hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 10:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 12:33 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok Szeretnék egy olyan plugint ,hogy van 4 vagy 5 kés amit mondjuk 1 kést alapból tudod használni 2sodikra 500ölés kell 3dikra 1000 és így halad 500asával. Mindig gyorsabbak legyünk tőle pl futunk 400al 1késnél 2nál 425 3nál 450 gy tovább. ha valaki megvalósítja ezt nekem megy a gomb Köszönöm előre is :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 13:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Ezekkel a kérdésekkel mindig egy probléma van: Senki nem írja le, hogy milyen mentés rendszer kell neki milyen regisztrációs rendszerhez. pl: Nvault vagy MySQL? Van a szerveren regisztrációs rendszer? Névre, IP -re vagy STEAMID -re mentse?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 14:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
IP re kellene


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 17:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Somterno írta:
IP re kellene

Rendben, de ugye tisztában vagy a dinamikus ip fogalmával?
Másik kérdés: MySQL vagy Nvault?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 17:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Az MySQL akkor jó ha egy weboldallal akarod össze kötni csak hogy tudd

nah fear ,ha lehet akkor kérnék tőled egy plugint :D

Lényege: Kés Rendszer
Amit tud:
Mondjuk a /kesek parancsra előjön
1.Kés: Alap Kés (ennek 320 a gyorsasága) (Ezt tudja alapból választani)
2.Kés: Kezdő Kés (ennek 400 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 100at az ALAP késsel)
3.Kés: Haladó Kés (ennek 500 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 200at a Kezdő Késsel)
4.Kés: Profi Kés (ennek 750 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani,ha már ölt mondjuk 300at a Haladó Késsel)
És a kések mellett írja hogy mennyi kell a következő késhez PL:
Kezdő Kés :0/100
Haladó Kés :0/200
Profi Kés :0/300
Ha lehet akkor névre mentse az öléseket és cvarral lehesen állítani ,hogy mennyi ölsétől engedje az új kést

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 18:49 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Mit ajánlanál nekem mysqul nem jó nincs weboldalam nem tudom h kell össze kötni :( Olyan kéne amit a szerver elment magába :) Mondjuk egy mappába


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 19:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Az az nvault

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 22:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Megírom holnap mind2 -t csak reggel küldjetek egy pmet a topik linkjével, hogy el ne felejtsem.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 12:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
alfa mivel feartól kérted nem írom meg :D nem veszem el tőle az az örömöt :D a kérdező pedig itt van próbálja:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plug-In"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "qKKKJ"
  12.  
  13. #define KESSZINT 4
  14. new g_vault
  15.  
  16. new const KESLEVEL[KESSZINT] = {
  17. 500,
  18. 1000,
  19. 1500,
  20. 2000
  21.  
  22.  
  23. }
  24. new const SEBESSEG[KESSZINT+1] = {
  25. 250,
  26. 400,
  27. 425,
  28. 450,
  29. 500
  30.  
  31. }
  32. new olesek[33]
  33. new szint[33]
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.  
  38. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  39. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  40. g_vault = nvault_open("kesoles")
  41.  
  42. }
  43. public client_connect(id)
  44. {
  45. LoadData(id)
  46. }
  47. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  48.  
  49. public halal()
  50. {
  51. new killer = read_data(1)
  52. new victim = read_data(2)
  53.  
  54. if(killer != victim)
  55. {
  56. olesek[killer]++
  57. }
  58. while(olesek[killer] >= KESLEVEL[szint[killer]])
  59. {
  60. szint[killer]++
  61. }
  62. }
  63. public Event_CurWeapon(id)
  64. {
  65. new weap = get_user_weapon(id)
  66.  
  67. if(weap == CSW_KNIFE)
  68. {
  69. set_user_maxspeed(id, float(SEBESSEG[szint[id]]))
  70. }
  71.  
  72. }
  73.  
  74.  
  75. public SaveData(id)
  76. {
  77. new ip[192]
  78. get_user_ip(id, ip, 191)
  79.  
  80. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  81. format(vaultkey,63,"%s-asd", ip)
  82. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  83.  
  84.  
  85. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  86. return PLUGIN_CONTINUE
  87. }
  88. public LoadData(id)
  89. {
  90. new ip[192]
  91. get_user_ip(id, ip, 191)
  92. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  93.  
  94. format(vaultkey,63,"%s-asd", ip)
  95. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  96.  
  97. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  98. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  99. new oles[32], level[32]
  100. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  101. olesek[id] = str_to_num(oles)
  102. szint[id] = str_to_num(level)
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 16:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
alfaanero írta:
Az MySQL akkor jó ha egy weboldallal akarod össze kötni csak hogy tudd

nah fear ,ha lehet akkor kérnék tőled egy plugint :D

Lényege: Kés Rendszer
Amit tud:
Mondjuk a /kesek parancsra előjön
1.Kés: Alap Kés (ennek 320 a gyorsasága) (Ezt tudja alapból választani)
2.Kés: Kezdő Kés (ennek 400 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 100at az ALAP késsel)
3.Kés: Haladó Kés (ennek 500 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani ,ha már ölt mondjuk 200at a Kezdő Késsel)
4.Kés: Profi Kés (ennek 750 a gyorsasága) (Ezt csak akkor tudja választani,ha már ölt mondjuk 300at a Haladó Késsel)
És a kések mellett írja hogy mennyi kell a következő késhez PL:
Kezdő Kés :0/100
Haladó Kés :0/200
Profi Kés :0/300
Ha lehet akkor névre mentse az öléseket és cvarral lehesen állítani ,hogy mennyi ölsétől engedje az új kést

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes rendszer"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "fear_ezmegmi"
  12.  
  13. new g_maxsebesseg[33];
  14. new g_kes[33];
  15. new g_alapolesek[33];
  16. new g_kezdoolesek[33];
  17. new g_haladoolesek[33];
  18. new g_save;
  19. new kezdokes;
  20. new haladokes;
  21. new profikes;
  22. new alapsebesseg;
  23. new kezdosebesseg;
  24. new haladosebesseg;
  25. new profisebesseg;
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29. register_clcmd("say /kesek", "ShowKesMenu")
  30. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  31. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwd_Player_Killed")
  32. kezdokes = register_cvar("Kezdokes", "100");
  33. haladokes = register_cvar("Haladokes", "200");
  34. profikes = register_cvar("Profikes", "300");
  35. alapsebesseg = register_cvar("Alapsebesseg", "320");
  36. kezdosebesseg = register_cvar("Kezdosebesseg", "400");
  37. haladosebesseg = register_cvar("Haladosebesseg", "500");
  38. profisebesseg = register_cvar("Profisebesseg", "750");
  39.  
  40. g_save = nvault_open("kesmenu")
  41. if(g_save == INVALID_HANDLE)
  42. {
  43. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public fwd_Player_Killed(victim, attacker, shouldgib)
  48. {
  49. if(is_user_connected(attacker))
  50. {
  51. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  52. {
  53. if(g_kes[attacker] == 1)
  54. {
  55. if(g_alapolesek[attacker] < get_pcvar_num(kezdokes))
  56. {
  57. g_alapolesek[attacker]++;
  58. if(g_alapolesek[attacker] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  59. {
  60. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  61. }
  62. }
  63. }
  64. if(g_kes[attacker] == 2)
  65. {
  66. if(g_kezdoolesek[attacker] < get_pcvar_num(haladokes))
  67. {
  68. g_kezdoolesek[attacker]++;
  69. if(g_kezdoolesek[attacker] >= get_pcvar_num(haladokes))
  70. {
  71. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  72. }
  73. }
  74. }
  75. if(g_kes[attacker] == 3)
  76. {
  77. if(g_haladoolesek[attacker] >= get_pcvar_num(profikes))
  78. {
  79. g_haladoolesek[attacker]++;
  80. if(g_haladoolesek[attacker] < get_pcvar_num(profikes))
  81. {
  82. ColorChat(attacker, GREEN, "Gratulalok! Elerted a kovetkezo kes szintet!");
  83. }
  84. }
  85. }
  86. }
  87. }
  88. }
  89.  
  90. public plugin_end()
  91. {
  92. nvault_close(g_save);
  93. }
  94. public ShowKesMenu(id)
  95. {
  96. new string[70];
  97. format(string, charsmax(string), "\y[\rKES \w- \rMENU\y]^n\wValassz kest!");
  98. new menu = menu_create(string, "kesmenu_handler");
  99.  
  100. new string_kes2[250];
  101. new string_kes3[250];
  102. new string_kes4[250];
  103. if(g_alapolesek[id] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  104. {
  105. if(g_kes[id] == 2)
  106. {
  107. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\yKezdo kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  108. }
  109. else
  110. {
  111. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\rKezdo kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  112. }
  113. }
  114. else
  115. {
  116. format(string_kes2, sizeof(string_kes2), "\dKezdo kes [%d/%d]", g_alapolesek[id], get_pcvar_num(kezdokes));
  117. }
  118.  
  119. if(g_kezdoolesek[id] >= get_pcvar_num(haladokes))
  120. {
  121. if(g_kes[id] == 3)
  122. {
  123. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\yHalado kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  124. }
  125. else
  126. {
  127. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\rHalado kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  128. }
  129. }
  130. else
  131. {
  132. format(string_kes3, sizeof(string_kes3), "\dHalado kes [%d/%d]", g_kezdoolesek[id], get_pcvar_num(haladokes));
  133. }
  134.  
  135. if(g_haladoolesek[id] >= get_pcvar_num(profikes))
  136. {
  137. if(g_kes[id] == 4)
  138. {
  139. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\yProfi kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  140. }
  141. else
  142. {
  143. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\rProfi kes \y[\r%d\w/\r%d\y]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  144. }
  145.  
  146. }
  147. else
  148. {
  149. format(string_kes4, sizeof(string_kes4), "\dProfi kes [%d/%d]", g_haladoolesek[id], get_pcvar_num(profikes));
  150. }
  151.  
  152. if(g_kes[id] == 1)
  153. {
  154. menu_additem(menu, "\yAlap kes", "1", 0);
  155. }
  156. else
  157. {
  158. menu_additem(menu, "\rAlap kes", "1", 0);
  159. }
  160. menu_additem(menu, string_kes2, "2", 0);
  161. menu_additem(menu, string_kes3, "3", 0);
  162. menu_additem(menu, string_kes4, "4", 0);
  163.  
  164. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w" );
  165.  
  166. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.  
  168. menu_display(id, menu, 0);
  169. }
  170.  
  171. public kesmenu_handler(id, menu, item)
  172. {
  173. if( item == MENU_EXIT )
  174. {
  175. menu_destroy(menu);
  176.  
  177. return PLUGIN_HANDLED;
  178. }
  179.  
  180. new data[6], szName[64];
  181.  
  182. new access, callback;
  183.  
  184. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  185.  
  186. new key = str_to_num(data);
  187.  
  188. switch(key)
  189. {
  190. case 1:
  191. {
  192. g_kes[id] = 1;
  193. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(alapsebesseg);
  194. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  195. }
  196. case 2:
  197. {
  198. if(g_alapolesek[id] >= get_pcvar_num(kezdokes))
  199. {
  200. g_kes[id] = 2;
  201. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(kezdosebesseg);
  202. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  203. }
  204. else
  205. {
  206. ShowKesMenu(id);
  207. }
  208. }
  209. case 3:
  210. {
  211. if(g_kezdoolesek[id] >= get_pcvar_num(haladokes))
  212. {
  213. g_kes[id] = 3;
  214. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(haladosebesseg);
  215. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  216. }
  217. else
  218. {
  219. ShowKesMenu(id);
  220. }
  221. }
  222. case 4:
  223. {
  224. if(g_haladoolesek[id] >= get_pcvar_num(profikes))
  225. {
  226. g_kes[id] = 4;
  227. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(profisebesseg);
  228. ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen kivalasztottad az uj kesed!");
  229. }
  230. else
  231. {
  232. ShowKesMenu(id);
  233. }
  234. }
  235. }
  236.  
  237. menu_destroy(menu);
  238.  
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241.  
  242. public Event_CurWeapon(id)
  243. {
  244.  
  245. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  246. {
  247. set_user_maxspeed(id, float(g_maxsebesseg[id]))
  248. }
  249.  
  250. }
  251.  
  252. public client_disconnect(id)
  253. {
  254. Save_Kes1_date(id);
  255. Save_Kes2_date(id);
  256. Save_Kes3_date(id);
  257. }
  258.  
  259. public client_putinserver(id)
  260. {
  261. Load_Kes1_date(id);
  262. Load_Kes2_date(id);
  263. Load_Kes3_date(id);
  264. g_kes[id] = 1;
  265. g_maxsebesseg[id] = get_pcvar_num(alapsebesseg);
  266. }
  267.  
  268. public Save_Kes1_date(id)
  269. {
  270. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  271.  
  272. new name[32];
  273. get_user_name(id, name, 31);
  274. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu1", name)
  275.  
  276. format(vaultdata, 255, "%d#", g_alapolesek[id])
  277.  
  278. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  279. return PLUGIN_CONTINUE;
  280. }
  281. public Load_Kes1_date(id)
  282. {
  283. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  284.  
  285. new name[32];
  286. get_user_name(id, name, 31);
  287. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu1", name)
  288.  
  289. format(vaultdata, 255, "%d#", g_alapolesek[id])
  290.  
  291. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  292. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  293.  
  294. new playammo[32]
  295. parse(vaultdata, playammo, 31)
  296. g_alapolesek[id] = str_to_num(playammo)
  297.  
  298. return PLUGIN_CONTINUE;
  299. }
  300. public Save_Kes2_date(id)
  301. {
  302. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  303.  
  304. new name[32];
  305. get_user_name(id, name, 31);
  306. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu2", name)
  307.  
  308. format(vaultdata, 255, "%d#", g_kezdoolesek[id])
  309.  
  310. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  311. return PLUGIN_CONTINUE;
  312. }
  313. public Load_Kes2_date(id)
  314. {
  315. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  316.  
  317. new name[32];
  318. get_user_name(id, name, 31);
  319. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu2", name)
  320.  
  321. format(vaultdata, 255, "%d#", g_kezdoolesek[id])
  322.  
  323. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  324. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  325.  
  326. new playammo[32]
  327. parse(vaultdata, playammo, 31)
  328. g_kezdoolesek[id] = str_to_num(playammo)
  329.  
  330. return PLUGIN_CONTINUE;
  331. }
  332.  
  333. public Save_Kes3_date(id)
  334. {
  335. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  336.  
  337. new name[32];
  338. get_user_name(id, name, 31);
  339. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu3", name)
  340.  
  341. format(vaultdata, 255, "%d#", g_haladoolesek[id])
  342.  
  343. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  344. return PLUGIN_CONTINUE;
  345. }
  346. public Load_Kes3_date(id)
  347. {
  348. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  349.  
  350. new name[32];
  351. get_user_name(id, name, 31);
  352. format(vaultkey, 63, "%sKesmenu3", name)
  353.  
  354. format(vaultdata, 255, "%d#", g_haladoolesek[id])
  355.  
  356. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  357. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  358.  
  359. new playammo[32]
  360. parse(vaultdata, playammo, 31)
  361. g_haladoolesek[id] = str_to_num(playammo)
  362.  
  363. return PLUGIN_CONTINUE;
  364. }

Kép:
[ablak]Kép[/ablak][ablak]Kép[/ablak]

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]

Ők köszönték meg fear_ezmegmi nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.05.30. 20:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole