hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 08:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 107 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 107 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 07:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Hello Valaki megtudná ezt nekem csinálni?:) NEm kötelező és a negatív hsz.-eket nem kérem
Kellene bele:
-Bolt
-Köridő felett kiírja PL : Pontjaid: 555
Boltban van:
100 HP 20 Pont (1kör)
200 HP 35 Pont (1kör)
500 HP 70 Pont (1kör)
Bunnyhop 100 Pont (1mapra pl:de_dust2-n vagyunk és megveszem azon a mappon tudom használni)
Ejtőernyő 40 Pont (1mapra)
Láthatatlanság 70 Pont (kör)
Gyorsaság 40 Pont (1kör)
Nagyobb Sebzés 50 Pont (2x sebzés,1kör)
Titkos Gránát 50 Pont (1kör,van1 gránátja,de azt eldobja akkor kap helyette folyamatosan másikat)

Amiért + Pont jár:
Ölés,
Fejlövés,
Ha Lerakja a bombát
Ha Felszedi a bombát
Ha Lerakja a bombát és felrobban
Ha Túléli a kört
Ha a csapata megnyeri a kört
Ajándékba bizonyos idő után (pl 5perc után 5pont)

Amiért Pont levonás jár:
Ha meghal
Ha lerakja a bombát de felszedik
Ha felakarja szedni a bombát,de nem sikerül
Ha a csapata elveszíti a kört

A Pontokat mentse egy.ini-be névre ,ha lehet

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 13:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Egyedül az ini-s megoldás nem tetszik benne nekem :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 15:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Akkor ne. inibe csak mentse. :-D
Mind1 mibe menti csak valaki legyen oly nedves csinálja meg

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 16:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tetszik. Jó lenne ha valaki megcsinálná!:)

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 16:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Nem egyszerű plugin de jó :)

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 17:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Gondolom senki nem csinálja meg :D

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 18:18 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Ha valaki vállalkozna is rá, nem éppen a hlmod.hu -n kéne keresgetni/kérdezni. Ha a hlmod.hu -ról valaki megcsinálná, elöször feltöltené saját pluginok közé, majd TALÁN linkelné neked is. I don't no. Ajánlom az AlliedModderst, ott biztos megcsinálják neked! :)

alfanero írta:
Gondolom senki nem csinálja meg :D

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 18:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Így jó?

https://forums.alliedmods.net/showthrea ... ost2119302

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 18:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
van már elég pontrendszer,én biztos nem töltöm fel :D
de tessék itt van:
ha nagyon kell az ejtőernyő,akkor megtudom oldani callfuncal,de most nem akartam szarakodni,tehát nincs beleírva:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <nvault>
  6. #include <engine>
  7. new bomb_plantedp,bomb_defusedp,kill_hs,kill,five_min,
  8. ten_min,survival,ctwiin,tewiin
  9. new kill_vic
  10.  
  11. new point[33],name[33],g_vault
  12.  
  13. new bool:bunny[33]=false,damagee[33]=false,speed[33]=false,grenade[33]=false
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_event("DeathMsg","death","a")
  17. register_event("SendAudio","ctwin","a","2&!%MRAD_terwin")
  18. register_event("SendAudio","tewin","a","2&!%MRAD_ctwin")
  19.  
  20. bomb_plantedp = register_cvar("bomb_planted","5") // BOMBA LERAKASKOR
  21. bomb_defusedp = register_cvar("bomb_defused","10") //BOMBA HATASTALANITASAKOR
  22. kill = register_cvar("kill","5") // OLESENKENT
  23. kill_hs = register_cvar("kill_hs","7") // FEJLOVESENKENT
  24. five_min = register_cvar("five_minute","5") //5 PERCENKENT
  25. ten_min = register_cvar("ten_minute","10") //10 PERCENKENT
  26. ctwiin = register_cvar("ct_win","5") // CT GYOZELEM ESETEBEN
  27. tewiin = register_cvar("te_win","5") // TERROR GYOZELEM
  28. survival = register_cvar("survival","10") //TULELESKOR
  29.  
  30. kill_vic= register_cvar("kill_victim","2")
  31.  
  32. register_clcmd("say /bolt","show_menuu")
  33. register_clcmd("say_team /bolt","show_menuu")
  34. register_clcmd("say /shop","show_menuu")
  35. register_clcmd("say_team /shop","show_menuu")
  36.  
  37. register_logevent("end",2,"1=Round_End")
  38.  
  39. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","daamaagee")
  40. }
  41. public daamaagee(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  42. if(damagee[attacker]){
  43. SetHamParamFloat(attacker,Float:damage*2)
  44. }
  45. }
  46. public grenade_throw(id,gid,tip){
  47. if(grenade[id]){
  48. if(tip==CSW_HEGRENADE) give_item(id,"weapon_hegrenade")
  49. }
  50. }
  51. public end(id){
  52. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  53. speed[i]=false
  54. damagee[i]=false
  55. grenade[i]=false
  56. set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 255);
  57. }
  58. }
  59. public show_menuu(id){
  60. new menu=menu_create("\rBolt:","menu_handler")
  61. menu_additem(menu,"\y100 hp \R20P","1",0)
  62. menu_additem(menu,"\y200 hp \R35P","2",0)
  63. menu_additem(menu,"\y500 hp \R70P","3",0)
  64. menu_additem(menu,"\yBunnyhop \R100P","4",0)
  65. menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \R70P","5",0)
  66. menu_additem(menu,"\yGyorsasag \R40P","6",0)
  67. menu_additem(menu,"\yNagyobb sebzes \R50P","7",0)
  68. menu_additem(menu,"\yTitkor granat \R50P","8",0)
  69. menu_display(id,menu,0)
  70. }
  71. public menu_handler(id,menu,item){
  72. if(item==MENU_EXIT){
  73. menu_destroy(menu)
  74. return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76. new data[6],name[64]
  77. new acces,callback
  78. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  79. new key = str_to_num(data)
  80. switch(key){
  81. case 1:{
  82. if(get_user_pont(id)>=20){
  83. set_user_health(id,100)
  84. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-20)
  85. }
  86. }
  87. case 2:{
  88. if(get_user_pont(id)>=35){
  89. set_user_health(id,200)
  90. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-35)
  91. }
  92. }
  93. case 3:{
  94. if(get_user_pont(id)>=70) {
  95. set_user_health(id,500)
  96. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  97. }
  98. }
  99. case 4:{
  100. if(get_user_pont(id)>=100) {
  101. bunny[id]=true
  102. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-100)
  103. }
  104. }
  105. case 5:{
  106. if(get_user_pont(id)>=70){
  107. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  108. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-70)
  109. }
  110. }
  111. case 6:{
  112. if(get_user_pont(id)>=40) {
  113. speed[id]=true
  114. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-40)
  115. }
  116. }
  117. case 7:{
  118. if(get_user_pont(id)>=50){
  119. damagee[id]=true
  120. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  121. }
  122. }
  123. case 8:{
  124. if(get_user_pont(id)>=50){
  125. grenade[id]=true
  126. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  127. set_user_pont(id,get_user_pont(id)-50)
  128. }
  129. }
  130. }
  131. menu_destroy(menu)
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. public ctwin(){
  135. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  136. if(pev(i,pev_team) == 2){
  137. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(ctwiin))
  138. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert a nyerted csapatba vagy!",get_pcvar_num(ctwiin))
  139. }
  140. if(pev(i,pev_team) == 1){
  141. if(is_user_alive(i)){
  142. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(survival))
  143. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert tulelted a kort!",get_pcvar_num(survival))
  144. }
  145. }
  146. }
  147. }
  148. public tewin(){
  149. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  150. if(pev(i,pev_team)==1){
  151. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(tewiin))
  152. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert csapatod nyerte a kort!",get_pcvar_num(tewiin))
  153. }
  154. else if(pev(i,pev_team) == 2){
  155. if(is_user_alive(i)){
  156. set_user_pont(i,get_user_pont(i)+get_pcvar_num(survival))
  157. client_print(i,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert tulelted a kort!",get_pcvar_num(survival))
  158. }
  159. }
  160. }
  161. }
  162. public client_putinserver(id) set_task(300.0,"fivee",id)
  163. public fivee(id){
  164. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(five_min))
  165. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert jatszottal a szerveren 5 percet!",get_pcvar_num(five_min))
  166. set_task(300.0,"tene",id)
  167. }
  168. public tene(id){
  169. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(ten_min))
  170. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert jatszottal a szerveren 10 percet!",get_pcvar_num(ten_min))
  171. }
  172. public death(id){
  173. id = read_data(1)
  174. if(read_data(3)){
  175. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(kill_hs))
  176. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot a fejlovesert!",get_pcvar_num(kill_hs))
  177. }
  178. else{
  179. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(kill))
  180. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot az olesert!",get_pcvar_num(kill))
  181. }
  182. if(get_user_pont(read_data(2)>=get_pcvar_num(kill_vic))){
  183. client_print(read_data(2),print_chat,"Vesztettel %d pontot,mert megoltek!",get_pcvar_num(kill_vic))
  184. set_user_pont(read_data(2),get_user_pont(read_data(2)-get_pcvar_num(kill_vic)))
  185. }
  186. }
  187. public bomb_defused(id){
  188. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(bomb_defusedp))
  189. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert hatastalanitottad a bombat!",get_pcvar_num(bomb_defusedp))
  190. }
  191. public bomb_planted(id){
  192. client_print(id,print_chat,"Kaptal +%d pontot,mert leraktad a bombat!",get_pcvar_num(bomb_plantedp))
  193. set_user_pont(id,get_user_pont(id)+get_pcvar_num(bomb_plantedp))
  194. }
  195. stock get_user_pont(id) return point[id]
  196. stock set_user_pont(id,ertek) point[id] = ertek
  197. public client_disconnect(id){
  198. mentes(id)
  199. speed[id]=false
  200. damagee[id]=false
  201. grenade[id]=false
  202. get_user_name(id,name,charsmax(name))
  203. }
  204. public mentes(id)
  205. {
  206. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  207. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  208. format(vaultdata,255,"%d",get_user_pont(id))
  209. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  210. return PLUGIN_CONTINUE
  211. }
  212. public client_connect(id){
  213. speed[id]=false
  214. grenade[id]=false
  215. damagee[id]=false
  216. betoltes(id)
  217. }
  218. public betoltes(id)
  219. {
  220. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  222. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  223. set_user_pont(id,str_to_num(vaultdata))
  224. return PLUGIN_CONTINUE;
  225. }
  226. public client_PreThink(id) {
  227. if(bunny[id]){
  228. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  229.  
  230.  
  231. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  232. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  233.  
  234. if (flags & FL_WATERJUMP)
  235. return PLUGIN_CONTINUE
  236. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  237. return PLUGIN_CONTINUE
  238. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  239. return PLUGIN_CONTINUE
  240.  
  241. new Float:velocity[3]
  242. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  243. velocity[2] += 250.0
  244. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  245.  
  246. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  247. }
  248. return PLUGIN_CONTINUE
  249. }
  250. else return PLUGIN_CONTINUE
  251. return 1
  252. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Beckx (2014.04.02. 18:54) • alfanero (2014.04.03. 04:53)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.02. 18:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
azt valaki bele írná még hogy köridő felett kiirja a pontjait és amikor beirja h /bolt akkor baloldalt az itemek felett is,és ha a játékosnak nincs elég pontja ,hogy megvegye az itemet akkor jöjjön neki egy üzenet h nincs elég pénze

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole