hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 00:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 526 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 18:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Sziasztok! Ezt miért nem fordítja le? amx.freakz.ro-val és aghl.ru/webcompiler/ is próbáltam.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new const fegyvernevek[][] = {
  12. "[*Replesion*]M4A1",
  13. "[*Replesion*]AK47",
  14. "[*Replesion*]AWP",
  15. "[*Replesion*]Scout",
  16. "[*Replesion*]Shotgun",
  17. "[*Replesion*]Galil"
  18. }
  19.  
  20. new const fegyverertek[][] = {
  21. "weapon_m4a1",
  22. "weapon_ak47",
  23. "weapon_awp",
  24. "weapon_scout",
  25. "weapon_m3",
  26. "weapon_galil"
  27. }
  28.  
  29. new cEnable;
  30. new cOnspawn;
  31. new cOncommand;
  32. new cCommandpunish;
  33. new cPunishamount;
  34. new cCommandbuyzone;
  35. new cColorchat;
  36. new cWP;
  37. new cSecond;
  38. new cAdvert;
  39.  
  40. new gWP = 0;
  41. new bool:gBombas[33] = false;
  42. new bool:gHirdetes = false;
  43.  
  44. public plugin_init() {
  45. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  46.  
  47. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwUjraeled", 1);
  48. register_clcmd("say /fegyver", "parancs");
  49. register_logevent("bomb_is_dropped", 3, "2=Dropped_The_Bomb");
  50. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  51.  
  52. cEnable = register_cvar("fmenu_bekapcsolva", "1");
  53. cOnspawn = register_cvar("fmenu_automenu", "1");
  54. cOncommand = register_cvar("fmenu_parancs", "1");
  55. cCommandpunish = register_cvar("fmenu_buntetes", "1");
  56. cPunishamount = register_cvar("fmenu_mennyiseg", "15");
  57. cCommandbuyzone = register_cvar("fmenu_buyzone", "1");
  58. cColorchat = register_cvar("fmenu_szineschat", "1");
  59. cWP = register_cvar("fmenu_wpkorlat", "4");
  60. cSecond = register_cvar("fmenu_pisztoly", "deagle");
  61. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");
  62.  
  63. register_dictionary("fegyvermenu.txt");
  64.  
  65. AdvertChck();
  66.  
  67. }
  68.  
  69. public logevent_round_end()
  70. {
  71. gWP = 0;
  72. new i = 0;
  73. while(i < 33)
  74. {
  75. gBombas[i] = false;
  76. i++
  77. }
  78. }
  79. public AdvertChck()
  80. {
  81. if(get_pcvar_float(cAdvert) > 0.0 || !get_pcvar_num(cEnable))
  82. {
  83. set_task(get_pcvar_float(cAdvert), "AdvertChck");
  84. gHirdetes ? elso() : masodik();
  85. }
  86. }
  87.  
  88. public elso()
  89. {
  90. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  91. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  92. else
  93. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  94. gHirdetes = false;
  95. }
  96.  
  97. public masodik()
  98. {
  99. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  100. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  101. else
  102. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  103. gHirdetes = true;
  104. }
  105. public fwUjraeled(id)
  106. {
  107. cs_set_user_money(id, 0, 0);
  108. if(get_pcvar_num(cOnspawn) && is_user_alive(id))
  109. fegyvermenu(id);
  110. else
  111. return PLUGIN_CONTINUE;
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113. }
  114.  
  115. public parancs(id)
  116. {
  117. if(!get_pcvar_num(cEnable) || !get_pcvar_num(cOncommand))
  118. return PLUGIN_CONTINUE;
  119. if(get_pcvar_num(cCommandbuyzone) && !cs_get_user_buyzone(id))
  120. {
  121. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  122. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  123. else
  124. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127. switch(get_pcvar_num(cCommandpunish))
  128. {
  129. case 0: semmi();
  130. case 1: set_user_health(id, get_user_health(id)-get_pcvar_num(cPunishamount));
  131. }
  132. fegyvermenu(id);
  133. return PLUGIN_HANDLED;
  134. }
  135.  
  136. semmi() { }
  137.  
  138. public fegyvermenu(id)
  139. {
  140. if(!get_pcvar_num(cEnable))
  141. return PLUGIN_CONTINUE;
  142. new l_str[64];
  143. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  144. new menu = menu_create(l_str, "fegyvermenu_handler");
  145. for(new i=0; i<sizeof(fegyvernevek); i++)
  146. {
  147. menu_additem(menu, fegyvernevek[i], fegyverertek[i], 0);
  148. }
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150. menu_display(id, menu, 0);
  151. return PLUGIN_HANDLED;
  152. }
  153.  
  154. public fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  155. {
  156. if( item == MENU_EXIT )
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. return PLUGIN_HANDLED;
  160. }
  161.  
  162. new data[15], szName[64];
  163. new access, callback;
  164. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  165. if(equal(data, "weapon_awp"))
  166. {
  167. if(gWP == get_pcvar_num(cWP))
  168. {
  169. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  170. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  171. else
  172. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  173. fegyvermenu(id);
  174. return PLUGIN_HANDLED;
  175. }
  176. else
  177. {
  178. bombacheck(id);
  179. give_item(id, data);
  180. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  181. give_item(id, pisztolykell())
  182. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  183. if(gBombas[id] == true)
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_c4");
  186. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  187. }
  188. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  189. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  190. else
  191. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  192. gWP++;
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }
  195. }
  196. bombacheck(id);
  197. give_item(id, data);
  198. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  199. give_item(id, pisztolykell())
  200. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  201. if(gBombas[id] == true)
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_c4");
  204. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  205. }
  206. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  207. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  208. else
  209. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  210. return 0;
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public weapon_to_csw(weapon[])
  215. {
  216. if(equal(weapon, "weapon_m4a1"))
  217. return CSW_M4A1;
  218. else if(equal(weapon, "weapon_ak47"))
  219. return CSW_AK47;
  220. else if(equal(weapon, "weapon_awp"))
  221. return CSW_AWP;
  222. else if(equal(weapon, "weapon_famas"))
  223. return CSW_FAMAS;
  224. else if(equal(weapon, "weapon_aug"))
  225. return CSW_AUG;
  226. else if(equal(weapon, "weapon_g3sg1"))
  227. return CSW_G3SG1;
  228. else if(equal(weapon, "weapon_galil"))
  229. return CSW_GALIL;
  230. else if(equal(weapon, "weapon_m249"))
  231. return CSW_M249;
  232. else if(equal(weapon, "weapon_m3"))
  233. return CSW_M3;
  234. else if(equal(weapon, "weapon_mac10"))
  235. return CSW_MAC10;
  236. else if(equal(weapon, "weapon_mp5navy"))
  237. return CSW_MP5NAVY;
  238. else if(equal(weapon, "weapon_p90"))
  239. return CSW_P90;
  240. else if(equal(weapon, "weapon_scout"))
  241. return CSW_SCOUT;
  242. else if(equal(weapon, "weapon_sg550"))
  243. return CSW_SG550;
  244. else if(equal(weapon, "weapon_sg552"))
  245. return CSW_SG552;
  246. else if(equal(weapon, "weapon_tmp"))
  247. return CSW_TMP;
  248. else if(equal(weapon, "weapon_ump45"))
  249. return CSW_UMP45;
  250. else if(equal(weapon, "weapon_xm1014"))
  251. return CSW_XM1014;
  252. else if(equal(weapon, "weapon_deagle"))
  253. return CSW_DEAGLE;
  254. else if(equal(weapon, "weapon_elite"))
  255. return CSW_ELITE;
  256. else if(equal(weapon, "weapon_fiveseven"))
  257. return CSW_FIVESEVEN;
  258. else if(equal(weapon, "weapon_glock18"))
  259. return CSW_GLOCK18;
  260. else if(equal(weapon, "weapon_p228"))
  261. return CSW_P228;
  262. else if(equal(weapon, "weapon_usp"))
  263. return CSW_USP;
  264. return -1;
  265. }
  266.  
  267. public pisztolykell()
  268. {
  269. new returnertek[15];
  270. new cvarertek[10];
  271. get_pcvar_string(cSecond, cvarertek, 9);
  272. format(returnertek, 14, "weapon_%s", cvarertek);
  273. return returnertek;
  274. }
  275.  
  276. public bombacheck(id)
  277. {
  278. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  279. gBombas[id] = true;
  280. strip_user_weapons(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. }
  283.  
  284. public bomb_is_dropped()
  285. {
  286. new player = get_loguser_index();
  287. gBombas[player] = false;
  288. }
  289.  
  290. stock get_loguser_index()
  291. {
  292. new loguser[80], name[32];
  293.  
  294. read_logargv(0, loguser, 79);
  295. parse_loguser(loguser, name, 31);
  296.  
  297. return get_user_index(name);
  298. }
  299. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  300. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  301. */
  302.  



amx.freakz.ro hiba üzenete: Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

fegyvermenu.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compile failed!

aghl.ru hiba üzenete:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

f.sma(189) : error 017: undefined symbol "GREEN"
f.sma(189) : warning 217: loose indentation
f.sma(189) : warning 215: expression has no effect
f.sma(189) : warning 215: expression has no effect
f.sma(189) : warning 215: expression has no effect
f.sma(189) : error 001: expected token: ";", but found ")"
f.sma(189) : error 029: invalid expression, assumed zero
f.sma(189) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file f.amx (compile failed).

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 18:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
nekem lefordul hiba nélkül,sztem neked ez hianyzik


Csatolmányok:
colorchat.inc [2.51 KiB]
Letöltve 62 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 18:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Értem és ezt beleírjam vagy csak legyen a gépemen? :P

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
AMXX-Studio\include <-- Ide tedd bele ebbe a mappába!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
AMXX - Studiot használsz?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 19:54 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Sikerült lefordítanom. Már csak azzal lenne gond,hogy van hozzá egy fegyvermenu.txt fájl.
Betettem data/lang-ba és nem érzékeli.
AZAZ ML_NOTFOUND KAPTAL_VLMIT.
ML_NOTFOUND HIRDETES
ML_NOTFOUND HIRDETES2
A .txt fájlban ezt írja:
[hu]
HIRDETES = A szerveren fegyvermenü fut. Letölthető: hlmod.hu
HIRDETES2 = A Fegyvermenü használatához írd be /fegyver.
CSAK_BUYZONE = Csak vásárlási zónában használhatod.
MAX_WP = Több ember wp-zik már. Kérlek válassz mást.
KAPTAL_VMIT = Sikeresen megkaptad a választott fegyvercsomagot.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 20:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Simán Lefut Amx Freakzo-val
Kód:
Header size:           1524 bytes
Code size:            10580 bytes
Data size:             5948 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   34436 bytes
Done.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new const fegyvernevek[][] = {
  12. "[*Replesion*]M4A1",
  13. "[*Replesion*]AK47",
  14. "[*Replesion*]AWP",
  15. "[*Replesion*]Scout",
  16. "[*Replesion*]Shotgun",
  17. "[*Replesion*]Galil"
  18. }
  19.  
  20. new const fegyverertek[][] = {
  21. "weapon_m4a1",
  22. "weapon_ak47",
  23. "weapon_awp",
  24. "weapon_scout",
  25. "weapon_m3",
  26. "weapon_galil"
  27. }
  28.  
  29. new cEnable;
  30. new cOnspawn;
  31. new cOncommand;
  32. new cCommandpunish;
  33. new cPunishamount;
  34. new cCommandbuyzone;
  35. new cColorchat;
  36. new cWP;
  37. new cSecond;
  38. new cAdvert;
  39.  
  40. new gWP = 0;
  41. new bool:gBombas[33] = false;
  42. new bool:gHirdetes = false;
  43.  
  44. public plugin_init() {
  45. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  46.  
  47. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwUjraeled", 1);
  48. register_clcmd("say /fegyver", "parancs");
  49. register_logevent("bomb_is_dropped", 3, "2=Dropped_The_Bomb");
  50. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  51.  
  52. cEnable = register_cvar("fmenu_bekapcsolva", "1");
  53. cOnspawn = register_cvar("fmenu_automenu", "1");
  54. cOncommand = register_cvar("fmenu_parancs", "1");
  55. cCommandpunish = register_cvar("fmenu_buntetes", "1");
  56. cPunishamount = register_cvar("fmenu_mennyiseg", "15");
  57. cCommandbuyzone = register_cvar("fmenu_buyzone", "1");
  58. cColorchat = register_cvar("fmenu_szineschat", "1");
  59. cWP = register_cvar("fmenu_wpkorlat", "4");
  60. cSecond = register_cvar("fmenu_pisztoly", "deagle");
  61. cAdvert = register_cvar("fmenu_hirdetes", "30.0");
  62.  
  63. register_dictionary("fegyvermenu.txt");
  64.  
  65. AdvertChck();
  66.  
  67. }
  68.  
  69. public logevent_round_end()
  70. {
  71. gWP = 0;
  72. new i = 0;
  73. while(i < 33)
  74. {
  75. gBombas[i] = false;
  76. i++
  77. }
  78. }
  79. public AdvertChck()
  80. {
  81. if(get_pcvar_float(cAdvert) > 0.0 || !get_pcvar_num(cEnable))
  82. {
  83. set_task(get_pcvar_float(cAdvert), "AdvertChck");
  84. gHirdetes ? elso() : masodik();
  85. }
  86. }
  87.  
  88. public elso()
  89. {
  90. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  91. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  92. else
  93. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES", AUTHOR);
  94. gHirdetes = false;
  95. }
  96.  
  97. public masodik()
  98. {
  99. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  100. ColorChat(0, BLUE, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  101. else
  102. client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "HIRDETES2", AUTHOR);
  103. gHirdetes = true;
  104. }
  105. public fwUjraeled(id)
  106. {
  107. cs_set_user_money(id, 0, 0);
  108. if(get_pcvar_num(cOnspawn) && is_user_alive(id))
  109. fegyvermenu(id);
  110. else
  111. return PLUGIN_CONTINUE;
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113. }
  114.  
  115. public parancs(id)
  116. {
  117. if(!get_pcvar_num(cEnable) || !get_pcvar_num(cOncommand))
  118. return PLUGIN_CONTINUE;
  119. if(get_pcvar_num(cCommandbuyzone) && !cs_get_user_buyzone(id))
  120. {
  121. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  122. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  123. else
  124. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "CSAK_BUYZONE");
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127. switch(get_pcvar_num(cCommandpunish))
  128. {
  129. case 0: semmi();
  130. case 1: set_user_health(id, get_user_health(id)-get_pcvar_num(cPunishamount));
  131. }
  132. fegyvermenu(id);
  133. return PLUGIN_HANDLED;
  134. }
  135.  
  136. semmi() { }
  137.  
  138. public fegyvermenu(id)
  139. {
  140. if(!get_pcvar_num(cEnable))
  141. return PLUGIN_CONTINUE;
  142. new l_str[64];
  143. format(l_str, charsmax(l_str), "%s v%s by: %s",PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  144. new menu = menu_create(l_str, "fegyvermenu_handler");
  145. for(new i=0; i<sizeof(fegyvernevek); i++)
  146. {
  147. menu_additem(menu, fegyvernevek[i], fegyverertek[i], 0);
  148. }
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150. menu_display(id, menu, 0);
  151. return PLUGIN_HANDLED;
  152. }
  153.  
  154. public fegyvermenu_handler(id, menu, item)
  155. {
  156. if( item == MENU_EXIT )
  157. {
  158. menu_destroy(menu);
  159. return PLUGIN_HANDLED;
  160. }
  161.  
  162. new data[15], szName[64];
  163. new access, callback;
  164. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  165. if(equal(data, "weapon_awp"))
  166. {
  167. if(gWP == get_pcvar_num(cWP))
  168. {
  169. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  170. ColorChat(id, RED, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  171. else
  172. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "MAX_WP");
  173. fegyvermenu(id);
  174. return PLUGIN_HANDLED;
  175. }
  176. else
  177. {
  178. bombacheck(id);
  179. give_item(id, data);
  180. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  181. give_item(id, pisztolykell())
  182. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  183. if(gBombas[id] == true)
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_c4");
  186. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  187. }
  188. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  189. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  190. else
  191. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  192. gWP++;
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }
  195. }
  196. bombacheck(id);
  197. give_item(id, data);
  198. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(data), 200);
  199. give_item(id, pisztolykell())
  200. cs_set_user_bpammo(id, weapon_to_csw(pisztolykell()), 200);
  201. if(gBombas[id] == true)
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_c4");
  204. cs_set_user_plant(id, 1, 1);
  205. }
  206. if(get_pcvar_num(cColorchat))
  207. ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  208. else
  209. client_print(id, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "KAPTAL_VMIT");
  210. return 0;
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public weapon_to_csw(weapon[])
  215. {
  216. if(equal(weapon, "weapon_m4a1"))
  217. return CSW_M4A1;
  218. else if(equal(weapon, "weapon_ak47"))
  219. return CSW_AK47;
  220. else if(equal(weapon, "weapon_awp"))
  221. return CSW_AWP;
  222. else if(equal(weapon, "weapon_famas"))
  223. return CSW_FAMAS;
  224. else if(equal(weapon, "weapon_aug"))
  225. return CSW_AUG;
  226. else if(equal(weapon, "weapon_g3sg1"))
  227. return CSW_G3SG1;
  228. else if(equal(weapon, "weapon_galil"))
  229. return CSW_GALIL;
  230. else if(equal(weapon, "weapon_m249"))
  231. return CSW_M249;
  232. else if(equal(weapon, "weapon_m3"))
  233. return CSW_M3;
  234. else if(equal(weapon, "weapon_mac10"))
  235. return CSW_MAC10;
  236. else if(equal(weapon, "weapon_mp5navy"))
  237. return CSW_MP5NAVY;
  238. else if(equal(weapon, "weapon_p90"))
  239. return CSW_P90;
  240. else if(equal(weapon, "weapon_scout"))
  241. return CSW_SCOUT;
  242. else if(equal(weapon, "weapon_sg550"))
  243. return CSW_SG550;
  244. else if(equal(weapon, "weapon_sg552"))
  245. return CSW_SG552;
  246. else if(equal(weapon, "weapon_tmp"))
  247. return CSW_TMP;
  248. else if(equal(weapon, "weapon_ump45"))
  249. return CSW_UMP45;
  250. else if(equal(weapon, "weapon_xm1014"))
  251. return CSW_XM1014;
  252. else if(equal(weapon, "weapon_deagle"))
  253. return CSW_DEAGLE;
  254. else if(equal(weapon, "weapon_elite"))
  255. return CSW_ELITE;
  256. else if(equal(weapon, "weapon_fiveseven"))
  257. return CSW_FIVESEVEN;
  258. else if(equal(weapon, "weapon_glock18"))
  259. return CSW_GLOCK18;
  260. else if(equal(weapon, "weapon_p228"))
  261. return CSW_P228;
  262. else if(equal(weapon, "weapon_usp"))
  263. return CSW_USP;
  264. return -1;
  265. }
  266.  
  267. public pisztolykell()
  268. {
  269. new returnertek[15];
  270. new cvarertek[10];
  271. get_pcvar_string(cSecond, cvarertek, 9);
  272. format(returnertek, 14, "weapon_%s", cvarertek);
  273. return returnertek;
  274. }
  275.  
  276. public bombacheck(id)
  277. {
  278. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  279. gBombas[id] = true;
  280. strip_user_weapons(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. }
  283.  
  284. public bomb_is_dropped()
  285. {
  286. new player = get_loguser_index();
  287. gBombas[player] = false;
  288. }
  289.  
  290. stock get_loguser_index()
  291. {
  292. new loguser[80], name[32];
  293.  
  294. read_logargv(0, loguser, 79);
  295. parse_loguser(loguser, name, 31);
  296.  
  297. return get_user_index(name);
  298. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: TitkosHódoló (2014.04.20. 21:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 20:30 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
DE MÁR NEM AZ A PROBLÉMÁM!!!!
HANEM HOGY NE ÉRZÉKELI A .TXT FÁJLT.
Sajnálom csak már ideges vagyok xddd

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 20:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Rakj be másik fegyvermenüt :)
erre már nemtudok mást mondani :D

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü fordítás hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.04.20. 20:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
De ettől jobb fegyvermenü nincs xDDD
Egyszerű,nem túl csicsázott,a célra tökéletes.
Ez kell nekem.
Valaki oldja már meg. :)
Valamit parancsot írjatok bele,hogy honnan nézze azokat a cuccosokat :)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole