hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], GoodMan, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 14:21 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Olyan plugint keresek,hogy ha valaki meghal akkor éledjen újra de legyen láthatatlan és ne legyen semmiféle fegyvere sem csak multijumpolni és bunyhoppolni tudjon(mint egy szellem). Nem tudom,hogy létezik-e ilyen de örülnék neki ha valaki tudna segíteni :)

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 14:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
viewtopic.php?f=101&t=12258
Ebből kilehet indulni :D

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 15:02 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Írtam én egy plugint..
teszt nem volt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Halalutan ujraeledes"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new bool:keppeseg[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("DeathMsg","halal","a")
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1)
  15. }
  16. public halal(){
  17. new szellem = read_data(2);
  18. if (keppeseg[szellem]){
  19. strip_user_weapons(szellem)
  20. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, szellem)
  21. set_user_rendering(szellem, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  22. }
  23. }
  24. public ujraeledes(id)
  25. {
  26. if(keppeseg[id])
  27. {
  28. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  29. keppeseg[id] = false
  30. }
  31. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DeR0iD 2014.04.13. 15:08-kor.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: Dharma (2014.04.13. 22:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 15:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
de asd,ha újraéleszted akkor a spawn megint lefut :D ejj

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.13. 22:38 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Még nem teszteltem de azért a kéz ment :thank_you2:

Mondjuk így jobban belegondolva nem hiszem,hogy megvalósítható lenne az elképzelésem.
Én úgy gondoltam ,hogy amikor a játékos halott akkor az az idő alatt amíg lejár a kőr ne unatkozzanak hanem
tudjanak mozogni a pályán nézőként.Csak ezt nem lehet megcsinálni mert 1.Blokkolnák az élő játékosokat; 2.Ha respawnolnak akkor soha nem lesz vége a kőrnek.

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.14. 16:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ha deroidé nem menne (márpedig nem fog,mivel mikor újraéleszti akkor ugyan úgy lefut a spawn event),akkor próbáld meg ezt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5. #include <fun>
  6. new szm[33]=false,Float:origin[3],Float:ug[3]
  7. public plugin_init() {
  8. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  9. register_logevent("rend",2,"1=Round_End")
  10. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","espawn")
  11. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","block")
  12. }
  13. public block(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  14. if(szm[attacker]){
  15. return HAM_SUPERCEDE
  16. }
  17. else return PLUGIN_CONTINUE
  18. return 1
  19. }
  20. public edeath(id){
  21. id=read_data(2)
  22. szm[id]=true
  23. pev(id,pev_origin,origin)
  24. pev(id,pev_angles,ug)
  25. ug[0]=0.0
  26. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)
  27. }
  28. public rend(id){
  29. for(new i=0;i<get_playersnum();i++){
  30. szm[i]=false
  31. }
  32. }
  33. public espawn(id){
  34. if(szm[id]){
  35. entity_set_origin(id,origin)
  36. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  37. set_user_godmode(id,1)
  38. strip_user_weapons(id)
  39. }
  40. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: Dharma (2014.04.15. 13:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.14. 21:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ultra a tiéd így első ránézésre működhet viszont remélem azzal számolt a kérdező, hogy nem lesz körvége.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 13:54 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Persze ,hogy tudom.Az elozo hozzaszolasomban is
megemlitettem mar,hogy valoszinuleg nem megoldhato.
De azert koszonom.

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 14:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
de meglehet,csak rá kell jönni :)
próbáld meg:
-1 mp-ként ellenőrzi hogy mindenki meghalt-e.(ha játékosok száma egyenlő a szellemekével,akkor mindenkit megöl)
Teszt nem volt :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5. #include <fun>
  6. new szm[33]=false,Float:origin[3],Float:ug[3]
  7. public plugin_init() {
  8. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  9. register_logevent("rend",2,"1=Round_End")
  10. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","espawn")
  11. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","block")
  12. set_task(1.0,"check",_,_,_,"b")
  13. }
  14. public block(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  15. if(szm[attacker]){
  16. return HAM_SUPERCEDE
  17. }
  18. else return PLUGIN_CONTINUE
  19. return 1
  20. }
  21. public edeath(id){
  22. id=read_data(2)
  23. szm[id]=true
  24. pev(id,pev_origin,origin)
  25. pev(id,pev_angles,ug)
  26. ug[0]=0.0
  27. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)
  28. }
  29. public rend(id){
  30. for(new i=0;i<get_playersnum();i++){
  31. szm[i]=false
  32. }
  33. }
  34. public espawn(id){
  35. if(szm[id]){
  36. entity_set_origin(id,origin)
  37. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  38. set_user_godmode(id,1)
  39. strip_user_weapons(id)
  40. }
  41. }
  42. public check(){
  43. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  44. if(!szm[i]){
  45. if(str_to_num(szm[i]) == get_playersnum()){
  46. user_silentkill(i)
  47. }
  48. }
  49. }
  50. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: Dharma (2014.04.15. 20:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál után szellem újraéledés.
HozzászólásElküldve: 2014.04.15. 15:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:31
Hozzászólások: 74
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hát ezzel azt értem el,hogy amikor valaki meghal akkor kifagy a szerver :)))

_________________
Nézzetek fel :)
Kép

Honlap: http://chos-team.ucoz.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole