hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 08:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 154 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 154 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Advanced Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 11:05 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.29. 13:35
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
A Menüt, hogyan lehetne színessé tenni?
Vagy valaki megcsinálná?

Sárga ez lenne: AK47 stb..
Zöld ez lenne: Csomag

Erre gondoltam
Kód:
 "M4A1 Csomag",
   "AK47 Csomag",
   "AWP Csomag",
   "M249 Csomag",
   "AUG Csomag",
   "Famas Csomag",
   "Galil Csomag",
   "MP5 Csomag",
   "XM1014 Csomag",
   "M3 Csomag",
   "Scout Csomag"


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Plugin:
  2. #include < amxmodx >
  3. #include < amxmisc >
  4. #include < fun >
  5. #include < fakemeta >
  6. #include < cstrike >
  7. #include < hamsandwich >
  8.  
  9. #pragma semicolon 1
  10.  
  11. #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players 32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20. #define Next_Button "Következő"
  21. #define Back_Button "Vissza"
  22. #define Exit_Button "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48. "",
  49. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  51. "A vásárlás letíltva!",
  52. "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  56.  
  57. "M4A1 Csomag",
  58. "AK47 Csomag",
  59. "AWP Csomag",
  60. "M249 Csomag",
  61. "AUG Csomag",
  62. "Famas Csomag",
  63. "Galil Csomag",
  64. "MP5 Csomag",
  65. "XM1014 Csomag",
  66. "M3 Csomag",
  67. "Scout Csomag"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.  
  72. "weapon_m4a1",
  73. "weapon_ak47",
  74. "weapon_awp",
  75. "weapon_m249",
  76. "weapon_aug",
  77. "weapon_famas",
  78. "weapon_galil",
  79. "weapon_mp5navy",
  80. "weapon_xm1014",
  81. "weapon_m3",
  82. "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  86.  
  87. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  88. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  89.  
  90. 0,
  91. 52,
  92. 0,
  93. 90,
  94. 1,
  95. 32,
  96. 1,
  97. 100,
  98. 90,
  99. 1,
  100. 120,
  101. 100,
  102. 100,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 90,
  106. 100,
  107. 120,
  108. 30,
  109. 120,
  110. 200,
  111. 32,
  112. 90,
  113. 120,
  114. 90,
  115. 2,
  116. 35,
  117. 90,
  118. 90,
  119. 0,
  120. 100
  121. };
  122.  
  123. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  124. {
  125. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  126. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  127. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  128. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  129. "buyammo1", "buyammo2"
  130. };
  131.  
  132. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  133. {
  134. "fegyo",
  135. "say fegyo",
  136. "say_team fegyo",
  137.  
  138. "fegyver",
  139. "say fegyver",
  140. "say_team fegyver",
  141.  
  142. "say /fegyo",
  143. "say_team /fegyo",
  144.  
  145. "say /fegyver",
  146. "say_team /fegyver"
  147.  
  148. };
  149.  
  150. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  151. new g_msgHideWeapon;
  152. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  153.  
  154. public plugin_init ( ) {
  155.  
  156. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  157.  
  158. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  159.  
  160. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  161. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  162.  
  163. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  164.  
  165. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  166. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  167. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  168.  
  169. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  170. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  171.  
  172. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  173.  
  174. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  175. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  176. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[golden]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  177.  
  178. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  179.  
  180. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  181. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  182.  
  183. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  184. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  185.  
  186. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  187. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  188.  
  189. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  190.  
  191. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  192. }
  193.  
  194. public client_connect( iClient ) {
  195.  
  196. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  197. }
  198.  
  199. public client_disconnect( iClient ) {
  200.  
  201. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  202. }
  203.  
  204. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  205.  
  206. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  207.  
  208. case true:
  209. {
  210. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  211. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  216. }
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  221.  
  222. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  223. return PLUGIN_CONTINUE;
  224.  
  225. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. public eCurWeapon( iClient ) {
  231.  
  232. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  233.  
  234. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  235.  
  236. new weapon = read_data( 2 );
  237. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  238.  
  239. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  240. }
  241. }
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public onResetHUD( iClient ) {
  246.  
  247. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  248.  
  249. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  250. write_byte( Money_Hud );
  251. message_end( );
  252. }
  253. }
  254.  
  255. public msgHideWeapon( ) {
  256.  
  257. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  258.  
  259. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  260. }
  261. }
  262.  
  263. public eRoundEnd ( ) {
  264.  
  265. g_iWPCT = 0;
  266. g_iWPTE = 0;
  267. }
  268.  
  269. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  270.  
  271. if( !is_user_alive( iClient ) )
  272. return;
  273.  
  274. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  275.  
  276. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  277.  
  278. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  279.  
  280. new szMenuTitle[ 121 ];
  281. new szMenuItem[ 121 ];
  282.  
  283. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  284.  
  285. StripUserWeapons( iClient );
  286. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  287.  
  288. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  289.  
  290. if( i != 2 ) {
  291.  
  292. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  293. }
  294. else {
  295. switch( get_user_team( iClient ) )
  296. {
  297. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  298. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  299. default: continue;
  300. }
  301. }
  302.  
  303. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  304. }
  305.  
  306. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  309. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  310. menu_display( iClient, menu );
  311. }
  312.  
  313. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  314.  
  315. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  316.  
  317. menu_destroy( iMenu );
  318. return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320.  
  321. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  322. new access, callback;
  323. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  324.  
  325. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  326.  
  327. if( iItem != 2 ) {
  328.  
  329. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  330. give_item( iClient, g_szPistolName );
  331.  
  332. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  333. }
  334. else {
  335.  
  336. new iTeams[ CsTeams ];
  337. GetPlayerCount( iTeams );
  338.  
  339. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  340. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  341.  
  342. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  343. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347.  
  348. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  349. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  350.  
  351. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  352.  
  353. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354. give_item( iClient, g_szPistolName );
  355.  
  356. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357. g_iWPCT++;
  358. }
  359. else {
  360.  
  361. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  362. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367.  
  368. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  369.  
  370. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  371.  
  372.  
  373. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  374. give_item( iClient, g_szPistolName );
  375.  
  376. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  377. g_iWPTE++;
  378. }
  379. else {
  380.  
  381. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  382. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  383.  
  384. return PLUGIN_HANDLED;
  385. }
  386. }
  387. }
  388.  
  389. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  390. give_player_stuff( iClient );
  391.  
  392. menu_destroy( iMenu );
  393. return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  397.  
  398. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  399.  
  400. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  401.  
  402. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  403. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  404. }
  405.  
  406. stock give_player_stuff( iClient ) {
  407.  
  408. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  409.  
  410. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  411. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  412. }
  413.  
  414. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  415.  
  416. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  417. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  418. }
  419.  
  420. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  421.  
  422. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  423. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  424. }
  425.  
  426. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  427.  
  428. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.  
  430. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  431. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  432. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  433. }
  434. }
  435.  
  436. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  437.  
  438. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  439. }
  440.  
  441. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  442.  
  443. new weapons[ 32 ];
  444. new weaponsnum;
  445. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  446. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  447. if( is_user_alive( iClient ) )
  448. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  449. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  450. }
  451.  
  452. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  453. return PLUGIN_CONTINUE;
  454. }
  455.  
  456.  
  457. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  458. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  459.  
  460. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  461.  
  462. if( iC4Ent > 0 ) {
  463.  
  464. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  465. }
  466.  
  467. strip_user_weapons( iClient );
  468. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  469.  
  470. if( iC4Ent > 0 ) {
  471.  
  472. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  473. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  474.  
  475. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  476. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  477. }
  478.  
  479. return PLUGIN_HANDLED;
  480. }
  481.  
  482. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  483. {
  484. new count = 1, players[ 32 ];
  485. static msg[ 191 ];
  486. vformat( msg, 190, input, 3 );
  487.  
  488. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  489. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  490. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  491.  
  492. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  493. {
  494. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  495. {
  496. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  497. {
  498. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  499. write_byte( players[ i ] );
  500. write_string( msg );
  501. message_end( );
  502. }
  503. }
  504. }
  505. }
  506. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  507. {
  508. new count = 1, players[32]
  509. static msg[191]
  510. vformat(msg, 190, input, 3)
  511.  
  512. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  513. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  514. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  515. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  516. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  517. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  518. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  519. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  520. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  521. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  522. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  523. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  524. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  525. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  526. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  527. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  528. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  529. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  530. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  531. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  532. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  533.  
  534. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  535. {
  536. for (new i = 0; i < count; i++)
  537. {
  538. if (is_user_connected(players[i]))
  539. {
  540. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  541. write_byte(players[i])
  542. write_string(msg)
  543. message_end()
  544. }
  545. }
  546. }
  547. return PLUGIN_HANDLED
  548. }
  549. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  550. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  551. */

_________________
XilenT @ Only Dust2
IP: 178.248.200.34:27417
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Advanced Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 11:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 13:00
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. "\yM4A1 Csomag",
  3. "\yAK47 Csomag",
  4. "\yAWP Csomag",
  5. "\yM249 Csomag",
  6. "\yAUG Csomag",
  7. "\yFamas Csomag",
  8. "\yGalil Csomag",
  9. "\yMP5 Csomag",
  10. "\yXM1014 Csomag",
  11. "\yM3 Csomag",
  12. "\yScout Csomag"



igy sarga lesz.
szinezni igy tudsz \r piros \w feher \y sárga

_________________
Kép
Kép
https://soundcloud.com/l-c-a-w

Ők köszönték meg bencike nek ezt a hozzászólást: nissan (2014.05.10. 11:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Advanced Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 12:00 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.29. 13:35
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm

_________________
XilenT @ Only Dust2
IP: 178.248.200.34:27417
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole