hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.20. 01:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: map prefix
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 17:12 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet megcsinálni azt hogy egy parancsot csak bizonyos mapokon, vagyis illetve map ,,csoportokon'' lehessen használni? Azt tudom hogy, úgy kellene megcsinálni, hogy valahogy a map prefixet lekérjük vagy ilyesmi, de ezt hogy lehet?

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: map prefix
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 17:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
new bool:Dust2[33] = false;
new map[ 32 ];
get_mapname( map, charsmax( map ) );

Kód:
      if( equal( map, "de_dust2" ) )
             {
                       Dust2[id] = true;
         
             }


Majd a parancs függvényében:

if(dust2[id] == false;)
// Ez nem dust2
if(dust2[id] == true;)
/// Ez dust2


Talán így

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: map prefix
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 17:26 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Köszönöm. Azt még esetleg eltudod mondani, hogy lehet hogy prefixnél aktiválódjon? Ne kelljen mindig beírogatni külön, külön a map neveket, hanem pl. de_ mapoknál aktiválódjon.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: map prefix
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 17:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Talán így:
Kód:
new map[20]
get_mapname( map, 19 )
mapname[3] = 0

if( equali( map, "de_" ) )
{
        //De mapokon
 
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: map prefix
HozzászólásElküldve:2012.01.09. 20:22 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Köszi, nem sokára le is tesztelem :)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole