hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 22:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 127 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 125 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], ZiT3K az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ultimate hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.11. 19:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok ebbe a pluginba azt szeretném kérni,hogy ezek a HANGOK ne legyenek:headshot,Prepare,
A plugin:http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11977

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.11. 20:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "hun_ultimate/multikill",
  17. "hun_ultimate/ultrakill",
  18. "hun_ultimate/monsterkill",
  19. "hun_ultimate/killingspree",
  20. "hun_ultimate/rampage",
  21. "hun_ultimate/holyshit",
  22. "hun_ultimate/godlike"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  26. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  27. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  31. "VE'R F'U'RD'O'"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51. new streak[3]
  52. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53. return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58. new streak = get_streak()
  59.  
  60. if ((streak&1) || (streak&2))
  61. {
  62. new killer = read_data(1);
  63. new victim = read_data(2);
  64.  
  65. kills[killer] += 1;
  66. kills[victim] = 0;
  67. deaths[killer] = 0;
  68. deaths[victim] += 1;
  69.  
  70. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71. {
  72. if (kills[killer] == levels[i])
  73. {
  74. announce(killer, i);
  75. return PLUGIN_CONTINUE;
  76. }
  77. }
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if (streak&1)
  87. {
  88. new name[32];
  89.  
  90. get_user_name(killer, name, 32);
  91. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93. }
  94.  
  95. if (streak&2){
  96. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102. new streak = get_streak()
  103.  
  104. if (streak&1)
  105. {
  106.  
  107. if (kills[id] > levels[0])
  108. {
  109. client_print(id, print_chat,
  110. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  111.  
  112. }
  113.  
  114. else if (deaths[id] > 1)
  115. {
  116. client_print(id, print_chat,
  117. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  118. }
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124. new streak = get_streak()
  125.  
  126. if ((streak&1) || (streak&2))
  127. {
  128. kills[id] = 0;
  129. deaths[id] = 0;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135. new kniffmode[4]
  136. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139. if (kniffmode_bit & 1)
  140. {
  141. new killer_id = read_data(1)
  142. new victim_id = read_data(2)
  143. new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151. }
  152.  
  153. if (kniffmode_bit & 2)
  154. {
  155. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  156. }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162. alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167. new lmmode[8]
  168. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  173. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  174.  
  175. if (ict==1&&ite==1)
  176. {
  177. new name1[32], name2[32]
  178. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182. if (lmmode_bit & 1)
  183. {
  184. if (lmmode_bit & 2)
  185. {
  186. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187. }
  188.  
  189. else
  190. {
  191. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192. }
  193.  
  194. if (lmmode_bit & 4)
  195. {
  196. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197. }
  198. }
  199. }
  200. else
  201. {
  202. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203. {
  204. last=players_ct[0]
  205. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206. }
  207.  
  208. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209. {
  210. last=players_t[0]
  211. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212. }
  213.  
  214. else
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. alone_ann = last
  219. new name[32]
  220. get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222. if (lmmode_bit & 1)
  223. {
  224. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226. if (lmmode_bit & 2)
  227. {
  228. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229. }
  230.  
  231. else
  232. {
  233. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234. }
  235. }
  236.  
  237. if (lmmode_bit & 4)
  238. {
  239. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248. new hsmode[4]
  249. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252. if (hsmode_bit & 1)
  253. {
  254. new killer_id = read_data(1)
  255. new victim_id = read_data(2)
  256. new victim_name[33]
  257.  
  258. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  262. }
  263.  
  264. }
  265.  
  266. public plugin_precache()
  267. {
  268. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  269. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  270. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  271. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  272. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  273. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  274. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  276. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  277.  
  278. return PLUGIN_CONTINUE
  279. }
  280.  
  281.  
  282.  
  283. public plugin_init()
  284. {
  285. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  286. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  287. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  288. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  289. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  290. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  291. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  292. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  293. register_cvar("lastman_mode","abc")
  294. register_cvar("streak_mode","ab")
  295. register_cvar("kniff_mode","ab")
  296. register_cvar("hs_mode","ab")
  297.  
  298. return PLUGIN_CONTINUE
  299. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.05.14. 23:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 11:01 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Legalább a hirdetést kivehetted volna, mert a szabályzat tiltja. :)

crazyboy írta:
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #define KNIFFMESSAGES 1
  5. #define LEVELS 7
  6. #define MESSAGESNOHP 4
  7. #define MESSAGESHP 4
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new alone_ann = 0
  12. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  13.  
  14. new stksounds[7][] = {
  15. "hun_ultimate/multikill",
  16. "hun_ultimate/ultrakill",
  17. "hun_ultimate/monsterkill",
  18. "hun_ultimate/killingspree",
  19. "hun_ultimate/rampage",
  20. "hun_ultimate/holyshit",
  21. "hun_ultimate/godlike"};
  22.  
  23. new stkmessages[7][] = {
  24. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  25. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  26. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  27. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  28. "%s: Elpusztithatatlan",
  29. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  30. "VE'R F'U'RD'O'"};
  31.  
  32.  
  33. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  34. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  35.  
  36. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  41.  
  42. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  47.  
  48. get_streak()
  49. {
  50. new streak[3]
  51. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  52. return read_flags(streak)
  53. }
  54.  
  55. public death_event(id)
  56. {
  57. new streak = get_streak()
  58.  
  59. if ((streak&1) || (streak&2))
  60. {
  61. new killer = read_data(1);
  62. new victim = read_data(2);
  63.  
  64. kills[killer] += 1;
  65. kills[victim] = 0;
  66. deaths[killer] = 0;
  67. deaths[victim] += 1;
  68.  
  69. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  70. {
  71. if (kills[killer] == levels[i])
  72. {
  73. announce(killer, i);
  74. return PLUGIN_CONTINUE;
  75. }
  76. }
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80.  
  81. announce(killer, level)
  82. {
  83. new streak = get_streak()
  84.  
  85. if (streak&1)
  86. {
  87. new name[32];
  88.  
  89. get_user_name(killer, name, 32);
  90. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  91. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  92. }
  93.  
  94. if (streak&2){
  95. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public reset_hud(id)
  100. {
  101. new streak = get_streak()
  102.  
  103. if (streak&1)
  104. {
  105.  
  106. if (kills[id] > levels[0])
  107. {
  108. client_print(id, print_chat,
  109. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  110.  
  111. }
  112.  
  113. else if (deaths[id] > 1)
  114. {
  115. client_print(id, print_chat,
  116. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  117. }
  118. }
  119. }
  120.  
  121. public client_connect(id)
  122. {
  123. new streak = get_streak()
  124.  
  125. if ((streak&1) || (streak&2))
  126. {
  127. kills[id] = 0;
  128. deaths[id] = 0;
  129. }
  130. }
  131.  
  132. public knife_kill()
  133. {
  134. new kniffmode[4]
  135. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  136. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  137.  
  138. if (kniffmode_bit & 1)
  139. {
  140. new killer_id = read_data(1)
  141. new victim_id = read_data(2)
  142. new killer_name[33], victim_name[33]
  143.  
  144. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  145. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  146.  
  147.  
  148. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  149. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  150. }
  151.  
  152. if (kniffmode_bit & 2)
  153. {
  154. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  155. }
  156. }
  157.  
  158.  
  159. public roundend_msg(id)
  160.  
  161. alone_ann = 0
  162.  
  163. public death_msg(id)
  164. {
  165.  
  166. new lmmode[8]
  167. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  168. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  169.  
  170. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  171. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  172. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  173.  
  174. if (ict==1&&ite==1)
  175. {
  176. new name1[32], name2[32]
  177. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  178. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  179. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  180.  
  181. if (lmmode_bit & 1)
  182. {
  183. if (lmmode_bit & 2)
  184. {
  185. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  186. }
  187.  
  188. else
  189. {
  190. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  191. }
  192.  
  193. if (lmmode_bit & 4)
  194. {
  195. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  196. }
  197. }
  198. }
  199. else
  200. {
  201. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  202. {
  203. last=players_ct[0]
  204. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  205. }
  206.  
  207. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  208. {
  209. last=players_t[0]
  210. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  211. }
  212.  
  213. else
  214. {
  215. return PLUGIN_CONTINUE
  216. }
  217. alone_ann = last
  218. new name[32]
  219. get_user_name(last,name,32)
  220.  
  221. if (lmmode_bit & 1)
  222. {
  223. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  224.  
  225. if (lmmode_bit & 2)
  226. {
  227. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  228. }
  229.  
  230. else
  231. {
  232. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  233. }
  234. }
  235.  
  236. if (lmmode_bit & 4)
  237. {
  238. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  239. }
  240. }
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243.  
  244.  
  245. public hs()
  246. {
  247. new hsmode[4]
  248. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  249. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  250.  
  251. if (hsmode_bit & 1)
  252. {
  253. new killer_id = read_data(1)
  254. new victim_id = read_data(2)
  255. new victim_name[33]
  256.  
  257. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  258.  
  259. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  260. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  261. }
  262.  
  263. }
  264.  
  265. public plugin_precache()
  266. {
  267. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  268. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  269. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  270. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  271. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  272. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  273. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  274. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  276.  
  277. return PLUGIN_CONTINUE
  278. }
  279.  
  280.  
  281.  
  282. public plugin_init()
  283. {
  284. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  285. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  286. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  287. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  288. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  289. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  290. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  291. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  292. register_cvar("lastman_mode","abc")
  293. register_cvar("streak_mode","ab")
  294. register_cvar("kniff_mode","ab")
  295. register_cvar("hs_mode","ab")
  296.  
  297. return PLUGIN_CONTINUE
  298. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.

Ők köszönték meg Anonymous1337 nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.05.14. 23:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 13:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék kivettem annyit fűznék hozzá h a jóváhagyó hibázott..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate hang
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 23:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Kosz

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole