hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin error
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 22:29 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.01.14. 21:50
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok!

Mi lehet a hiba a következő pluginokkal?

Ezzel:
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 22:18:26: [HAMSANDWICH] Invalid player 3 (not in-game)
  2. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "weapon_menu_with_pistols.amxx")
  3. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_cbase")
  4. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [0] 5oqpn41b.sma.p::StripUserWeapons (line 535)
  5. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [1] 5oqpn41b.sma.p::func_OpenWeaponMenu_handler (line 339)


Illetve ezzel:

SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 19:19:23: Start of error session.
  2. L 03/03/2014 - 19:19:23: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140303.log")
  3. L 03/03/2014 - 19:19:23: [FUN] Invalid player 4
  4. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "frageloszto.amxx")
  5. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
  6. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] [0] bp7qb429.sma.p::halal_event (line 57)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Frag Lopas Chat Uzenettel"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Silent"
  13.  
  14. new sebzok[32];
  15. new sebzesek[32];
  16. new sebzettek[32];
  17.  
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  21. register_event("DeathMsg", "halal_event", "ae");
  22. register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  23. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  24. }
  25.  
  26. public spawn_event(id)
  27. {
  28. sebzok[id] = 0;
  29. sebzesek[id] = 0;
  30. sebzettek[id] = 0;
  31. }
  32.  
  33. public sebzes_event(aldozat)
  34. {
  35. new tamado = get_user_attacker(aldozat);
  36. new sebzes = read_data(2);
  37. sebzesek[tamado] += sebzes;
  38. if(sebzesek[tamado] >= 35)
  39. {
  40. sebzok[tamado] = aldozat;
  41. sebzettek[aldozat] = tamado;
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public halal_event()
  46. {
  47. new aldozat = read_data(2);
  48. new tamado = read_data(1);
  49. if(sebzettek[aldozat] && sebzettek[aldozat] != tamado)
  50. {
  51. new fragetkap = sebzettek[aldozat];
  52. new fragetkapneve[32];
  53. sebzok[fragetkap] = 0;
  54. sebzesek[fragetkap] = 0;
  55. sebzettek[aldozat] = 0;
  56. get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, 31);
  57. set_user_frags(fragetkap, get_user_frags(fragetkap) +1);
  58. cs_set_user_deaths(fragetkap, get_user_deaths(fragetkap));
  59. ColorChat(0, BLUE, "^x01[^x03GameHut ^x04CSDM^x01]^x04 - ^x04%s^x03 kapott ^x04+1^x03 fraget.", fragetkapneve);
  60. }
  61. }
  62.  
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */
  66.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #include < chatcolor >
  8.  
  9. #pragma semicolon 1
  10.  
  11. #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players 32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name "Fegyverek"
  19. #define Pistol_Menu_Name "Pisztolyok"
  20.  
  21. #define Next_Button "Következő"
  22. #define Back_Button "Vissza"
  23. #define Exit_Button "Kilépés"
  24.  
  25. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  26.  
  27. new g_iWPCT;
  28. new g_iWPTE;
  29.  
  30. new pCvarMaxCTWps;
  31. new pCvarMaxTEWps;
  32.  
  33. new pCvarWPBlock;
  34.  
  35. new pCvarFlash;
  36. new pCvarHe;
  37. new pCvarSmoke;
  38.  
  39. new pCvarKevlar;
  40. new pCvarDefuser;
  41.  
  42. new pCvarPrefix;
  43. new pCvarMoney;
  44. new pCvarBlockBuy;
  45. new pCvarUnAmmo;
  46.  
  47. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48. {
  49. "",
  50. "^x04 - ^x03Csapatonként csak ^x04két^x03 ember ^x04AWP^x03-zhet!",
  51. "%s^x04 -^x03 AWP csak^x04 4v4^x03-től használható!",
  52. "^x04 - ^x03A vásárlás ^x04letíltva^x03!",
  53. "^x04 - ^x03Te már választottál fegyvert!"
  54. };
  55.  
  56. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  57.  
  58. "M4A1",
  59. "AK47",
  60. "AWP",
  61. "M249",
  62. "AUG",
  63. "Famas",
  64. "Galil",
  65. "MP5",
  66. "XM1014",
  67. "M3",
  68. "Scout"
  69. };
  70.  
  71. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73. "weapon_m4a1",
  74. "weapon_ak47",
  75. "weapon_awp",
  76. "weapon_m249",
  77. "weapon_aug",
  78. "weapon_famas",
  79. "weapon_galil",
  80. "weapon_mp5navy",
  81. "weapon_xm1014",
  82. "weapon_m3",
  83. "weapon_scout"
  84. };
  85.  
  86. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] = {
  87.  
  88. "Deagle",
  89. "USP",
  90. "Glock18",
  91. "Fiveseven",
  92. "P228",
  93. "Elite"
  94. };
  95.  
  96. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  97.  
  98. "weapon_deagle",
  99. "weapon_usp",
  100. "weapon_glock18",
  101. "weapon_fiveseven",
  102. "weapon_p228",
  103. "weapon_elite"
  104. };
  105.  
  106.  
  107. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  108.  
  109. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  110. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  111.  
  112. 0,
  113. 52,
  114. 0,
  115. 90,
  116. 1,
  117. 32,
  118. 1,
  119. 100,
  120. 90,
  121. 1,
  122. 120,
  123. 100,
  124. 100,
  125. 90,
  126. 90,
  127. 90,
  128. 100,
  129. 120,
  130. 30,
  131. 120,
  132. 200,
  133. 32,
  134. 90,
  135. 120,
  136. 90,
  137. 2,
  138. 35,
  139. 90,
  140. 90,
  141. 0,
  142. 100
  143. };
  144.  
  145. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  146. {
  147. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  148. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  149. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  150. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  151. "buyammo1", "buyammo2"
  152. };
  153.  
  154. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  155. {
  156. "guns",
  157. "say guns",
  158. "say_team guns",
  159.  
  160. "fegyver",
  161. "say fegyver",
  162. "say_team fegyver",
  163.  
  164. "say /guns",
  165. "say_team /guns",
  166.  
  167. "say /fegyver",
  168. "say_team /fegyver"
  169.  
  170. };
  171.  
  172. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  173. new g_msgHideWeapon;
  174. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  175.  
  176. public plugin_init ( ) {
  177.  
  178. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  179.  
  180. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  181.  
  182. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  183. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  184.  
  185. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  186.  
  187. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  188. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  189. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  190.  
  191. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  192. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  193.  
  194. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  195.  
  196. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  197. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  198. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "^x01[^x03GameHut ^x04Only Dust^x03 2^x01]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  199.  
  200. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  201.  
  202. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  203. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  204.  
  205. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  206. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  207.  
  208. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  209. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  210.  
  211. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  212.  
  213. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  214. }
  215.  
  216. public client_connect( iClient ) {
  217.  
  218. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  219. }
  220.  
  221. public client_disconnect( iClient ) {
  222.  
  223. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  224. }
  225.  
  226. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  227.  
  228. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  229.  
  230. case true:
  231. {
  232. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  233. client_print_color( iClient, Red, "^x03%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  234.  
  235. return PLUGIN_HANDLED;
  236. }
  237. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  238. }
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241.  
  242. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  243.  
  244. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  245. return PLUGIN_CONTINUE;
  246.  
  247. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  248. client_print_color( iClient, Red, "^x03%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  249. return PLUGIN_HANDLED;
  250. }
  251.  
  252. public eCurWeapon( iClient ) {
  253.  
  254. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  255.  
  256. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  257.  
  258. new weapon = read_data( 2 );
  259. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  260.  
  261. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  262. }
  263. }
  264. }
  265. }
  266.  
  267. public onResetHUD( iClient ) {
  268.  
  269. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  270.  
  271. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  272. write_byte( Money_Hud );
  273. message_end( );
  274. }
  275. }
  276.  
  277. public msgHideWeapon( ) {
  278.  
  279. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  280.  
  281. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  282. }
  283. }
  284.  
  285. public eRoundEnd ( ) {
  286.  
  287. g_iWPCT = 0;
  288. g_iWPTE = 0;
  289. }
  290.  
  291. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  292.  
  293. if( !is_user_alive( iClient ) )
  294. return;
  295.  
  296. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  297.  
  298. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  299.  
  300. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  301.  
  302. new szMenuTitle[ 121 ];
  303. new szMenuItem[ 121 ];
  304.  
  305. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\d[\yGameHut \rOnly Dust \y2\d]\w^n\yJo jatekot kivanunk! \r:)\w", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  306.  
  307. StripUserWeapons( iClient );
  308. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  309.  
  310. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  311.  
  312. if( i != 2 ) {
  313.  
  314. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  315. }
  316. else {
  317. switch( get_user_team( iClient ) )
  318. {
  319. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  320. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  321. default: continue;
  322. }
  323. }
  324.  
  325. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  326. }
  327.  
  328. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  329. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  330. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  331. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  332. menu_display( iClient, menu );
  333. }
  334.  
  335. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  336.  
  337. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  338.  
  339. StripUserWeapons( iClient );
  340. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  341. menu_destroy( iMenu );
  342. return PLUGIN_HANDLED;
  343. }
  344.  
  345. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  346. new access, callback;
  347. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  348.  
  349. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  350.  
  351. if( iItem != 2 ) {
  352.  
  353. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354.  
  355. client_print_color( iClient, Red, "%s ^x04- ^x03Kaptal egy ^x4%s^x03-t!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356. }
  357. else {
  358.  
  359. new iTeams[ CsTeams ];
  360. GetPlayerCount( iTeams );
  361.  
  362. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  363. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  364.  
  365. client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  366. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  367.  
  368. return PLUGIN_HANDLED;
  369. }
  370.  
  371. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  372. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  373.  
  374. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  375.  
  376. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  377. give_item( iClient, g_szPistolName );
  378.  
  379. client_print_color( iClient, Red, "%s ^x04- ^x03Kaptal egy ^x4%s^x03-t!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  380. g_iWPCT++;
  381. }
  382. else {
  383.  
  384. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  385. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  386.  
  387. return PLUGIN_HANDLED;
  388. }
  389. }
  390.  
  391. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  392.  
  393. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  394.  
  395.  
  396. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  397. give_item( iClient, g_szPistolName );
  398.  
  399. client_print_color( iClient, Red, "%s ^x04- ^x03Kaptal egy ^x4%s^x03-t!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  400. g_iWPTE++;
  401. }
  402. else {
  403.  
  404. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  405. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  406.  
  407. return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409. }
  410. }
  411. func_OpenPistolMenu( iClient );
  412.  
  413. menu_destroy( iMenu );
  414. return PLUGIN_HANDLED;
  415. }
  416. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  417.  
  418. if( !is_user_alive( iClient ) )
  419. return;
  420.  
  421. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  422.  
  423. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  424.  
  425. new szMenuTitle[ 121 ];
  426. new szMenuItem[ 121 ];
  427.  
  428. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\d[\yGameHut \rOnly Dust \y2\d]\w^n\yJo jatekot kivanunk! \r:)\w", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  429.  
  430. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  431.  
  432. for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  433.  
  434. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  435. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  436. }
  437.  
  438. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  439. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  440. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  441. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  442. menu_display( iClient, menu );
  443. }
  444.  
  445. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  446.  
  447. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  448.  
  449. StripUserWeapons( iClient );
  450. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  451. menu_destroy( iMenu );
  452. return PLUGIN_HANDLED;
  453. }
  454.  
  455. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  456. new access, callback;
  457. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  458. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  459.  
  460. give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  461. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  462.  
  463. give_player_stuff( iClient );
  464.  
  465. client_print_color( iClient, Red, "%s ^x04- ^x03Kaptal egy ^x4%s^x03-t!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  466.  
  467. menu_destroy( iMenu );
  468. return PLUGIN_HANDLED;
  469. }
  470.  
  471. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  472.  
  473. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  474.  
  475. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  476.  
  477. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  478. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  479. }
  480.  
  481. stock give_player_stuff( iClient ) {
  482.  
  483. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  484.  
  485. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  486. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  487. }
  488.  
  489. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  490.  
  491. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  492. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  493. }
  494.  
  495. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  496.  
  497. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  498. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  499. }
  500.  
  501. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  502.  
  503. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  504.  
  505. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  506. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  507. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  508. }
  509. }
  510.  
  511. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  512.  
  513. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  514. }
  515.  
  516. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  517.  
  518. new weapons[ 32 ];
  519. new weaponsnum;
  520. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  521. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  522. if( is_user_alive( iClient ) )
  523. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  524. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  525. }
  526.  
  527. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  528. return PLUGIN_CONTINUE;
  529. }
  530.  
  531.  
  532. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  533. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  534.  
  535. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  536.  
  537. if( iC4Ent > 0 ) {
  538.  
  539. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  540. }
  541.  
  542. strip_user_weapons( iClient );
  543. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  544.  
  545. if( iC4Ent > 0 ) {
  546.  
  547. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  548. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  549.  
  550. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  551. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  552. }
  553.  
  554. return PLUGIN_HANDLED;
  555. }
  556. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  557. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  558. */
  559.  


Köszönöm előre is a segítséget,


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gabeszhun 2014.03.03. 22:41-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin error
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 22:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_cbase")
  2. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [0] 5oqpn41b.sma.p::StripUserWeapons (line 535)
  3. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [1] 5oqpn41b.sma.p::func_OpenWeaponMenu_handler (line 339)


2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "frageloszto.amxx")
  2. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
  3. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] [0] bp7qb429.sma.p::halal_event (line 57)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2014.03.03. 22:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin error
HozzászólásElküldve: 2014.03.03. 23:08 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.01.14. 21:50
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
DeteCT0R írta:
1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_cbase")
  2. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [0] 5oqpn41b.sma.p::StripUserWeapons (line 535)
  3. L 03/03/2014 - 22:18:26: [AMXX] [1] 5oqpn41b.sma.p::func_OpenWeaponMenu_handler (line 339)


2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "frageloszto.amxx")
  2. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
  3. L 03/03/2014 - 19:19:23: [AMXX] [0] bp7qb429.sma.p::halal_event (line 57)


?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin error
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 01:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Hibakat irtam le...

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin error
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 21:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.01.14. 21:50
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Bocs, rosszul fogalmaztam meg a kérdést:

Valaki tudná javítani a pluginokat?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole