hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 13:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 546 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Headshot hangok
HozzászólásElküldve: 2014.04.28. 18:07 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok... Hogy adjak hozzá még hs hangokat?? 5 HS hangra gondoltam ilyen eléréssel 8mile/hs1.wav hs2.wav stb
PLS valaki hozzáadja?:D megköszönném


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "hun_ultimate/multikill",
  17. "hun_ultimate/ultrakill",
  18. "hun_ultimate/monsterkill",
  19. "hun_ultimate/killingspree",
  20. "hun_ultimate/rampage",
  21. "hun_ultimate/holyshit",
  22. "hun_ultimate/godlike"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  26. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  27. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  31. "VE'R F'U'RD'O'"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51. new streak[3]
  52. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53. return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58. new streak = get_streak()
  59.  
  60. if ((streak&1) || (streak&2))
  61. {
  62. new killer = read_data(1);
  63. new victim = read_data(2);
  64.  
  65. kills[killer] += 1;
  66. kills[victim] = 0;
  67. deaths[killer] = 0;
  68. deaths[victim] += 1;
  69.  
  70. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71. {
  72. if (kills[killer] == levels[i])
  73. {
  74. announce(killer, i);
  75. return PLUGIN_CONTINUE;
  76. }
  77. }
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if (streak&1)
  87. {
  88. new name[32];
  89.  
  90. get_user_name(killer, name, 32);
  91. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93. }
  94.  
  95. if (streak&2){
  96. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102. new streak = get_streak()
  103.  
  104. if (streak&1)
  105. {
  106.  
  107. if (kills[id] > levels[0])
  108. {
  109. client_print(id, print_chat,
  110. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  111.  
  112. }
  113.  
  114. else if (deaths[id] > 1)
  115. {
  116. client_print(id, print_chat,
  117. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  118. }
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124. new streak = get_streak()
  125.  
  126. if ((streak&1) || (streak&2))
  127. {
  128. kills[id] = 0;
  129. deaths[id] = 0;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135. new kniffmode[4]
  136. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139. if (kniffmode_bit & 1)
  140. {
  141. new killer_id = read_data(1)
  142. new victim_id = read_data(2)
  143. new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151. }
  152.  
  153. if (kniffmode_bit & 2)
  154. {
  155. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  156. }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162. alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167. new lmmode[8]
  168. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  173. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  174.  
  175. if (ict==1&&ite==1)
  176. {
  177. new name1[32], name2[32]
  178. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182. if (lmmode_bit & 1)
  183. {
  184. if (lmmode_bit & 2)
  185. {
  186. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187. }
  188.  
  189. else
  190. {
  191. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192. }
  193.  
  194. if (lmmode_bit & 4)
  195. {
  196. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197. }
  198. }
  199. }
  200. else
  201. {
  202. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203. {
  204. last=players_ct[0]
  205. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206. }
  207.  
  208. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209. {
  210. last=players_t[0]
  211. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212. }
  213.  
  214. else
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. alone_ann = last
  219. new name[32]
  220. get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222. if (lmmode_bit & 1)
  223. {
  224. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226. if (lmmode_bit & 2)
  227. {
  228. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229. }
  230.  
  231. else
  232. {
  233. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234. }
  235. }
  236.  
  237. if (lmmode_bit & 4)
  238. {
  239. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248. new hsmode[4]
  249. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252. if (hsmode_bit & 1)
  253. {
  254. new killer_id = read_data(1)
  255. new victim_id = read_data(2)
  256. new victim_name[33]
  257.  
  258. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  262. }
  263.  
  264. if (hsmode_bit & 2)
  265. {
  266. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  267. }
  268. }
  269.  
  270. public plugin_precache()
  271. {
  272. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  273. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  274. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  276. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  277. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  278. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  279. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  280. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  281. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  282.  
  283. return PLUGIN_CONTINUE
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public plugin_init()
  289. {
  290. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  291. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  292. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  293. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  294. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  295. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  296. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  297. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  298. register_cvar("lastman_mode","abc")
  299. register_cvar("streak_mode","ab")
  300. register_cvar("kniff_mode","ab")
  301. register_cvar("hs_mode","ab")
  302.  
  303. return PLUGIN_CONTINUE
  304. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 08:55 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
A meg adót elérést írtam be. "8mile/hs5.wav" 5 hs hangot adtam hozzá, de viszont az nem garantálom hogy, megy is rendesen, de lefordul a plugin az tuti.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "hun_ultimate/multikill",
  17. "hun_ultimate/ultrakill",
  18. "hun_ultimate/monsterkill",
  19. "hun_ultimate/killingspree",
  20. "hun_ultimate/rampage",
  21. "hun_ultimate/holyshit",
  22. "hun_ultimate/godlike"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  26. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  27. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  31. "VE'R F'U'RD'O'"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51. new streak[3]
  52. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53. return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58. new streak = get_streak()
  59.  
  60. if ((streak&1) || (streak&2))
  61. {
  62. new killer = read_data(1);
  63. new victim = read_data(2);
  64.  
  65. kills[killer] += 1;
  66. kills[victim] = 0;
  67. deaths[killer] = 0;
  68. deaths[victim] += 1;
  69.  
  70. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71. {
  72. if (kills[killer] == levels[i])
  73. {
  74. announce(killer, i);
  75. return PLUGIN_CONTINUE;
  76. }
  77. }
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if (streak&1)
  87. {
  88. new name[32];
  89.  
  90. get_user_name(killer, name, 32);
  91. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93. }
  94.  
  95. if (streak&2){
  96. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102. new streak = get_streak()
  103.  
  104. if (streak&1)
  105. {
  106.  
  107. if (kills[id] > levels[0])
  108. {
  109. client_print(id, print_chat,
  110. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  111.  
  112. }
  113.  
  114. else if (deaths[id] > 1)
  115. {
  116. client_print(id, print_chat,
  117. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  118. }
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124. new streak = get_streak()
  125.  
  126. if ((streak&1) || (streak&2))
  127. {
  128. kills[id] = 0;
  129. deaths[id] = 0;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135. new kniffmode[4]
  136. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139. if (kniffmode_bit & 1)
  140. {
  141. new killer_id = read_data(1)
  142. new victim_id = read_data(2)
  143. new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151. }
  152.  
  153. if (kniffmode_bit & 2)
  154. {
  155. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  156. }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162. alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167. new lmmode[8]
  168. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  173. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  174.  
  175. if (ict==1&&ite==1)
  176. {
  177. new name1[32], name2[32]
  178. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182. if (lmmode_bit & 1)
  183. {
  184. if (lmmode_bit & 2)
  185. {
  186. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187. }
  188.  
  189. else
  190. {
  191. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192. }
  193.  
  194. if (lmmode_bit & 4)
  195. {
  196. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197. }
  198. }
  199. }
  200. else
  201. {
  202. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203. {
  204. last=players_ct[0]
  205. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206. }
  207.  
  208. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209. {
  210. last=players_t[0]
  211. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212. }
  213.  
  214. else
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. alone_ann = last
  219. new name[32]
  220. get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222. if (lmmode_bit & 1)
  223. {
  224. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226. if (lmmode_bit & 2)
  227. {
  228. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229. }
  230.  
  231. else
  232. {
  233. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234. }
  235. }
  236.  
  237. if (lmmode_bit & 4)
  238. {
  239. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248. new hsmode[4]
  249. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252. if (hsmode_bit & 1)
  253. {
  254. new killer_id = read_data(1)
  255. new victim_id = read_data(2)
  256. new victim_name[33]
  257.  
  258. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  262. }
  263.  
  264. if (hsmode_bit & 2)
  265. {
  266. client_cmd(0,"spk 8mile/hs1")
  267. client_cmd(0,"spk 8mile/hs2")
  268. client_cmd(0,"spk 8mile/hs3")
  269. client_cmd(0,"spk 8mile/hs4")
  270. client_cmd(0,"spk 8mile/hs5")
  271. }
  272. }
  273.  
  274. public plugin_precache()
  275. {
  276. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  277. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  278. precache_sound("8mile/hs1.wav")
  279. precache_sound("8mile/hs2.wav")
  280. precache_sound("8mile/hs3.wav")
  281. precache_sound("8mile/hs4.wav")
  282. precache_sound("8mile/hs5.wav")
  283. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  284. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  285. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  286. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  287. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  288. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  289. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  290.  
  291. return PLUGIN_CONTINUE
  292. }
  293.  
  294.  
  295.  
  296. public plugin_init()
  297. {
  298. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  299. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  300. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  301. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  302. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  303. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  304. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  305. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  306. register_cvar("lastman_mode","abc")
  307. register_cvar("streak_mode","ab")
  308. register_cvar("kniff_mode","ab")
  309. register_cvar("hs_mode","ab")
  310.  
  311. return PLUGIN_CONTINUE
  312. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: bbshop (2014.05.02. 10:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 15:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
de így egyszerre játsza mindent

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 17:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (hsmode_bit & 2)
  3. {
  4. client_cmd(0,"spk 8mile/hs1")
  5. client_cmd(0,"spk 8mile/hs2")
  6. client_cmd(0,"spk 8mile/hs3")
  7. client_cmd(0,"spk 8mile/hs4")
  8. client_cmd(0,"spk 8mile/hs5")
  9. }

cseréld erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (hsmode_bit & 2)
  3. {
  4. switch(random_num(1,5))
  5. {
  6. case 1: client_cmd(0,"spk 8mile/hs1")
  7. case 2: client_cmd(0,"spk 8mile/hs2")
  8. case 3: client_cmd(0,"spk 8mile/hs3")
  9. case 4: client_cmd(0,"spk 8mile/hs4")
  10. case 5: client_cmd(0,"spk 8mile/hs5")
  11. }
  12. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 18:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Köszö"nöm szépen :3

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole