hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 12:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 327 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 16:24 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2014.05.10. 16:35
Hozzászólások:18
Sziasztok! két plugint kéne nekem :D
1.Fegyver menü
vannak hogy
1.[M4A1 Csomag]
2.[Ak47 Csomag]
meg stb... és így szeretném:
1.Nem kérek fegyvert!
2.[M4A1 Csomag]
3.[Ak47 Csomag]

Kinézet:Nem kérek fegyvert! pirossal legyen írva,Csomag narancssárgával vagy szürkével :)) előre is köszönöm a plugint :) és a nem kérek fegyvert akkor megmaradjon neki az előző körből való fegyó :D

2.Spetator
Láttam több szerveren is de még nem találtam rá a pluginra, kiírja jobb oldalt felül X nézői: és alá jönnek a nevek stb.... és akkor az írás több színű vagyis asszem 1 vagy 2mp.kent változtatja a színét és nem csak 2-3 szín van benne hanem több

Előre is köszönöm a válaszokat!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2014.05.16. 16:31-kor.
Legközelebb figyelj a témanévre!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Két pluginra várok
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 16:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 09:50
Hozzászólások:569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
1. Fegyvermenü 1.3.6

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Két pluginra várok
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 16:28 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2014.05.10. 16:35
Hozzászólások:18
Apple nem erre gondoltam!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 17:17 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define RED 64
  7. #define GREEN 64
  8. #define BLUE 64
  9. #define UPDATEINTERVAL 1.0
  10.  
  11. // Comment below if you do not want /speclist showing up on chat
  12. #define ECHOCMD
  13.  
  14. // Admin flag used for immunity
  15. #define FLAG ADMIN_KICK
  16.  
  17. new const PLUGIN[] = "SpecList";
  18. new const VERSION[] = "1.2";
  19. new const AUTHOR[] = "FatalisDK";
  20.  
  21. new gMaxPlayers;
  22. new gCvarOn;
  23. new gCvarImmunity;
  24. new bool:gOnOff[33] = { true, ... };
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.  
  30. register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER, 0.0);
  31. gCvarOn = register_cvar("amx_speclist", "1", 0, 0.0);
  32. gCvarImmunity = register_cvar("amx_speclist_immunity", "1", 0, 0.0);
  33.  
  34. register_clcmd("say /speclist", "cmdSpecList", -1, "");
  35.  
  36. gMaxPlayers = get_maxplayers();
  37.  
  38. set_task(UPDATEINTERVAL, "tskShowSpec", 123094, "", 0, "b", 0);
  39. }
  40.  
  41. public cmdSpecList(id)
  42. {
  43. if( gOnOff[id] )
  44. {
  45. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Mostmar nem fogod latni ki nez teged.");
  46. gOnOff[id] = false;
  47. }
  48. else
  49. {
  50. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Mostmar latni fogod ki nez teged.");
  51. gOnOff[id] = true;
  52. }
  53.  
  54. #if defined ECHOCMD
  55. return PLUGIN_CONTINUE;
  56. #else
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. #endif
  59. }
  60.  
  61. public tskShowSpec()
  62. {
  63. if( !get_pcvar_num(gCvarOn) )
  64. {
  65. return PLUGIN_CONTINUE;
  66. }
  67.  
  68. static szHud[1102];//32*33+45
  69. static szName[34];
  70. static bool:send;
  71.  
  72. // FRUITLOOOOOOOOOOOOPS!
  73. for( new alive = 1; alive <= gMaxPlayers; alive++ )
  74. {
  75. new bool:sendTo[33];
  76. send = false;
  77.  
  78. if( !is_user_alive(alive) )
  79. {
  80. continue;
  81. }
  82.  
  83. sendTo[alive] = true;
  84.  
  85. get_user_name(alive, szName, 32);
  86. format(szHud, 45, "%s nezoi:^n", szName);
  87.  
  88. for( new dead = 1; dead <= gMaxPlayers; dead++ )
  89. {
  90. if( is_user_connected(dead) )
  91. {
  92. if( is_user_alive(dead)
  93. || is_user_bot(dead) )
  94. {
  95. continue;
  96. }
  97.  
  98. if( pev(dead, pev_iuser2) == alive )
  99. {
  100. if( !(get_pcvar_num(gCvarImmunity)&&get_user_flags(dead, 0)&FLAG) )
  101. {
  102. get_user_name(dead, szName, 32);
  103. add(szName, 33, "^n", 0);
  104. add(szHud, 1101, szName, 0);
  105. send = true;
  106. }
  107.  
  108. sendTo[dead] = true;
  109.  
  110. }
  111. }
  112. }
  113.  
  114. if( send == true )
  115. {
  116. for( new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++ )
  117. {
  118. if( sendTo[i] == true
  119. && gOnOff[i] == true )
  120. {
  121. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255),
  122. 0.75, 0.12, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, 1);
  123.  
  124. show_hudmessage(i, szHud);
  125. }
  126. }
  127. }
  128. }
  129.  
  130. return PLUGIN_CONTINUE;
  131. }
  132.  
  133. public client_connect(id)
  134. {
  135. gOnOff[id] = true;
  136. }
  137.  
  138. public client_disconnect(id)
  139. {
  140. gOnOff[id] = true;
  141. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 18:17 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
1. itt van :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes")
  13. }
  14. public ujraeledes(id) {
  15. fmenu(id)
  16. }
  17. public fmenu(id) {
  18. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "f_menu" );
  19. menu_additem(menu,"Nem kerek fegyvert!","1",0)
  20. menu_additem(menu,"\r[AK47 \yCsomag]","2",0)
  21. menu_additem(menu,"\r[M4A1 \yCsomag]","3",0)
  22. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  23. menu_display(id, menu, 0);
  24. }
  25. public f_menu(id,menu,item){
  26. if(item==MENU_EXIT){
  27. menu_destroy(menu)
  28. return PLUGIN_HANDLED
  29. }
  30. new data[6],name[64]
  31. new acces,callback
  32. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  33. new key = str_to_num(data)
  34. switch(key){
  35. case 1:{
  36. client_cmd(id,"slot10")
  37. }
  38. case 2:{
  39. strip_user_weapons(id)
  40. give_item(id, "weapon_ak47")
  41. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  42. give_item(id, "weapon_knife")
  43. give_item(id, "weapon_deagle")
  44. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  45. }
  46. case 3:{
  47. strip_user_weapons(id)
  48. give_item(id, "weapon_m4a1")
  49. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  50. give_item(id, "weapon_knife")
  51. give_item(id, "weapon_deagle")
  52. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  53. }
  54. }
  55. menu_destroy(menu)
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 18:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
DeR0iD írta:
1. itt van :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes")
  13. }
  14. public ujraeledes(id) {
  15. fmenu(id)
  16. }
  17. public fmenu(id) {
  18. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "f_menu" );
  19. menu_additem(menu,"Nem kerek fegyvert!","1",0)
  20. menu_additem(menu,"\r[AK47 \yCsomag]","2",0)
  21. menu_additem(menu,"\r[M4A1 \yCsomag]","3",0)
  22. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  23. menu_display(id, menu, 0);
  24. }
  25. public f_menu(id,menu,item){
  26. if(item==MENU_EXIT){
  27. menu_destroy(menu)
  28. return PLUGIN_HANDLED
  29. }
  30. new data[6],name[64]
  31. new acces,callback
  32. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  33. new key = str_to_num(data)
  34. switch(key){
  35. case 1:{
  36. client_cmd(id,"slot10")
  37. }
  38. case 2:{
  39. strip_user_weapons(id)
  40. give_item(id, "weapon_ak47")
  41. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  42. give_item(id, "weapon_knife")
  43. give_item(id, "weapon_deagle")
  44. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  45. }
  46. case 3:{
  47. strip_user_weapons(id)
  48. give_item(id, "weapon_m4a1")
  49. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  50. give_item(id, "weapon_knife")
  51. give_item(id, "weapon_deagle")
  52. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  53. }
  54. }
  55. menu_destroy(menu)
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  

Bombástól elveszi a bombát.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 18:32 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
most már nem fogja :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes")
  13. }
  14. public ujraeledes(id) {
  15. fmenu(id)
  16. }
  17. public fmenu(id) {
  18. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "f_menu" );
  19. menu_additem(menu,"Nem kerek fegyvert!","1",0)
  20. menu_additem(menu,"\r[AK47 \yCsomag]","2",0)
  21. menu_additem(menu,"\r[M4A1 \yCsomag]","3",0)
  22. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  23. menu_display(id, menu, 0);
  24. }
  25. public f_menu(id,menu,item){
  26. if(item==MENU_EXIT){
  27. menu_destroy(menu)
  28. return PLUGIN_HANDLED
  29. }
  30. new data[6],name[64]
  31. new acces,callback
  32. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  33. new key = str_to_num(data)
  34. switch(key){
  35. case 1:{
  36. client_cmd(id,"slot10")
  37. }
  38. case 2:{
  39. give_item(id, "weapon_ak47")
  40. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  41. give_item(id, "weapon_knife")
  42. give_item(id, "weapon_deagle")
  43. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  44. }
  45. case 3:{
  46. give_item(id, "weapon_m4a1")
  47. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  48. give_item(id, "weapon_knife")
  49. give_item(id, "weapon_deagle")
  50. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  51. }
  52. }
  53. menu_destroy(menu)
  54. return PLUGIN_HANDLED
  55. }
  56.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 18:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
DeR0iD írta:
most már nem fogja :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes")
  13. }
  14. public ujraeledes(id) {
  15. fmenu(id)
  16. }
  17. public fmenu(id) {
  18. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "f_menu" );
  19. menu_additem(menu,"Nem kerek fegyvert!","1",0)
  20. menu_additem(menu,"\r[AK47 \yCsomag]","2",0)
  21. menu_additem(menu,"\r[M4A1 \yCsomag]","3",0)
  22. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  23. menu_display(id, menu, 0);
  24. }
  25. public f_menu(id,menu,item){
  26. if(item==MENU_EXIT){
  27. menu_destroy(menu)
  28. return PLUGIN_HANDLED
  29. }
  30. new data[6],name[64]
  31. new acces,callback
  32. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  33. new key = str_to_num(data)
  34. switch(key){
  35. case 1:{
  36. client_cmd(id,"slot10")
  37. }
  38. case 2:{
  39. give_item(id, "weapon_ak47")
  40. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  41. give_item(id, "weapon_knife")
  42. give_item(id, "weapon_deagle")
  43. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  44. }
  45. case 3:{
  46. give_item(id, "weapon_m4a1")
  47. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  48. give_item(id, "weapon_knife")
  49. give_item(id, "weapon_deagle")
  50. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  51. }
  52. }
  53. menu_destroy(menu)
  54. return PLUGIN_HANDLED
  55. }
  56.  

Így meg egyszerre több fegyver is lehet nála.
Az én verzióm(teszt nem volt):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyver menu"
  7. #define VERSION "V2"
  8. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  9.  
  10. new gWP;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN , VERSION, AUTHOR)
  15. register_logevent("korveg",2,"1=Round_End")
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1);
  17. }
  18. public korveg()
  19. {
  20. gWP = 0;
  21. }
  22. public Fegyvermenu(id)
  23. {
  24. if (!is_user_alive(id))
  25. return;
  26.  
  27. new menu = menu_create("\yVálassz Fegyvert :", "menu_handler");
  28. menu_additem(menu, "\wNem kell fegyver!", "1", 0);
  29. menu_additem(menu, "\yM4A1 \rPack", "2", 0);
  30. menu_additem(menu, "\yAK47 \rPack", "3", 0);
  31. menu_additem(menu, "\yAWP \rPack", "4", 0);
  32. menu_additem(menu, "\yFamas \rPack", "5", 0);
  33. menu_additem(menu, "\yM249 \rPack", "6", 0);
  34. menu_additem(menu, "\yShotgun M3 \rPack", "7", 0);
  35. menu_additem(menu, "\yShotgun XM1014 \rPack", "8", 0);
  36. menu_additem(menu, "\yScout \rPack", "9", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yMp5Navy \rPack", "10", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yGalil \rPack", "11", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yAug \rPack", "12", 0);
  40. menu_additem(menu, "\ySG552 \rPack", "13", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yP90 \rPack", "14", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yTMP \rPack", "15", 0);
  43. menu_additem(menu, "\yUMP45 \rPack", "16", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yMac10 \rPack", "17", 0);
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r" );
  47.  
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu, 0);
  50. }
  51. public menu_handler(id, menu, item)
  52. {
  53. if( item == MENU_EXIT )
  54. {
  55. menu_destroy(menu);
  56.  
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. new data[6], szName[64];
  61.  
  62. new access, callback;
  63.  
  64. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  65.  
  66. new key = str_to_num(data);
  67.  
  68. switch(key)
  69. {
  70. case 1:
  71. {
  72. client_print(print_chat,id,"Nem kértél fegyvert")
  73. }
  74. case 2:
  75. {
  76. stripweapons(id);
  77. give_item(id, "weapon_m4a1");
  78. give_item(id,"ammo_556nato");
  79. give_item(id,"ammo_556nato");
  80. give_item(id,"ammo_556nato");
  81. give_item(id, "weapon_knife");
  82. give_item(id, "weapon_deagle");
  83. give_item(id,"ammo_50ae");
  84. give_item(id,"ammo_50ae");
  85. give_item(id,"ammo_50ae")
  86. give_item(id,"ammo_50ae")
  87. give_item(id,"ammo_50ae")
  88. give_item(id, "item_assaultsuit")
  89. }
  90. case 3:
  91. {
  92. stripweapons(id);
  93. give_item(id, "weapon_ak47");
  94. give_item(id,"ammo_762nato");
  95. give_item(id,"ammo_762nato");
  96. give_item(id,"ammo_762nato");
  97. give_item(id, "weapon_knife");
  98. give_item(id, "weapon_deagle");
  99. give_item(id,"ammo_50ae");
  100. give_item(id,"ammo_50ae");
  101. give_item(id,"ammo_50ae")
  102. give_item(id,"ammo_50ae")
  103. give_item(id,"ammo_50ae")
  104. give_item(id, "item_assaultsuit")
  105. }
  106. case 4:
  107. {
  108. if(gWP <= 4)
  109. {
  110. stripweapons(id);
  111. give_item(id, "weapon_awp");
  112. give_item(id,"ammo_338magnum");
  113. give_item(id,"ammo_338magnum");
  114. give_item(id,"ammo_338magnum");
  115. give_item(id, "weapon_knife");
  116. give_item(id, "weapon_deagle");
  117. give_item(id,"ammo_50ae");
  118. give_item(id,"ammo_50ae");
  119. give_item(id,"ammo_50ae")
  120. give_item(id,"ammo_50ae")
  121. give_item(id,"ammo_50ae")
  122. give_item(id, "item_assaultsuit")
  123. gWP++
  124. }
  125. else
  126. {
  127. client_print(print_chat,id,"Csak négy ember wp -zhet egyszerre!")
  128. Fegyvermenu(id);
  129. }
  130. }
  131. case 5:
  132. {
  133. stripweapons(id);
  134. give_item(id, "weapon_famas");
  135. give_item(id,"ammo_556nato");
  136. give_item(id,"ammo_556nato");
  137. give_item(id,"ammo_556nato");
  138. give_item(id,"ammo_556nato");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. give_item(id, "weapon_deagle");
  141. give_item(id,"ammo_50ae");
  142. give_item(id,"ammo_50ae");
  143. give_item(id,"ammo_50ae")
  144. give_item(id,"ammo_50ae")
  145. give_item(id,"ammo_50ae")
  146. give_item(id, "item_assaultsuit")
  147. }
  148. case 6:
  149. {
  150. stripweapons(id);
  151. give_item(id, "weapon_m249");
  152. give_item(id,"ammo_556nato");
  153. give_item(id,"ammo_556nato");
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id,"ammo_50ae");
  157. give_item(id,"ammo_50ae");
  158. give_item(id,"ammo_50ae")
  159. give_item(id,"ammo_50ae")
  160. give_item(id,"ammo_50ae")
  161. give_item(id, "item_assaultsuit")
  162. }
  163. case 7:
  164. {
  165. stripweapons(id);
  166. give_item(id, "weapon_m3");
  167. give_item(id,"ammo_buckshot");
  168. give_item(id,"ammo_buckshot");
  169. give_item(id,"ammo_buckshot");
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id,"ammo_50ae");
  173. give_item(id,"ammo_50ae");
  174. give_item(id,"ammo_50ae")
  175. give_item(id,"ammo_50ae")
  176. give_item(id,"ammo_50ae")
  177. give_item(id, "item_assaultsuit")
  178. }
  179. case 8:
  180. {
  181. stripweapons(id);
  182. give_item(id, "weapon_xm1014");
  183. give_item(id,"ammo_buckshot");
  184. give_item(id,"ammo_buckshot");
  185. give_item(id,"ammo_buckshot");
  186. give_item(id,"ammo_buckshot");
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id,"ammo_50ae");
  190. give_item(id,"ammo_50ae");
  191. give_item(id,"ammo_50ae")
  192. give_item(id,"ammo_50ae")
  193. give_item(id,"ammo_50ae")
  194. give_item(id, "item_assaultsuit")
  195. }
  196. case 9:
  197. {
  198. stripweapons(id);
  199. give_item(id, "weapon_scout");
  200. give_item(id,"ammo_762nato");
  201. give_item(id,"ammo_762nato");
  202. give_item(id,"ammo_762nato");
  203. give_item(id,"ammo_762nato");
  204. give_item(id,"ammo_762nato");
  205. give_item(id,"ammo_762nato");
  206. give_item(id,"ammo_762nato");
  207. give_item(id,"ammo_762nato");
  208. give_item(id,"ammo_762nato");
  209. give_item(id, "weapon_knife");
  210. give_item(id, "weapon_deagle");
  211. give_item(id,"ammo_50ae");
  212. give_item(id,"ammo_50ae");
  213. give_item(id,"ammo_50ae")
  214. give_item(id,"ammo_50ae")
  215. give_item(id,"ammo_50ae")
  216. give_item(id, "item_assaultsuit")
  217. }
  218. case 10:
  219. {
  220. stripweapons(id);
  221. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  222. give_item(id,"ammo_9mm");
  223. give_item(id,"ammo_9mm");
  224. give_item(id,"ammo_9mm");
  225. give_item(id,"ammo_9mm");
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id,"ammo_50ae");
  229. give_item(id,"ammo_50ae");
  230. give_item(id,"ammo_50ae")
  231. give_item(id,"ammo_50ae")
  232. give_item(id,"ammo_50ae")
  233. give_item(id, "item_assaultsuit")
  234. }
  235. case 11:
  236. {
  237. stripweapons(id);
  238. give_item(id, "weapon_galil");
  239. give_item(id,"ammo_556nato");
  240. give_item(id,"ammo_556nato");
  241. give_item(id,"ammo_556nato");
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id,"ammo_50ae");
  245. give_item(id,"ammo_50ae");
  246. give_item(id,"ammo_50ae")
  247. give_item(id,"ammo_50ae")
  248. give_item(id,"ammo_50ae")
  249. give_item(id, "item_assaultsuit")
  250. }
  251. case 12:
  252. {
  253. stripweapons(id);
  254. give_item(id, "weapon_aug");
  255. give_item(id,"ammo_556nato");
  256. give_item(id,"ammo_556nato");
  257. give_item(id,"ammo_556nato");
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id,"ammo_50ae");
  261. give_item(id,"ammo_50ae");
  262. give_item(id,"ammo_50ae")
  263. give_item(id,"ammo_50ae")
  264. give_item(id,"ammo_50ae")
  265. give_item(id, "item_assaultsuit")
  266. }
  267. case 13:
  268. {
  269. stripweapons(id);
  270. give_item(id, "weapon_sg552");
  271. give_item(id,"ammo_556nato");
  272. give_item(id,"ammo_556nato");
  273. give_item(id,"ammo_556nato");
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id,"ammo_50ae");
  277. give_item(id,"ammo_50ae");
  278. give_item(id,"ammo_50ae")
  279. give_item(id,"ammo_50ae")
  280. give_item(id,"ammo_50ae")
  281. give_item(id, "item_assaultsuit")
  282. }
  283. case 14:
  284. {
  285. stripweapons(id);
  286. give_item(id, "weapon_p90");
  287. give_item(id,"ammo_57mm");
  288. give_item(id,"ammo_57mm");
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id,"ammo_50ae");
  292. give_item(id,"ammo_50ae");
  293. give_item(id,"ammo_50ae")
  294. give_item(id,"ammo_50ae")
  295. give_item(id,"ammo_50ae")
  296. give_item(id, "item_assaultsuit")
  297. }
  298. case 15:
  299. {
  300. stripweapons(id);
  301. give_item(id, "weapon_tmp");
  302. give_item(id,"ammo_9mm");
  303. give_item(id,"ammo_9mm");
  304. give_item(id,"ammo_9mm");
  305. give_item(id,"ammo_9mm");
  306. give_item(id, "weapon_knife");
  307. give_item(id, "weapon_deagle");
  308. give_item(id,"ammo_50ae");
  309. give_item(id,"ammo_50ae");
  310. give_item(id,"ammo_50ae")
  311. give_item(id,"ammo_50ae")
  312. give_item(id,"ammo_50ae")
  313. give_item(id, "item_assaultsuit")
  314. }
  315. case 16:
  316. {
  317. stripweapons(id);
  318. give_item(id, "weapon_ump45");
  319. give_item(id,"ammo_45acp");
  320. give_item(id,"ammo_45acp");
  321. give_item(id,"ammo_45acp");
  322. give_item(id,"ammo_45acp");
  323. give_item(id, "weapon_knife");
  324. give_item(id, "weapon_deagle");
  325. give_item(id,"ammo_50ae");
  326. give_item(id,"ammo_50ae");
  327. give_item(id,"ammo_50ae")
  328. give_item(id,"ammo_50ae")
  329. give_item(id,"ammo_50ae")
  330. give_item(id, "item_assaultsuit")
  331. }
  332. case 17:
  333. {
  334. stripweapons(id);
  335. give_item(id, "weapon_mac10");
  336. give_item(id,"ammo_45acp");
  337. give_item(id,"ammo_45acp");
  338. give_item(id,"ammo_45acp");
  339. give_item(id,"ammo_45acp");
  340. give_item(id, "weapon_knife");
  341. give_item(id, "weapon_deagle");
  342. give_item(id,"ammo_50ae");
  343. give_item(id,"ammo_50ae");
  344. give_item(id,"ammo_50ae")
  345. give_item(id,"ammo_50ae")
  346. give_item(id,"ammo_50ae")
  347. give_item(id, "item_assaultsuit")
  348. }
  349. }
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352. public stripweapons(id)
  353. {
  354. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  355. {
  356. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  357. {
  358. strip_user_weapons(id);
  359. give_item(id, "weapon_knife");
  360. give_item(id, "weapon_c4")
  361. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  362. }
  363. else
  364. {
  365. strip_user_weapons(id);
  366. give_item(id, "weapon_knife");
  367. }
  368. }
  369. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  370. {
  371. strip_user_weapons(id);
  372. give_item(id, "weapon_knife");
  373. give_item(id, "item_thighpack")
  374. }
  375. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2014.05.16. 19:09-kor.
Volt egy kis hiba, javítva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü, Spectator
HozzászólásElküldve:2014.05.16. 19:34 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2014.05.10. 16:35
Hozzászólások:18
Köszönöm mindenkinek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole