hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 22:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 239 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD kódok jelentősége
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 18:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Hali skacok !:) konkrétan ki tudná nekem leírni egy HUD írásnál a kódo-k jelentőségét. Remélem gondoljátok ,hogy hogyan értem :S
Pl:
set_hudmessage-(AMIT JELENT)
Stb Stb Stb.

Ez csak egy példa volt nah ,de így kellene nekem leírni sorba az összeset ,hogy mi mit jelent:)

Az összes kódok jelentőségét amit egy HUD plugin írásánál használunk.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD kódok jelentősége
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 19:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. //Ezek a színét állítják a hudmsg-nek,RGB színekből keveri ki!
  4. #define R "255" //PIROS SZÍNKÓD
  5. #define G "0" //ZÖLD SZÍNKÓD
  6. #define B "0" //KÉK SZÍNKÓD
  7.  
  8. //Ezek a helyét állítják,pl: bal alsó sarokba
  9. #define X_KOORD "-1.0" // x koordináta, ez függőlegesen méri
  10. #define Y_KOORD "-1.0" // y koordináta, ez vízszintesen méri
  11.  
  12. #define EFFECT "0" // A hudmsg-nek különféle effekteket tudsz adni,pl: villogás
  13.  
  14. #define MSG_TIME "12.0" // Mennyi ideig mutassa a játékosnak a szöveget.
  15.  
  16. #define SZOVEG "Ide a szoveget" //És hogy mi-legyen maga a szöveg,amit megjelenítesz.
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_clcmd("say /szoveg","szoveg")
  20. }
  21. public szoveg(id){
  22. set_hudmessage(R, G, B, X_KOORD, Y_KOORD, EFFECT, 6.0, MSG_TIME)
  23. show_hudmessage(id, SZOVEG)
  24. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: lolka91 (2014.03.08. 03:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD kódok jelentősége
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 19:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
ultraibolya írta:
Ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. //Ezek a színét állítják a hudmsg-nek,RGB színekből keveri ki!
  4. #define R "255" //PIROS SZÍNKÓD
  5. #define G "0" //ZÖLD SZÍNKÓD
  6. #define B "0" //KÉK SZÍNKÓD
  7.  
  8. //Ezek a helyét állítják,pl: bal alsó sarokba
  9. #define X_KOORD "-1.0" // x koordináta, ez függőlegesen méri
  10. #define Y_KOORD "-1.0" // y koordináta, ez vízszintesen méri
  11.  
  12. #define EFFECT "0" // A hudmsg-nek különféle effekteket tudsz adni,pl: villogás
  13.  
  14. #define MSG_TIME "12.0" // Mennyi ideig mutassa a játékosnak a szöveget.
  15.  
  16. #define SZOVEG "Ide a szoveget" //És hogy mi-legyen maga a szöveg,amit megjelenítesz.
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_clcmd("say /szoveg","szoveg")
  20. }
  21. public szoveg(id){
  22. set_hudmessage(R, G, B, X_KOORD, Y_KOORD, EFFECT, 6.0, MSG_TIME)
  23. show_hudmessage(id, SZOVEG)
  24. }



Köszi :). és ,ha pl akarok nevet bele?. vagy akármit?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD kódok jelentősége
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 23:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Teszel a szövegbe egy %s-t ami a stringet kéri le:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. new nev[33]
  3. public plugin_init() {
  4. register_clcmd("say /nev","nevv")
  5. }
  6. public nevv(id){
  7. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.65, 0, 6.0, 12.0)
  8. show_hudmessage(id, "%s",get_user_name(id,nev,charsmax(nev))
  9. }
  10.  


majd az utolsó macskaköröm után ',' és a tömb neve ami tartalmazza azt,amit ki szeretnél írni,de ha 's'-t írsz,akkor csak szöveg lehet amit kiírsz. :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole