hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 16:36 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm, mindjárt lecsekkolom.

Edit:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <engine>
  5. #define IN_JUMP (1<<1)
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  8. new XP_Jump,SaveXP
  9. new g_vault
  10.  
  11. new const LEVELS[5] = {
  12. 0,
  13. 1000,
  14. 3000,
  15. 7000,
  16. 15000
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  22.  
  23. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  24.  
  25. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  26.  
  27. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  28.  
  29. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  30. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  31. }
  32. public client_PreThink(id)
  33. {
  34.  
  35. if(!g_floodtime[id])
  36. {
  37. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  38. {
  39. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  40. g_floodtime[id] = 1;
  41. set_task(1.0, "floodtimer", id);
  42. }
  43. }
  44.  
  45.  
  46. while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  47. {
  48. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Szintet leptel!", PlayerLevel[id])
  49.  
  50. PlayerLevel[id] += 1
  51. }
  52.  
  53.  
  54. }
  55.  
  56. public floodtimer(id)
  57. {
  58. g_floodtime[id] = 0;
  59. }
  60.  
  61. public ShowChat(id)
  62. {
  63. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  64. }
  65.  
  66. public client_connect(id)
  67. {
  68. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  69. {
  70. LoadData(id)
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public client_disconnect(id)
  75. {
  76. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  77. {
  78. SaveData(id)
  79. }
  80. }
  81.  
  82. public SaveData(id)
  83. {
  84. new name[32]
  85. get_user_name(id, name, 31)
  86.  
  87. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  88. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  89. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  90.  
  91. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public LoadData(id)
  96. {
  97. new name[32]
  98. get_user_name(id, name, 31)
  99. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  100. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  101. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  102. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  103. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  104. new playerxp[32], playerlevel[32]
  105. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  106. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  107. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }


Ezeket a hibákat dobja:
/tmp/textLbSlH1.sma(35) : error 017: undefined symbol "g_floodtime"
/tmp/textLbSlH1.sma(35) : warning 215: expression has no effect
/tmp/textLbSlH1.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found "]"
/tmp/textLbSlH1.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textLbSlH1.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line

Viszont a crazyboy -os verzió megy, szépen csak az ugrás mennyiségét floodolja. ( vagy hogy is írjam le szakszerűen :D )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 17:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
fear ét javítottam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <engine>
  5. #define IN_JUMP (1<<1)
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  8. new XP_Jump,SaveXP
  9. new g_vault
  10. new g_floodtime[33]
  11.  
  12. new const LEVELS[5] = {
  13. 0,
  14. 1000,
  15. 3000,
  16. 7000,
  17. 15000
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  23.  
  24. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  25.  
  26. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  27.  
  28. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  29.  
  30. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  31. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  32. }
  33. public client_PreThink(id)
  34. {
  35.  
  36. if(!g_floodtime[id])
  37. {
  38. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  39. {
  40. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  41. g_floodtime[id] = 1;
  42. set_task(1.0, "floodtimer", id);
  43. }
  44. }
  45.  
  46.  
  47. while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  48. {
  49. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Szintet leptel!", PlayerLevel[id])
  50.  
  51. PlayerLevel[id] += 1
  52. }
  53.  
  54.  
  55. }
  56.  
  57. public floodtimer(id)
  58. {
  59. g_floodtime[id] = 0;
  60. }
  61.  
  62. public ShowChat(id)
  63. {
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  65. }
  66.  
  67. public client_connect(id)
  68. {
  69. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  70. {
  71. LoadData(id)
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_disconnect(id)
  76. {
  77. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  78. {
  79. SaveData(id)
  80. }
  81. }
  82.  
  83. public SaveData(id)
  84. {
  85. new name[32]
  86. get_user_name(id, name, 31)
  87.  
  88. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  89. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  90. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  91.  
  92. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95.  
  96. public LoadData(id)
  97. {
  98. new name[32]
  99. get_user_name(id, name, 31)
  100. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  101. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  102. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  103. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  104. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  105. new playerxp[32], playerlevel[32]
  106. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  107. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  108. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  109. return PLUGIN_CONTINUE
  110. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 20:17 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm nektek :D megy a fórumpacsi.

Nah de ha már itt vagyunk, még egy kérdéske, hogy tudok szinthez kötni akár skin cserét, vagy hasonlókat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 21:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
természetesen megoldható az is a módszer ugyan az mint ennél.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 17:28 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Próbálkoztam kicsit feldobni, szinthez akarok kötni skint.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <engine>
  5. #define IN_JUMP (1<<1)
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  8. new XP_Jump,SaveXP
  9. new g_vault
  10. new g_floodtime[33]
  11.  
  12. new gold_scout[] = "models/ktxp/gold_scout.mdl"
  13.  
  14. new const LEVELS[5] = {
  15. 0,
  16. 1000,
  17. 3000,
  18. 7000,
  19. 15000
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. precache_model(gold_scout)
  25. }
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  30.  
  31. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  32.  
  33. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  34.  
  35. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  36.  
  37. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  38. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  39. }
  40. public client_PreThink(id)
  41. {
  42.  
  43. if(!g_floodtime[id])
  44. {
  45. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  46. {
  47. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  48. g_floodtime[id] = 1;
  49. set_task(1.0, "floodtimer", id);
  50. }
  51. }
  52.  
  53.  
  54. while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  55. {
  56. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Szintet leptel!", PlayerLevel[id])
  57.  
  58. PlayerLevel[id] += 1
  59. }
  60.  
  61.  
  62. }
  63.  
  64. public fegyo(id)
  65. {
  66. if (PlayerLevel[id] >= 2 && PlayerLevel[id] =< 5)
  67. {
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, gold_scout)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public floodtimer(id)
  73. {
  74. g_floodtime[id] = 0;
  75. }
  76.  
  77. public ShowChat(id)
  78. {
  79. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  80. }
  81.  
  82. public client_connect(id)
  83. {
  84. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  85. {
  86. LoadData(id)
  87. }
  88. }
  89.  
  90. public client_disconnect(id)
  91. {
  92. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  93. {
  94. SaveData(id)
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public SaveData(id)
  99. {
  100. new name[32]
  101. get_user_name(id, name, 31)
  102.  
  103. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  104. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  105. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  106.  
  107. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110.  
  111. public LoadData(id)
  112. {
  113. new name[32]
  114. get_user_name(id, name, 31)
  115. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  116. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  117. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  118. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  119. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  120. new playerxp[32], playerlevel[32]
  121. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  122. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  123. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }



/tmp/textRNQ59C.sma(66) : warning 211: possibly unintended assignment
/tmp/textRNQ59C.sma(66) : error 022: must be lvalue (non-constant)
/tmp/textRNQ59C.sma(66) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textRNQ59C.sma(66) : warning 215: expression has no effect
/tmp/textRNQ59C.sma(66) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/tmp/textRNQ59C.sma(66) : fatal error 107: too many error messages on one line

Elég béna vagyok, de próbálkozom.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 18:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define IN_JUMP (1<<1)
  8.  
  9. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  10. new XP_Jump,SaveXP
  11. new g_vault
  12. new g_floodtime[33]
  13.  
  14. new gold_scout[] = "models/ktxp/gold_scout.mdl"
  15.  
  16. new const LEVELS[5] = {
  17. 0,
  18. 1000,
  19. 3000,
  20. 7000,
  21. 15000
  22. }
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model(gold_scout)
  27. }
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin("KTXP", "1.0", "none")
  32.  
  33. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  34.  
  35. XP_Jump = register_cvar("XP_per_jump","1")
  36. register_event("CurWeapon", "fegyo", "be", "1=1")
  37. g_vault = nvault_open("ktxpmod")
  38.  
  39. register_clcmd("say /xp", "ShowChat")
  40. register_clcmd("say_team /xp", "ShowChat")
  41. }
  42. public client_PreThink(id)
  43. {
  44.  
  45. if(!g_floodtime[id])
  46. {
  47. if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
  48. {
  49. PlayerXP[id] += get_pcvar_num(XP_Jump)
  50. g_floodtime[id] = 1;
  51. set_task(1.0, "floodtimer", id);
  52. }
  53. }
  54.  
  55.  
  56. while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
  57. {
  58. client_print(id, print_chat, "[KTXP] Szintet leptel!", PlayerLevel[id])
  59.  
  60. PlayerLevel[id] += 1
  61. }
  62.  
  63.  
  64. }
  65.  
  66. public fegyo(id)
  67. {
  68. new weap = get_user_weapon(id)
  69. if (PlayerLevel[id] >= 2 && 5 >= PlayerLevel[id] && weap == CSW_SCOUT)
  70. {
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, gold_scout)
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public floodtimer(id)
  76. {
  77. g_floodtime[id] = 0;
  78. }
  79.  
  80. public ShowChat(id)
  81. {
  82. client_print(id, print_chat, "Szinted: %i|XP-d: %i",PlayerLevel[id],PlayerXP[id])
  83. }
  84.  
  85. public client_connect(id)
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  88. {
  89. LoadData(id)
  90. }
  91. }
  92.  
  93. public client_disconnect(id)
  94. {
  95. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  96. {
  97. SaveData(id)
  98. }
  99. }
  100.  
  101. public SaveData(id)
  102. {
  103. new name[32]
  104. get_user_name(id, name, 31)
  105.  
  106. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  107. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  108. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  109.  
  110. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113.  
  114. public LoadData(id)
  115. {
  116. new name[32]
  117. get_user_name(id, name, 31)
  118. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  119. format(vaultkey,63,"%sKTXP3", name)
  120. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  121. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  122. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  123. new playerxp[32], playerlevel[32]
  124. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  125. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  126. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: K3PT3L3N (2014.05.28. 19:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibák javítása.
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 19:20 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm <3


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole