hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 183 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 182 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ne legyen hs hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 08:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok!
Na itt van ez az ultimates plugin
www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11977
Annyit szeretnek,h hs nel ne mondja h fejloves mer arra van egy masik pluginom
Vagy csak annyi,h nem toltom fel a hs est a sound mappaba???

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen hs hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 08:33 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
parodyshelf írta:
Sziasztok!
Na itt van ez az ultimates plugin
viewtopic.php?f=101&t=11977
Annyit szeretnek,h hs nel ne mondja h fejloves mer arra van egy masik pluginom
Vagy csak annyi,h nem toltom fel a hs est a sound mappaba???


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #define KNIFFMESSAGES 1
  3. #define LEVELS 7
  4. #define MESSAGESNOHP 4
  5. #define MESSAGESHP 4
  6.  
  7. new kills[33] = {0,...};
  8. new deaths[33] = {0,...};
  9. new alone_ann = 0
  10. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  11.  
  12. new stksounds[7][] = {
  13. "hun_ultimate/multikill",
  14. "hun_ultimate/ultrakill",
  15. "hun_ultimate/monsterkill",
  16. "hun_ultimate/killingspree",
  17. "hun_ultimate/rampage",
  18. "hun_ultimate/holyshit",
  19. "hun_ultimate/godlike"};
  20.  
  21. new stkmessages[7][] = {
  22. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  23. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  24. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  25. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  26. "%s: Elpusztithatatlan",
  27. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  28. "VE'R F'U'RD'O'"};
  29.  
  30.  
  31. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  32. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  33.  
  34. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  35. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  39.  
  40. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  45.  
  46. get_streak()
  47. {
  48. new streak[3]
  49. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  50. return read_flags(streak)
  51. }
  52.  
  53. public death_event(id)
  54. {
  55. new streak = get_streak()
  56.  
  57. if ((streak&1) || (streak&2))
  58. {
  59. new killer = read_data(1);
  60. new victim = read_data(2);
  61.  
  62. kills[killer] += 1;
  63. kills[victim] = 0;
  64. deaths[killer] = 0;
  65. deaths[victim] += 1;
  66.  
  67. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  68. {
  69. if (kills[killer] == levels[i])
  70. {
  71. announce(killer, i);
  72. return PLUGIN_CONTINUE;
  73. }
  74. }
  75. }
  76. return PLUGIN_CONTINUE;
  77. }
  78.  
  79. announce(killer, level)
  80. {
  81. new streak = get_streak()
  82.  
  83. if (streak&1)
  84. {
  85. new name[32];
  86.  
  87. get_user_name(killer, name, 32);
  88. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  89. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  90. }
  91.  
  92. if (streak&2){
  93. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public reset_hud(id)
  98. {
  99. new streak = get_streak()
  100.  
  101. if (streak&1)
  102. {
  103.  
  104. if (kills[id] > levels[0])
  105. {
  106. client_print(id, print_chat,
  107. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  108.  
  109. }
  110.  
  111. else if (deaths[id] > 1)
  112. {
  113. client_print(id, print_chat,
  114. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  115. }
  116. }
  117. }
  118.  
  119. public client_connect(id)
  120. {
  121. new streak = get_streak()
  122.  
  123. if ((streak&1) || (streak&2))
  124. {
  125. kills[id] = 0;
  126. deaths[id] = 0;
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public knife_kill()
  131. {
  132. new kniffmode[4]
  133. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  134. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  135.  
  136. if (kniffmode_bit & 1)
  137. {
  138. new killer_id = read_data(1)
  139. new victim_id = read_data(2)
  140. new killer_name[33], victim_name[33]
  141.  
  142. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  143. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  144.  
  145.  
  146. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  147. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  148. }
  149.  
  150. if (kniffmode_bit & 2)
  151. {
  152. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  153. }
  154. }
  155.  
  156.  
  157. public roundend_msg(id)
  158.  
  159. alone_ann = 0
  160.  
  161. public death_msg(id)
  162. {
  163.  
  164. new lmmode[8]
  165. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  166. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  167.  
  168. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  169. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  170. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  171.  
  172. if (ict==1&&ite==1)
  173. {
  174. new name1[32], name2[32]
  175. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  176. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  177. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  178.  
  179. if (lmmode_bit & 1)
  180. {
  181. if (lmmode_bit & 2)
  182. {
  183. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  184. }
  185.  
  186. else
  187. {
  188. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  189. }
  190.  
  191. if (lmmode_bit & 4)
  192. {
  193. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  194. }
  195. }
  196. }
  197. else
  198. {
  199. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  200. {
  201. last=players_ct[0]
  202. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  203. }
  204.  
  205. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  206. {
  207. last=players_t[0]
  208. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  209. }
  210.  
  211. else
  212. {
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214. }
  215. alone_ann = last
  216. new name[32]
  217. get_user_name(last,name,32)
  218.  
  219. if (lmmode_bit & 1)
  220. {
  221. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  222.  
  223. if (lmmode_bit & 2)
  224. {
  225. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  226. }
  227.  
  228. else
  229. {
  230. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  231. }
  232. }
  233.  
  234. if (lmmode_bit & 4)
  235. {
  236. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  237. }
  238. }
  239. return PLUGIN_CONTINUE
  240. }
  241.  
  242. public plugin_precache()
  243. {
  244. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  245. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  246. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  247. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  248. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  249. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  250. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  251. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  252. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  253.  
  254. return PLUGIN_CONTINUE
  255. }
  256.  
  257.  
  258.  
  259. public plugin_init()
  260. {
  261. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","")
  262. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  263. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  264. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  265. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  266. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  267. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  268. register_cvar("lastman_mode","abc")
  269. register_cvar("streak_mode","ab")
  270. register_cvar("kniff_mode","ab")
  271. register_cvar("hs_mode","ab")
  272.  
  273. return PLUGIN_CONTINUE
  274. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára norbee.16 2014.05.02. 09:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen hs hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 09:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
A plugin linitbol elfelejtetted kivenni,lehet h debugos lesz
Amm en a prechache sound bol meg a plugin linitbol toroltem ki a sorat
Te még honnan törölted?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen hs hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 09:04 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
parodyshelf írta:
A plugin linitbol elfelejtetted kivenni,lehet h debugos lesz
Amm en a prechache sound bol meg a plugin linitbol toroltem ki a sorat
Te még honnan törölted?

Előző hsz szerkesztve. Az egész pluginból kiszedtem a hshez tartozó dolgokat.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.05.02. 21:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen hs hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.02. 09:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Kösz!
Megköszöntem!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole