hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 13:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 175 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 175 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segítség az átírásba
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 10:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok!
Most lenne egy nagy kérésem:ebbe a pluginba ugye ugy van irva,hogy fegyvermenü meg ha választottam utana pisztolymenü
Na azt szeretnem,ha ezeket igy írná:(mind2-re)![*W-T-F*]!-Fegyverek
Aki ezt megcsinalja es megvalaszolja eloszor annak megkoszonok vmi posztjat
A forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  9.  
  10. new const g_MaxAmmo[] =
  11. {
  12. 0,
  13. 52, //CSW_P228
  14. 0,
  15. 90, //CSW_SCOUT
  16. 0, //CSW_HEGRENADE
  17. 32, //CSW_XM1014
  18. 0, //CSW_C4
  19. 100,//CSW_MAC10
  20. 90, //CSW_AUG
  21. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  22. 120,//CSW_ELITE
  23. 100,//CSW_FIVESEVEN
  24. 100,//CSW_UMP45
  25. 0, //CSW_SG550
  26. 90, //CSW_GALIL
  27. 90, //CSW_FAMAS
  28. 100,//CSW_USP
  29. 120,//CSW_GLOCK18
  30. 0, //CSW_AWP
  31. 120,//CSW_MP5NAVY
  32. 200,//CSW_M249
  33. 32, //CSW_M3
  34. 90, //CSW_M4A1
  35. 120,//CSW_TMP
  36. 0, //CSW_G3SG1
  37. 0, //CSW_FLASHBANG
  38. 35, //CSW_DEAGLE
  39. 90, //CSW_SG552
  40. 90, //CSW_AK47
  41. 0, //CSW_KNIFE
  42. 100//CSW_P90
  43. }
  44. new orokloszer
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  50. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  51. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  52. }
  53. public Event_CurWeapon(id)
  54. {
  55. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  56. {
  57. if(is_user_alive(id))
  58. {
  59. new fegyver = read_data(2)
  60. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  61. {
  62. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  63. }
  64. }
  65. }
  66. }
  67. public FegyverMenu(id)
  68. {
  69. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  70. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  71. {
  72. strip_user_weapons(id)
  73. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  74. give_item(id, "weapon_knife")
  75. give_item(id, "weapon_c4")
  76. cs_set_user_plant(id,1,1)
  77. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  78. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  79. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  80. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  108. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  109. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  110. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  111. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  112. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  113. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  114. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  115. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  116. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  117. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  118. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  119. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  120. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  121. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  122. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  124. menu_display(id, menu, 0);
  125. }
  126. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  127. {
  128. strip_user_weapons(id)
  129. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  130. give_item(id, "weapon_knife")
  131. give_item(id, "item_thighpack");
  132. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  133. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  134. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  135. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  136. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  137. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  138. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  139. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  140. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  141. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  142. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  143. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  144. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  145. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  146. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  147. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  148. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  149. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  150. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  152. menu_display(id, menu, 0);
  153. }
  154. }
  155. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  156. {
  157. new command[6], name[64], access, callback;
  158. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  159. switch(item)
  160. {
  161. case 0:
  162. {
  163. give_item(id, "weapon_m4a1");
  164. give_item(id, "ammo_556nato");
  165. give_item(id, "ammo_556nato");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "item_assaultsuit")
  169. PistolMenu(id);
  170. }
  171. case 1:
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_ak47");
  174. give_item(id, "ammo_762nato");
  175. give_item(id, "ammo_762nato");
  176. give_item(id, "ammo_762nato");
  177. give_item(id, "weapon_knife");
  178. give_item(id, "item_assaultsuit")
  179. PistolMenu(id);
  180. }
  181. case 3:
  182. {
  183. give_item(id, "weapon_famas");
  184. give_item(id, "ammo_556nato");
  185. give_item(id, "ammo_556nato");
  186. give_item(id, "ammo_556nato");
  187. give_item(id, "ammo_556nato");
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "item_assaultsuit")
  190. PistolMenu(id);
  191. }
  192. case 4:
  193. {
  194. give_item(id, "weapon_m249");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "item_assaultsuit")
  199. PistolMenu(id);
  200. }
  201. case 5:
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_m3");
  204. give_item(id, "ammo_buckshot");
  205. give_item(id, "ammo_buckshot");
  206. give_item(id, "ammo_buckshot");
  207. give_item(id, "weapon_knife");
  208. give_item(id, "item_assaultsuit")
  209. PistolMenu(id);
  210. }
  211. case 6:
  212. {
  213. give_item(id, "weapon_xm1014");
  214. give_item(id, "ammo_buckshot");
  215. give_item(id, "ammo_buckshot");
  216. give_item(id, "ammo_buckshot");
  217. give_item(id, "ammo_buckshot");
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "item_assaultsuit")
  220. PistolMenu(id);
  221. }
  222. case 7:
  223. {
  224. give_item(id, "weapon_scout");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. give_item(id, "ammo_762nato");
  227. give_item(id, "ammo_762nato");
  228. give_item(id, "ammo_762nato");
  229. give_item(id, "ammo_762nato");
  230. give_item(id, "ammo_762nato");
  231. give_item(id, "ammo_762nato");
  232. give_item(id, "ammo_762nato");
  233. give_item(id, "ammo_762nato");
  234. give_item(id, "item_assaultsuit")
  235. PistolMenu(id);
  236. }
  237. case 8:
  238. {
  239. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "item_assaultsuit")
  245. PistolMenu(id);
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249. give_item(id, "weapon_galil");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. give_item(id, "item_assaultsuit")
  254. PistolMenu(id);
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258. give_item(id, "weapon_aug");
  259. give_item(id, "ammo_556nato");
  260. give_item(id, "ammo_556nato");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. give_item(id, "item_assaultsuit")
  263. PistolMenu(id);
  264. }
  265. case 11:
  266. {
  267. give_item(id, "weapon_sg552");
  268. give_item(id, "ammo_556nato");
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270. give_item(id, "ammo_556nato");
  271. give_item(id, "item_assaultsuit")
  272. PistolMenu(id);
  273. }
  274. case 12:
  275. {
  276. give_item(id, "weapon_p90");
  277. give_item(id, "ammo_57mm");
  278. give_item(id, "ammo_57mm");
  279. give_item(id, "item_assaultsuit")
  280. PistolMenu(id);
  281. }
  282. case 13:
  283. {
  284. give_item(id, "weapon_tmp");
  285. give_item(id, "ammo_9mm");
  286. give_item(id, "ammo_9mm");
  287. give_item(id, "ammo_9mm");
  288. give_item(id, "ammo_9mm");
  289. give_item(id, "item_assaultsuit")
  290. PistolMenu(id);
  291. }
  292. case 14:
  293. {
  294. give_item(id, "weapon_ump45");
  295. give_item(id, "ammo_45acp");
  296. give_item(id, "ammo_45acp");
  297. give_item(id, "ammo_45acp");
  298. give_item(id, "ammo_45acp");
  299. give_item(id, "weapon_knife");
  300. give_item(id, "item_assaultsuit")
  301. PistolMenu(id);
  302. }
  303. case 15:
  304. {
  305. give_item(id, "weapon_mac10");
  306. give_item(id, "ammo_45acp");
  307. give_item(id, "ammo_45acp");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "ammo_45acp");
  310. give_item(id, "item_assaultsuit")
  311. PistolMenu(id);
  312. }
  313. }
  314.  
  315. menu_destroy(menu);
  316.  
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public PistolMenu(id)
  320. {
  321. new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
  322.  
  323. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  324. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  325. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  326. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  327. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  328. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  329.  
  330. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  331. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  332. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  333. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  334.  
  335. menu_display(id, menu, 0);
  336.  
  337. return PLUGIN_HANDLED;
  338. }
  339.  
  340. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  341. {
  342. if(item == MENU_EXIT)
  343. {
  344. menu_cancel(id);
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new command[6], name[64], access, callback;
  349.  
  350. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  351.  
  352. switch(item)
  353. {
  354. case 0:
  355. {
  356. give_item(id, "weapon_deagle");
  357. give_item(id,"ammo_50ae");
  358. give_item(id,"ammo_50ae");
  359. give_item(id,"ammo_50ae");
  360. give_item(id,"ammo_50ae");
  361. give_item(id,"ammo_50ae");
  362. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  363. give_item(id, "weapon_flashbang");
  364. give_item(id, "weapon_flashbang");
  365. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  366. }
  367. case 1:
  368. {
  369. give_item(id, "weapon_usp");
  370. give_item(id,"ammo_45acp");
  371. give_item(id,"ammo_45acp");
  372. give_item(id,"ammo_45acp");
  373. give_item(id,"ammo_45acp");
  374. give_item(id,"ammo_45acp");
  375. give_item(id,"ammo_45acp");
  376. give_item(id,"ammo_45acp");
  377. give_item(id,"ammo_45acp");
  378. give_item(id,"ammo_45acp");
  379. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  380. give_item(id, "weapon_flashbang");
  381. give_item(id, "weapon_flashbang");
  382. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  383. }
  384. case 2:
  385. {
  386. give_item(id, "weapon_glock18");
  387. give_item(id,"ammo_9mm");
  388. give_item(id,"ammo_9mm");
  389. give_item(id,"ammo_9mm");
  390. give_item(id,"ammo_9mm");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. give_item(id,"ammo_9mm");
  393. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  394. give_item(id, "weapon_flashbang");
  395. give_item(id, "weapon_flashbang");
  396. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  397. }
  398. case 3:
  399. {
  400. give_item(id, "weapon_p228");
  401. give_item(id,"ammo_357sig");
  402. give_item(id,"ammo_357sig");
  403. give_item(id,"ammo_357sig");
  404. give_item(id,"ammo_357sig");
  405. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  406. give_item(id, "weapon_flashbang");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  409. }
  410. case 4:
  411. {
  412. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  413. give_item(id,"ammo_57mm");
  414. give_item(id,"ammo_57mm");
  415. give_item(id,"ammo_57mm");
  416. give_item(id,"ammo_57mm");
  417. give_item(id,"ammo_57mm");
  418. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. give_item(id, "weapon_flashbang");
  421. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  422. }
  423. case 5:
  424. {
  425. give_item(id, "weapon_elite");
  426. give_item(id,"ammo_9mm");
  427. give_item(id,"ammo_9mm");
  428. give_item(id,"ammo_9mm");
  429. give_item(id,"ammo_9mm");
  430. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  431. give_item(id, "weapon_flashbang");
  432. give_item(id, "weapon_flashbang");
  433. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  434. }
  435. }
  436. menu_destroy(menu);
  437. return PLUGIN_HANDLED;
  438. }
  439. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  440. {
  441. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  442.  
  443. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  444. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  445.  
  446. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  447. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  448.  
  449. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  450. {
  451. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  452. return 0;
  453. }
  454. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  455. return 1;
  456. }
  457. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  458. {
  459. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  460.  
  461. new wId = get_weaponid(weapon);
  462. if(!wId) return 0;
  463.  
  464. new wEnt;
  465. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  466. if(!wEnt) return 0;
  467.  
  468. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  469.  
  470. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  471. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  472.  
  473. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  474. return 1;
  475. }
  476.  
  477. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  478. {
  479. new count = 1, players[32]
  480. static msg[191]
  481. vformat(msg, 190, input, 3)
  482.  
  483. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  484. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  485. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  486. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  487. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  488. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  489. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  490. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  491. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  492. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  493. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  494. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  495. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  496. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  497. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  498. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  499. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  500. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  501. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  502. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  503. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  504.  
  505. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  506. {
  507. for (new i = 0; i < count; i++)
  508. {
  509. if (is_user_connected(players[i]))
  510. {
  511. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  512. write_byte(players[i])
  513. write_string(msg)
  514. message_end()
  515. }
  516. }
  517. }
  518. return PLUGIN_HANDLED
  519. }
  520. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  521. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  522. */
  523.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség az átírásba
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 10:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  9.  
  10. new const g_MaxAmmo[] =
  11. {
  12. 0,
  13. 52, //CSW_P228
  14. 0,
  15. 90, //CSW_SCOUT
  16. 0, //CSW_HEGRENADE
  17. 32, //CSW_XM1014
  18. 0, //CSW_C4
  19. 100,//CSW_MAC10
  20. 90, //CSW_AUG
  21. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  22. 120,//CSW_ELITE
  23. 100,//CSW_FIVESEVEN
  24. 100,//CSW_UMP45
  25. 0, //CSW_SG550
  26. 90, //CSW_GALIL
  27. 90, //CSW_FAMAS
  28. 100,//CSW_USP
  29. 120,//CSW_GLOCK18
  30. 0, //CSW_AWP
  31. 120,//CSW_MP5NAVY
  32. 200,//CSW_M249
  33. 32, //CSW_M3
  34. 90, //CSW_M4A1
  35. 120,//CSW_TMP
  36. 0, //CSW_G3SG1
  37. 0, //CSW_FLASHBANG
  38. 35, //CSW_DEAGLE
  39. 90, //CSW_SG552
  40. 90, //CSW_AK47
  41. 0, //CSW_KNIFE
  42. 100//CSW_P90
  43. }
  44. new orokloszer
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  50. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  51. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  52. }
  53. public Event_CurWeapon(id)
  54. {
  55. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  56. {
  57. if(is_user_alive(id))
  58. {
  59. new fegyver = read_data(2)
  60. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  61. {
  62. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  63. }
  64. }
  65. }
  66. }
  67. public FegyverMenu(id)
  68. {
  69. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  70. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  71. {
  72. strip_user_weapons(id)
  73. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  74. give_item(id, "weapon_knife")
  75. give_item(id, "weapon_c4")
  76. cs_set_user_plant(id,1,1)
  77. new menu = menu_create("\y![*W-T-F*]!-Fegyverek", "FegyverMenu_mh");
  78. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  79. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  80. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  81. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  82. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  83. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  84. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  85. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  86. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  87. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  88. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  89. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  90. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  91. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  92. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  93. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  94. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  95. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  97. menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  100. {
  101. strip_user_weapons(id)
  102. give_item(id, "weapon_knife")
  103. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  104. new menu = menu_create("\y![*W-T-F*]!-Fegyverek", "FegyverMenu_mh");
  105. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  106. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  107. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  108. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  109. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  110. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  111. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  112. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  113. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  114. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  115. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  116. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  117. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  118. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  119. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  120. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  121. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  122. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  124. menu_display(id, menu, 0);
  125. }
  126. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  127. {
  128. strip_user_weapons(id)
  129. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  130. give_item(id, "weapon_knife")
  131. give_item(id, "item_thighpack");
  132. new menu = menu_create("\y![*W-T-F*]!-Fegyverek", "FegyverMenu_mh");
  133. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  134. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  135. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  136. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  137. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  138. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  139. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  140. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  141. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  142. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  143. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  144. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  145. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  146. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  147. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  148. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  149. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  150. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  151. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  152. menu_display(id, menu, 0);
  153. }
  154. }
  155. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  156. {
  157. new command[6], name[64], access, callback;
  158. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  159. switch(item)
  160. {
  161. case 0:
  162. {
  163. give_item(id, "weapon_m4a1");
  164. give_item(id, "ammo_556nato");
  165. give_item(id, "ammo_556nato");
  166. give_item(id, "ammo_556nato");
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "item_assaultsuit")
  169. PistolMenu(id);
  170. }
  171. case 1:
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_ak47");
  174. give_item(id, "ammo_762nato");
  175. give_item(id, "ammo_762nato");
  176. give_item(id, "ammo_762nato");
  177. give_item(id, "weapon_knife");
  178. give_item(id, "item_assaultsuit")
  179. PistolMenu(id);
  180. }
  181. case 3:
  182. {
  183. give_item(id, "weapon_famas");
  184. give_item(id, "ammo_556nato");
  185. give_item(id, "ammo_556nato");
  186. give_item(id, "ammo_556nato");
  187. give_item(id, "ammo_556nato");
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "item_assaultsuit")
  190. PistolMenu(id);
  191. }
  192. case 4:
  193. {
  194. give_item(id, "weapon_m249");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "item_assaultsuit")
  199. PistolMenu(id);
  200. }
  201. case 5:
  202. {
  203. give_item(id, "weapon_m3");
  204. give_item(id, "ammo_buckshot");
  205. give_item(id, "ammo_buckshot");
  206. give_item(id, "ammo_buckshot");
  207. give_item(id, "weapon_knife");
  208. give_item(id, "item_assaultsuit")
  209. PistolMenu(id);
  210. }
  211. case 6:
  212. {
  213. give_item(id, "weapon_xm1014");
  214. give_item(id, "ammo_buckshot");
  215. give_item(id, "ammo_buckshot");
  216. give_item(id, "ammo_buckshot");
  217. give_item(id, "ammo_buckshot");
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "item_assaultsuit")
  220. PistolMenu(id);
  221. }
  222. case 7:
  223. {
  224. give_item(id, "weapon_scout");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. give_item(id, "ammo_762nato");
  227. give_item(id, "ammo_762nato");
  228. give_item(id, "ammo_762nato");
  229. give_item(id, "ammo_762nato");
  230. give_item(id, "ammo_762nato");
  231. give_item(id, "ammo_762nato");
  232. give_item(id, "ammo_762nato");
  233. give_item(id, "ammo_762nato");
  234. give_item(id, "item_assaultsuit")
  235. PistolMenu(id);
  236. }
  237. case 8:
  238. {
  239. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "item_assaultsuit")
  245. PistolMenu(id);
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249. give_item(id, "weapon_galil");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. give_item(id, "item_assaultsuit")
  254. PistolMenu(id);
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258. give_item(id, "weapon_aug");
  259. give_item(id, "ammo_556nato");
  260. give_item(id, "ammo_556nato");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. give_item(id, "item_assaultsuit")
  263. PistolMenu(id);
  264. }
  265. case 11:
  266. {
  267. give_item(id, "weapon_sg552");
  268. give_item(id, "ammo_556nato");
  269. give_item(id, "ammo_556nato");
  270. give_item(id, "ammo_556nato");
  271. give_item(id, "item_assaultsuit")
  272. PistolMenu(id);
  273. }
  274. case 12:
  275. {
  276. give_item(id, "weapon_p90");
  277. give_item(id, "ammo_57mm");
  278. give_item(id, "ammo_57mm");
  279. give_item(id, "item_assaultsuit")
  280. PistolMenu(id);
  281. }
  282. case 13:
  283. {
  284. give_item(id, "weapon_tmp");
  285. give_item(id, "ammo_9mm");
  286. give_item(id, "ammo_9mm");
  287. give_item(id, "ammo_9mm");
  288. give_item(id, "ammo_9mm");
  289. give_item(id, "item_assaultsuit")
  290. PistolMenu(id);
  291. }
  292. case 14:
  293. {
  294. give_item(id, "weapon_ump45");
  295. give_item(id, "ammo_45acp");
  296. give_item(id, "ammo_45acp");
  297. give_item(id, "ammo_45acp");
  298. give_item(id, "ammo_45acp");
  299. give_item(id, "weapon_knife");
  300. give_item(id, "item_assaultsuit")
  301. PistolMenu(id);
  302. }
  303. case 15:
  304. {
  305. give_item(id, "weapon_mac10");
  306. give_item(id, "ammo_45acp");
  307. give_item(id, "ammo_45acp");
  308. give_item(id, "ammo_45acp");
  309. give_item(id, "ammo_45acp");
  310. give_item(id, "item_assaultsuit")
  311. PistolMenu(id);
  312. }
  313. }
  314.  
  315. menu_destroy(menu);
  316.  
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public PistolMenu(id)
  320. {
  321. new menu = menu_create("\y![*W-T-F*]!-Fegyverek", "PistolMenu_mh");
  322.  
  323. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  324. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  325. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  326. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  327. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  328. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  329.  
  330. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  331. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  332. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  333. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  334.  
  335. menu_display(id, menu, 0);
  336.  
  337. return PLUGIN_HANDLED;
  338. }
  339.  
  340. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  341. {
  342. if(item == MENU_EXIT)
  343. {
  344. menu_cancel(id);
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new command[6], name[64], access, callback;
  349.  
  350. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  351.  
  352. switch(item)
  353. {
  354. case 0:
  355. {
  356. give_item(id, "weapon_deagle");
  357. give_item(id,"ammo_50ae");
  358. give_item(id,"ammo_50ae");
  359. give_item(id,"ammo_50ae");
  360. give_item(id,"ammo_50ae");
  361. give_item(id,"ammo_50ae");
  362. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  363. give_item(id, "weapon_flashbang");
  364. give_item(id, "weapon_flashbang");
  365. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  366. }
  367. case 1:
  368. {
  369. give_item(id, "weapon_usp");
  370. give_item(id,"ammo_45acp");
  371. give_item(id,"ammo_45acp");
  372. give_item(id,"ammo_45acp");
  373. give_item(id,"ammo_45acp");
  374. give_item(id,"ammo_45acp");
  375. give_item(id,"ammo_45acp");
  376. give_item(id,"ammo_45acp");
  377. give_item(id,"ammo_45acp");
  378. give_item(id,"ammo_45acp");
  379. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  380. give_item(id, "weapon_flashbang");
  381. give_item(id, "weapon_flashbang");
  382. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  383. }
  384. case 2:
  385. {
  386. give_item(id, "weapon_glock18");
  387. give_item(id,"ammo_9mm");
  388. give_item(id,"ammo_9mm");
  389. give_item(id,"ammo_9mm");
  390. give_item(id,"ammo_9mm");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. give_item(id,"ammo_9mm");
  393. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  394. give_item(id, "weapon_flashbang");
  395. give_item(id, "weapon_flashbang");
  396. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  397. }
  398. case 3:
  399. {
  400. give_item(id, "weapon_p228");
  401. give_item(id,"ammo_357sig");
  402. give_item(id,"ammo_357sig");
  403. give_item(id,"ammo_357sig");
  404. give_item(id,"ammo_357sig");
  405. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  406. give_item(id, "weapon_flashbang");
  407. give_item(id, "weapon_flashbang");
  408. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  409. }
  410. case 4:
  411. {
  412. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  413. give_item(id,"ammo_57mm");
  414. give_item(id,"ammo_57mm");
  415. give_item(id,"ammo_57mm");
  416. give_item(id,"ammo_57mm");
  417. give_item(id,"ammo_57mm");
  418. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  419. give_item(id, "weapon_flashbang");
  420. give_item(id, "weapon_flashbang");
  421. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  422. }
  423. case 5:
  424. {
  425. give_item(id, "weapon_elite");
  426. give_item(id,"ammo_9mm");
  427. give_item(id,"ammo_9mm");
  428. give_item(id,"ammo_9mm");
  429. give_item(id,"ammo_9mm");
  430. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  431. give_item(id, "weapon_flashbang");
  432. give_item(id, "weapon_flashbang");
  433. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  434. }
  435. }
  436. menu_destroy(menu);
  437. return PLUGIN_HANDLED;
  438. }
  439. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  440. {
  441. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  442.  
  443. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  444. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  445.  
  446. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  447. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  448.  
  449. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  450. {
  451. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  452. return 0;
  453. }
  454. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  455. return 1;
  456. }
  457. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  458. {
  459. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  460.  
  461. new wId = get_weaponid(weapon);
  462. if(!wId) return 0;
  463.  
  464. new wEnt;
  465. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  466. if(!wEnt) return 0;
  467.  
  468. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  469.  
  470. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  471. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  472.  
  473. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  474. return 1;
  475. }
  476.  
  477. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  478. {
  479. new count = 1, players[32]
  480. static msg[191]
  481. vformat(msg, 190, input, 3)
  482.  
  483. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  484. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  485. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  486. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  487. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  488. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  489. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  490. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  491. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  492. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  493. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  494. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  495. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  496. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  497. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  498. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  499. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  500. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  501. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  502. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  503. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  504.  
  505. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  506. {
  507. for (new i = 0; i < count; i++)
  508. {
  509. if (is_user_connected(players[i]))
  510. {
  511. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  512. write_byte(players[i])
  513. write_string(msg)
  514. message_end()
  515. }
  516. }
  517. }
  518. return PLUGIN_HANDLED
  519. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.04.28. 00:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség az átírásba
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 10:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Beraktam,delutan in-game teszt aztán ha működik,megy a gomb! :)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole