hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 17:46 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.29. 13:35
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok új pontrendszert szeretnék kérni

Igy szólna:

Nyeremény: 130 pont - admin (valaki elérné megadott pontot akkor, loginra adja és készítse ezt: "xilentpontadmin" "xilent123" "defghijklmnopqrstu" Chatba ezt írja: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Elérted a 130 pontot ezért ADMIN Jár Loginod: "xilentpontadmin" "xilent123"

1, 1 Ölés - 1 pont ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te meg öltél 1 játékost ezért 1 pont jár!
2, 1 Halál - (1 pont vesztés) ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te meghaltál ezért 1 pont vesztés!
3, Bomba Lerakásnál - 2 pont ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te leraktad a bombát ezért 2 pont jár!
4, Bomba Hatástalanításnál - 2 pont ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te hatástalanítotad a bombát ezért 2 pont jár!
5, Ha meghaladja a(z) 20 ölést akkor - 3 pont ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te meghaladtad a(z) 20 ölést ezért 3 pont jár!
6, Ha meghaladja a(z) 5 halált akkor - (3 pont vesztés) ~ Amit ki ír Chatba: (zöldel)[Szerver] (Sárgával)Te meghaladtad a(z) 5 halált ezért 3 pont vesztés!


UI: Köszönöm, és nem fontos a(z) 5,6 el készíteni de, 4-ig legyen meg! És, HUDBAN Írja középen, mennyi a pontja, a játékosnak! És, türelmesen várok! hogy valaki elkészítse!

_________________
XilenT @ Only Dust2
IP: 178.248.200.34:27417
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 18:29 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Tessék megcsináltam, épp ráértem :) ha tudok segítek
(majd azért gombot nyomj)
amxx-studio
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. #define nev "xilentpontadmin"
  12. #define jelszo "xilent123"
  13.  
  14. new pontok[33]
  15. new name[33][32]
  16.  
  17. new vault
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  22. vault = nvault_open("pont");
  23. register_event("DeathMsg","death","a")
  24. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  25. }
  26. public death(){
  27. new killer = read_data(1)
  28. new victim = read_data(2)
  29. new frag = get_user_frags(killer)
  30. new halal = get_user_frags(victim)
  31. if(killer == victim)
  32. {
  33. return PLUGIN_HANDLED;
  34. }
  35. pontok[killer]++
  36. ColorChat(killer,GREEN,"[Szerver]^x01Te meg öltél 1 játékost ezért 1 pont jár!")
  37. pontok[victim]--
  38. ColorChat(victim,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaltál ezért 1 pont vesztés!")
  39. if(frag >= 20){
  40. pontok[killer] += 3
  41. ColorChat(killer,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaladtad a(z) 20 ölést ezért 3 pont jár!")
  42. }
  43. if(halal >= 5){
  44. pontok[victim] -= 3
  45. ColorChat(victim,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaladtad a(z) 5 halált ezért 3 pont vesztés!")
  46. }
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49. public bomb_defused(id){
  50. pontok[id]++
  51. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te leraktad a bombát ezért 2 pont jár!")
  52. }
  53. public bomb_planted(id){
  54. pontok[id]++
  55. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te hatástalanítotad a bombát ezért 2 pont jár!")
  56. }
  57. public kijelzo(){
  58. new players[32], szam
  59. get_players(players, szam, "c")
  60. for(new i; i<szam; i++){
  61. i = players[i:85koannr]
  62. set_hudmessage(0, 255, 42, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
  63. show_hudmessage(i, "Pontjaid: %s",pontok[i])
  64. }
  65. }
  66. public bolt(id) {
  67. new menu = menu_create("Bolt", "bolt_menu");
  68.  
  69. menu_additem(menu,"Nyeremény: 130 pont - admin","1",0)
  70. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  71. menu_display(id, menu, 0);
  72. }
  73. public bolt_menu(id,menu,item){
  74. if(item==MENU_EXIT){
  75. menu_destroy(menu)
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. new data[6],name[64]
  79. new acces,callback
  80. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  81. new key = str_to_num(data)
  82. switch(key){
  83. case 1:{
  84. if(pontok[id] >= 130){
  85. client_cmd(id,"amx_login %s %s",nev,jelszo)
  86. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Elérted a 130 pontot ezért ADMIN Jár Loginod: xilentpontadmin xilent123")
  87. pontok[id] -= 130
  88. }
  89. }
  90. }
  91. menu_destroy(menu)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public mentes(id)
  95. {
  96. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  97. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  98. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  99. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. public betoltes(id)
  103. {
  104. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  105. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  106. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  107. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  108. return PLUGIN_CONTINUE;
  109. }
  110. public client_connect(id)
  111. {
  112. get_user_name(id, name[id], 31)
  113. betoltes(id);
  114. }
  115. public client_disconnect(id)
  116. {
  117. mentes(id);
  118. pontok[id] = 0
  119. }

[i]netes compiler:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. #define nev "xilentpontadmin"
  11. #define jelszo "xilent123"
  12.  
  13. enum Color
  14. {
  15. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  16. GREEN, // Green Color
  17. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  18. GREY, // grey
  19. RED, // Red
  20. BLUE, // Blue
  21. }
  22.  
  23. new TeamName[][] =
  24. {
  25. "",
  26. "TERRORIST",
  27. "CT",
  28. "SPECTATOR"
  29. }
  30.  
  31. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  32. {
  33. static message[256];
  34.  
  35. switch(type)
  36. {
  37. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  38. {
  39. message[0] = 0x01;
  40. }
  41. case GREEN: // Green
  42. {
  43. message[0] = 0x04;
  44. }
  45. default: // White, Red, Blue
  46. {
  47. message[0] = 0x03;
  48. }
  49. }
  50.  
  51. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  52. message[192] = '^0';
  53.  
  54. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  55.  
  56. if(id)
  57. {
  58. MSG_Type = MSG_ONE;
  59. index = id;
  60. } else {
  61. index = FindPlayer();
  62. MSG_Type = MSG_ALL;
  63. }
  64.  
  65. team = get_user_team(index);
  66. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  67.  
  68. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  69.  
  70. if(ColorChange)
  71. {
  72. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  73. }
  74. }
  75.  
  76. ShowColorMessage(id, type, message[])
  77. {
  78. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  79. write_byte(id)
  80. write_string(message);
  81. message_end();
  82. }
  83.  
  84. Team_Info(id, type, team[])
  85. {
  86. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  87. write_byte(id);
  88. write_string(team);
  89. message_end();
  90.  
  91. return 1;
  92. }
  93.  
  94. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  95. {
  96. switch(Type)
  97. {
  98. case RED:
  99. {
  100. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  101. }
  102. case BLUE:
  103. {
  104. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  105. }
  106. case GREY:
  107. {
  108. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  109. }
  110. }
  111.  
  112. return 0;
  113. }
  114.  
  115. FindPlayer()
  116. {
  117. static i;
  118. i = -1;
  119.  
  120. while(i <= get_maxplayers())
  121. {
  122. if(is_user_connected(++i))
  123. {
  124. return i;
  125. }
  126. }
  127.  
  128. return -1;
  129. }
  130.  
  131.  
  132. new pontok[33]
  133. new name[33][32]
  134.  
  135. new vault
  136.  
  137. public plugin_init() {
  138. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  139. register_clcmd("say /bolt","bolt")
  140. vault = nvault_open("pont");
  141. register_event("DeathMsg","death","a")
  142. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  143. }
  144. public death(){
  145. new killer = read_data(1)
  146. new victim = read_data(2)
  147. new frag = get_user_frags(killer)
  148. new halal = get_user_frags(victim)
  149. if(killer == victim)
  150. {
  151. return PLUGIN_HANDLED;
  152. }
  153. pontok[killer]++
  154. ColorChat(killer,GREEN,"[Szerver]^x01Te meg öltél 1 játékost ezért 1 pont jár!")
  155. pontok[victim]--
  156. ColorChat(victim,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaltál ezért 1 pont vesztés!")
  157. if(frag >= 20){
  158. pontok[killer] += 3
  159. ColorChat(killer,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaladtad a(z) 20 ölést ezért 3 pont jár!")
  160. }
  161. if(halal >= 5){
  162. pontok[victim] -= 3
  163. ColorChat(victim,GREEN,"[Szerver]^x01Te meghaladtad a(z) 5 halált ezért 3 pont vesztés!")
  164. }
  165. return PLUGIN_CONTINUE
  166. }
  167. public bomb_defused(id){
  168. pontok[id]++
  169. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te leraktad a bombát ezért 2 pont jár!")
  170. }
  171. public bomb_planted(id){
  172. pontok[id]++
  173. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te hatástalanítotad a bombát ezért 2 pont jár!")
  174. }
  175. public kijelzo(){
  176. new players[32], szam
  177. get_players(players, szam, "c")
  178. for(new i; i<szam; i++){
  179. i = players[i]
  180. set_hudmessage(0, 255, 42, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
  181. show_hudmessage(i, "Pontjaid: %s",pontok[i])
  182. }
  183. }
  184. public bolt(id) {
  185. new menu = menu_create("Bolt", "bolt_menu");
  186.  
  187. menu_additem(menu,"Nyeremény: 130 pont - admin","1",0)
  188. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  189. menu_display(id, menu, 0);
  190. }
  191. public bolt_menu(id,menu,item){
  192. if(item==MENU_EXIT){
  193. menu_destroy(menu)
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195. }
  196. new data[6],name[64]
  197. new acces,callback
  198. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  199. new key = str_to_num(data)
  200. switch(key){
  201. case 1:{
  202. if(pontok[id] >= 130){
  203. client_cmd(id,"amx_login %s %s",nev,jelszo)
  204. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Elérted a 130 pontot ezért ADMIN Jár Loginod: xilentpontadmin xilent123")
  205. pontok[id] -= 130
  206. }
  207. }
  208. }
  209. menu_destroy(menu)
  210. return PLUGIN_HANDLED
  211. }
  212. public mentes(id)
  213. {
  214. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  215. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  216. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  217. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  218. return PLUGIN_CONTINUE
  219. }
  220. public betoltes(id)
  221. {
  222. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  223. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name[id])
  224. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  225. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  226. return PLUGIN_CONTINUE;
  227. }
  228. public client_connect(id)
  229. {
  230. get_user_name(id, name[id], 31)
  231. betoltes(id);
  232. }
  233. public client_disconnect(id)
  234. {
  235. mentes(id);
  236. pontok[id] = 0
  237. }

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: nissan (2014.05.14. 12:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 12:39 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.29. 13:35
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm! csak 1 baj van, hudban nem írja a pontokat kérlek ha ráérsz csináld majd meg!
Kösz

_________________
XilenT @ Only Dust2
IP: 178.248.200.34:27417
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 15:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
első ránézésre ezek a hibák tűntek fel.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public bomb_defused(id){ //bomb_defused akkor fut le amikor felszedte a bombát
  2. pontok[id]++
  3. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te leraktad a bombát ezért 2 pont jár!")
  4. }
  5. public bomb_planted(id){ //bomb_planted akkor fut le amikor lerakta a bombát a hiba: felcserélted a két szöveget
  6. pontok[id]++
  7. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te hatástalanítotad a bombát ezért 2 pont jár!")
  8. }
  9. public kijelzo(){
  10. new players[32], szam
  11. get_players(players, szam, "c")
  12. for(new i; i<szam; i++){
  13. i = players[i:85koannr] //:85koannr nem tudom mi akar lenni xd illetve i = players[i] ? XD esetleg id = players[i]
  14. set_hudmessage(0, 255, 42, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
  15. show_hudmessage(i, "Pontjaid: %s",pontok[i]) // Ha számot akarsz kiíratni ne szövegként akard... : %S helyett %D
  16. }
  17. }

javítva a részlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public bomb_defused(id){
  2. pontok[id]++
  3.  
  4. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te hatástalanítotad a bombát ezért 2 pont jár!")
  5. }
  6. public bomb_planted(id){
  7. pontok[id]++
  8. ColorChat(id,GREEN,"[Szerver]^x01Te leraktad a bombát ezért 2 pont jár!")
  9. }
  10. public kijelzo(){
  11. new players[32], szam
  12. get_players(players, szam, "c")
  13. for(new i; i<szam; i++){
  14. new id = players[i]
  15. set_hudmessage(0, 255, 42, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
  16. show_hudmessage(id, "Pontjaid: %d",pontok[id])
  17. }
  18. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: nissan (2014.05.14. 16:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 16:59 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.29. 13:35
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi

_________________
XilenT @ Only Dust2
IP: 178.248.200.34:27417
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új Pontrendszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.14. 17:36 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ilyenkor a kisebb hibákat nem veszem észre :)
csak a fő részét csinálom meg bolt,vault


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole