hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 224 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer átírás
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 17:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
A skin sikerült meg minden, csak az nem h elmentse, tegnap hajnalban vagy 1 óráig próbáltam és nem sikerült..
Csak a skint tudtam megcsinálni..

És akinek nem fog tetszeni a kód az inkább ne is írjon,
mert úgy se érdekel a véleményük, én legalább megpróbálkoztam vele..

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. LATHATATLAN,
  30. OTSZAZHP,
  31. ONEHIT,
  32. HALHATATLAN,
  33. FULLPENZ,
  34. MAGOZOTE,
  35. MAGOZOCT,
  36. AWP,
  37. AK47M4A1FAMASAWPSKIN,
  38. USPSKIN,
  39. DEAGLESKIN
  40. };
  41. new cvar_bolt[shopitems]
  42.  
  43. new bool:activ_sebesseg[33]
  44. new bool:activ_lathatatlan[33]
  45. new bool:activ_onehit[33]
  46. new bool:activ_halhatatlan[33]
  47.  
  48. #define MAX_SHOP_ITEM 15
  49. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  50. {
  51. "",
  52. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  53. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  54. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  55. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  56. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  58. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  59. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  60. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  61. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  62. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  63. "\yAWP \r|%d| Pont",
  64. "\yAK47,M4A1,Famas,AWP Skin \r|%d| Pont",
  65. "\yUsp Skin \r|%d| Pont",
  66. "\yDeagle Skin \r|%d| Pont"
  67.  
  68. };
  69. public plugin_init() {
  70.  
  71. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  72. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  73.  
  74. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  75. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  76.  
  77. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  78. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  79. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  80.  
  81. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  82. register_clcmd("say /adas", "adas")
  83. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  84.  
  85. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  86. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  87.  
  88. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  89. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  90.  
  91. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  92. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  93. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  94. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  95. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  96. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  97. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  98. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  99. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  100. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  101. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  102. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  103. cvar_bolt[AK47M4A1FAMASAWPSKIN] = register_cvar("bolt_13", "2500")
  104. cvar_bolt[USPSKIN] = register_cvar("bolt_14", "500")
  105. cvar_bolt[DEAGLESKIN] = register_cvar("bolt_15", "1500")
  106.  
  107. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  108.  
  109. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  110. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  111. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  112. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  113. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  114. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  115. new itemszam = (_:shopitems)
  116. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  117. {
  118. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public plugin_precache() {
  123. precache_model("models/fegyver_skin2/v_ak47.mdl")
  124. precache_model("models/fegyver_skin2/p_ak47.mdl")
  125. precache_model("models/fegyver_skin2/v_m4a1.mdl")
  126. precache_model("models/fegyver_skin2/p_m4a1.mdl")
  127. precache_model("models/fegyver_skin2/v_famas.mdl")
  128. precache_model("models/fegyver_skin2/p_famas.mdl")
  129. precache_model("models/fegyver_skin2/v_awp.mdl")
  130. precache_model("models/fegyver_skin2/p_awp.mdl")
  131. precache_model("models/fegyver_skin2/v_usp.mdl")
  132. precache_model("models/fegyver_skin2/p_usp.mdl")
  133. precache_model("models/fegyver_skin2/v_deagle.mdl")
  134. precache_model("models/fegyver_skin2/p_deagle.mdl")
  135.  
  136. }
  137.  
  138.  
  139. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  140. {
  141. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  142. return PLUGIN_CONTINUE;
  143.  
  144. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  145. {
  146. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  147. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  148. }
  149. else
  150. {
  151. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  152. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  153. }
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  157. {
  158. if(activ_onehit[attacker])
  159. {
  160. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  161. }
  162. if(activ_halhatatlan[victim])
  163. {
  164. return HAM_SUPERCEDE
  165. }
  166. return HAM_IGNORED
  167. }
  168. public fw_player_spawn(id)
  169. {
  170. activ_halhatatlan[id] = false
  171. activ_onehit[id] = false
  172. activ_sebesseg[id] = false
  173. }
  174. public fw_player_spawn_post(id)
  175. {
  176. if(activ_lathatatlan[id])
  177. {
  178. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  179. activ_lathatatlan[id] = false
  180. }
  181. }
  182. public Event_Change_Weapon(id)
  183. {
  184. if(activ_sebesseg[id])
  185. {
  186. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  187. }
  188. return PLUGIN_CONTINUE
  189. }
  190.  
  191. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  192. {
  193. static Item[64]
  194.  
  195. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  196. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  197.  
  198. new szTempid[10]
  199.  
  200. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  201. {
  202. num_to_str(i, szTempid, 9)
  203. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  204. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  205. }
  206. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  207. menu_display(id, Menu)
  208.  
  209. return PLUGIN_HANDLED
  210. }
  211. public Shoph(id, menu, item)
  212. {
  213. if( item == MENU_EXIT )
  214. {
  215. menu_destroy(menu)
  216. return PLUGIN_HANDLED
  217. }
  218.  
  219. new data[6], iName[64]
  220. new access, callback
  221. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  222.  
  223. new key = str_to_num(data)
  224. new elo = is_user_alive(id)
  225. new ar[_:shopitems+1]
  226. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  227. {
  228. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  229. }
  230.  
  231. switch(key)
  232. {
  233. case 1:
  234. {
  235. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  236. {
  237. pontok[id] -= ar[key]
  238. give_item(id, "weapon_flashbang")
  239. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  240. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  241. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  242. }
  243. else
  244. {
  245. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  246. }
  247. }
  248. case 2:
  249. {
  250. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  251. {
  252. pontok[id] -= ar[key]
  253. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  254. activ_sebesseg[id] = true
  255. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  256. }
  257. else
  258. {
  259. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  260. }
  261. }
  262. case 3:
  263. {
  264. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  265. {
  266. pontok[id] -= ar[key]
  267. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  268. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  269. }
  270. else if(elo)
  271. {
  272. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  273. }
  274. else
  275. {
  276. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  277. }
  278. }
  279. case 4:
  280. {
  281. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  282. {
  283. pontok[id] -= ar[key];
  284. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  285. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  286. give_item(id, "weapon_flashbang")
  287. give_item(id, "weapon_flashbang")
  288.  
  289. give_item(id, "weapon_knife")
  290. give_item(id, "weapon_deagle")
  291. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  292. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  293. }
  294. else
  295. {
  296. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  297. }
  298. }
  299. case 5:
  300. {
  301. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  302. {
  303. pontok[id] -= ar[key]
  304. activ_lathatatlan[id] = true
  305. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  307. }
  308. else
  309. {
  310. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  311. }
  312. }
  313. case 6:
  314. {
  315. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  316. {
  317. pontok[id] -= ar[key]
  318. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  319. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  320. }
  321. else
  322. {
  323. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  324. }
  325. }
  326. case 7:
  327. {
  328. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  329. {
  330. pontok[id] -= ar[key]
  331. activ_onehit[id] = true
  332. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  333. }
  334. else
  335. {
  336. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  337. }
  338. }
  339. case 8:
  340. {
  341. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  342. {
  343. pontok[id] -= ar[key]
  344. activ_halhatatlan[id] = true
  345. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  346. }
  347. else
  348. {
  349. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  350. }
  351. }
  352. case 9:
  353. {
  354. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  355. {
  356. pontok[id] -= ar[key]
  357. cs_set_user_money(id, 16000)
  358. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  359. }
  360. else
  361. {
  362. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  363. }
  364. }
  365. case 10:
  366. {
  367. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  368. {
  369. pontok[id] -= ar[key]
  370. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  371. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  372. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  373. }
  374. else
  375. {
  376. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  377. }
  378. }
  379. case 11:
  380. {
  381. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  382. {
  383. pontok[id] -= ar[key];
  384. give_item(id, "weapon_sg550")
  385. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  386. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  387. }
  388. else
  389. {
  390. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  391. }
  392. }
  393. case 12:
  394. {
  395. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  396. {
  397. pontok[id] -= ar[key];
  398. give_item(id, "weapon_awp");
  399. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  400. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  401. }
  402. else
  403. {
  404. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  405. }
  406. }
  407.  
  408. case 13:
  409. {
  410. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  411. {
  412. pontok[id] -= ar[key];
  413. give_item(id, "weapon_ak47");
  414. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 30);
  415. give_item(id, "weapon_m4a1");
  416. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 30);
  417. give_item(id, "weapon_famas");
  418. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 30);
  419. give_item(id, "weapon_awp");
  420. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  421. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_ak47.mdl")
  422. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_ak47.mdl")
  423. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_m4a1.mdl")
  424. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_m4a1.mdl")
  425. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_famas.mdl")
  426. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_famas.mdl")
  427. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_awp.mdl")
  428. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_awp.mdl")
  429. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az AK47,M4A1,Famas,AWP Skint!")
  430. }
  431. else
  432. {
  433. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  434. }
  435. }
  436.  
  437. case 14:
  438. {
  439. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  440. {
  441. pontok[id] -= ar[key];
  442. give_item(id, "weapon_usp");
  443. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 30);
  444. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_usp.mdl")
  445. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_usp.mdl")
  446. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az Usp Skint!")
  447. }
  448. else
  449. {
  450. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  451. }
  452. }
  453.  
  454. case 15:
  455. {
  456. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  457. {
  458. pontok[id] -= ar[key];
  459. give_item(id, "weapon_deagle");
  460. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 30);
  461. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fegyver_skin2/v_deagle.mdl")
  462. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/fegyver_skin2/p_deagle.mdl")
  463. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Deagle Skint!")
  464. }
  465. else
  466. {
  467. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  468. }
  469. }
  470. }
  471.  
  472.  
  473. menu_destroy(menu)
  474. return PLUGIN_HANDLED
  475. }
  476.  
  477. public mentes(id)
  478. {
  479. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  480.  
  481. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  482. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  483.  
  484. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  485. return PLUGIN_CONTINUE
  486. }
  487. public betoltes(id)
  488. {
  489. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  490.  
  491. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  492.  
  493. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  494.  
  495. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  496. return PLUGIN_CONTINUE;
  497. }
  498. public client_disconnect(id)
  499. {
  500. mentes(id);
  501. remove_task(id);
  502. pontok[id] = 0;
  503. activ_halhatatlan[id] = false
  504. activ_lathatatlan[id] = false
  505. activ_onehit[id] = false
  506. activ_sebesseg[id] = false
  507. }
  508.  
  509. public client_connect(id)
  510. {
  511. get_user_name(id, name[id], 31)
  512. betoltes(id);
  513. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  514. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  515. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  516. }
  517. public adas(id)
  518. {
  519. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  520. {
  521. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  522. new players[32], pnum, tempid
  523. new szName[32], szTempid[10]
  524. get_players(players, pnum)
  525. for( new i; i<pnum; i++ )
  526. {
  527. tempid = players[i];
  528. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  529. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  530. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  531.  
  532. }
  533. menu_display(id, menu, 0)
  534. }
  535. else
  536. {
  537. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  538.  
  539. }
  540. }
  541. public menu_handler(id, menu, item)
  542. {
  543. if( item == MENU_EXIT )
  544. {
  545. menu_destroy(menu);
  546. return PLUGIN_HANDLED;
  547. }
  548.  
  549. new data[6], szName[64];
  550. new access, callback;
  551. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  552.  
  553. new tempid = str_to_num(data);
  554.  
  555. if( is_user_alive(tempid) )
  556. {
  557. pontok[tempid] += 10
  558. }
  559. client_cmd(id,"pont_adas")
  560. menu_destroy(menu);
  561. return PLUGIN_HANDLED;
  562. }
  563. public ajandek_1(id)
  564. {
  565. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  566. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  567. pontok[id] += penz;
  568. }
  569. public ajandek_2(id)
  570. {
  571. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  572. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  573. pontok[id] += penz;
  574. }
  575. public ajandek_3(id)
  576. {
  577. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  578. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  579. pontok[id] += penz;
  580. }
  581.  
  582. public hud()
  583. {
  584. admin = 0;
  585. new players[32], pnum, tempid
  586. get_players(players, pnum, "c")
  587.  
  588. for( new i; i<pnum; i++ )
  589. {
  590. tempid = players[i]
  591. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  592. {
  593. admin++;
  594. }
  595.  
  596. }
  597. for( new i; i<pnum; i++ )
  598. {
  599. tempid = players[i]
  600. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  601. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  602. }
  603. }

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Beckx (2014.03.04. 20:16) • bencike (2014.03.04. 22:22)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer átírás
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 19:21 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 13:00
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
valaki eserleg bele tudna irni ?XD

_________________
Kép
Kép
https://soundcloud.com/l-c-a-w


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer átírás
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 19:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
bencike írta:
valaki eserleg bele tudna irni ?XD


Azért a köszi jöhetett volna ha már csak miattad szarakodtam vele..

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer átírás
HozzászólásElküldve: 2014.03.04. 20:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Bence legalább ezt is megköszönted volna, ha már ő legalább megpróbálta!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép

Ők köszönték meg Beckx nek ezt a hozzászólást: pixxa112 (2014.03.04. 20:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer átírás
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 14:32 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. precache_model("models/skin/p_fegyver.mdl")
  4. precache_model("models/skin/v_fegyver.mdl")
  5. precache_model("models/skin/w_fegyver.mdl")
  6. }
  7.  


ezt elfelejtetted nem fogja letölteni a fegyvereket!
+ Ha pl van m4 fegyot és arra vesszel egy deagle akkor deagle-t lesz ami úgy lő mint az m4!
és ha fegyvert váltasz eltünik a skin.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole