hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 16:17 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hali valaki átt tudná irni ezt a plugint ?
viewtopic.php?f=101&t=12654#

Következöre :
ne legyen halhatatlansag surf menu se
meg awp ct magozo t magozo
wp se
legyen benne hp vétel
+50 hp
ne legyen ujraeledes
arany deagle
legyen ben
tobbet sebezzen
arany ak meg arany m4

Modelt rakok, ha nem oldhato meg nem kell meg csinálni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 17:59 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
nem biztos hogy jó
megköszönés hogy dolgoztam xd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. public dik() {
  17. precache_model("models/arany/m4a1.mdl")
  18. precache_model("models/arany/ak47.mdl")
  19. precache_model("models/arany/deagle.mdl")
  20. }
  21.  
  22. new g_vault
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new admin
  26. new killp, killhsp
  27. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  28. new SyncHudObj
  29. enum shopitems
  30. {
  31. GRANATPACK,
  32. SEBESSEG,
  33. UJRAELEDES,
  34. SURFPACK,
  35. LATHATATLAN,
  36. OTSZAZHP,
  37. ONEHIT,
  38. HALHATATLAN,
  39. FULLPENZ,
  40. MAGOZOTE,
  41. MAGOZOCT,
  42. AWP
  43. };
  44. new cvar_bolt[shopitems]
  45.  
  46. new bool:activ_sebesseg[33]
  47. new bool:activ_lathatatlan[33]
  48. new bool:activ_onehit[33]
  49. new bool:activ_halhatatlan[33]
  50.  
  51. #define MAX_SHOP_ITEM 5
  52. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  53. {
  54. "",
  55. "\yArany m4a1\r|%d| Pont",
  56. "\yAran deagle \r|%d| Pont",
  57. "\y+HP 50 \r|%d| Pont",
  58. "\y1hit 1kill \r|%d| Pont",
  59. "\yArany m4a1\r|%d| Pont"
  60. };
  61. public plugin_init() {
  62.  
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  65.  
  66. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  67. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  68.  
  69. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  70. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  71. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  74. register_clcmd("say /adas", "adas")
  75. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  76.  
  77. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  78. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  79.  
  80. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  81. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  82.  
  83. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  84. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  85. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  86. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  87. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  88. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  89. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  90. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  91. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  92. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  93. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  94. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  95.  
  96. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  97.  
  98. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  99. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  100. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  101. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  102. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  103. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  104. new itemszam = (_:shopitems)
  105. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  106. {
  107. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  108. }
  109. }
  110. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  113. return PLUGIN_CONTINUE;
  114.  
  115. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  116. {
  117. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  118. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  119. }
  120. else
  121. {
  122. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  123. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  124. }
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126. }
  127. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  128. {
  129. if(activ_onehit[attacker])
  130. {
  131. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  132. }
  133. if(activ_halhatatlan[victim])
  134. {
  135. return HAM_SUPERCEDE
  136. }
  137. return HAM_IGNORED
  138. }
  139. public fw_player_spawn(id)
  140. {
  141. activ_halhatatlan[id] = false
  142. activ_onehit[id] = false
  143. activ_sebesseg[id] = false
  144. }
  145. public fw_player_spawn_post(id)
  146. {
  147. if(activ_lathatatlan[id])
  148. {
  149. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  150. activ_lathatatlan[id] = false
  151. }
  152. }
  153. public Event_Change_Weapon(id)
  154. {
  155. if(activ_sebesseg[id])
  156. {
  157. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  158. }
  159. return PLUGIN_CONTINUE
  160. }
  161. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  162. {
  163. static Item[64]
  164.  
  165. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  166. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  167.  
  168. new szTempid[10]
  169.  
  170. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  171. {
  172. num_to_str(i, szTempid, 9)
  173. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  174. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  175. }
  176. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  177. menu_display(id, Menu)
  178.  
  179. return PLUGIN_HANDLED
  180. }
  181. public Shoph(id, menu, item)
  182. {
  183. if( item == MENU_EXIT )
  184. {
  185. menu_destroy(menu)
  186. return PLUGIN_HANDLED
  187. }
  188. new data[6], iName[64]
  189. new access, callback
  190. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  191.  
  192. new key = str_to_num(data)
  193. new elo = is_user_alive(id)
  194. new ar[_:shopitems+1]
  195. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  196. {
  197. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  198. }
  199.  
  200. switch(key)
  201. {
  202. case 1:
  203. {
  204. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  205. {
  206. pontok[id] -= ar[key]
  207. strip_user_weapons(id)
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/m4a1.mdl")
  210. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 35)
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY M4A1T!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. case 2:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key];
  223. strip_user_weapons(id)
  224. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/deagle.mdl")
  225. give_item(id, "weapon_deagle")
  226. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  227. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY DEAGLET!")
  228. }
  229. else
  230. {
  231. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  232. }
  233. }
  234. case 3:
  235. {
  236. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  237. {
  238. pontok[id] -= ar[key]
  239. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  240. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  241. }
  242. else
  243. {
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  245. }
  246. }
  247. case 4:
  248. {
  249. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  250. {
  251. pontok[id] -= ar[key]
  252. activ_onehit[id] = true
  253. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  254. }
  255. else
  256. {
  257. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  258. }
  259. }
  260. case 5:
  261. {
  262. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  263. {
  264. pontok[id] -= ar[key]
  265. strip_user_weapons(id)
  266. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/ak47.mdl")
  267. give_item(id, "weapon_ak47")
  268. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 35)
  269. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY ak47t!")
  270. }
  271. else
  272. {
  273. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  274. }
  275. }
  276. }
  277. menu_destroy(menu)
  278. return PLUGIN_HANDLED
  279. }
  280.  
  281. public mentes(id)
  282. {
  283. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  284.  
  285. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  286. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  287.  
  288. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. public betoltes(id)
  292. {
  293. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  294.  
  295. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  296.  
  297. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  298.  
  299. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  300. return PLUGIN_CONTINUE;
  301. }
  302. public client_disconnect(id)
  303. {
  304. mentes(id);
  305. remove_task(id);
  306. pontok[id] = 0;
  307. activ_halhatatlan[id] = false
  308. activ_lathatatlan[id] = false
  309. activ_onehit[id] = false
  310. activ_sebesseg[id] = false
  311. }
  312.  
  313. public client_connect(id)
  314. {
  315. get_user_name(id, name[id], 31)
  316. betoltes(id);
  317. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  318. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  319. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  320. }
  321. public adas(id)
  322. {
  323. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  324. {
  325. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  326. new players[32], pnum, tempid
  327. new szName[32], szTempid[10]
  328. get_players(players, pnum)
  329. for( new i; i<pnum; i++ )
  330. {
  331. tempid = players[i];
  332. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  333. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  334. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  335.  
  336. }
  337. menu_display(id, menu, 0)
  338. }
  339. else
  340. {
  341. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  342.  
  343. }
  344. }
  345. public menu_handler(id, menu, item)
  346. {
  347. if( item == MENU_EXIT )
  348. {
  349. menu_destroy(menu);
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. new data[6], szName[64];
  354. new access, callback;
  355. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  356.  
  357. new tempid = str_to_num(data);
  358.  
  359. if( is_user_alive(tempid) )
  360. {
  361. pontok[tempid] += 10
  362. }
  363. client_cmd(id,"pont_adas")
  364. menu_destroy(menu);
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367. public ajandek_1(id)
  368. {
  369. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  370. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  371. pontok[id] += penz;
  372. }
  373. public ajandek_2(id)
  374. {
  375. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  376. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  377. pontok[id] += penz;
  378. }
  379. public ajandek_3(id)
  380. {
  381. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  382. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  383. pontok[id] += penz;
  384. }
  385.  
  386. public hud()
  387. {
  388. admin = 0;
  389. new players[32], pnum, tempid
  390. get_players(players, pnum, "c")
  391.  
  392. for( new i; i<pnum; i++ )
  393. {
  394. tempid = players[i]
  395. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  396. {
  397. admin++;
  398. }
  399.  
  400. }
  401. for( new i; i<pnum; i++ )
  402. {
  403. tempid = players[i]
  404. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  405. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  406. }
  407. }
  408.  

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: laci512 (2014.03.11. 23:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 18:24 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ja gamebanana.com itt tudsz találni arany modell skineket azokat nem csatoltam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 23:08 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ment a gomb koszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.12. 17:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hibás
    cod_adminkasztsma.sma(118) : error 017: undefined symbol "GREEN"
    cod_adminkasztsma.sma(118) : warning 215: expression has no effect
    cod_adminkasztsma.sma(118) : error 001: expected token: ";", but found ")"
    cod_adminkasztsma.sma(118) : error 029: invalid expression, assumed zero
    cod_adminkasztsma.sma(118) : fatal error 107: too many error messages on one line

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. public dik() {
  17. precache_model("models/arany/m4a1.mdl")
  18. precache_model("models/arany/ak47.mdl")
  19. precache_model("models/arany/deagle.mdl")
  20. }
  21.  
  22. new g_vault
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new admin
  26. new killp, killhsp
  27. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  28. new SyncHudObj
  29. enum shopitems
  30. {
  31. GRANATPACK,
  32. SEBESSEG,
  33. UJRAELEDES,
  34. SURFPACK,
  35. LATHATATLAN,
  36. OTSZAZHP,
  37. ONEHIT,
  38. HALHATATLAN,
  39. FULLPENZ,
  40. MAGOZOTE,
  41. MAGOZOCT,
  42. AWP
  43. };
  44. new cvar_bolt[shopitems]
  45.  
  46. new bool:activ_sebesseg[33]
  47. new bool:activ_lathatatlan[33]
  48. new bool:activ_onehit[33]
  49. new bool:activ_halhatatlan[33]
  50.  
  51. #define MAX_SHOP_ITEM 5
  52. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  53. {
  54. "",
  55. "\yArany m4a1\r|%d| Pont",
  56. "\yAran deagle \r|%d| Pont",
  57. "\y+HP 50 \r|%d| Pont",
  58. "\y1hit 1kill \r|%d| Pont",
  59. "\yArany m4a1\r|%d| Pont"
  60. };
  61. public plugin_init() {
  62.  
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  65.  
  66. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  67. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  68.  
  69. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  70. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  71. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  74. register_clcmd("say /adas", "adas")
  75. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  76.  
  77. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  78. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  79.  
  80. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  81. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  82.  
  83. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  84. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  85. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  86. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  87. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  88. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  89. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  90. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  91. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  92. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  93. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  94. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  95.  
  96. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  97.  
  98. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  99. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  100. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  101. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  102. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  103. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  104. new itemszam = (_:shopitems)
  105. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  106. {
  107. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  108. }
  109. }
  110. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  113. return PLUGIN_CONTINUE;
  114.  
  115. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  116. {
  117. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  118. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  119. }
  120. else
  121. {
  122. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  123. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  124. }
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126. }
  127. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  128. {
  129. if(activ_onehit[attacker])
  130. {
  131. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  132. }
  133. if(activ_halhatatlan[victim])
  134. {
  135. return HAM_SUPERCEDE
  136. }
  137. return HAM_IGNORED
  138. }
  139. public fw_player_spawn(id)
  140. {
  141. activ_halhatatlan[id] = false
  142. activ_onehit[id] = false
  143. activ_sebesseg[id] = false
  144. }
  145. public fw_player_spawn_post(id)
  146. {
  147. if(activ_lathatatlan[id])
  148. {
  149. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  150. activ_lathatatlan[id] = false
  151. }
  152. }
  153. public Event_Change_Weapon(id)
  154. {
  155. if(activ_sebesseg[id])
  156. {
  157. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  158. }
  159. return PLUGIN_CONTINUE
  160. }
  161. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  162. {
  163. static Item[64]
  164.  
  165. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  166. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  167.  
  168. new szTempid[10]
  169.  
  170. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  171. {
  172. num_to_str(i, szTempid, 9)
  173. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  174. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  175. }
  176. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  177. menu_display(id, Menu)
  178.  
  179. return PLUGIN_HANDLED
  180. }
  181. public Shoph(id, menu, item)
  182. {
  183. if( item == MENU_EXIT )
  184. {
  185. menu_destroy(menu)
  186. return PLUGIN_HANDLED
  187. }
  188. new data[6], iName[64]
  189. new access, callback
  190. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  191.  
  192. new key = str_to_num(data)
  193. new elo = is_user_alive(id)
  194. new ar[_:shopitems+1]
  195. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  196. {
  197. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  198. }
  199.  
  200. switch(key)
  201. {
  202. case 1:
  203. {
  204. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  205. {
  206. pontok[id] -= ar[key]
  207. strip_user_weapons(id)
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/m4a1.mdl")
  210. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 35)
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY M4A1T!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. case 2:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key];
  223. strip_user_weapons(id)
  224. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/deagle.mdl")
  225. give_item(id, "weapon_deagle")
  226. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  227. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY DEAGLET!")
  228. }
  229. else
  230. {
  231. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  232. }
  233. }
  234. case 3:
  235. {
  236. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  237. {
  238. pontok[id] -= ar[key]
  239. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  240. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  241. }
  242. else
  243. {
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  245. }
  246. }
  247. case 4:
  248. {
  249. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  250. {
  251. pontok[id] -= ar[key]
  252. activ_onehit[id] = true
  253. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  254. }
  255. else
  256. {
  257. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  258. }
  259. }
  260. case 5:
  261. {
  262. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  263. {
  264. pontok[id] -= ar[key]
  265. strip_user_weapons(id)
  266. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany/ak47.mdl")
  267. give_item(id, "weapon_ak47")
  268. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 35)
  269. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a ARANY ak47t!")
  270. }
  271. else
  272. {
  273. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  274. }
  275. }
  276. }
  277. menu_destroy(menu)
  278. return PLUGIN_HANDLED
  279. }
  280.  
  281. public mentes(id)
  282. {
  283. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  284.  
  285. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  286. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  287.  
  288. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. public betoltes(id)
  292. {
  293. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  294.  
  295. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  296.  
  297. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  298.  
  299. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  300. return PLUGIN_CONTINUE;
  301. }
  302. public client_disconnect(id)
  303. {
  304. mentes(id);
  305. remove_task(id);
  306. pontok[id] = 0;
  307. activ_halhatatlan[id] = false
  308. activ_lathatatlan[id] = false
  309. activ_onehit[id] = false
  310. activ_sebesseg[id] = false
  311. }
  312.  
  313. public client_connect(id)
  314. {
  315. get_user_name(id, name[id], 31)
  316. betoltes(id);
  317. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  318. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  319. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  320. }
  321. public adas(id)
  322. {
  323. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  324. {
  325. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  326. new players[32], pnum, tempid
  327. new szName[32], szTempid[10]
  328. get_players(players, pnum)
  329. for( new i; i<pnum; i++ )
  330. {
  331. tempid = players[i];
  332. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  333. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  334. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  335.  
  336. }
  337. menu_display(id, menu, 0)
  338. }
  339. else
  340. {
  341. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  342.  
  343. }
  344. }
  345. public menu_handler(id, menu, item)
  346. {
  347. if( item == MENU_EXIT )
  348. {
  349. menu_destroy(menu);
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. new data[6], szName[64];
  354. new access, callback;
  355. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  356.  
  357. new tempid = str_to_num(data);
  358.  
  359. if( is_user_alive(tempid) )
  360. {
  361. pontok[tempid] += 10
  362. }
  363. client_cmd(id,"pont_adas")
  364. menu_destroy(menu);
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367. public ajandek_1(id)
  368. {
  369. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  370. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  371. pontok[id] += penz;
  372. }
  373. public ajandek_2(id)
  374. {
  375. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  376. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  377. pontok[id] += penz;
  378. }
  379. public ajandek_3(id)
  380. {
  381. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  382. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  383. pontok[id] += penz;
  384. }
  385.  
  386. public hud()
  387. {
  388. admin = 0;
  389. new players[32], pnum, tempid
  390. get_players(players, pnum, "c")
  391.  
  392. for( new i; i<pnum; i++ )
  393. {
  394. tempid = players[i]
  395. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  396. {
  397. admin++;
  398. }
  399.  
  400. }
  401. for( new i; i<pnum; i++ )
  402. {
  403. tempid = players[i]
  404. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  405. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  406. }
  407. }
  408.  

aki meg csinálja megy a gomb !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.12. 17:52 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Nem hibás csak tallózd be a colorchat.inc-et

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.12. 18:12 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Nem hibás csak tallózd be a colorchat.inc-et

az egész kód hibás!

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.12. 18:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
nekem lefut hiba nélkül.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.12. 19:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
ultraibolya írta:
nekem lefut hiba nélkül.


tök mindegy, úgysem fog működni így

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2014.03.13. 14:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public dik() {


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
plugin_precache kell oda.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole