hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 22:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 475 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 475 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer [Átalakítási hiba] Help!
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 20:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.26. 19:29
Hozzászólások: 12
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok.
Miért nem tudom át alakítani .amxx-re?
Egy sornál hibát ír ki... Valószínűleg valamit rosszul töröltem ki vagy valami ilyesmi. :D
Lejjebb található egy kép is!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. OTSZAZHP
  28. };
  29. new cvar_bolt[shopitems]
  30.  
  31. new bool:activ_sebesseg[33]
  32. new bool:activ_lathatatlan[33]
  33. new bool:activ_onehit[33]
  34. new bool:activ_halhatatlan[33]
  35.  
  36. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  37. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  38. {
  39. "",
  40. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  41. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  42. "\y+500 HP \r|%d| Pont"
  43. };
  44. public plugin_init() {
  45.  
  46. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  47. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  48.  
  49. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  50. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  51.  
  52. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  53. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  54. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  55.  
  56. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("say /adas", "adas")
  58. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  59.  
  60. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  61. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  62.  
  63. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  64. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  65.  
  66. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  67. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  68. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "300")
  69.  
  70. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  71.  
  72. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  73. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  74. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  75. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  76. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  77. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  78. new itemszam = (_:shopitems)
  79. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  80. {
  81. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  82. }
  83. }
  84. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  87. return PLUGIN_CONTINUE;
  88.  
  89. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  90. {
  91. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  92. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  93. }
  94. else
  95. {
  96. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  97. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  102. {
  103. if(activ_onehit[attacker])
  104. {
  105. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  106. }
  107. if(activ_halhatatlan[victim])
  108. {
  109. return HAM_SUPERCEDE
  110. }
  111. return HAM_IGNORED
  112. }
  113. public fw_player_spawn(id)
  114. {
  115. activ_halhatatlan[id] = false
  116. activ_onehit[id] = false
  117. activ_sebesseg[id] = false
  118. }
  119. public fw_player_spawn_post(id)
  120. {
  121. if(activ_lathatatlan[id])
  122. {
  123. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  124. activ_lathatatlan[id] = false
  125. }
  126. }
  127. public Event_Change_Weapon(id)
  128. {
  129. if(activ_sebesseg[id])
  130. {
  131. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  132. }
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  136. {
  137. static Item[64]
  138.  
  139. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  140. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  141.  
  142. new szTempid[10]
  143.  
  144. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  145. {
  146. num_to_str(i, szTempid, 9)
  147. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  148. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  149. }
  150. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  151. menu_display(id, Menu)
  152.  
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155. public Shoph(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. new data[6], iName[64]
  163. new access, callback
  164. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  165.  
  166. new key = str_to_num(data)
  167. new elo = is_user_alive(id)
  168. new ar[_:shopitems+1]
  169. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  170. {
  171. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  172. }
  173.  
  174. switch(key)
  175. {
  176. case 1:
  177. {
  178. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  179. {
  180. pontok[id] -= ar[key]
  181. give_item(id, "weapon_flashbang")
  182. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  183. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  184. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  185. }
  186. else
  187. {
  188. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  189. }
  190. }
  191. case 2:
  192. {
  193. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  194. {
  195. pontok[id] -= ar[key]
  196. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  197. activ_sebesseg[id] = true
  198. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  199. }
  200. else
  201. {
  202. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  203. }
  204. }
  205. case 3:
  206. {
  207. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  208. {
  209. pontok[id] -= ar[key]
  210. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. }
  219. menu_destroy(menu)
  220. return PLUGIN_HANDLED
  221. }
  222.  
  223. public mentes(id)
  224. {
  225. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  226.  
  227. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  228. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  229.  
  230. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232. }
  233. public betoltes(id)
  234. {
  235. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  236.  
  237. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  238.  
  239. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  240.  
  241. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  242. return PLUGIN_CONTINUE;
  243. }
  244. public client_disconnect(id)
  245. {
  246. mentes(id);
  247. remove_task(id);
  248. pontok[id] = 0;
  249. activ_halhatatlan[id] = false
  250. activ_lathatatlan[id] = false
  251. activ_onehit[id] = false
  252. activ_sebesseg[id] = false
  253. }
  254.  
  255. public client_connect(id)
  256. {
  257. get_user_name(id, name[id], 31)
  258. betoltes(id);
  259. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  260. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  261. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  262. }
  263. public adas(id)
  264. {
  265. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  266. {
  267. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  268. new players[32], pnum, tempid
  269. new szName[32], szTempid[10]
  270. get_players(players, pnum)
  271. for( new i; i<pnum; i++ )
  272. {
  273. tempid = players[i];
  274. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  275. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  276. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  277.  
  278. }
  279. menu_display(id, menu, 0)
  280. }
  281. else
  282. {
  283. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  284.  
  285. }
  286. }
  287. public menu_handler(id, menu, item)
  288. {
  289. if( item == MENU_EXIT )
  290. {
  291. menu_destroy(menu);
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. new data[6], szName[64];
  296. new access, callback;
  297. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  298.  
  299. new tempid = str_to_num(data);
  300.  
  301. if( is_user_alive(tempid) )
  302. {
  303. pontok[tempid] += 10
  304. }
  305. client_cmd(id,"pont_adas")
  306. menu_destroy(menu);
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309. public ajandek_1(id)
  310. {
  311. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  312. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  313. pontok[id] += penz;
  314. }
  315. public ajandek_2(id)
  316. {
  317. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  318. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  319. pontok[id] += penz;
  320. }
  321. public ajandek_3(id)
  322. {
  323. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  324. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  325. pontok[id] += penz;
  326. }
  327.  
  328. public hud()
  329. {
  330. admin = 0;
  331. new players[32], pnum, tempid
  332. get_players(players, pnum, "c")
  333.  
  334. for( new i; i<pnum; i++ )
  335. {
  336. tempid = players[i]
  337. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  338. {
  339. admin++;
  340. }
  341.  
  342. }
  343. for( new i; i<pnum; i++ )
  344. {
  345. tempid = players[i]
  346. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  347. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  348. }
  349. }



Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 21:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
36. sor 12 helyett 3
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. OTSZAZHP
  28. };
  29. new cvar_bolt[shopitems]
  30.  
  31. new bool:activ_sebesseg[33]
  32. new bool:activ_lathatatlan[33]
  33. new bool:activ_onehit[33]
  34. new bool:activ_halhatatlan[33]
  35.  
  36. #define MAX_SHOP_ITEM 3
  37. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  38. {
  39. "",
  40. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  41. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  42. "\y+500 HP \r|%d| Pont"
  43. };
  44. public plugin_init() {
  45.  
  46. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  47. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  48.  
  49. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  50. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  51.  
  52. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  53. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  54. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  55.  
  56. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("say /adas", "adas")
  58. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  59.  
  60. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  61. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  62.  
  63. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  64. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  65.  
  66. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  67. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  68. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "300")
  69.  
  70. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  71.  
  72. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  73. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  74. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  75. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  76. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  77. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  78. new itemszam = (_:shopitems)
  79. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  80. {
  81. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  82. }
  83. }
  84. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  87. return PLUGIN_CONTINUE;
  88.  
  89. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  90. {
  91. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  92. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  93. }
  94. else
  95. {
  96. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  97. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  102. {
  103. if(activ_onehit[attacker])
  104. {
  105. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  106. }
  107. if(activ_halhatatlan[victim])
  108. {
  109. return HAM_SUPERCEDE
  110. }
  111. return HAM_IGNORED
  112. }
  113. public fw_player_spawn(id)
  114. {
  115. activ_halhatatlan[id] = false
  116. activ_onehit[id] = false
  117. activ_sebesseg[id] = false
  118. }
  119. public fw_player_spawn_post(id)
  120. {
  121. if(activ_lathatatlan[id])
  122. {
  123. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  124. activ_lathatatlan[id] = false
  125. }
  126. }
  127. public Event_Change_Weapon(id)
  128. {
  129. if(activ_sebesseg[id])
  130. {
  131. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  132. }
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  136. {
  137. static Item[64]
  138.  
  139. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  140. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  141.  
  142. new szTempid[10]
  143.  
  144. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  145. {
  146. num_to_str(i, szTempid, 9)
  147. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  148. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  149. }
  150. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  151. menu_display(id, Menu)
  152.  
  153. return PLUGIN_HANDLED
  154. }
  155. public Shoph(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. new data[6], iName[64]
  163. new access, callback
  164. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  165.  
  166. new key = str_to_num(data)
  167. new elo = is_user_alive(id)
  168. new ar[_:shopitems+1]
  169. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  170. {
  171. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  172. }
  173.  
  174. switch(key)
  175. {
  176. case 1:
  177. {
  178. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  179. {
  180. pontok[id] -= ar[key]
  181. give_item(id, "weapon_flashbang")
  182. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  183. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  184. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  185. }
  186. else
  187. {
  188. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  189. }
  190. }
  191. case 2:
  192. {
  193. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  194. {
  195. pontok[id] -= ar[key]
  196. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  197. activ_sebesseg[id] = true
  198. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  199. }
  200. else
  201. {
  202. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  203. }
  204. }
  205. case 3:
  206. {
  207. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  208. {
  209. pontok[id] -= ar[key]
  210. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. }
  219. menu_destroy(menu)
  220. return PLUGIN_HANDLED
  221. }
  222.  
  223. public mentes(id)
  224. {
  225. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  226.  
  227. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  228. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  229.  
  230. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232. }
  233. public betoltes(id)
  234. {
  235. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  236.  
  237. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  238.  
  239. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  240.  
  241. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  242. return PLUGIN_CONTINUE;
  243. }
  244. public client_disconnect(id)
  245. {
  246. mentes(id);
  247. remove_task(id);
  248. pontok[id] = 0;
  249. activ_halhatatlan[id] = false
  250. activ_lathatatlan[id] = false
  251. activ_onehit[id] = false
  252. activ_sebesseg[id] = false
  253. }
  254.  
  255. public client_connect(id)
  256. {
  257. get_user_name(id, name[id], 31)
  258. betoltes(id);
  259. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  260. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  261. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  262. }
  263. public adas(id)
  264. {
  265. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  266. {
  267. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  268. new players[32], pnum, tempid
  269. new szName[32], szTempid[10]
  270. get_players(players, pnum)
  271. for( new i; i<pnum; i++ )
  272. {
  273. tempid = players[i];
  274. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  275. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  276. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  277.  
  278. }
  279. menu_display(id, menu, 0)
  280. }
  281. else
  282. {
  283. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  284.  
  285. }
  286. }
  287. public menu_handler(id, menu, item)
  288. {
  289. if( item == MENU_EXIT )
  290. {
  291. menu_destroy(menu);
  292. return PLUGIN_HANDLED;
  293. }
  294.  
  295. new data[6], szName[64];
  296. new access, callback;
  297. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  298.  
  299. new tempid = str_to_num(data);
  300.  
  301. if( is_user_alive(tempid) )
  302. {
  303. pontok[tempid] += 10
  304. }
  305. client_cmd(id,"pont_adas")
  306. menu_destroy(menu);
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309. public ajandek_1(id)
  310. {
  311. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  312. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  313. pontok[id] += penz;
  314. }
  315. public ajandek_2(id)
  316. {
  317. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  318. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  319. pontok[id] += penz;
  320. }
  321. public ajandek_3(id)
  322. {
  323. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  324. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  325. pontok[id] += penz;
  326. }
  327.  
  328. public hud()
  329. {
  330. admin = 0;
  331. new players[32], pnum, tempid
  332. get_players(players, pnum, "c")
  333.  
  334. for( new i; i<pnum; i++ )
  335. {
  336. tempid = players[i]
  337. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  338. {
  339. admin++;
  340. }
  341.  
  342. }
  343. for( new i; i<pnum; i++ )
  344. {
  345. tempid = players[i]
  346. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  347. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  348. }
  349. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: sajtospingvin (2014.03.03. 22:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 22:24 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.26. 19:29
Hozzászólások: 12
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole