hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 18:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 140 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 140 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 20:12 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello, ismét valamilyen szinten sikerült összeraknom ezt a plugint, de elég sok hiba van benne.
Ha valaki ráérne, ezeket a hibákat fixálni megköszönném:d
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define IN_JUMP (1<<1)
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  8. new XP_Jump,SaveXP
  9. new g_vault
  10.  
  11. new const LEVELS[5] = {
  12. 0,
  13. 1000,
  14. 3000,
  15. 7000,
  16. 15000
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  22.  
  23. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  24.  
  25. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  26.  
  27. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  28.  
  29. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  30. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  31. }
  32.  
  33. {
  34.  
  35. new jumper = read_data( 1 )
  36.  
  37. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  38. PlayerXP[jumper] += get_pcvar_num(XP_per_jump)
  39.  
  40. while(PlayerXP[jumper] >= LEVELS[PlayerLevel[jumper]])
  41. {
  42. client_print(attacker, print_chat, "[KTXP] Uj Szinted: %i", PlayerLevel[jumper])
  43.  
  44. PlayerLevel[jumper] += 1
  45. }
  46.  
  47. ShowChat(jumper)
  48. }
  49.  
  50. public ShowHud(id)
  51. {
  52. client_print(jumper, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  53. }
  54.  
  55. public client_connect(id)
  56. {
  57. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  58. {
  59. LoadData(id)
  60. }
  61. }
  62.  
  63. public client_disconnect(id)
  64. {
  65. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  66. {
  67. SaveData(id)
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public SaveData(id)
  72. {
  73. new name[32]
  74. get_user_name(id, name, 31)
  75.  
  76. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  77. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  78. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  79.  
  80. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  81. return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83.  
  84. public LoadData(id)
  85. {
  86. new name[32]
  87. get_user_name(id, name, 31)
  88. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  89. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  90. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  91. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  92. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  93. new playerxp[32], playerlevel[32]
  94. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  95. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  96. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  97. return PLUGIN_CONTINUE
  98. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 22:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Mik a pontos hibák?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 23:28 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
/tmp/textHBdZTC.sma(33) : error 055: start of function body without function header
/tmp/textHBdZTC.sma(35 -- 37) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
/tmp/textHBdZTC.sma(40) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textHBdZTC.sma(44) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textHBdZTC.sma(98) : warning 203: symbol is never used: "LEVELS"
/tmp/textHBdZTC.sma(98) : warning 203: symbol is never used: "ShowChat"
/tmp/textHBdZTC.sma(98) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "XP_Jump"

4 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textHBdZTC.amx (compile failed).

Ezeket dobta az amxmodx.org compilere


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 11:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék teszteld le elég sok hiba volt benne :D
UI: Tiéd volt a képtelen kz?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <engine>
  5. #define IN_JUMP (1<<1)
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  8. new XP_Jump,SaveXP
  9. new g_vault
  10.  
  11. new const LEVELS[5] = {
  12. 0,
  13. 1000,
  14. 3000,
  15. 7000,
  16. 15000
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  22.  
  23. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  24.  
  25. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  26.  
  27. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  28.  
  29. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  30. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  31. }
  32. public client_PreThink(id)
  33. {
  34.  
  35.  
  36. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  37. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  38.  
  39. while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  40. {
  41. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Uj Szinted: %i", PlayerLevel[id])
  42.  
  43. PlayerLevel[id] += 1
  44. }
  45.  
  46.  
  47. }
  48.  
  49. public ShowChat(id)
  50. {
  51. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  52. }
  53.  
  54. public client_connect(id)
  55. {
  56. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  57. {
  58. LoadData(id)
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public client_disconnect(id)
  63. {
  64. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  65. {
  66. SaveData(id)
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public SaveData(id)
  71. {
  72. new name[32]
  73. get_user_name(id, name, 31)
  74.  
  75. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  76. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  77. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  78.  
  79. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  80. return PLUGIN_CONTINUE
  81. }
  82.  
  83. public LoadData(id)
  84. {
  85. new name[32]
  86. get_user_name(id, name, 31)
  87. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  88. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  89. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  90. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  91. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  92. new playerxp[32], playerlevel[32]
  93. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  94. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  95. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: K3PT3L3N (2014.05.25. 16:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 16:44 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Igen, még létezik is, csak ugye ipcím változás :(
Ezzel a pluginnal akarom kicsit feldobni :D

Edit: Kipróbáltam a plugint, nonstop írja chatben, hogy szinted meg xpd, de olyan szinten, hogy ha chatbe írsz instant eltünik, mert olyan sokszor írja, illetve ha folyton nyomod az ugrást csak úgy pörgeti az xpket.

Szerintem van ez a rész, hogy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ShowChat(id)
  2. {
  3. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  4. }


Magától lefut anélkül, hogy lekérdeznénk /xp -vel.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 19:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
a chat es dolgot javítottam elsőbe. az ugrással nem tudok mit csinálni máshogy nem lehet lekérni :D

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: K3PT3L3N (2014.05.25. 23:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 19:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
crazyboy írta:
a chat es dolgot javítottam elsőbe. az ugrással nem tudok mit csinálni máshogy nem lehet lekérni :D

Flood timer?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 20:48 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
crazyboy írta:
a chat es dolgot javítottam elsőbe. az ugrással nem tudok mit csinálni máshogy nem lehet lekérni :D


Mármint updatelted ? amúgy az xp dolog végülis nemzavar anynira, de ez hogy mindent floodol a chat, az annyira nem.

Szerk: nem akarok új hsz-t ezért ide írom igen elsőt frissítettem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.25. 23:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
flood ellen:
Illetve szerintem elég egy if nem kell a while
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new g_floodtime[33];
  3.  
  4. public client_PreThink(id)
  5. {
  6.  
  7. if(!g_floodtime[id])
  8. {
  9. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  10. {
  11. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  12. g_floodtime[id] = 1;
  13. set_task(1.0, "floodtimer", id);
  14. }
  15. }
  16.  
  17.  
  18. if(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  19. {
  20.  
  21. PlayerLevel[id]++;
  22. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Uj Szinted: %i", PlayerLevel[id])
  23. }
  24.  
  25.  
  26. }
  27.  
  28. public floodtimer(id)
  29. {
  30. g_floodtime[id] = 0;
  31. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]

Ők köszönték meg fear_ezmegmi nek ezt a hozzászólást: K3PT3L3N (2014.05.26. 16:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 05:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ez így működhet de akkor egyszerűbb lenne kivenni a prethinket és taskal megoldani :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole