. "Ultimate_Reload/prepare4",
  405. "Ultimate_Reload/prepare5",
  406. "Ultimate_Reload/prepare6",
  407. "Ultimate_Reload/prepare7",
  408. "Ultimate_Reload/prepare8",
  409. "Ultimate_Reload/prepare9"
  410. };
  411.  
  412. public roundcount()
  413. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  414.  
  415. ++g_roundCount
  416.  
  417. new r = random(256)
  418. new g = random(256)
  419. new b = random(256)
  420. new randomhud = random_num(1, 3)
  421. switch(randomhud)
  422. {
  423. case 1:
  424. {
  425. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  426. show_hudmessage(0,"^nKÉSZÜLJ FEL A HARCRA!^n[%d].KÖR", g_roundCount)
  427. }
  428. case 2:
  429. {
  430. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  431. show_hudmessage(0,"^nKÉSZÍTSD ELŐ A FEGYVEREIDET! [%d]. KÖR KÖVETKEZIK.", g_roundCount)
  432. }
  433. case 3:
  434. {
  435. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  436. show_hudmessage(0,"^nSok sikert! [%d]. KĂ–R KĂ–VETKEZIK.", g_roundCount)
  437. }
  438. }
  439. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  440. }
  441.  
  442. public reset_counter(){
  443. g_roundCount = 0
  444.  
  445. return PLUGIN_CONTINUE
  446. }
  447.  
  448.  
  449. public DeathMsg()
  450. {
  451. new hs = read_data(3)
  452. if (hs > 0){
  453. new los = random_num(1, 8)
  454. switch(los){
  455. case 1 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot1.wav")
  456. case 2 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot2.wav")
  457. case 3 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot3.wav")
  458. case 4 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot4.wav")
  459. case 5 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot5.wav")
  460. case 6 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot6.wav")
  461. case 7 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot7.wav")
  462. case 8 : client_cmd(0, "spk Ultimate_Reload/headshot8.wav")
  463.  
  464. }
  465. }else{
  466. return PLUGIN_HANDLED;
  467. }
  468. return PLUGIN_HANDLED;
  469. }
  470.  
  471. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  472. {
  473. new count = 1, players[32]
  474. static msg[191]
  475. vformat(msg, 190, input, 3)
  476.  
  477. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  478. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  479. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  480. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  481. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  482. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  483. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  484. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  485. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  486. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  487. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  488. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  489. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  490. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  491. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  492. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  493. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  494. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  495. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  496. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  497. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  498.  
  499. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  500. {
  501. for (new i = 0; i < count; i++)
  502. {
  503. if (is_user_connected(players[i]))
  504. {
  505. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  506. write_byte(players[i])
  507. write_string(msg)
  508. message_end()
  509. }
  510. }
  511. }
  512. return PLUGIN_HANDLED
  513. }
  514.  

Valaki javitja ezt a plugint?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JAvitás
HozzászólásElküldve: 2014.02.23. 12:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Lefut! A warning nem zavar be a plugin működésébe!
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 312
Warning: Loose indentation on line 313
Warning: Loose indentation on line 323
Warning: Loose indentation on line 324
Warning: Loose indentation on line 421
Warning: Loose indentation on line 439
Header size:            724 bytes
Code size:            10880 bytes
Data size:            17888 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   45876 bytes

6 Warnings.
Done.

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi

Ők köszönték meg Badboy.killer nek ezt a hozzászólást: slre141 (2014.02.23. 12:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: JAvitás
HozzászólásElküldve: 2014.02.23. 12:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Ok thx

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 73 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole