hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 04:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 139 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 139 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 09:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Kód:
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "icor3_weaponmenu.amxx")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX]    [0] 14vds247.sma.p::fegyvermenu (line 31)


Ezt irja a konzol a fegyvermenure elotte azt irta debugoljam megcsinaltam es utana ez a hiba jott ez mi?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 11:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
kecskee12 írta:
Kód:
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "icor3_weaponmenu.amxx")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX]    [0] 14vds247.sma.p::fegyvermenu (line 31)


Ezt irja a konzol a fegyvermenure elotte azt irta debugoljam megcsinaltam es utana ez a hiba jott ez mi?


sma?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 11:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kecskee12 írta:
Kód:
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "icor3_weaponmenu.amxx")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 05/28/2014 - 07:51:49: [AMXX]    [0] 14vds247.sma.p::fegyvermenu (line 31)


Ezt irja a konzol a fegyvermenure elotte azt irta debugoljam megcsinaltam es utana ez a hiba jott ez mi?

Mielőtt átállítod a játékos pénzét, kérd le, hogy csatlakozva van-e.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 14:51 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nem tudom mire gondolsz de itt az sma

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 5)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 5)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  299. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  300. */

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu bugg
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 15:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Nem teszteltem
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(is_user_connected(id)) {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. }
  34. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  35. {
  36. strip_user_weapons(id);
  37. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  38. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  47. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  48. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  50. menu_display(id, menu);
  51. }
  52. else
  53. {
  54. new menu = menu_create("\d[\yI*Cor3\d] \rTeam", "handler");
  55. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 5 Embernek!\d]", "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "weapon_m4a1");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  99. }
  100. case 2:
  101. {
  102.  
  103. give_player_grenades(id);
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "weapon_ak47");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  114. }
  115. case 3:
  116. {
  117. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  118. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  119. {
  120. if(gWPCT < 5)
  121. {
  122.  
  123. give_player_grenades(id);
  124. give_item(id, "weapon_knife");
  125. give_item(id, "weapon_awp");
  126. give_item(id, "weapon_deagle");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  134. gWPCT++
  135. }
  136. else
  137. {
  138. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  139. fegyvermenu(id);
  140. }
  141. }
  142. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  143. {
  144. if(gWPTE < 5)
  145. {
  146.  
  147. give_player_grenades(id);
  148. give_item(id, "weapon_knife");
  149. give_item(id, "weapon_awp");
  150. give_item(id, "weapon_deagle");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  158. gWPTE++
  159. }
  160. else
  161. {
  162. client_print(id, print_center, "Csak 5 ember wpzhet csapatonkent!");
  163. fegyvermenu(id);
  164. }
  165. }
  166.  
  167. }
  168. case 4:
  169. {
  170.  
  171. give_player_grenades(id);
  172. give_item(id, "weapon_knife");
  173. give_item(id, "weapon_deagle");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "weapon_m249");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  182. }
  183. case 5:
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae")
  192. give_item(id, "weapon_aug");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  197. }
  198. case 6:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_famas");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  212. }
  213. case 7:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_galil");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  227. }
  228. case 8:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  242. }
  243. case 9:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_xm1014");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  257. }
  258. case 10:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_m3");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  272. }
  273. case 11:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_scout");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. ColorChat(id, BLUE, "[I*Cor3*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  287. }
  288. }
  289. return PLUGIN_HANDLED;
  290. }
  291.  
  292. stock give_player_grenades(index)
  293. {
  294. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "item_thighpack");
  298. give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép

Ők köszönték meg xXlederXxHUN nek ezt a hozzászólást: kecskee12 (2014.05.29. 15:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole