hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü!
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 13:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Sziasztok!
Egy egyszerű fegyvermenüt szeretnék.
Amiben csak csomagokat lehet venni.
Ami egy tetszőleges időt visszaszámol és utánna bezáródik. :)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü!
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 13:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /fegyvermenu", "playerspawn");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29.  
  30. new players[32], pnum
  31. get_players(players, pnum)
  32. for(new i=0; i<pnum; i++)
  33. {
  34. already[i] = false;
  35. }
  36. }
  37.  
  38. public playerspawn(id)
  39. {
  40. g_showsec[id] = 20;
  41. already[id] = false;
  42. fegyvermenu(id);
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  48.  
  49. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  50. new string[200];
  51.  
  52. if(g_showsec[id] <= 20)
  53. {
  54. if(g_showsec[id] != 0)
  55. {
  56. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  57. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  58. g_showsec[id]--;
  59. }
  60. else
  61. {
  62. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. }
  66.  
  67. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  68. {
  69.  
  70. strip_user_weapons(id);
  71. format(string, charsmax(string), " \rFegyver menĂĽ \w^n\r[*|IMMORTALS|*]\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  72. new menu = menu_create(string, "handler")
  73. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  80. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  81. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  82. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  83. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  85.  
  86. menu_display(id, menu);
  87. }
  88. else
  89. {
  90. formatex(string, charsmax(string), "\r[*|IMMORTALS|*]^n\yFegyver menĂĽ\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  91. new menu = menu_create(string, "handler")
  92. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  93. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  97. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  98. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  99. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  100. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  101. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  102. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  103. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  104. menu_display(id, menu);
  105. }
  106.  
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108. }
  109.  
  110. public handler(id, menu, item)
  111. {
  112. if( item == MENU_EXIT )
  113. {
  114. menu_destroy(menu);
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117. already[id] = true;
  118. new data[6], szName[64];
  119. new access, callback;
  120. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  121. new key = str_to_num(data);
  122. switch(key)
  123. {
  124.  
  125. case 1:
  126. {
  127.  
  128. give_player_grenades(id);
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "weapon_m4a1");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot! Ölj!");
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_deagle");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "weapon_ak47");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. give_item(id, "ammo_762nato");
  153. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot! Ölj!");
  154. }
  155. case 3:
  156. {
  157. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  158. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  159. {
  160. if(gWPCT < 2)
  161. {
  162.  
  163. give_player_grenades(id);
  164. give_item(id, "weapon_knife");
  165. give_item(id, "weapon_awp");
  166. give_item(id, "weapon_deagle");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_50ae");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. give_item(id, "ammo_338magnum");
  173. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  174. gWPCT++
  175. }
  176. else
  177. {
  178. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  179. fegyvermenu(id);
  180. }
  181. }
  182. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  183. {
  184. if(gWPTE < 2)
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_awp");
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. give_item(id, "ammo_338magnum");
  197. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  198. gWPTE++
  199. }
  200. else
  201. {
  202. client_print(id, print_center, "[*|IMMORTALS|*] Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  203. fegyvermenu(id);
  204. }
  205. }
  206.  
  207. }
  208. case 4:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "weapon_m249");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. give_item(id, "ammo_556natobox");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot! Ölj!");
  222. }
  223. case 5:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_aug");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot! Ölj!");
  237. }
  238. case 6:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_famas");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot! Ölj!");
  252. }
  253. case 7:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_galil");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot! Ölj!");
  267. }
  268. case 8:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. give_item(id, "ammo_9mm");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot! Ölj!");
  282. }
  283. case 9:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_xm1014");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot! Ölj!");
  297. }
  298. case 10:
  299. {
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302. give_item(id, "weapon_knife");
  303. give_item(id, "weapon_deagle");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae")
  307. give_item(id, "weapon_m3");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot! Ölj!");
  312. }
  313. case 11:
  314. {
  315.  
  316. give_player_grenades(id);
  317. give_item(id, "weapon_knife");
  318. give_item(id, "weapon_deagle");
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320. give_item(id, "ammo_50ae");
  321. give_item(id, "ammo_50ae")
  322. give_item(id, "weapon_scout");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. give_item(id, "ammo_762nato");
  326. ColorChat(id, BLUE, "[*|IMMORTALS|*] ^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot! Ölj!");
  327. }
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED;
  330. }
  331.  
  332. stock give_player_grenades(index)
  333. {
  334. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  335. give_item(index, "weapon_flashbang");
  336. give_item(index, "weapon_flashbang");
  337. give_item(index, "item_thighpack");
  338. give_item(index, "item_assaultsuit");
  339. }
  340.  

Lehet használni a keresőt is!

Ők köszönték meg lis789 nek ezt a hozzászólást: TitkosHódoló (2014.04.19. 15:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü!
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 13:39 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Tegnap egész nap kerestem és nem találtam :C

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü!
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 13:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Legközelebb légy figyelmesebb!




-------------
Jöhet egy gomb is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole