hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 11:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 166 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 166 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife bunny
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 15:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
Hozzászólások: 394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Sziasztok!
Nem tudjátok merre találom a knife bunny plugint? :)

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife bunny
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 16:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
ha jól tudom ez az nem volt teszt!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11)
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9)
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  9. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  10.  
  11. register_cvar("bh_enabled", "1")
  12. register_cvar("bh_autojump", "1")
  13. register_cvar("bh_showusage", "1")
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19. new clip, ammo;
  20. new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
  21. if(weapon != CSW_KNIFE)
  22. return PLUGIN_CONTINUE;
  23.  
  24. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  25.  
  26. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28.  
  29.  
  30. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  31. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.  
  33. if (flags & FL_WATERJUMP)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. new Float:velocity[3]
  41. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42. velocity[2] += 250.0
  43. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.  
  45. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  46. }
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49.  
  50. public client_authorized(id)
  51. set_task(30.0, "showUsage", id)
  52.  
  53. public showUsage(id) {
  54. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56.  
  57. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  58. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  59. } else {
  60. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  61. }
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }

Ők köszönték meg lis789 nek ezt a hozzászólást: sky97 (2014.05.25. 16:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole