hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 11:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 276 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 18:58 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.13. 19:19
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hy.

Az a bajom, hogy megy minden rendesen M betűvel, csak 1 probléma van. Ha mondjuk a 2 ugrásra megyek, akkor minden jó. De ha viszont 2 ugrásról 1 re akarok váltani azzal viszont már akadás van, mert nem váltja át...

Kód:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

Header size:            968 bytes
Code size:             4600 bytes
Data size:             2024 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   23976 bytes
Done.


Pluginnak 1 errorja sincs..

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define TEAMVALTAS
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #if defined TEAMVALTAS
  11. #include <hamsandwich>
  12. #endif
  13.  
  14. new jump[33];
  15.  
  16. new jumpnum[33] = 0
  17. new bool:dojump[33] = false
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("JumpMenu", "2.0", "dffgf");
  22.  
  23. #if defined TEAMVALTAS
  24. register_clcmd("chooseteam","JumpMenu")
  25. #endif
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id)
  30. {
  31. jumpnum[id] = 0;
  32. dojump[id] = false;
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id)
  37. {
  38. jump[id] = 0;
  39.  
  40. jumpnum[id] = 0;
  41. dojump[id] = false;
  42. }
  43.  
  44. public JumpMenu(id)
  45. {
  46. new menu = menu_create("jjjjja", "JumpMenu_handler");
  47.  
  48. menu_additem(menu, "1 ugrás", "1", 0);
  49. menu_additem(menu, "2 ugrás", "2", 0);
  50.  
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  53.  
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. public JumpMenu_handler(id, menu, item)
  59. {
  60. if(item == MENU_EXIT)
  61. {
  62. menu_cancel(id);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. new command[6], name[64], access, callback;
  67. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  68.  
  69. switch(item)
  70. {
  71. case 1:
  72. {
  73. jump[id] = 1;
  74. ColorChat(id, RED,"1 ugras")
  75. }
  76. case 2:
  77. {
  78. jump[id] = 2;
  79. ColorChat(id, RED,"2 ugras")
  80. }
  81.  
  82. }
  83. menu_destroy(menu);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. /* MultiJump */
  87. public client_PreThink(id)
  88. {
  89. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  90. new nbut = get_user_button(id);
  91. new obut = get_user_oldbutton(id);
  92. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  93. {
  94. if(jumpnum[id] < jump[id])
  95. {
  96. dojump[id] = true;
  97. jumpnum[id]++;
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99. }
  100. }
  101. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  102. {
  103. jumpnum[id] = 0;
  104. return PLUGIN_CONTINUE;
  105. }
  106. return PLUGIN_CONTINUE;
  107. }
  108.  
  109. public client_PostThink(id)
  110. {
  111. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  112. if(dojump[id] == true)
  113. {
  114. new Float:velocity[3];
  115. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  116. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  117. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  118. dojump[id] = false;
  119. return PLUGIN_CONTINUE;
  120. }
  121. return PLUGIN_CONTINUE;
  122. }

_________________
[T.B.D.] Speedrun IP: 80.249.165.103:27228

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 08:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld így:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define TEAMVALTAS
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #if defined TEAMVALTAS
  11. #include <hamsandwich>
  12. #endif
  13.  
  14. new jump[33];
  15.  
  16. new jumpnum[33] = 0
  17. new bool:dojump[33] = false
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("JumpMenu", "2.0", "dffgf");
  22.  
  23. #if defined TEAMVALTAS
  24. register_clcmd("chooseteam","JumpMenu")
  25. #endif
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id)
  30. {
  31. jumpnum[id] = 0;
  32. dojump[id] = false;
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id)
  37. {
  38. jump[id] = 0;
  39.  
  40. jumpnum[id] = 0;
  41. dojump[id] = false;
  42. }
  43.  
  44. public JumpMenu(id)
  45. {
  46. new menu = menu_create("jjjjja", "JumpMenu_handler");
  47.  
  48. menu_additem(menu, "1 ugrás", "1", 0);
  49. menu_additem(menu, "2 ugrás", "2", 0);
  50.  
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  53.  
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. return PLUGIN_HANDLED;
  56. }
  57.  
  58. public JumpMenu_handler(id, menu, item)
  59. {
  60. if(item == MENU_EXIT)
  61. {
  62. menu_cancel(id);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. new command[6], name[64], access, callback;
  67. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  68.  
  69. switch(item)
  70. {
  71. case 1:
  72. {
  73. jump[id] = 0;
  74. ColorChat(id, RED,"1 ugras")
  75. }
  76. case 2:
  77. {
  78. jump[id] = 1;
  79. ColorChat(id, RED,"2 ugras")
  80. }
  81.  
  82. }
  83. menu_destroy(menu);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. /* MultiJump */
  87. public client_PreThink(id)
  88. {
  89. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  90. new nbut = get_user_button(id);
  91. new obut = get_user_oldbutton(id);
  92. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  93. {
  94. if(jumpnum[id] < jump[id])
  95. {
  96. dojump[id] = true;
  97. jumpnum[id]++;
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99. }
  100. }
  101. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  102. {
  103. jumpnum[id] = 0;
  104. return PLUGIN_CONTINUE;
  105. }
  106. return PLUGIN_CONTINUE;
  107. }
  108.  
  109. public client_PostThink(id)
  110. {
  111. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  112. if(dojump[id] == true)
  113. {
  114. new Float:velocity[3];
  115. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  116. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  117. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  118. dojump[id] = false;
  119. return PLUGIN_CONTINUE;
  120. }
  121. return PLUGIN_CONTINUE;
  122. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 13:37 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.13. 19:19
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
azt vágom hogy te most ezt írtad át, mert asszed ez a hiba:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. jump[id] = 2;


De akkor se lesz jobb.máshogy van kitalálva ez a plugin...

_________________
[T.B.D.] Speedrun IP: 80.249.165.103:27228

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 14:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
fiam mielőtt hsz-t írsz teszteld le a plugint.. amúgy valóban nem működik mert az alap menü is rossz volt.. itt van javítva az egész tökéletesen működik...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define TEAMVALTAS
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #if defined TEAMVALTAS
  11. #include <hamsandwich>
  12. #endif
  13.  
  14. new jump[33];
  15.  
  16. new jumpnum[33] = 0
  17. new bool:dojump[33] = false
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("JumpMenu", "2.0", "dffgf");
  22.  
  23. #if defined TEAMVALTAS
  24. register_clcmd("chooseteam","JumpMenu")
  25. #endif
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id)
  30. {
  31. jumpnum[id] = 0;
  32. dojump[id] = false;
  33.  
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id)
  37. {
  38. jump[id] = 0;
  39.  
  40. jumpnum[id] = 0;
  41. dojump[id] = false;
  42. }
  43.  
  44. public JumpMenu(id)
  45. {
  46. new menu = menu_create("jjjjja", "JumpMenu_handler");
  47.  
  48. menu_additem(menu, "1 ugrás", "", 0);
  49. menu_additem(menu, "2 ugrás", "", 0);
  50.  
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  53.  
  54.  
  55.  
  56. menu_display(id, menu, 0);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. public JumpMenu_handler(id, menu, item)
  61. {
  62. if(item == MENU_EXIT)
  63. {
  64. menu_cancel(id);
  65. return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67.  
  68. new command[6], name[64], access, callback;
  69.  
  70. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  71.  
  72. switch(item)
  73. {
  74. case 0:
  75. {
  76. jump[id] = 0;
  77. ColorChat(id, RED,"1 ugras")
  78. }
  79. case 1:
  80. {
  81. jump[id] = 1;
  82. ColorChat(id, RED,"2 ugras")
  83. }
  84.  
  85. }
  86. menu_destroy(menu);
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89. /* MultiJump */
  90. public client_PreThink(id)
  91. {
  92. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  93. new nbut = get_user_button(id);
  94. new obut = get_user_oldbutton(id);
  95. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  96. {
  97. if(jumpnum[id] < jump[id])
  98. {
  99. dojump[id] = true;
  100. jumpnum[id]++;
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103. }
  104. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  105. {
  106. jumpnum[id] = 0;
  107. return PLUGIN_CONTINUE;
  108. }
  109. return PLUGIN_CONTINUE;
  110. }
  111.  
  112. public client_PostThink(id)
  113. {
  114. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  115. if(dojump[id] == true)
  116. {
  117. new Float:velocity[3];
  118. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  119. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  120. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  121. dojump[id] = false;
  122. return PLUGIN_CONTINUE;
  123. }
  124. return PLUGIN_CONTINUE;
  125. }
  126.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: raziq`.~ (2014.05.29. 18:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 17:52 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.13. 19:19
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nah most megy... na de azt megcsinnád hogy ha belépnek a szerverre 2 ugrása legyen egyből ne 1?:DDD

nem tudom mit írjak át.xdd

_________________
[T.B.D.] Speedrun IP: 80.249.165.103:27228

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás bugg.
HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 18:03 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define TEAMVALTAS
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #if defined TEAMVALTAS
  11. #include <hamsandwich>
  12. #endif
  13.  
  14. new jump[33];
  15.  
  16. new jumpnum[33] = 0
  17. new bool:dojump[33] = false
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21. register_plugin("JumpMenu", "2.0", "dffgf");
  22.  
  23. #if defined TEAMVALTAS
  24. register_clcmd("chooseteam","JumpMenu")
  25. #endif
  26.  
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id)
  30. {
  31. jumpnum[id] = 0;
  32. dojump[id] = false;
  33. jump[id] = 1;
  34.  
  35. }
  36.  
  37. public client_disconnect(id)
  38. {
  39. jump[id] = 0;
  40.  
  41. jumpnum[id] = 0;
  42. dojump[id] = false;
  43. }
  44.  
  45. public JumpMenu(id)
  46. {
  47. new menu = menu_create("jjjjja", "JumpMenu_handler");
  48.  
  49. menu_additem(menu, "1 ugrás", "", 0);
  50. menu_additem(menu, "2 ugrás", "", 0);
  51.  
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  54.  
  55.  
  56.  
  57. menu_display(id, menu, 0);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. public JumpMenu_handler(id, menu, item)
  62. {
  63. if(item == MENU_EXIT)
  64. {
  65. menu_cancel(id);
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68.  
  69. new command[6], name[64], access, callback;
  70.  
  71. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  72.  
  73. switch(item)
  74. {
  75. case 0:
  76. {
  77. jump[id] = 0;
  78. ColorChat(id, RED,"1 ugras")
  79. }
  80. case 1:
  81. {
  82. jump[id] = 1;
  83. ColorChat(id, RED,"2 ugras")
  84. }
  85.  
  86. }
  87. menu_destroy(menu);
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90. /* MultiJump */
  91. public client_PreThink(id)
  92. {
  93. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  94. new nbut = get_user_button(id);
  95. new obut = get_user_oldbutton(id);
  96. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  97. {
  98. if(jumpnum[id] < jump[id])
  99. {
  100. dojump[id] = true;
  101. jumpnum[id]++;
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. }
  104. }
  105. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  106. {
  107. jumpnum[id] = 0;
  108. return PLUGIN_CONTINUE;
  109. }
  110. return PLUGIN_CONTINUE;
  111. }
  112.  
  113. public client_PostThink(id)
  114. {
  115. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
  116. if(dojump[id] == true)
  117. {
  118. new Float:velocity[3];
  119. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  120. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  121. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
  122. dojump[id] = false;
  123. return PLUGIN_CONTINUE;
  124. }
  125. return PLUGIN_CONTINUE;
  126. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép

Ők köszönték meg xXlederXxHUN nek ezt a hozzászólást: raziq`.~ (2014.06.02. 16:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole